Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado una estadía con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, tanto positivas como negativas.Más informaciónSe abre en una nueva ventana
Evaluación: 10 - Excelente. 756 de 1000 opiniones" "
10 - Excelente
756
Evaluación: 8 - Bueno. 141 de 1000 opiniones" "
8 - Bueno
141
Evaluación: 6 - Aceptable. 59 de 1000 opiniones" "
6 - Aceptable
59
Evaluación: 4 - Mediocre. 24 de 1000 opiniones" "
4 - Mediocre
24
Evaluación: 2 - Terrible. 20 de 1000 opiniones" "
2 - Terrible
20
9,4/10
Limpieza
9,4/10
Personal y atención
9,6/10
Servicios
9,4/10
Estado de la propiedad e instalaciones
9,6/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Paulina
Viajó con su familia
4 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Paulina
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 6 ago. 2023
Dear Paulina, Thank you for choosing The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Javier TamajonAssistant Rooms Executive
8/10 Bueno
yohosy
Viajó en grupo
21 abr. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It was good
yohosy
Se hospedó 4 noches en abril de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 22 abr. 2023
Dear Yohosy, Thank you for the positive feedback. It is a pleasure knowing your visit with us was an enjoyable one. We hope to see you again soon at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. Javier Tamajon,Assistant Rooms Executive
10/10 Excelente
Jose Antonio Perez
7 abr. 2023
Jose Antonio Perez
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 28 abr. 2023
Dear Jose, Thank you for choosing The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Javier Tamajon,Assistant Rooms Executive
10/10 Excelente
Juan
Viajó con su familia
29 jun. 2022
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Best hotel in Orlando.
Juan
Se hospedó 5 noches en junio de 2022
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 30 jun. 2022
Dear Juan, on behalf of our Ladies and Gentlemen at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, thank you for your kind remarks. The genuine care and comfort of our guests is our highest mission, and we are delighted this was your experience. We look forward to accommodating you again on your next visit to our vibrant city.
Georgia Sheffield,
Assistant Rooms Executive
10/10 Excelente
AMAURY
7 sept. 2021
AMAURY
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 17 sept. 2021
Dear AMAURY, thank you for letting us know your visit to The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes was perfect in every way. We appreciate you being our guest, and we look forward to welcoming you again soon.
Georgia Sheffield,
Assistant Rooms Executive
10/10 Excelente
Keila
3 sept. 2021
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente quiero volver
Keila
Se hospedó 4 noches en agosto de 2021
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 4 sept. 2021
Dear Keila, it was our pleasure welcoming you to The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. We are pleased we could provide you with an exceptional experience and that you enjoyed all that we have to offer. On behalf of all of us, we thank you for taking the time to review our hotel, and we look forward to seeing you again soon.
Georgia Sheffield,
Assistant Rooms Executive
10/10 Excelente
ALFONSO
Viajó con su familia
12 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
ALFONSO
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 13 ago. 2021
Dear Alfonso, thank you for the perfect rating. We are glad you had a wonderful time at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience.
Georgia Sheffield,
Assistant Rooms Executive
10/10 Excelente
Cliente verificado
22 jun. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó con su pareja, Viajó con mascotas
6 may. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel es muy bonito y cómodo,me gusto mucho volvería siempre
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en abril de 2021
10/10 Excelente
Elias
7 ago. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Elias
Se hospedó 4 noches en agosto de 2020
10/10 Excelente
Vicente
15 ago. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Vicente
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019
8/10 Bueno
Cliente verificado
26 jun. 2019
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Agradable estancia familiar
El hotel muy agradable, muy cerca de los parques. La alberca muy linda. Él servicio a cuartos muy Caro, un desayuno para 2 adultos y 2 niños costaba 200 dolares diarios
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en junio de 2019
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó con su familia y niños pequeños
24 jun. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo estuvo excelente los voy a recomendar con mis amigos. Gracias
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en junio de 2019
Respuesta de Hotel Manager el 25 jun. 2019
Dear Guest, on behalf of the Ladies and Gentlemen of The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, thank you for the excellent rating. We are pleased to know how much you enjoyed your stay. We are committed to combining exceptional service and amenities to create a memorable, rejuvenating experience. Thank you once more for the recommendation, and we look forward to having you visit again.
