Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado una estadía con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, tanto positivas como negativas.Más informaciónSe abre en una nueva ventana
Evaluación: 10 - Excelente. 8 de 40 opiniones" "
10 - Excelente
8
Evaluación: 8 - Bueno. 15 de 40 opiniones" "
8 - Bueno
15
Evaluación: 6 - Aceptable. 8 de 40 opiniones" "
6 - Aceptable
8
Evaluación: 4 - Mediocre. 7 de 40 opiniones" "
4 - Mediocre
7
Evaluación: 2 - Terrible. 2 de 40 opiniones" "
2 - Terrible
2
7,8/10
Limpieza
7,4/10
Personal y atención
7,0/10
Servicios
7,0/10
Estado de la propiedad e instalaciones
7,8/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
8/10 Bueno
Fernando
3 oct. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Fernando
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2018
6/10 Aceptable
Danielle, West Orange
27 oct. 2023
Outdated plumbing, unavailable treatments to purchase, no tissues in the room. Excellent food,Most of the therapists were friendly and competent, some not so
Danielle
Se hospedó 7 noches en octubre de 2023
Respuesta de Henrieta el 30 oct. 2023
Dear Mrs. Danielle, thank you for you recent stay at Ensana Esplanade Health Spa Hotel in Piešťany and for your feedback shared with us.We have sent your comment regarding the piping to the appropriate department. We are very sorry that you were not able to book extra treatments according to your wishes. At time of higher hotel occupancy, we guarantee treatments only within the purchased packages, unfortunately treatments for sale remain only within free capacities.We hope we will welcome you back among our hotel guests in the future.Wishing you all the bests,Henrieta ButkováFront Office Manager
10/10 Excelente
Lenka
Viajó con su familia
6 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Lenka
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Henrieta el 10 jul. 2023
Vážená pani Lenka,ďakujeme Vám za Váš pobyt v hoteli Ensana Esplanade Health Spa v Piešťanoch.Tešíme sa, že ste pozitívne hodnotili náš produkt a služby.Radi Vás znova opäť privítame medzi našimi hotelovými hosťami.S pozdravom,Henrieta ButkováFront Office Manager
6/10 Aceptable
Houskova
Viajó por negocios
15 jun. 2023
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Houskova
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Henrieta el 19 jun. 2023
Vážená pani Houskova,ďakujeme Vám za Váš pobyt a hodnotenie služieb hotela Ensana Esplanade Health Spa v Piešťanoch.Dúfame, že nás aj v budúcnosti navštívite a z pobytu získate pozitívnejšie skúsenosti.S úctou,Henrieta ButkováFront Office Manager
6/10 Aceptable
Marek
Viajó por negocios
2 feb. 2023
Le gustó: Comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Marek
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Henrieta el 27 feb. 2023
Vážený pán Marek,ďakujeme Vám, že ste si pre svoj pobyt vybrali práve náš hotel Esplanade Ensana Health Spa v Piešťanoch.Vážime si, že ste hodnotili naše služby a mrzí nás, ak sa nám nepodarilo naplniť Vaše očakávania vo všetkých smeroch.Dúfame, že Vám v budúcnosti budeme môcť poskytnúť služby, ktoré zaručia Vašu maximálnu spokojnosť.S úctivým pozdravom,Henrieta Butková
8/10 Bueno
Gérard
Viajó por negocios
8 dic. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Gérard
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Henrieta el 12 dic. 2022
Dear Mr. Gérard,thank you for having chosen our hotel Ensana Esplanade Health Spa in Piešťany. We appreciate you possitively rated our services and we hope you enjoyed your stay with us. We wish to welcome you back at our hotel.Best regards,Henrieta Butková, Front Office Manager
2/10 Terrible
Karl-Heinz
27 may. 2022
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Schlechter Service, alt und unsauber
In der Lobby roch es häufig sehr schlecht. Zimmer und Bad wurden lange nicht renoviert. Klimaanlage läuft, aber kühlt nicht. Zimmer wurde mehrfach nicht gesäubert. Restautant Calla hat den schlechtesten Service den ich bisher erlebt habe
Karl-Heinz
Se hospedó 13 noches en mayo de 2022
Respuesta de Henrieta el 21 jun. 2022
Dear Karl-Heinz,
thank you for choosing our Esplanade Ensana Health Spa Hotel in Piešťany. We appreciate your feedback to your stay. We are very sorry for your experience and we would like to sincerely apologize for the services that did not meet your expectations. We made our bests efforts to ensure your comfort during your stay, we took care and handled your requirements on the spot at the hotel to achieve your maximum satisfaction.
