Vista a la playa o al mar

Opiniones sobre Secrets Cap Cana Resort & Spa - Adults Only - All Inclusive

5 out of 5
Secrets Cap Cana Resort & Spa - Adults Only - All Inclusive
Boulevard Zona Hotelera, Playa Juanillo, Cap Cana, Punta Cana, La Altagracia

Opiniones

9,2

Magnífico

Evaluación: 10 - Excelente. 518 de 722 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 121 de 722 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 35 de 722 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 23 de 722 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 25 de 722 opiniones" "

9,6/10

Limpieza

9,6/10

Personal y atención

9,4/10

Servicios

9,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

9,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Julio

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
me encanto
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Edily F. el 28 mar. 2024
Estimado Julio, Gracias por calificarnos, nos sentimos muy felices de que haya elegido nuestro hotel para pasar sus vacaciones soñadas, esperamos darle la bienvenida nuevamente muy pronto.

8/10 Bueno

Henry, Juncos

Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Elizabeth H. el 1 feb. 2024
Dear Henry Thank you for your rating.We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.Elizabeth H. Social Media Manager

2/10 Terrible

Miguel

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Elizabeth H el 27 dic. 2023
Dear Miguel, Thank you for the time you spent to share your personal impressions of your stay. We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests. We look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed your expectations in a not too distant future. Elizabeth H. Social Media Manager

10/10 Excelente

Hugo

Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Elizabeth H el 22 nov. 2023
Dear Hugo,Thank you for the time you spent to rate your recent stay. Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that. We look forward to having the opportunity to serve you again in the future.Elizabeth H. Social Media Manager

8/10 Bueno

Manuel

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Elizabeth H el 17 oct. 2023
First and foremost we would like to thank you for choosing our hotel for your visit to Punta Cana and for recommending us to this travel community, this is undoubtedly the best reward for us all. Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay.We look forward to having the opportunity to serve you again in the future.Elizabeth H. Social Media Manager

8/10 Bueno

Mercedes, westwood

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No me gusto la habitacion, pagamos por una Ocena view y medieron una habitacion donde el mar se veia a lo lejos, me dijeron que para ellos esa ocean view. Las habitaciones son bonitas, pero pagamos por algo diferente.
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Elizabeth H el 13 oct. 2023
Estimada Mercedes, Gracias por el tiempo que dedicó a compartir sus impresiones personales sobre su estancia. Tenga la seguridad de que la información que ha proporcionado se utilizará en consecuencia para mejorar las experiencias de nuestros futuros huéspedes. Esperamos poder servirle nuevamente y tener la oportunidad de superar sus expectativas en un futuro no muy lejano.Elizabeth H. Social Media Manager

6/10 Aceptable

Maria Plasencia

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The food was not that good at the buffet
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Elizabeth H el 12 sept. 2023
Dear María Plasencia, We sincerely appreciate the time you spent to share your comments following your visit to our hotel, our guests's feedback is of utmost importance to ensure our demanding standards of service at all times, please accept our sincere apologies for any inconsistency you may have experienced with the food at the buffet during your stay. Please rest assured that the information you have provided will be used accordingly to enhance our future guestss experiences among us and we hope you will visit us again in the future.Elizabeth H. Social Media Manager

8/10 Bueno

Yelived

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Limpieza, servicio en habitación, facilidades y trato de personal es excelente. La calidad de comida varía según el restaurante y en mi caso me añadieron cargos de un servicio que no se informo de ante mano que tenía un costo adicional.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2022
Respuesta de Andrea C el 10 oct. 2022
Queremos darle las gracias por compartir esta opinión sobre su reciente estancia. Estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia y coincidimos con usted en que nuestro atento personal juega un papel clave en la experiencia global de nuestros huéspedes. Todo el equipo trabaja muy duro para garantizar que ofrecemos un servicio de alta calidad y una experiencia diferente y memorable, esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.Saludos cordiales,Andrea CasseraSocial Media Coordinator

