Fachada de la propiedad por la tarde o noche

Opiniones sobre Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West

3.5 out of 5

Opiniones

7,6

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 522 de 1443 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 420 de 1443 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 242 de 1443 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 131 de 1443 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 128 de 1443 opiniones" "

7,8/10

Limpieza

7,8/10

Personal y atención

7,4/10

Servicios

7,4/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Javier

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good hotel, you will have to wait a little for the elevators on rush hours.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

luis

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buen lugar, muy pequeño pero muy bueno.
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 30 mar. 2024
Dear Luis, Thank you for choosing the Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. Our highest priority is ensuring you have an exceptional stay in all areas of our hotel, and we are glad we could make that happen for you. Thank you for taking time out of your day to recognize our efforts. We hope to welcome you again soon.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 Excelente

Stephanie

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Respuesta de Rany C. Baroudi General Manager el 13 ene. 2024
Dear Stephanie, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels.Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 Bueno

Edith

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Primera estadía en Hilton Garden Inn
Todo bien, salvo el ascensor que se hace poco para tanto público. Después de esperar un cuarto de hora para bajar , lo temé de subida para poder aprovecharlo. La atención en el check in y out muy agradable.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 5 dic. 2023
Dear Edith, Thank you for taking the time to share your comments about your recent visit to our hotel. We are happy you enjoyed many aspects of your stay. However, we would like to apologize for any inconvenience and frustration caused by our elevator service during our peak hours. We are grateful for your patience and appreciate all feedback that helps us improve our guest experience. We look forward to hosting you again on your next visit to the New York City area.Rany C. BaroudiGeneral Manager

2/10 Terrible

ignacio alfonso

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de General Manager el 6 nov. 2023
Dear ignacio alfonso, Thank you for choosing our hotel for your recent stay. On behalf of our entire team, we offer our sincere apologies for not meeting your expectations. We always want to make every effort to provide a flawless stay; therefore, we regret that this was not your experience. We hope you will consider giving us a second chance in the future so we can provide you with the superior hospitality you should always expect from us.Rany C. BaroudiGeneral Manager

4/10 Mediocre

Mario

Le gustó: Comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Sucio y mal servicio.
La habitación muy sucia, el primer día sin jabones. Tuvimos que pedir el serivicio de limpieza dia a dia, una de las recepcionistas lo tomaba de mala gana y el último dia no hicieron la limpieza, la pedí al gerente y quedo lista hasta las 9:00 pm. Alfombras sucias, no regreso a este hotel.
Se hospedó 6 noches en octubre de 2023
Respuesta de General Manager el 17 oct. 2023
Dear Mario, Thank you for sharing your feedback following your recent stay at our hotel. We apologize for the disappointment you encountered with our housekeeping service. Your feedback is greatly appreciated as it allows us to improve our guest experience. We will address these concerns appropriately and sincerely regret any inconvenience you experienced. We hope you will revisit, as we would be pleased to demonstrate our commitment to providing an enjoyable and hassle-free stay. Thank you again for your feedback.Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 Bueno

Roberto Andres

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Ok
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de General Manager el 15 oct. 2023
Dear Roberto Andres, We appreciate your brief feedback and hope you had a satisfactory stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. If you have any specific suggestions or comments to help us improve, please feel free to share. We're here to ensure our guests have a great experience and look forward to welcoming you back.Rany C. Baroudi General Manager

6/10 Aceptable

patricia

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Comodidad de la habitación
Relación precio alto, comodidad baja
Habitaciones muy muy pequeñas, caro para lo que realmente es
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de General Manager el 12 oct. 2023
Dear patricia, We appreciate your feedback regarding your recent stay. We understand that room size and pricing may not have met your expectations. While we aim to provide value for our guests, we recognize that New York City hotel rooms can be compact due to space constraints. We hope you were able to explore the city and its attractions during your stay. Your input is valuable, and we strive to make improvements based on guest experiences. Thank you for choosing us for your visit to the city, and we hope to host you again in the future.Rany C. Baroudi General Manager

