Una piscina al aire libre, sillones reclinables de piscina

Opiniones sobre Miami Airport Marriott

3.5 out of 5
Miami Airport Marriott
1201 NW Le Jeune Road, Building A, Miami, FL

Opiniones

8,4

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 519 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 258 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 102 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 57 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 64 de 1000 opiniones" "

8,8/10

Limpieza

8,6/10

Personal y atención

8,2/10

Servicios

8,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

carlos

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Area General Manager el 29 ene. 2024
Dear Carlos, Thank you for rating your stay at Miami Airport Marriott. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.Chade Brunton Area General Manager

8/10 Bueno

patricia

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Cómoda, por estar cerca del aeropuerto pero necesita un make over
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Area General Manager el 29 oct. 2023
Dear Patricia, Thank you for choosing Miami Airport Marriott and for your feedback. We are glad your overall stay was pleasant and that you enjoyed our proximity to the airport. However, we regret that you felt our property needed updating. We are grateful for the feedback, and we will share these notes with the appropriate individuals for future modernization plans for our hotel. It was a true pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again soon!Chade Brunton, Area General Manager

10/10 Excelente

Erick

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I stayed on a different Airport resort a couple of days after and it was a HUGE difference only by a 30 usd that i could and will pay anytime now. Checkin was perfectly swift, bar and restaurant superb and nice (George was awesome). The bed was very confy, and everything was spotless, clean and organized.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

10/10 Excelente

Jesús

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente estancia
Se hospedó 2 noches en julio de 2023

10/10 Excelente

Valentin

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Area General Manager el 11 ago. 2023
Dear Valentin, It was a pleasure having you as our guest at Miami Airport Marriott. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel, and your feedback tells us we are meeting our goals. Thank you for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon.Chade Brunton Area General Manager

2/10 Terrible

Kay

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Assistant General Manager el 7 ago. 2023
Dear Kay, Thank you for taking the time to post your feedback. It is disappointing to see that we did not live up to our usual high standards, and we are truly sorry your stay was anything less than satisfactory. We hope you will give us another chance to provide you with a much-improved experience.Chade Brunton,Area General Manager

8/10 Bueno

SABRINA

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Customer service excellent but the property looks old, for example the elevators needs to be updates and the halls aren’t in a good condition
Se hospedó 1 noche en junio de 2023

8/10 Bueno

Ernesto

Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de General Manager el 1 jul. 2023
Dear Ernesto, Thank you for choosing Miami Airport Marriott and for the kind rating. We are glad you had a great time with us. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Chade Brunton,Area General Manager

8/10 Bueno

Fernando

Se hospedó 2 noches en mayo de 2023

8/10 Bueno

Joan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en abril de 2023

10/10 Excelente

Fausto, Santo Domingo

Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Mejor ubicación cerca del aeropuerto
Se hospedó 1 noche en abril de 2023

10/10 Excelente

Juan

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo muy bien
Se hospedó 3 noches en marzo de 2023

10/10 Excelente

JORGE

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ubicación y estado de las instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Area General Manager el 21 ene. 2023
Dear Jorge, Thank you so much for choosing to stay at the Miami Airport Marriott. We are pleased that you were impressed with our location and the well-maintained amenities we offer. We appreciate your business and look forward to being the first hotel you think of on future trips to the area.Chade Brunton,Area General Manager

10/10 Excelente

Inessa

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El personal muy servicial y las instalaciones en muy buenas condiciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

10/10 Excelente

Carlos

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

10/10 Excelente

Reymundo Lopez, Yauco

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
El servicio y limpieza excelente.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Area General Manager el 18 sept. 2022
Dear Reymundo, Thank you for being our guest at the Miami Airport Marriott. We are charmed to know you had an excellent stay and that our team left a great impression. They work tirelessly to provide the best service, down to the smallest detail. We can't wait to share your kind comments with them! We appreciate the review and look forward to having you as our guest again.Chade Brunton, Area General Manager

10/10 Excelente

Cesar

Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Service and staff very friendly,pool very good ,parking ,bar ,pantry for us was an absolutely great experience we definitely go back there
Se hospedó 5 noches en mayo de 2022
Respuesta de Area General Manager el 11 jun. 2022
Dear Cesar, thank you for choosing the Miami Airport Marriott and for your fantastic review. We take pride in offering outstanding service to all our guests, and we are glad to know our team exceeded your expectations. We appreciate all of your feedback and look forward to your next visit. All the best. Ingrid Chaves Area General Manager

8/10 Bueno

hendrick

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención, servicios
Sábanas y fundas de almohadas manchadas, vasos descartables,siempre hubo una amable respuesta de w no había un ingeniero disponible para un problema técnico.excelente ubicación, personal muy amable
Se hospedó 5 noches en marzo de 2022
Respuesta de Area General Manager el 23 mar. 2022
Dear Hendrick, thank you for choosing Miami Airport Marriott and for taking the time to provide feedback. We are glad you had a pleasant stay overall. However, we are sorry for the problems that inconvenienced you, and we apologize for not being at our best. We encourage you to try us again in the future as we are confident you will enjoy a much better experience. Ingrid Chaves Area General Manager