10/10 Excelente

Julio

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente servicio y atención del colectivo de trabajadores en general. Mucha amabilidad y profesionalidad. Muy buena la instalación y exquisita la cocina en cada uno de sus restaurantes. Especial la atención por parte de José el mayordomo y Madelaine la mesera de la piscina.
Se hospedó 4 noches en febrero de 2022
Respuesta de Andrea C el 8 feb. 2022
Queremos darle las gracias por compartir esta opinión sobre su reciente estancia. Estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia y coincidimos con usted en que nuestro atento personal juega un papel clave en la experiencia global de nuestros huéspedes. Todo el equipo trabaja muy duro para garantizar que ofrecemos un servicio de alta calidad y una experiencia diferente y memorable, esperamos poder servirle de nuevo en el futuro. Saludos cordiales, Andrea Cassera Social Media Coordinator

8/10 Bueno

Eneroliza

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy bien
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Diana M. el 23 ago. 2021
Le damos las gracias por compartir su opinión sobre sus recientes vacaciones con nosotros, nuestro principal objetivo es asegurar que seguimos ofreciendo experiencias inolvidables a nuestros huéspedes y sus comentarios nos ayudan a ello. Apreciamos el tiempo que ha dedicado en compartir su opinión, esperamos su próxima visita. Saludos cordiales, Diana Melo Social Media Coordinator

10/10 Excelente

Jose

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente hotel tanto en instalaciones como en servicio
Se hospedó 3 noches en julio de 2021
Respuesta de Diana M el 9 ago. 2021
Estimado Jose, Nos sentimos encantados de que haya disfrutado de su estancia entre nosotros. Gracias por elegirnos cuando visita la zona. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo muy pronto. Quedamos a sus órdenes. Saludos cordiales, Diana Melo Social Media Coordinator Secrets Cap Cana Resort & Spa

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
mixed feelings
I can not figure out how the food is so bad when everything else is well taken care. It seems like they are trying to save buying cheap stuff, chicken seems like rubber even a burger has cheap beef. I hope this advice will help somebody in their expectations, once you are there there will be no choice.
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Diana M el 29 jul. 2021
Dear guest, Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope that Secrets Cap Cana Resort & Spa will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future. Best regards, Diana Melo Social Media Coordinator Secrets Cap Cana Resort & Spa

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Everything was PERFECT!!!!
Se hospedó 6 noches en julio de 2021

10/10 Excelente

Wendy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2021
Respuesta de Diana M el 17 jun. 2021
Dear Wendy, Thank you again for your review of your stay with us, we look forward to your next visit. Best regards, Diana Melo Social Media Coordinator Secrets Cap Cana Resort & Spa

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La Comida es Excelente , el descanso en las habitaciones es interrumpido por fuerte escándalos al momento de la limpieza después de partir un Huésped , lo que molesta al momento de descansar , el personal es muy agradable
Se hospedó 3 noches en mayo de 2021
Respuesta de Diana M el 31 may. 2021
Estimado huesped, Puede estar seguro de que sus comentarios serán tomados en consideración y que nos ayudarán a mejorar nuestros servicios. Una vez más, gracias por su tiempo y a pesar de los problemassurgidos en su estancia, esperamos que Secrets Cap Cana Resort & Spa siga siendo una opción para sus próximas vacaciones y que tengamos la oportunidad de restaurar su fe en nuestra empresa en un futuro próximo. Un cordial saludo, Diana Melo Social Media Coordinator

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Diana M el 26 may. 2021
Dear guest, Thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Best regards, Diana Melo Social Media Coordinator Secrets Cap Cana Resort & Spa

10/10 Excelente

Yanira

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en enero de 2021
Respuesta de Diana M el 11 ene. 2021
Estimada Yanira, Agradecemos nos comparta su experiencia en nuestro resort, y nos enorgullece escuchar que fue placentera. Esperamos recibirle pronto una vez más. Un cordial saludo, Diana Melo Social Media Coordinator Secrets Cap Cana Resort & Spa

10/10 Excelente

Soraya

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Holiday vacation
Estadia excelente.
Se hospedó 1 noche en enero de 2021
Respuesta de Diana M el 5 ene. 2021
Estimada Soraya, Apreciamos sus palabra y que haya compartido su reciente experiencia con nosotros. Esperamos poder recibirla pronto en nuestras instalaciones. Un cordial saludo, Secrets Cap Cana Team