6/10 Aceptable

MONICA IVON GARCIA

No le gustó: Limpieza
ubicacion, esta en medio de todo
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023
Respuesta de General Manager el 10 oct. 2023
Dear MONICA IVON GARCIA, Thank you for highlighting our hotel's central location. We're delighted that our prime spot in the heart of the city allowed you to access everything easily. We hope you had a fantastic time exploring all that the area has to offer. Should you plan another trip to the city, we'd be honored to welcome you back for another great stay.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

MARCO ANTONIO

Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de General Manager el 7 oct. 2023
Dear MARCO ANTONIO, We are pleased to receive your generous rating for Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. Your feedback holds significant value for us, affirming our commitment to outstanding hospitality. We look forward to another opportunity to extend our services to you again whenever your travels bring you back this way.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 Bueno

Andrés

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Not a very spacious property, rooms are fine, they don’t do room keeping every day, elevators are not sufficient for the amount of rooms and are old so they get stuck on rush times. Overall a good option for the area and price range.
Se hospedó 8 noches en septiembre de 2023
Respuesta de General Manager el 16 sept. 2023
Dear Andrés, Thank you for sharing your feedback about our hotel. We appreciate your positive comments about the rooms and value we offer in our prime location. We apologize for any inconvenience you experienced with the elevators and housekeeping schedule. Your input is valuable, and we'll use it to improve our services. We hope you had an enjoyable overall stay and look forward to welcoming you back in the future.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 Bueno

Jose Ignacio

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de General Manager el 28 oct. 2023
Dear Jose Ignacio, We appreciate you taking the time to leave your generous rating regarding your recent visit to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. Your feedback is essential to us. It is a pleasure to know you enjoyed all that we have to offer. We appreciate your patronage and hope that we will have a chance to host you again in the future. Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 Excelente

Jorge Arturo

Se hospedó 6 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 1 sept. 2023
Dear Jorge Arturo, Thank you for staying with us and for your gracious rating. On behalf of all of us at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, we would like to invite you for another outstanding visit.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 Bueno

Antonio

Se hospedó 6 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 13 sept. 2023
Dear Antonio, We are thrilled you had an excellent stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

Agneris

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente, será mi hotel de preferencia para unas futuras vacaciones. Lo recomiendo. No tengo queja alguna.
Se hospedó 11 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 7 sept. 2023
Dear Agneris, Thank you for the outstanding review for Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. It is always a pleasure to hear that a guest is excited to return, and we look forward to providing you with another exceptional stay.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

Marcela

Se hospedó 6 noches en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 10 ago. 2023
Dear Marcela, Thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure hosting you at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West; we hope to see you again soon.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

ALFREDO LOVERA, Queretaro

Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Sin dudar volvería a hospedarme ahi de nuevo
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 10 ago. 2023
Dear ALFREDO LOVERA, Thank you for staying at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West and for your excellent review. We love receiving comments like yours, as our goal is to ensure a memorable experience for every guest. We appreciate you sharing your feedback and look forward to seeing you on your next visit.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

lorena

Viajó con su pareja, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bonito y limpio
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 9 ago. 2023
Dear Lorena, We appreciate you taking the time to write a review about your visit to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. It is a pleasure to know how much you enjoyed our relaxing accommodations. Thank you for choosing us, and we hope to have a chance to host you again in the future. Rany C. Baroudi General Manager

2/10 Terrible

Manuel

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Mal personal
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 29 jul. 2023
Dear Manuel, Thank you for being our guest. We genuinely regret that you did not enjoy your stay, and we want to extend our apologies for not living up to your expectations. We hope you will return so that we can have an opportunity to provide you with a better experience.Rany C. Baroudi General Manager

