Servicio de la propiedad

Opiniones sobre The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes

5 out of 5
The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes
4012 Central Florida Parkway, Orlando, FL

Opiniones

9,2

Magnífico

Evaluación: 10 - Excelente. 756 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 141 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 59 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 24 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 20 de 1000 opiniones" "

9,4/10

Limpieza

9,4/10

Personal y atención

9,6/10

Servicios

9,4/10

Estado de la propiedad e instalaciones

9,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Paulina

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 6 ago. 2023
Dear Paulina, Thank you for choosing The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Javier TamajonAssistant Rooms Executive

8/10 Bueno

yohosy

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It was good
Se hospedó 4 noches en abril de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 22 abr. 2023
Dear Yohosy, Thank you for the positive feedback. It is a pleasure knowing your visit with us was an enjoyable one. We hope to see you again soon at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. Javier Tamajon,Assistant Rooms Executive

10/10 Excelente

Jose Antonio Perez

Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 28 abr. 2023
Dear Jose, Thank you for choosing The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Javier Tamajon,Assistant Rooms Executive

10/10 Excelente

Juan

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Best hotel in Orlando.
Se hospedó 5 noches en junio de 2022
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 30 jun. 2022
Dear Juan, on behalf of our Ladies and Gentlemen at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, thank you for your kind remarks. The genuine care and comfort of our guests is our highest mission, and we are delighted this was your experience. We look forward to accommodating you again on your next visit to our vibrant city. Georgia Sheffield, Assistant Rooms Executive

10/10 Excelente

AMAURY

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 17 sept. 2021
Dear AMAURY, thank you for letting us know your visit to The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes was perfect in every way. We appreciate you being our guest, and we look forward to welcoming you again soon. Georgia Sheffield, Assistant Rooms Executive

10/10 Excelente

Keila

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente quiero volver
Se hospedó 4 noches en agosto de 2021
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 4 sept. 2021
Dear Keila, it was our pleasure welcoming you to The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. We are pleased we could provide you with an exceptional experience and that you enjoyed all that we have to offer. On behalf of all of us, we thank you for taking the time to review our hotel, and we look forward to seeing you again soon. Georgia Sheffield, Assistant Rooms Executive

10/10 Excelente

ALFONSO

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 13 ago. 2021
Dear Alfonso, thank you for the perfect rating. We are glad you had a wonderful time at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience. Georgia Sheffield, Assistant Rooms Executive

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su pareja, Viajó con mascotas
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel es muy bonito y cómodo,me gusto mucho volvería siempre
Se hospedó 3 noches en abril de 2021

10/10 Excelente

Elias

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en agosto de 2020

10/10 Excelente

Vicente

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Agradable estancia familiar
El hotel muy agradable, muy cerca de los parques. La alberca muy linda. Él servicio a cuartos muy Caro, un desayuno para 2 adultos y 2 niños costaba 200 dolares diarios
Se hospedó 2 noches en junio de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo estuvo excelente los voy a recomendar con mis amigos. Gracias
Se hospedó 2 noches en junio de 2019
Respuesta de Hotel Manager el 25 jun. 2019
Dear Guest, on behalf of the Ladies and Gentlemen of The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, thank you for the excellent rating. We are pleased to know how much you enjoyed your stay. We are committed to combining exceptional service and amenities to create a memorable, rejuvenating experience. Thank you once more for the recommendation, and we look forward to having you visit again. Best Regards, Jenny Piccione, Hotel Manager

10/10 Excelente

JUAN DAVID

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
The Perfect Place to stay
The Ritz is not just a Hotel. It is the perfect place in order to have a memorable stay. The check in is not just a check in. Is a moment of truth in which you feel really welcomed. We had a relaxed time and beds are marvelous My wife and I had an incredible time and we will come back soon.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Assistant Front Office Manager el 29 ene. 2019
Dear Mr. David, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Orlando. It was truly a pleasure to serve you. Thank you for staying at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Orlando. Sincerely, SKYLAR SIEGEL Assistant Front Office Manager The Ritz Carlton Orlando Grande Lakes skylar.siegel@ritzcarlton.com