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Es un hotel muy nuevo y la calidad de la comida es excelente.
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2020
Respuesta de Diana M el 28 dic. 2020
Estimado huésped, Le agradecemos por su comentario, y nos llena de alegría que sus vacaciones hayan sobrepasado sus espectativas. Esperamos recibirles pronto en un futuro no muy lejano. Un cordial saludo, Diana Melo Social Media Coordinator Secrets Cap Cana Resort & Spa

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente fin de semana
Es un hotel muy confortable en todos los sentidos, excelente comida y excelente personal. La pasé excelente.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2020
Respuesta de Diana M el 15 dic. 2020
Estimado huesped, Nos place escuchar que su experiencia con nosotros fue placentera, y esperamos nos vuelva a visitar pronto. Saludos codiales, Diana Melo Social Media Coordinator Secrets Cap Cana Resort & Spa

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 4 noches en noviembre de 2020
Respuesta de Diana M el 24 nov. 2020
Dear guest, Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, we look forward to your next visit. Best regards, Diana Melo Social Media Coordinator Secrets Cap Cana Resort & Spa

8/10 Bueno

Manuel

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente opción en Punta Cana
Excelente Hotel. Muy buena opcion en Punta Cana
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020
Respuesta de Diana M el 26 oct. 2020
Estimado Manuel, Le agradecemos su opinión acerca de sus vacaciones en nuestro hotel Secrets Cap Cana Resort & Spa; la satisfacción de nuestros huéspedes es nuestro objetivo principal y no hay nada mejor que saber que lo hemos conseguido. Estamos muy contentos de que el hotel y los empleados fueran capaces de cumplir con sus expectativas durante su estancia. Esperamos poder recibirle pronto. Un cordial saludo, Secrets Cap Cana Team

10/10 Excelente

Nelson

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Es un resort fabuloso
Se hospedó 2 noches en octubre de 2020
Respuesta de Diana M el 21 oct. 2020
Estimado Nelso, Le agradecemos que haya compartido su experiencia con nostros. Esperamos recibirle en un futuro en nuestras instalaciones, para saeguir brindandole recuerdos que durarán toda la vida. Un cordial saludo, Diana Melo Social Media Coordinator Secrets Cap Cana Resort & Spa

10/10 Excelente

Monica

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Todo estuvo muy bien!
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020
Respuesta de Diana M el 16 oct. 2020
Estimada Monica, Nos encontramos encantados de que haya disfrutado de su estancia entre nosotros. Gracias por elegirnos cuando visita la zona. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo muy pronto. Un cálido abrazo, Diana Melo Social Media Coordinator Secrets Cap Cana Resort & Spa

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza
A la espera de mi reembolso
La estadía en general tuvo bien, en lo que si tube problema fue al momento de cheking ya que tube que pagar la totalidad de la reserva en el hotel cuando ya la viera pagado en la aplicación, según el agente que me atendió me Arian un reembolso el lunes 31 de agosto y aún no lo an hecho espero que puedan ayudarme
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de Diana M el 3 sept. 2020
Dear guest, Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Secrets Cap Cana Resort & Spa . We are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. We truly regret to hear that you have to go through this situation. Is it possible for you to contact our reservation department in order to reconfirm the status of your refund? We need more information of your reservation in order to verify properly. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed your expectations in a not too distant future. Best regards, Diana Melo Social Media Coordinator Secrets Cap Cana Resort & Spa

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de Diana M el 8 ago. 2020
Dear guest, Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success. Is it possible for you to share your recent experience with us, in order to see which areas of improvement we need to work in? We will greatly appreciate knowing what happened during your stay. Thank you again for making us your choice hotel on this occasion, we look forward to serving you again in the near future. Best regards, Diana Melo Social Media Coordinator

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Luz Mota el 10 oct. 2019
Dear Anonymous, Thank you for your comments. They are greatly appreciated! We hope to see you coming back! Luz Mota Social Media Coordinator