2/10 Terrible

Manuel

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
Estuve 6 noches y el personal no fue amable
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 26 jul. 2023
Dear Manuel, Thank you for the valuable feedback regarding your stay. Please accept our apologies if our associates were not responsive to your needs. We strive to deliver exceptional service to every guest; therefore, we sincerely regret this was not your experience. We have shared your comments with the appropriate individuals, and we hope you will give us another opportunity to prove that we are committed to providing outstanding hospitality. We look forward to welcoming you again soon.Rany C. Baroudi General Manager

4/10 Mediocre

Ma Carmen

Se hospedó 7 noches en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 22 jul. 2023
Dear Ma Carmen, We deeply regret not delivering the exceptional stay you deserved. We want to extend our sincerest apology and let you know that we will use your feedback to be more diligent in the future. We hope you will give us another chance if you return to our area so we can make it up to you.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 Bueno

ABRAHAM

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy bien ubicado y precio razonable
Muy buena opción por el valor precio calidad. Para la zona el precio es bueno y recibes un lugar limpio cómodo y muy práctico. Cerca de lugares turisticos, museos, central park, todo caminando. Lo recomiendo si no buscas lujos.
Se hospedó 6 noches en junio de 2023
Respuesta de General Manager el 11 jul. 2023
Dear ABRAHAM, It was a pleasure to read your review, and we appreciate you mentioning how much you enjoyed your stay. We are glad that our location was perfect for your needs and helped make your trip to New York a total success. Thank you for choosing Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, and we look forward to providing you with another exceptional stay.Rany C. Baroudi General Manager

6/10 Aceptable

María

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
buena en general
Respuesta de General Manager el 10 jul. 2023
Dear María, Thank you for taking the time to share about your stay. We are always excited to know you enjoyed your overall stay. We are continually striving to improve our services, and we appreciate your feedback. We hope to have another chance to welcome you on a future visit.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

jacqueline

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 10 jul. 2023
Dear Jacqueline, It was a pleasure having you as our guest at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel, and your feedback tells us we are meeting our goals. Thank you for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

PAULINA IVON, CDMX

Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bien ubicada y bonito el hotel
Se hospedó 4 noches en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 9 jul. 2023
Dear PAULINA IVON, It was a pleasure to read your review, and we appreciate you mentioning how much you enjoyed your stay. We are glad that our location was perfect for your needs and helped make your trip to New York a success. Thank you for choosing Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, and we look forward to providing you with another exceptional stay.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 Bueno

Omar

Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 26 jul. 2023
Dear Omar, We appreciate you taking the time to share your rating with fellow travelers online. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to welcoming you back to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West.Rany C. Baroudi General Manager

2/10 Terrible

Mario

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 26 jul. 2023
Dear Mario, Thank you for choosing our hotel for your stay. We are sorry we did not live up to your expectations; please accept our apologies for the issues that impacted your rating. We hope you will give us an opportunity to restore your confidence in us on a future visit.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 Bueno

LUIS

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de General Manager el 3 jul. 2023
Dear LUIS, Thank you for your rating of Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We are pleased your stay with us was a great one, and we look forward to welcoming you back soon. Rany C. Baroudi General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Elevadores pequeños
Excelente ubicación, deficiente servicio de elevadores
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de General Manager el 3 jul. 2023
Dear Guest, It was a pleasure to read your review, and we appreciate you mentioning how much you enjoyed your stay. We are glad that our location was perfect for your needs and helped make your trip to New York a total success. However, we do apologize for the issues you had with our elevators. Thank you for choosing Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, and we look forward to providing you with another exceptional stay.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 Bueno

LUIS

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de General Manager el 3 jul. 2023
Dear LUIS, Thank you for your rating of Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We are pleased your stay with us was a great one, and we look forward to welcoming you back soon. Rany C. Baroudi General Manager