10/10 Excelente

Rodrigo, San Diego

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buena atención solo les fallo en la cuenta con cargos que no correspondían.
Se hospedó 4 noches en octubre de 2018
Respuesta de Skylar Siegel el 10 dic. 2018
Dear Rodrigo, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Orlando. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. Thank you for staying at the Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Orlando. Sincerely, SKYLAR SIEGEL Assistant Front Office Manager The Ritz Carlton Orlando Grande Lakes skylar.siegel@ritzcarlton.com

10/10 Excelente

Nelly, California

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Celebrando mi Certificacion con John Maxwell
Bellisima vista, habitaciones con camas muy comodas, el servicio de cafe, todo en general fue de primera.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones

10/10 Excelente

Moises

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

10/10 Excelente

evert , new york

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel muy amplio y con buen trato
Esta muy bien ubicado y nos trataron de Maravilla a mi y mi esposa
Se hospedó 4 noches en julio de 2017

8/10 Bueno

Karen

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy lindo hotel
Solo estuvimos una noche y fuimos en familia. Nos gustó mucho la habitación. El lobby no lo conocí porque estaba en remodelación. El desayuno fue realmente delicioso y agradable. El lugar está decorado de forma muy especial.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2017

8/10 Bueno

salvador

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Ritz
Todo muy bien
Se hospedó 4 noches en julio de 2017

10/10 Excelente

Rafael

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Super servicio. El hotel hermoso
Se hospedó 4 noches en julio de 2017

10/10 Excelente

yordani

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel de lujo
Excelente,,,,,

8/10 Bueno

Israel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente hotel único detalle estacionamiento caro
Muy bien en en general solo un detalle con el estacionamiento ya que no se les gustaban mis propinas de 5 dlls querían más los valets

10/10 Excelente

Riad katrib , ciudad de México

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel muy elegante con buen servicio
Un hotel cerca de Disney pero lo suficientemente lejos del bullicio. Hotel elegante y con un servicio extraordinario, habitaciones elegantes y muy cómodas.

10/10 Excelente

Emilio, México

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Extraordinario hotel gran elección
Volvería a orlando solo por el hotel

10/10 Excelente

Luis Miguel, México

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Gran experiencia.
Excelente atención en todos los sentidos, muy buenas instalaciones.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Es muy agradable como limpio el personal muy amabl
Maravillosa me entaria regresar mi familia le encanto

10/10 Excelente

Evelyn, San Juan, PR

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
El servicio de este hotel no tiene comparación. Buenas habitaciones, super limpias. El personal muy amable.

10/10 Excelente

jorge, NERIDA,YUCATAN

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
EXCELENTE
EXCELENTE

10/10 Excelente

jorge , oaxaca mexico

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Extraordinaria atención del personal de todo tipo.
Gente cálida desde el valet parking hasta las camaristas. Servicio digno de la marca. Extraordinario hotel y restaurantes especialmente si viajas con niños .

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

6/10 Aceptable

John J

Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 29 abr. 2024
Dear John, Thank you for taking the time to share your rating. Our goal is to maintain the highest standards, and we apologize if we fell short of this. We hope to have the opportunity to make your next visit perfect in every respect.Javier Tamajon,Director of Room Operations

4/10 Mediocre

John J

Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 28 abr. 2024
Dear John, We are very sorry that we did not deliver the exceptional stay you deserved. We never want to disappoint our guests in any way, and we would like to extend our sincere apologies for your experience. We hope you will revisit so we can make it up to you.Javier Tamajon,Director of Room Operations

10/10 Excelente

dawod

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ester was an excellent host.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 6 abr. 2024
Dear Dawod, Thank you for acknowledging our distinguished service at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. We are committed to providing an exceptional experience for every guest, and we are pleased we exceeded your expectations. We appreciate you mentioning Ester by name, and we will enjoy passing along your compliments. We look forward to your next visit. Javier Tamajon,Director of Room Operations

10/10 Excelente

ken

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 6 abr. 2024
Dear Ken, Thank you for your outstanding rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes.Javier Tamajon,Director of Room Operations

10/10 Excelente

Elianora

Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 20 abr. 2024
Dear Elianora, Thank you for taking the time to leave your outstanding rating regarding your visit to The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. It is a pleasure to know you enjoyed all that we have to offer. We appreciate your business and hope that we will have a chance to serve you again in the future. Javier Tamajon,Director of Room Operations

