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Evaluación: 10 - Excelente. 489 de 1000 opiniones" "
10 - Excelente
489
Evaluación: 8 - Bueno. 271 de 1000 opiniones" "
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Evaluación: 6 - Aceptable. 126 de 1000 opiniones" "
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Evaluación: 4 - Mediocre. 52 de 1000 opiniones" "
4 - Mediocre
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Evaluación: 2 - Terrible. 62 de 1000 opiniones" "
2 - Terrible
62
8,6/10
Limpieza
8,6/10
Personal y atención
8,0/10
Servicios
8,4/10
Estado de la propiedad e instalaciones
8,4/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
8/10 Bueno
Urfil
Viajó por negocios, Viajó con su familia
21 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios
No le gustó: Personal y atención
Me encantaron las instalaciones lo único que no me gustó es que la primera recepcionista que me tocó del turno matutino fue muy grosera llegué a las 2 pm y yo se que el check in es a las 3 pero en la mayoría de los hoteles te dejan entrar antes ella fue muy despota al decirme que no salió de su turno a las 230 y le pregunté al nuevo reccepcionista y el súper amable y atento y me dio mi habitación en ese momento
Urfil
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 29 dic. 2023
¡Gracias por tu reseña! Nos alegra que haya disfrutado de su estadía, pero le pedimos disculpas por su experiencia cuando llegó. Reiteraremos la importancia de brindar un servicio al cliente excepcional en todo momento. Gracias nuevamente por su reseña y comentarios, y esperamos que elija quedarse con nosotros nuevamente pronto.
10/10 Excelente
francisco jose
Viajó por negocios
30 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good
francisco jose
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 5 dic. 2023
Thank you so much!
4/10 Mediocre
Luis
Viajó con su familia
4 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Propiedad en construcción, piscina sucia , no lo recomiendo para el costo que tiene
Luis
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 30 oct. 2023
Gracias por tus comentarios. Nos complace anunciar que nuestras renovaciones están completas y que el hotel luce maravilloso. Esperamos que nos des otra oportunidad.
10/10 Excelente
Teofilo
Viajó con su familia
18 jun. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El desayuno se me hizo un poco caro pero la habitación muy bien !
Teofilo
Se hospedó 4 noches en junio de 2022
Respuesta de Julia C el 18 jun. 2022
¡Gracias!
8/10 Bueno
Frank Reinaldo
Viajó con su familia
18 abr. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Frank Reinaldo
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
8/10 Bueno
I.Filiz, New York
Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó en grupo
23 ago. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Clean, good location and excellent customer services!!!
I.Filiz
Se hospedó 2 noches en agosto de 2020
Respuesta de Julia C el 24 ago. 2020
Thank you kindly!
8/10 Bueno
Karen
Viajó con su familia
7 jul. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Karen
Se hospedó 1 noche en julio de 2020
10/10 Excelente
Buyang, Tinton Falls nj
14 nov. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Buyang
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2018
10/10 Excelente
Cliente verificado
31 oct. 2018
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en octubre de 2018
10/10 Excelente
ivelisse
28 ago. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
ivelisse
Se hospedó 4 noches en agosto de 2018
8/10 Bueno
violeta
20 may. 2017
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Limpio buena ubicacion
Bueno
violeta
8/10 Bueno
Robert
Viajó con su familia
28 abr. 2024
The rooms were very roomy and clean .The staff was very helpful.I would recommend the hotel to anyone
Robert
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 30 abr. 2024
Wow - thank you! We're thrilled you enjoyed your stay, and we appreciate your recommendation to other travelers. We hope to see you again soon!
10/10 Excelente
Brandon
Viajó con su pareja, Viajó con su familia, Viajó en grupo
28 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great place. My sister got married there. Everything was perfect
Brandon
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 30 abr. 2024
First of all, CONGRATS! We're so glad everything was perfect for your sister's wedding. We greatly appreciate your review.
10/10 Excelente
Donna
25 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Spacious and nicely renovated rooms. Very comfortable and quiet.
Donna
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 26 abr. 2024
Thank you so much! We're thrilled you enjoyed our renovations and our comfortable guest rooms. We greatly appreciate your review, and we hope to see you again soon.