10/10 Excelente

Julio

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en mayo de 2019

10/10 Excelente

YOLANDA E

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Mejor hotel de punta cana en la mejor playa
Hotel increible, tanto la piscina restaurantes i playa, no se puede comparar, veniamos del paradisus punta cana i este le supera en todo, la unica pega es q toda la gente del hotel es americana i no hay musica caribeña, por todo lo demas un 10, incomparable
Se hospedó 1 noche en febrero de 2018

10/10 Excelente

Jose

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Maravillosa estadia
Excelente en todos sentidos. Personal super amigable.
Se hospedó 4 noches en enero de 2018

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hermosa playa
Excelente hotel con una playa fenomenal, todo estuvo magnífico a excepción del check in (me tuvieron esperando 20 minutos, lo raro que no había otros huéspedes) y la comida siempre estaba un poco fría. Definitivamente regresaré a este hotel
Amanecer en Cap Cana
El Paraíso
Se hospedó 5 noches en junio de 2017

10/10 Excelente

bego, h

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
excelente
El hotel es nuevo con muy buenas instalaciones, playa preciosa y personal siempre pendiente de tus necesidades

6/10 Aceptable

Mariana

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
Deficiencias en servicio
Muy buenas instalaciones pero muchas fallas de servicio, muchas equivocaciones en room service y falta de atención en front desk. Esperábamos mucho más de lo q obtuvimos en temas de servicio

10/10 Excelente

Clara

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Edily F. el 1 may. 2024
Dear Clara, Thank you for the time you spent to share your personal impressions of your stay. We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.Edily F.Social Media Coordinator

2/10 Terrible

Yancarlos de la

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Very relaxing I was expecting at least some music
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Edily F. el 1 may. 2024
Dear Yancarlos, Thank you for the time you spent to share your personal impressions of your stay. We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.Edily F.Social Media Coordinator

8/10 Bueno

Gregory John

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Edily F. el 27 abr. 2024
Dear Gregory John, Thank you for the time you spent to share your personal impressions of your stay. We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.We look forward to having the opportunity to serve you again in the future.Edily F.Social Media Coordinator

8/10 Bueno

Vonshay, Ruskin

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Edily F. el 24 abr. 2024
Dear Vonshay, Thank you for rating us.We are delighted that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your hotel of choice when visiting the area. We look forward to welcoming you back very soon.Edily F.Social Media Coordinator

8/10 Bueno

Christopher, Mt Pleasant

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 6 noches en abril de 2024
Respuesta de Edily F. el 19 abr. 2024
Dear Christopher, Thank you for rating us.We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.Edily F.Social Media Coordinator

10/10 Excelente

Brandon Joel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 7 noches en marzo de 2024
Respuesta de Edily F. el 15 abr. 2024
Dear Brandon Joel, Thank you for rating us, we appreciate the time you took to leave your feedback on your recent stay at our resort. We look forward to the opportunity to serve you again in the future.Edily F. Social Media Coordinator

10/10 Excelente

Brian

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent Property
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024
Respuesta de Edily F. el 15 abr. 2024
DearThank you for the time you spent to share your personal impressions of your stay. We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.We look forward to having the opportunity to serve you again in the future.Edily F. Social Media Coordinator

10/10 Excelente

Aaron

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Amazing sevice from our butler Carlos
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Edily F. el 2 abr. 2024
Thank you very much for your comments. It is a pleasure for us to read that you enjoyed your stay at our property.Your enthusiasm for our staff is very much appreciated by all of us and we assure you that it will be a great source of motivation for them, so we will pass on your kind compliments.We look forward to serving you again in the future, thank you for choosing our hotel for a pleasant vacation.Edily F.Social Media Coordinator

8/10 Bueno

Daniel, Aledo

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
very friendly staff, some meals were great others not. I had to cancel one room the day before due to an illness however the hotel refused to refund me.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Edily F. el 15 abr. 2024
Dear Daniel, Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics.We are sorry that your stay has been marred by the situations that we external, we will be sharing your comments with the corresponding department, your comments are very important to us as they allow us to find our point of improvement in order to offer and ensure a high-quality service. Thank you once again for making us your choice hotel, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed your expectations in a not too distant future. Edily F. Social Media Coordinator