8/10 Bueno

Mario

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Conveniente el transporte desde y hacia el aeropuerto. Chek in y check out muy ágiles y rápidos. Wi Fi sin costo en las habitaciones, solo para socios de Marriot.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2022
Respuesta de Area General Manager el 18 feb. 2022
Dear Mario, thank you for choosing Miami Airport Marriott for your recent stay. We are happy to know you loved our convenient location to the airport as well as our complimentary shuttle service. We appreciate you for highlighting your smooth check-in and check-out experience for the future traveler. We acknowledge your additional comments and hope to have a future opportunity to welcome you whenever you are in the area. Ingrid Chaves, Area General Manager

10/10 Excelente

Eduardo

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No había dónde comer en la noche
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de Area General Manager el 17 ene. 2022
Dear Eduardo, thank you for choosing to stay with us at Miami Airport Marriott. Your rating suggests you had a pleasant time while you were here. However, we regret not meeting some of your expectations. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon. Ingrid Chaves, Area General Manager

4/10 Mediocre

LUZ MARIA

Viajó con su familia
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza, personal y atención
VAJE
El check inn estuvo bien, nos asignaron habitaciones muy rápido, el problema es que NO te avisan que no hay limpieza en los cuartos. Y después de dos días no lo querían limpiar por que no tienen suficiente personal. El desayuno es muy bueno
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021
Respuesta de General Manager el 14 ene. 2022
Dear Luz, thank you for choosing us and for your candid review. We are glad you had a seamless check-in, and you loved the breakfast. However, please know housekeeping services at this time can be tailored per the guests' wishes, and you can reach out to our front desk to make your request. We are sorry if this was not communicated to you upon arrival and will take steps to ensure we are more diligent in communicating this going forward. Again, we apologize and hope you will consider us whenever you return to the area in the future. Ingrid Chaves, Area General Manager

6/10 Aceptable

Jose Maria

Viajó con su familia
Le gustó: Comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 3 noches en enero de 2022

2/10 Terrible

Armando

Pésimo servicio
Pésimo servicio, pedi un cepillo de dientes y lo llevaron en 3 horas! Al día siguiente el desayuno espantoso, no sabían hacer huevos fritos tipo sunny side up y los english muffins helados, el colmo es que el segundo día no querían hacer la limpieza del cuarto dizque por protocolos del COVID! En la segunda noche escandalo de los vecinos y tardaron 30 minutos en callarlos! Increible!!
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021

8/10 Bueno

Griselda

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusto la ubicación No me gustó que cobren Wifi eso me parece básico cómo poner canales de TV o el papel higiénico
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Area General Manager el 4 ene. 2022
Dear Griselda, thank you for choosing to stay at the Miami Airport Marriott. We are glad you had an overall nice stay, and you loved our wonderful location. However, we regret not meeting some of your expectations. We hope you will choose us again whenever your travel brings you our way. Ingrid Chaves Area General Manager

8/10 Bueno

Miguel

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
La estadía fue buena
En término generales fue bueno, lastima que cobran por el Parqueadero
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021

8/10 Bueno

Thomas

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel casi perfecto.
Hotel muy recomendable, parking muy caro.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

10/10 Excelente

Anna

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021

10/10 Excelente

Carolina

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

8/10 Bueno

Mario

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buena atención
Muy buena atención, solo tengo una observación y es que pedí que me impidan mi INVOICE por la estadía y me indicaron que me la enviaban por correo electrónico. Por favor me la pueden enviar ya que en la página web no figura una dirección de correo de contacto. Huesped: Mario Seminario Correo: mseminarioc@hotmail.com
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

10/10 Excelente

DAVID

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La atención de la señorita del counter para ayudarme con mi cita de vacunacion fue sensacional. No me acuerdo su nombre pero fue increible. El hotel limpio y comodo. Muy recomendable!
Se hospedó 1 noche en julio de 2021

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su familia
Limpieza deja muvho que desear.
Se hospedó 7 noches en junio de 2021
Respuesta de Area General Manager el 21 jul. 2021
Dear Guest, thank you for your review. We're sorry you had some service issues in your room. We aim to exceed your expectations and go above and beyond for our guests so we regret that was not your experience. We have shared your comments with our team, and our head of Housekeeping has tightened our inspection procedures so that we do not repeat these service issues in the future. Again, we apologize and hope to welcome you back for a flawless stay whenever you return to the area in the future. Ingrid Chaves, Area General Manager

10/10 Excelente

rafael

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 5 noches en julio de 2021

8/10 Bueno

Myriam

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy bueno
Estuvo bien , lo malo no hay wifi en las habitaciones y la piscina estuvo sucia , no se en que momento la limpiaban
Se hospedó 5 noches en julio de 2021