We hope you will have pleasant and relaxable experiences during your next stay at any of the hotel of Slovak Health Spa Piešťany, Inc.
Best regards,
Henrieta Butková, Front Office Manager
4/10 Mediocre
Alexander
22 abr. 2022
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Alexander
Se hospedó 2 noches en abril de 2022
8/10 Bueno
Veronika
Viajó con su familia
5 abr. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I loved the stay, most of the staff was friendly and helpful. Sometimes you run into people that seem busy and not willing to help, unfortunately. I was little surprised with some fees that came up later ,when about to check out, so the trip was more expensive than originally planned. That should be mentioned before hand.
Veronika
Se hospedó 10 noches en marzo de 2022
Respuesta de Henrieta el 7 abr. 2022
Dear Mrs. Veronika,
thank you for choosing Esplanade Ensana Health Spa Hotel for your recent stay in Piešťany, as well as for the time you took to share the review with us and other visitors. We are pleased for your feedback and appology for the issue with billing that we finally sorted out.
We believe that your next visit will bring for you other unique experiences.
Kind regards from Piešťany,
Henrieta Butková, Front Office Manager
8/10 Bueno
Dominika
28 nov. 2021
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Všetko bolo ok, len pravidelne pre nás nie je stôl na večeru. Už sa smejeme.
Dominika
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de (EP) Odpoveď el 29 nov. 2021
Vážená pani Dominika,
ďakujeme za Vašu návštevu v Esplanade Ensana Health Spa Hotel. V celých kúpeľoch a stravovacie prevádzky nevynímajúc, sa snažíme našim hosťom zabezpečiť predovšetkým bezpečné prostredie implementáciou všetkých opatrení súvisiacich s prevenciou šírenia ochorenia Covid-19 a zároveň, i napriek určitým obmedzeniam, im poskytnúť maximálny komfort a kvalitné služby. Mrzí nás, že sme nesplnili všetky Vaše očakávania v reštaurácii, no s ohľadom na protipandemickú situáciu dúfame, že nám v budúcnosti zachováte priazeň a navštívite nás. Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu!
S úctou, Mgr. Michaela Uhrínová, Hotel manager
8/10 Bueno
Dalibor
23 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Dalibor
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
10/10 Excelente
Gejza
Viajó con su familia
18 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Gejza
Se hospedó 3 noches en agosto de 2021
10/10 Excelente
Maria
Viajó en grupo
13 jun. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Ubytovanie, služby na vysokej úrovni
Maria
Se hospedó 3 noches en junio de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
6 may. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Šnajdarová el 7 may. 2021
Ďakujeme a tešíme sa na ďalšiu návštevu.
8/10 Bueno
Dusan
24 ago. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Dusan
Se hospedó 4 noches en agosto de 2020
10/10 Excelente
Cliente verificado
23 jun. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en junio de 2020
6/10 Aceptable
Cliente verificado
2 ene. 2020
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019
10/10 Excelente
Sergey
Viajó con su familia
20 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Sergey
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
10/10 Excelente
Martin
Viajó con su familia
18 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Martin
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
4/10 Mediocre
Cliente verificado
28 sept. 2019
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
6/10 Aceptable
Iveta
20 ago. 2019
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Beautiful surroundings. The hotel is so updated with some new rooms which are quite nice.
Food is terrible!!!
Iveta
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019
8/10 Bueno
Katarina
13 ago. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Katarina
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019
8/10 Bueno
Vaclav
23 abr. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Krásný vnitřní i venkovní basén, výborné jídlo, příjemná obsluha ,postele i polštáře na urovni.
Vaclav
Se hospedó 3 noches en abril de 2019
2/10 Terrible
Christer
13 abr. 2019
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Room was clean, but this hotel has no service and was giving me the wrong information about everything. Impossible to get help to print a simple boarding card or car rental voucher.
I would strongly recommend to stay away from this Soviet style service that was terrible.
Christer
Se hospedó 1 noche en abril de 2019
10/10 Excelente
Anna
12 ene. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Anna
Se hospedó 8 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Guest relation manager el 1 feb. 2019
Thank you very much for visiting Health Spa Piešťany and for sharing your experiences with us.
Your opinion is very important to us and your comments will help us further improve our service.
We look forward to welcoming you back to Health Spa Piestany soon and promise that we will do our utmost to ensure you have an enjoyable stay with us.