6/10 Aceptable

Rajat, Irvine

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Edily F. el 24 abr. 2024
Dear Rajat Thank you for rating us.We are delighted that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your hotel of choice when visiting the area. We look forward to welcoming you back very soon.Edily F.Social Media Coordinator

10/10 Excelente

Yvonne

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very clean staff are very nice. This place is very quiet and repaxing.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Edily F. el 2 abr. 2024
Dear Yvonne, Thank you very much for your comments. It is a pleasure for us to read that you enjoyed your stay at our property.Your enthusiasm for our staff is very much appreciated by all of us and we assure you that it will be a great source of motivation for them, so we will pass on your kind compliments.We look forward to serving you again in the future, thank you for choosing our hotel for a pleasant vacation.Edily F. Social Media Coordinator

10/10 Excelente

Elizabeth

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The whole staff was excellent the best would go back
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Edily F. el 2 abr. 2024
Dear Elizabeth, Thank you very much for your comments. It is a pleasure for us to read that you enjoyed your stay at our property.Your enthusiasm for our staff is very much appreciated by all of us and we assure you that it will be a great source of motivation for them, so we will pass on your kind compliments.We look forward to serving you again in the future, thank you for choosing our hotel for a pleasant vacation.Edily F.Social Media Coordinator

10/10 Excelente

Maria

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Incredible!
Se hospedó 7 noches en marzo de 2024
Respuesta de Edily F. el 2 abr. 2024
Dear Maria, Thank you very much for your comments. It is a pleasure for us to read that you enjoyed your stay at our property.We look forward to serving you again in the future, thank you for choosing our hotel for a pleasant vacation.Edily F. Social Media Coordinator

10/10 Excelente

Heidi Devon

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Wow! What a vacation. We are already excited to go back. We loved this resort! We stayed in the Preferred Club Bungalow Suite Swim Out with Pool View. This included extra perks like a private beach, pool, seated, two options for al a cart breakfast, and a bar lounge with expedited check-in/out. If you want privacy and a more elevated experience, we highly recommend this over regular suites. The beach and grounds were so clean and well maintained. The ocean was wonderful and crystal clear while the beach was exemplary. The staff were also excellent and made us feel like family. Our butler, Leonardo, was the best. He was very friendly and welcoming. He was helpful and available for all our needs, even checking in on us after our excursions. It was great having a go to person that made our stay special. Coco Chanel and Elisaul from the entertainment team were fun and friendly. Elisaul took us on a 90-minute bike tour of Cap Cana with beautiful views of the ocean. He was so friendly and greeted us all week when we saw him around the resort. Coco Chanel was the best entertainer at karaoke nights by the bar. The Rosewater team, especially Richal and Julia, treated us like friends every time we saw them (pictured along with our butler). Since our suite was right next to Rosewater, their running joke was that we were “the neighbors”. It always made us feel welcome. The bar at the private beach had delicious drinks a dinners were first class.
Respuesta de Edily F. el 2 abr. 2024
Dear Heidi DevonThank you very much for your comments. It is a pleasure for us to read that you enjoyed your stay at our property.Your enthusiasm for our staff is very much appreciated by all of us and we assure you that it will be a great source of motivation for them, so we will pass on your kind compliments.We look forward to serving you again in the future, thank you for choosing our hotel for a pleasant vacation.Edily F. Social Media Coordinator

10/10 Excelente

Ryan, Weldon Spring

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Staff was amazing!!
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de Edily F. el 28 mar. 2024
Thank you for rating us, we are very happy that you have chosen our hotel to spend your vacations.Your enthusiasm for our staff is very much appreciated by all of us and we assure you that it will be a great source of motivation for them, so we will pass on your kind compliments.We hope to welcome you back very soon.

10/10 Excelente

Mavelenia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The staff were very friendly at this resort.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Edily F. el 28 mar. 2024
Thank you for rating us, we are very happy that you have chosen our hotel to spend your vacations.Your enthusiasm for our staff is very much appreciated by all of us and we assure you that it will be a great source of motivation for them, so we will pass on your kind compliments.We hope to welcome you back very soon.