6/10 Aceptable
Ashley
Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
21 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Overall, the hotel and service were great. It was unfortunate that my experience was not. A group of more than 10 young men (early 20s?) we’re rating across the hall from the room we were in. Around midnight I was woken up to loud noises coming from the hallway. Turns out a party was going on. The noise was so loud I couldn’t sleep. Then they started banging on walls and doors, yelling profanities, and running up and down the hallway. Security was called several times but the guests trying to sleep in this hallway. Security knocked on my door at 12:30. I couldn’t go back to sleep for hours because of this nonsense.
Ashley
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 23 abr. 2024
We apologize this was your experience. We were made aware of the noise, and security was sent to quiet the noisy guests right away. This is not typical of our hotel, and we're disappointed it happened during your stay.
10/10 Excelente
Scheyla
Viajó con su familia
14 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
excellent reception service. and the cleaning is excellent
Scheyla
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 15 abr. 2024
Thank you so much!
10/10 Excelente
Gina
Viajó por negocios, Viajó con su familia
14 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Customer service was great and room was clean too. Overall happy with the property
Gina
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 15 abr. 2024
Wow - thank you! We're thrilled you had a great stay.
10/10 Excelente
Sam K
13 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Sam K
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 15 abr. 2024
Thanks!
8/10 Bueno
Charles D
Viajó con su familia
7 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Staff could not have been nicer. Ice machine on 4th floor has dirt in the ice. I filled the bucket and brought it to our room and went to make a cocktail. When I put ice in a glass I saw quite a few of the shaved ice pieces had dirt in them. Threw them out and notified the front desk. Renovations look great, as we have been there in the past, but the ice really turned us off.
Charles D
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 8 abr. 2024
Thank you for the lovely review and helpful feedback. We are so glad you enjoyed your stay, but we're disappointed there was debris in the ice. We will investigate this immediately. Thank you again for the wonderful review, and we hope to see you soon!
10/10 Excelente
Rachel
Viajó con su pareja
5 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The check in staff member was friendly and very helpful. Gave us all the information we needed.
Good spacious clean room, comfy bed, in-room coffee, free coffee to-go in the morning, free parking, easy to find. Excellent stay.
Rachel
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 12 abr. 2024
Thanks for the incredible review! We are so glad you enjoyed everything about your stay. We greatly appreciate your review, and we hope to see you again soon!
10/10 Excelente
LINDA
24 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
LINDA
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 27 mar. 2024
Thank you so much!
10/10 Excelente
jolana
24 mar. 2024
jolana
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 27 mar. 2024
Thanks for the incredible review! We're glad you enjoyed your stay.
10/10 Excelente
Lisa
24 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Lisa
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 27 mar. 2024
We are happy to hear you completely enjoyed your stay! We hope you choose to stay with us again soon.
10/10 Excelente
Mary, Miller Place
Viajó con su pareja
20 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The distance from the lobby to the room was too long snd unwieldy
My husband loved the breakfasts
Mary
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 20 mar. 2024
Thank you for your wonderful review and helpful feedback.
10/10 Excelente
Carol
11 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Carol
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 13 mar. 2024
Thanks so much for the incredible review!
10/10 Excelente
Lisa
Viajó por negocios
2 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Another great stay!
Lisa
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 4 mar. 2024
Thanks so much!
10/10 Excelente
Chris
Viajó por negocios
26 feb. 2024
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It is very convenient from the Parkway.
Chris
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 26 feb. 2024
Thanks so much!
10/10 Excelente
James
22 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Andrew was a pleasant person.
Nice smile very friendly left no question unanswered.
James
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 23 feb. 2024
Thank you for the wonderful review! We're so glad you had a great stay, and we're happy to hear that Andrew went above and beyond to assist you. We'll be sure to share your review with him, as we're sure it will brighten his day. Thanks again, and we hope to see you soon.
10/10 Excelente
Barbara
Viajó con su familia
15 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Lovely property. Looks brand new. Everything was spotless and staff was wonderful.
Barbara
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 15 feb. 2024
Thank you for the outstanding review! We are thrilled you enjoyed your stay at our newly renovated hotel, and we hope to see you again soon.
10/10 Excelente
Mark David
Viajó con su familia
13 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very professional and welcoming staff. Great service and incredibly helpful.
Mark David
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 14 feb. 2024
Thanks for the wonderful review! We're so glad you had a great stay.