10/10 Excelente

Hector Manuel Alferez

Se hospedó 5 noches en julio de 2021

10/10 Excelente

Milagros

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Todo bien
Me gustó, estuve una semana y todo bien. Entendí el tema de la limpieza a consecuencia del covid. Pero quizás puedan implementar hacerlo de forna protegida más seguido. Es muy agradable tener un lugar limpio sobretodo en un hotel.
Se hospedó 6 noches en julio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en julio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente trato en la recepción! Tanto a la llegada como salida!
Se hospedó 3 noches en junio de 2021
Respuesta de Area General Manager el 5 jul. 2021
Dear Guest, Thank you for being our guest at the Miami Airport Marriott. We are charmed to know you had an excellent stay and that our team left a great impression. They work tirelessly to provide the best service, down to the smallest detail. We can't wait to share your kind comments with them! We appreciate the review and look forward to having you as our guest again. Ingrid Chaves Area General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel es bonito, confortable, limpio y en general con buena atención. Algunos del personal de limpieza son poco amables. El personal del front desk son atentos y resuelven.
Se hospedó 6 noches en junio de 2021
Respuesta de Area General Manager el 3 jul. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us. It’s a pleasure knowing you loved our spotless property and the efficient service provided by our front desk associates. We appreciate your feedback and hope you will choose to stay at the Miami Airport Marriott whenever your travel brings you back to our area. Ingrid Chaves Area General Manager

4/10 Mediocre

Mauricio

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención
Se hospedó 1 noche en junio de 2021

4/10 Mediocre

NELSON REA

Viajó con su familia
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Terrible ... cuidado
Terrible a pesar de prepagar la estadia me pidieron una garantia altisima similar al importe pagado que debe ser pagada en efectivo o haciendote cobro de un consumo en la tarjeta de credito ..valor que ha sido dwvuwlro incompleto despues de 1 semana de teeminar la estadia ...nunca me habia sucedido...por el covid no hacen limpieza de habitaciones cuando se supone que deberia haber mas limpieza incluso... el hotel es cómodo y bien ubicado pero no volvería por lo antes indicado
Se hospedó 7 noches en junio de 2021

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó con su pareja
No le gustó: Personal y atención, servicios
El estacionamiento tuvo un costo de $23 Dlls Nunca fui notificado de dicho pago
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de Area General Manager el 16 jun. 2021
Dear Guest, thank you for your recent review regarding your stay at our hotel. We regret your disappointment with the parking fee. These fees are listed on our website, and we will share your comments appropriately. We hope to have another chance to provide a better experience in the future. Ingrid Chaves, Area General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios, Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La limpieza de las habitaciones es cada tres días y se veía sucio el borde del lavamanos.
Se hospedó 10 noches en mayo de 2021
Respuesta de Area General Manager el 14 jun. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us. We are happy you had an overall pleasant experience visiting us. We have revised our housekeeping practices to include options for when and how we clean your room. Our front desk is available to make arrangements based on your requirements. We have updated our website with this information and are sorry if this was not communicated with you earlier. We appreciate your feedback and hope you will give us another opportunity to serve you better. Ingrid Chaves Area General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en mayo de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy limpio y ordenado
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Area General Manager el 27 may. 2021
Dear Guest, we are delighted we exceeded your expectations for an outstanding stay at the Miami Airport Marriott. Our housekeeping and engineering teams understand that keeping our hotel clean and fresh is the number one expectation of our guests, so they go above and beyond to meet this standard. We will share your kind comments with them to let them know that their hard work is appreciated. Thank you for staying with us, and we look forward to your next visit. Ingrid Chaves, Area General Manager

8/10 Bueno

Erik

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Area General Manager el 7 jun. 2021
Dear Guest, all of us at Miami Airport Marriott appreciate your four-star rating. We are glad you had an enjoyable stay and would love to see you again soon. Ingrid Chaves, Area General Manager

8/10 Bueno

Hugo

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 3 noches en mayo de 2021
Respuesta de Area General Manager el 22 may. 2021
Dear Hugo, Thank you for your rating of the Miami Airport Marriott. We are pleased your stay with us was a great one, and we look forward to welcoming you back soon. Ingrid Chaves Area General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Servicios
No hicieron el cuarto e día 16, deje la habitación a las 10 de la mañana y retorne a las 9 de la noche y la habitación no había sido limpiada
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Area General Manager el 18 may. 2021
Dear Guest, thank you for choosing to stay with us and for taking the time to post a review. We are delighted with the excellent rating and love that your overall stay was enjoyable. However, we regret not meeting every expectation. Housekeeping services can be tailored per the guests' wishes, and you can reach out to our front desk to make your request. We are grateful for your patience, and we hope you will make the Miami Airport Marriott your home away from home whenever your travels bring you to our city. Ingrid Chaves, Area General Manager

10/10 Excelente

Rolando

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buena estadía
Buena ubicación y servicios
Se hospedó 7 noches en marzo de 2021
Respuesta de Area General Manager el 20 abr. 2021
Dear Rolando, thank you for choosing to stay with us and for taking the time to post a review. We are delighted to have exceeded your expectations with our prime location and exceptional service! It was our pleasure accommodating you, and we hope you will make the Miami Airport Marriott your home away from home whenever your travels bring you to our city. We look forward to your next visit! Ingrid Chaves, Area General Manager