2/10 Terrible

Joao

Viajó con su pareja
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Este hotel está bien ubicado y de fácil acceso por estaciones de tren sin embargo la atención del personal de recepción deja mucho que desear. Los elevadores son viejos y hay que ser pacientes para tomar uno. La habitación que nos toco se escuchaba todo el tiempo el mecanismo de los elevadores. Pedimos que nos realizaran la limpieza y no lo hicieron. No hay botes de basura en el piso.
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de General Manager el 25 abr. 2023
Dear Joao, Thank you for each of your comments regarding your stay. We regret not meeting some of your expectations and are truly sorry for the elevator wait times you experienced. Please also accept our apologies if our associates were not responsive to your needs. We have shared your comments with the appropriate individuals as we are always looking for ways to continually improve our overall guest experience. On a positive note, we are happy you liked our convenient location. We hope you will give us another opportunity to prove that we are committed to providing outstanding hospitality.Rany C. Baroudi, General Manager

6/10 Aceptable

MARICELA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Fallas de Internet buenas habitaciones
La ubicación de este hotel es lo mejor, nos recibieron muy bien en recepcion Melanie nos entrego la habitacion antes de la hora del check-in, los espacios de la recamara son reducidos, el internet solo funcionó 3 de los 7 dias que estuve ahi, dijeron que era una falla y que estaban arreglandola piso por piso y nosotros estabamos en el 30 asi que al final nunca funciono, nos recompensaron con puntos por el incidente, en general es muy buen hotel.
Se hospedó 7 noches en febrero de 2023
Respuesta de General Manager el 26 feb. 2023
Dear MARICELA, Thank you for being our guest and for sharing your feedback. We are glad to read you liked your room and the service provided by our staff. We will share your compliments with Melanie. However, we sincerely apologize for the inconvenience you encountered with the internet connectivity. This will be addressed, and we hope you will consider returning on your next visit to the area. Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

Lori

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente personal y limpieza
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Rany C. Baroudi General Manager el 20 feb. 2023
Dear Lori, Thank you for taking the time to share the details of your stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We enjoyed reading your generous comments about our spotless property and friendly associates, and we will be sure to share this review with our whole team. It was our pleasure to host your visit, and we look forward to having you as our guest again! Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

Julio Cesar

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de General Manager el 3 feb. 2023
Dear Julio, It was a pleasure having you as our guest at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel and your feedback tells us we are meeting our goals. Thank you for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

Ana

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Es céntrico, zona seguro, el check in super rápido. Personal amable, almohadas cómodas y todo super limpio.
Respuesta de Angelique el 8 ene. 2023
Thank you so much for the review, we are glad you had a great stay!

4/10 Mediocre

RICARDO

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Sucio, mal servicio, instalaciones deficientes o malogradas
Se hospedó 3 noches en octubre de 2022
Respuesta de General Manager el 18 oct. 2022
Dear Ricardo, We appreciate you choosing our hotel and for taking the time to share your concerns. We apologize for the issues you encountered with our service and accommodations. We have followed up accordingly to improve our performance in these areas. We understand your frustration and appreciate your patience in these matters. We hope we will have another chance to provide you with the excellent service and accommodations that you should have experienced on this visit.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 Bueno

Alfredo

Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de Rany C. Baroudi General Manager el 5 dic. 2022
Dear Alfredo, We appreciate you taking the time to share your rating with fellow travelers online. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to welcoming you back to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

LUZ ANGELICA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy bien
Se hospedó 5 noches en agosto de 2022
Respuesta de Rany C. Baroudi General Manager el 8 ago. 2022
Luz Angelica, we appreciate you taking the time to write a review about your visit to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. It is a pleasure to know how much you enjoyed your stay. Thank you for choosing us, and we hope to have a chance to host you again in the future. Rany C. Baroudi General Manager

10/10 Excelente

Karla

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me encanto en precio
Se hospedó 3 noches en febrero de 2021
Respuesta de Rany C. Baroudi General Manager el 4 ago. 2022
Karla, thank you for the excellent review. We are glad that your stay was enjoyable and that we could exceed all of your expectations for a great price. Thank you for choosing Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We hope to have the opportunity to welcome you back soon. Rany C. Baroudi General Manager