4/10 Mediocre
Alise
10 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Alise
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 12 feb. 2024
We are disappointed to hear you did not completely enjoy your stay. We apologize if you ran into any inconveniences, and we'd like to know how we can improve. Please don't hesitate to reach out to us at your earliest convenience.
10/10 Excelente
Kiara
8 feb. 2024
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Great
Kiara
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 8 feb. 2024
Thank you so much!
10/10 Excelente
Kathryn
Viajó con su familia
2 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Super easy check-in. The staff was super friendly. The rooms also appeared brand new - so clean.
Kathryn
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 5 feb. 2024
Thanks for the great review! We're thrilled you enjoyed your stay with us, and we hope to see you again soon.
10/10 Excelente
Jennifer
28 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Jennifer
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 29 ene. 2024
Thanks so much! We're thrilled you had an incredible stay.
6/10 Aceptable
Taishon
14 ene. 2024
Le gustó: Personal y atención
Taishon
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 18 ene. 2024
Thank you for taking the time to review your recent stay.
10/10 Excelente
Lisa
Viajó por negocios
13 ene. 2024
Lisa
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 15 ene. 2024
Thanks for the incredible review!
10/10 Excelente
Kathryn
9 ene. 2024
Kathryn
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 30 ene. 2024
Thank you! We're glad you completely enjoyed your stay, and we hope to see you again soon.
2/10 Terrible
Chava
7 ene. 2024
Chava
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 12 ene. 2024
We're sorry that you weren't happy with your recent stay. We would like to know how we can improve, so please don't hesitate to reach out at your earliest convenience.
10/10 Excelente
Kathryn
7 ene. 2024
Kathryn
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 29 ene. 2024
Thanks for the incredible review!
10/10 Excelente
Megyn
Viajó en grupo
5 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Megyn
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 12 ene. 2024
Thanks!
10/10 Excelente
Sharon
Viajó con su familia
4 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Family visit
We had a great time. The hotel was very nice. Most of the staff was wonderful!! The late night lady was very rude and unfriendly!!
Sharon
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 12 ene. 2024
Thank you for your review and feedback! We're glad you enjoyed your stay, but we apologize for your experience with our team at night. We'll reiterate the importance of providing exceptional customer service at all times.
4/10 Mediocre
Richard
Viajó por negocios
4 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I had booked a Jr suite.
Upon arrival the front desk told me that no suites were available for my stay and I had to settle for a standard room.
I would have explored other properties to stay had they been forthcoming with the status of my booking.
Richard
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 12 ene. 2024
Thank you for your review and feedback. We apologize this was your experience, and we would like to make it right. Please don't hesitate to reach out to us at your earliest convenience.
8/10 Bueno
Jessica
Viajó con su pareja
1 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
We were here for one night and the accommodations were lovely. The room was clean and luxurious. The only issue we had was with the evening / overnight staff. We had called a couple times for various things / questions and were dismissed and asked "what?" When they answered the call. The TV lost service (we learned all the rooms did) and when we called they seemed annoyed with us. Usually the staff is much friendlier and patient. Other than that the stay was relaxing and nice.
Jessica
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 5 ene. 2024
Thank you for the wonderful review and helpful feedback. We apologize some of your concerns were dismissed, and we will address this with the team as exceptional customer service should be provided at all times. Thank you again, and we hope to see you again soon.
10/10 Excelente
Gary
Viajó con su familia
31 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very convenient for us to be able to visit family members. The room was very nice and the staff was very friendly and helpful. We would definitely stay at the hotel again.
Gary
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 5 ene. 2024
Thank you for the wonderful review! We are thrilled you had a great time while visiting family. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excelente
James
28 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
James
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 29 dic. 2023
Thanks for the 5-star review!
10/10 Excelente
Lilian
Viajó con su familia
26 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Lilian
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 29 dic. 2023
Thanks!
10/10 Excelente
Erin
Viajó con su pareja
19 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Erin
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 29 dic. 2023
Thank you!
10/10 Excelente
DaNeen
19 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Perfection
Clean courteous comfort
DaNeen
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 29 dic. 2023
Thank you so much! We hope to see you again soon.
6/10 Aceptable
Kathleen
17 dic. 2023
Kathleen
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 12 ene. 2024
Thank you for your review and feedback.
8/10 Bueno
Jeffry
13 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Jeffry
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de DoubleTree Tinton Falls Management el 29 dic. 2023
Thank you for the wonderful review. We're so glad you enjoyed your stay with us.