Best Regards,
Jenny Piccione,
Hotel Manager
10/10 Excelente
JUAN DAVID
25 dic. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
The Perfect Place to stay
The Ritz is not just a Hotel. It is the perfect place in order to have a memorable stay.
The check in is not just a check in. Is a moment of truth in which you feel really welcomed.
We had a relaxed time and beds are marvelous
My wife and I had an incredible time and we will come back soon.
JUAN DAVID
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Assistant Front Office Manager el 29 ene. 2019
Dear Mr. David,
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Orlando. It was truly a pleasure to serve you.
Thank you for staying at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Orlando.
Sincerely,
SKYLAR SIEGEL
Assistant Front Office Manager
The Ritz Carlton Orlando Grande Lakes
skylar.siegel@ritzcarlton.com
10/10 Excelente
Rodrigo, San Diego
27 oct. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buena atención solo les fallo en la cuenta con cargos que no correspondían.
Rodrigo
Se hospedó 4 noches en octubre de 2018
Respuesta de Skylar Siegel el 10 dic. 2018
Dear Rodrigo,
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Orlando. It was
truly a pleasure to serve you.
We appreciate your business and value your honest feedback.
Thank you for staying at the Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Orlando.
Sincerely,
SKYLAR SIEGEL
Assistant Front Office Manager
The Ritz Carlton Orlando Grande Lakes
skylar.siegel@ritzcarlton.com
10/10 Excelente
Nelly, California
14 ago. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Celebrando mi Certificacion con John Maxwell
Bellisima vista, habitaciones con camas muy comodas, el servicio de cafe, todo en general fue de primera.
Nelly
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
8/10 Bueno
Cliente verificado
9 abr. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Cliente verificado
10/10 Excelente
Moises
21 feb. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Moises
10/10 Excelente
evert , new york
5 nov. 2017
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel muy amplio y con buen trato
Esta muy bien ubicado y nos trataron de Maravilla a mi y mi esposa
evert
Se hospedó 4 noches en julio de 2017
8/10 Bueno
Karen
1 sept. 2017
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy lindo hotel
Solo estuvimos una noche y fuimos en familia. Nos gustó mucho la habitación. El lobby no lo conocí porque estaba en remodelación.
El desayuno fue realmente delicioso y agradable. El lugar está decorado de forma muy especial.
Karen
Se hospedó 1 noche en agosto de 2017
8/10 Bueno
salvador
21 jul. 2017
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Ritz
Todo muy bien
salvador
Se hospedó 4 noches en julio de 2017
10/10 Excelente
Rafael
14 jul. 2017
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Super servicio. El hotel hermoso
Rafael
Se hospedó 4 noches en julio de 2017
10/10 Excelente
yordani
10 may. 2017
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel de lujo
Excelente,,,,,
yordani
8/10 Bueno
Israel
4 dic. 2016
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente hotel único detalle estacionamiento caro
Muy bien en en general solo un detalle con el estacionamiento ya que no se les gustaban mis propinas de 5 dlls querían más los valets
Israel
10/10 Excelente
Riad katrib , ciudad de México
22 ago. 2016
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel muy elegante con buen servicio
Un hotel cerca de Disney pero lo suficientemente lejos del bullicio.
Hotel elegante y con un servicio extraordinario, habitaciones elegantes y muy cómodas.
Riad katrib
10/10 Excelente
Emilio, México
10 ago. 2016
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Extraordinario hotel gran elección
Volvería a orlando solo por el hotel
Emilio
10/10 Excelente
Luis Miguel, México
2 sept. 2015
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Gran experiencia.