10/10 Excelente

Michael

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 5 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 5 feb. 2024
Dear Michael, It is wonderful to know you enjoyed everything about your time at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, and that we exceeded your expectations. We strive to provide everything needed for the perfect getaway, business stay, or family vacation. We appreciate your generous rating, and we look forward to hosting you again soon. Javier Tamajon,Director of Room Operations

10/10 Excelente

sami

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Winter trip to the Sunny State.
Great facility. Welcoming staff.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 30 ene. 2024
Dear Sami, We appreciate the excellent rating, and we thank you for choosing The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. It is always lovely having our devotion to service recognized as we are committed to providing our guests the finest personal service and amenities with a warm, relaxed, yet refined ambiance. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit.Javier Tamajon,Director of Room Operations

10/10 Excelente

Michael

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 25 ene. 2024
Dear Michael,Thank you for your wonderful rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your time at our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. Javier Tamajon,Director of Room Operations

6/10 Aceptable

Kyung

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 9 ene. 2024
Dear Kyung, We hope that overall you enjoyed your stay, and we would love to have another opportunity to welcome you back for a flawless experience.Javier Tamajon,Director of Room Operations

10/10 Excelente

Ronald, milwaukee

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 9 ene. 2024
Dear Ronald, We enjoyed seeing your perfect rating and cannot thank you enough for it. On behalf of everyone here at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, I invite you to come back and stay with us again whenever you are in the area!Javier Tamajon,Director of Room Operations

10/10 Excelente

Maxim

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Nice place, well-run
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 9 ene. 2024
Dear Maxim, We appreciate the gracious review, and we thank you for choosing The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. We are one of the true luxury resorts to call Orlando home, and it is always lovely having to exceed our guests' expectations. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit.Javier Tamajon,Director of Room Operations

10/10 Excelente

Nagaraju

Se hospedó 6 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 30 dic. 2023
Dear Nagaraju, Thank you for staying with us and for your gracious rating. On behalf of all of us at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes we would like to invite you for another outstanding visit.Javier TamajonAssistant Rooms Executive

8/10 Bueno

Maxim

Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice hotel but the staff are not prepared to handle the volume of guests around the holidays. Lines for everything and slow response times.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 29 dic. 2023
Dear Maxim, Thank you for staying with us and for your review. We apologize for the frustration you experienced due to our peak times. Our focus is on creating meaningful experiences through superior guest service, and we are disappointed this was not your encounter. We appreciate your patience and hope you will stay with us again so we may provide you with the seamless, authentic hospitality for which we are known.Javier TamajonAssistant Rooms Executive

10/10 Excelente

Paul

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Carmen at the concierge's desk was particularly helpful to me for many of my questions and excursion needs.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 24 dic. 2023
Dear Paul, Thank you for the warm compliments regarding your stay at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. It is a pleasure knowing how much you enjoyed our devoted Ladies and Gentlemen, especially Carmen. We appreciate you taking the time to share your experience, and we look forward to seeing you again.Javier TamajonAssistant Rooms Executive

10/10 Excelente

Livia

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 19 dic. 2023
Dear Livia, We are delighted you had an outstanding stay at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, and that you loved all aspects of our hotel. Thank you for the excellent rating, and we look forward to hosting you again soon.Javier TamajonAssistant Rooms Executive

10/10 Excelente

Maureen

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Servicios
A beautiful resort and surrounding area, staff were sooo nice and stay here was lovely!!
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 18 dic. 2023
Dear Maureen, On behalf of our Ladies and Gentlemen of The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, thank you for the excellent rating. We are pleased to know how much you enjoyed your stay. Our luxury hotel combines exceptional amenities and outstanding service to create the perfect place to relax. It was a pleasure hosting you and we look forward to having you visit again.Javier TamajonAssistant Rooms Executive

10/10 Excelente

Nancy

Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 18 dic. 2023
Dear Nancy, Thank you for your terrific rating of The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. We are pleased your stay with us was an excellent one, and we look forward to welcoming you back soon.Javier TamajonAssistant Rooms Executive

10/10 Excelente

Jessica, Chicago

Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 14 dic. 2023
Dear Jessica, On behalf of our Ladies and Gentlemen at The Ritz Carlton Orlando Grande Lakes, thank you for your kind rating. The genuine care and comfort of our guests is our highest mission, and we are delighted this was your experience. We look forward to accommodating you again on your next visit to our vibrant city.Javier TamajonAssistant Rooms Executive