8/10 Bueno

Melissa

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente ubicación!!
Se hospedó 6 noches en julio de 2022
Respuesta de Rany C. Baroudi General Manager el 21 jul. 2022
Melissa, it was a pleasure to read your review, and we appreciate you mentioning how much you enjoyed your stay. We are glad that our location was perfect for your needs and helped make your trip to New York a total success. Thank you for choosing Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, and we look forward to providing you with another exceptional stay. Rany C. Baroudi General Manager

6/10 Aceptable

Paulina

Viajó con su familia
Le gustó: Comodidad de la habitación
Reclamo
En generar estuvo bien, el problema es que piden dejar una garantía por habitación de US 356 por posibles daños y dicen devolver al mes, de la fecha que realice el check out han pasado más de dos meses y aún no me realizan la devolución
Se hospedó 7 noches en febrero de 2022
Respuesta de General Manager el 25 jun. 2022
Paulina, thank you for taking the time to review our hotel. Although you enjoyed your overall stay with us, we are sorry for the billing issues you encountered and the inconvenience it caused. We appreciate you bringing these concerns to our attention. We will address your comments with the appropriate individuals, and we thank you for your patience during this time. Rany C. Baroudi General Manager

6/10 Aceptable

Aly

Viajó en grupo
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
No repetiría
El hotel muy bien ubicado, buenas opciones de comida. Muy mal servicio a la habitación, en 5 días de estadía nunca limpiaron la habitación a pesar de múltiples solicitudes.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2022

4/10 Mediocre

Maria del Rocio

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El check in fue decepcionante, la persona que nos recibió fue muy hostil y no nos brindó la información adecuada. Tampoco nos avisaron que el servicio de limpieza no se realiza diariamente, y en este punto, a pesar de que solicitamos posterior a que el primer día nadie hiciera el servicio de la habitación, teníamos que asegurarnos de estar en la lista y nunca estábamos en la lista… y todos los días se lo pedíamos a distintas personas de front desk. Las instalaciones están descuidadas.
Se hospedó 7 noches en marzo de 2022

2/10 Terrible

andres

Se hospedó 4 noches en marzo de 2022

6/10 Aceptable

Denisse

Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención
Me gustó mucho la ubicación, puedes acceder rápido a las zonas más importantes de Manhattan, no me gustó que la habitación que nos asignaron no servía la tele, nos dijeron que le faltaba un cable y regresarían y jamás sucedió, que el servivar tampoco servía, para todo teníamos que estar llamando! Pongan mucha atención en el mantenimiento, no se están pagando tres pesos.
Se hospedó 5 noches en febrero de 2022

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Ubicación excelente
Lo mejor del hotel fue la ubicación que es excelente, muy cerca de central park, de times square y de los teatros, el hotel no ofrece desayuno gratis, no hace la limpieza de las habitaciones durante la estancia y los cuartos no son muy grandes pero en general todo estuvo bien.
Se hospedó 4 noches en febrero de 2022

10/10 Excelente

LAURA CALLE

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me encanto todo
Se hospedó 3 noches en enero de 2022

10/10 Excelente

Christian Alejandro Villalba

Se hospedó 7 noches en octubre de 2021

10/10 Excelente

Francisco

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It's convenient due the hotel is close to the touristic places, also to metro stations.
Se hospedó 7 noches en enero de 2022

8/10 Bueno

Gabriela

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buena atención, hablan español, todos los empleados muy amables. No hubo limpieza de habitación diario por pandemia. Pero enviaban toalla limpias y recolección de basura. Estaba en habitación con vista a la avenida y No se escucha ruido de la calle, ni de otros cuartos.
Se hospedó 7 noches en enero de 2022