Excelente atención en todos los sentidos, muy buenas instalaciones.
Luis Miguel
10/10 Excelente
Cliente verificado
27 ago. 2015
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Es muy agradable como limpio el personal muy amabl
Maravillosa me entaria regresar mi familia le encanto
Cliente verificado
10/10 Excelente
Evelyn, San Juan, PR
10 jul. 2015
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
El servicio de este hotel no tiene comparación. Buenas habitaciones, super limpias. El personal muy amable.
Evelyn
10/10 Excelente
jorge, NERIDA,YUCATAN
15 jun. 2015
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
EXCELENTE
EXCELENTE
jorge
10/10 Excelente
jorge , oaxaca mexico
11 nov. 2014
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Extraordinaria atención del personal de todo tipo.
Gente cálida desde el valet parking hasta las camaristas. Servicio digno de la marca. Extraordinario hotel y restaurantes especialmente si viajas con niños .
jorge
2/10 Terrible
Cliente verificado
18 oct. 2014
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
6/10 Aceptable
John J
8 abr. 2024
John J
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 29 abr. 2024
Dear John, Thank you for taking the time to share your rating. Our goal is to maintain the highest standards, and we apologize if we fell short of this. We hope to have the opportunity to make your next visit perfect in every respect.Javier Tamajon,Director of Room Operations
4/10 Mediocre
John J
7 abr. 2024
John J
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 28 abr. 2024
Dear John, We are very sorry that we did not deliver the exceptional stay you deserved. We never want to disappoint our guests in any way, and we would like to extend our sincere apologies for your experience. We hope you will revisit so we can make it up to you.Javier Tamajon,Director of Room Operations
10/10 Excelente
dawod
Viajó con su familia
5 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ester was an excellent host.
dawod
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 6 abr. 2024
Dear Dawod, Thank you for acknowledging our distinguished service at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. We are committed to providing an exceptional experience for every guest, and we are pleased we exceeded your expectations. We appreciate you mentioning Ester by name, and we will enjoy passing along your compliments. We look forward to your next visit. Javier Tamajon,Director of Room Operations
10/10 Excelente
ken
4 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
ken
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 6 abr. 2024
Dear Ken, Thank you for your outstanding rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes.Javier Tamajon,Director of Room Operations
10/10 Excelente
Elianora
30 mar. 2024
Elianora
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 20 abr. 2024
Dear Elianora, Thank you for taking the time to leave your outstanding rating regarding your visit to The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. It is a pleasure to know you enjoyed all that we have to offer. We appreciate your business and hope that we will have a chance to serve you again in the future. Javier Tamajon,Director of Room Operations
10/10 Excelente
Michael
Viajó por negocios, Viajó en grupo
4 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Michael
Se hospedó 5 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 5 feb. 2024
Dear Michael, It is wonderful to know you enjoyed everything about your time at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, and that we exceeded your expectations. We strive to provide everything needed for the perfect getaway, business stay, or family vacation. We appreciate your generous rating, and we look forward to hosting you again soon. Javier Tamajon,Director of Room Operations
10/10 Excelente
sami
Viajó en grupo
28 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Winter trip to the Sunny State.
Great facility. Welcoming staff.
sami
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 30 ene. 2024
Dear Sami, We appreciate the excellent rating, and we thank you for choosing The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. It is always lovely having our devotion to service recognized as we are committed to providing our guests the finest personal service and amenities with a warm, relaxed, yet refined ambiance. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit.Javier Tamajon,Director of Room Operations
10/10 Excelente
Michael
Viajó por negocios
24 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Michael
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 25 ene. 2024
Dear Michael,Thank you for your wonderful rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your time at our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. Javier Tamajon,Director of Room Operations
6/10 Aceptable
Kyung
7 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Kyung
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 9 ene. 2024
Dear Kyung, We hope that overall you enjoyed your stay, and we would love to have another opportunity to welcome you back for a flawless experience.Javier Tamajon,Director of Room Operations
10/10 Excelente
Ronald, milwaukee
Viajó con su familia y niños pequeños
7 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ronald
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 9 ene. 2024
Dear Ronald, We enjoyed seeing your perfect rating and cannot thank you enough for it. On behalf of everyone here at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, I invite you to come back and stay with us again whenever you are in the area!Javier Tamajon,Director of Room Operations
10/10 Excelente
Maxim
5 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Nice place, well-run
Maxim
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Director of Room Operations el 9 ene. 2024
Dear Maxim, We appreciate the gracious review, and we thank you for choosing The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. We are one of the true luxury resorts to call Orlando home, and it is always lovely having to exceed our guests' expectations. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit.Javier Tamajon,Director of Room Operations
10/10 Excelente
Nagaraju
28 dic. 2023
Nagaraju
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 30 dic. 2023
Dear Nagaraju, Thank you for staying with us and for your gracious rating. On behalf of all of us at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes we would like to invite you for another outstanding visit.Javier TamajonAssistant Rooms Executive
8/10 Bueno
Maxim
28 dic. 2023
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice hotel but the staff are not prepared to handle the volume of guests around the holidays. Lines for everything and slow response times.
Maxim
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 29 dic. 2023
Dear Maxim, Thank you for staying with us and for your review. We apologize for the frustration you experienced due to our peak times. Our focus is on creating meaningful experiences through superior guest service, and we are disappointed this was not your encounter. We appreciate your patience and hope you will stay with us again so we may provide you with the seamless, authentic hospitality for which we are known.Javier TamajonAssistant Rooms Executive
10/10 Excelente
Paul
23 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Carmen at the concierge's desk was particularly helpful to me for many of my questions and excursion needs.
Paul
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 24 dic. 2023
Dear Paul, Thank you for the warm compliments regarding your stay at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. It is a pleasure knowing how much you enjoyed our devoted Ladies and Gentlemen, especially Carmen. We appreciate you taking the time to share your experience, and we look forward to seeing you again.Javier TamajonAssistant Rooms Executive
10/10 Excelente
Livia
17 dic. 2023
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Livia
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 19 dic. 2023
Dear Livia, We are delighted you had an outstanding stay at The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, and that you loved all aspects of our hotel. Thank you for the excellent rating, and we look forward to hosting you again soon.Javier TamajonAssistant Rooms Executive
10/10 Excelente
Maureen
Viajó con su familia y niños pequeños
17 dic. 2023
Le gustó: Servicios
A beautiful resort and surrounding area, staff were sooo nice and stay here was lovely!!
Maureen
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 18 dic. 2023
Dear Maureen, On behalf of our Ladies and Gentlemen of The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes, thank you for the excellent rating. We are pleased to know how much you enjoyed your stay. Our luxury hotel combines exceptional amenities and outstanding service to create the perfect place to relax. It was a pleasure hosting you and we look forward to having you visit again.Javier TamajonAssistant Rooms Executive
10/10 Excelente
Nancy
16 dic. 2023
Nancy
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 18 dic. 2023
Dear Nancy, Thank you for your terrific rating of The Ritz-Carlton Orlando, Grande Lakes. We are pleased your stay with us was an excellent one, and we look forward to welcoming you back soon.Javier TamajonAssistant Rooms Executive
10/10 Excelente
Jessica, Chicago
23 nov. 2023
Jessica
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Assistant Rooms Executive el 14 dic. 2023
Dear Jessica, On behalf of our Ladies and Gentlemen at The Ritz Carlton Orlando Grande Lakes, thank you for your kind rating. The genuine care and comfort of our guests is our highest mission, and we are delighted this was your experience. We look forward to accommodating you again on your next visit to our vibrant city.Javier TamajonAssistant Rooms Executive