With kind regards from Piestany
Freivaldová Jana
6/10 Aceptable
Viera
18 oct. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Viera
Se hospedó 2 noches en octubre de 2018
4/10 Mediocre
Cliente verificado
24 ago. 2018
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Minibar nicht gefüllt. Alles ziemlich altmodisch und heruntergekommen. Ist den Preis nicht wert!
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
8/10 Bueno
Adonella
1 jun. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
It was not the first time I have been at the Esplanade I am very happy about most thing except for the food which I found of very poor standard especially for vegetarian
Which I am
Many Thanks
Adonella Trabalza
Adonella
Se hospedó 3 noches en mayo de 2018
6/10 Aceptable
Cliente verificado
26 mar. 2018
Cliente verificado
4/10 Mediocre
ALSALEH, Dubai, UAE
24 oct. 2017
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Worst hotel in my life. Carpets were filthy, bad smell in my room, broken floor tiles, having no toilet paper available. I don't recommend to anyone.
ALSALEH
Se hospedó 2 noches en octubre de 2017
8/10 Bueno
Adonella, London
11 oct. 2017
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nice hotel and good aminities
I have stayed in the Terms Hotel a couple of trips and overall has been a very nice experience.
Adonella
Se hospedó 2 noches en octubre de 2017
8/10 Bueno
Cliente verificado
13 jun. 2017
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en junio de 2017
8/10 Bueno
Asher R, Petah tikva Isrsel
7 may. 2017
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
A huge place for wellness
A giant hotel, very crowded, good treatments with professional staff. Food could be better both in breakfast and dinner. It's close to city center and located on an island surrounded by beautiful parks
Asher R
6/10 Aceptable
Cliente verificado
17 sept. 2016
Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Outdated furniture, very small bed, small elevator, too many people in small spaces.
Cliente verificado
8/10 Bueno
Katarzyna
21 nov. 2015
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Polecam
Warto odwiedzic
Katarzyna
Respuesta de Hotel management el 26 nov. 2015
Dear Madam,
thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay. We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay. Thank you also for your positive comment.
We look forward to your next visit and until then we wish you good health.
Your sincerely
Hotel Management DHSR Esplanade
4/10 Mediocre
Ket, Australian, living in Slovakia
21 jul. 2015
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Dated hotel not 4 stars with unfriendly staff
Hotel is built in old communist style. Large foyers and reception areas very gregarious. Customer service in the hotel was almost non existent. No one smiles and one word responses are the norm to any query. English is not widely understood. As I understand a little Slovak I was able to assist a number of guests trying to find their treatment/spa areas as directions in the hotel are appalling. Don't eat in the hotel, as it is expensive and long wait (45 mins for a toasted sandwich). Rooms have no air conditioning, which is ridiculous for a claimed 4 star hotel. During our visit temps were 38 degrees (100+F) and in the room we had a 20 centimetre (8inch) fan that sounded like a helicopter taking off. When we tried to book massages were informed on requesting 4 different massages they were unavailable due to staff shortage or no cream for that massage in stock at the moment? We did have 2 massages which were acceptable. We have stayed at over 10 other Slovak wellness/spas in last 5 years and we would rate this one the lowest. The walk across the bridge through the lovely gardens to the centre of Piestany is nice. If you are going to eat then do so in the town centre where the quality and service is better and much cheaper than on Spa Island. If you are driving ignore the expedia directions as they take you to the admin office in town and not the hotel itself. Head for Topilcany Road and turn onto Spa island as you cross the bridge.
Ket
Respuesta de Manager el 28 jul. 2015
Dear Mr. Ket,
thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay during the portal Expedia.com.
We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay.
We are really sorry that your visit of DHSR Esplanade did not fully filled your expectations. We spoke with managers responsible for each department you have mentioned to improve the communication between each other and make more internal trainings to improve the quality of services we offer.
Thank you for your comments, we are glad you let us know, we will improve the issues you mentioned as soon as possible.
We look forward to your next visit of SPA Piešťany and until then we wish you good health.
Your sincerely
Hotel Management DHSR Esplanade
4/10 Mediocre
Mohsen, USA
22 abr. 2015
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
not in anyway remotely close to the 4 stars
The hotel is dated with immediate need for repairs. If you open the widows you will need a maintenance person to close it. Rooms are small with old furniture and the hotel has strong Oder. The staff appears to be trying but it seems that the owners are not welling to spend any money on maintenance and upgrades. This hotel is not in anyway remotely close to the 4 stars rating.
Mohsen
Respuesta de Quality manager el 4 jul. 2015
Dear guest, thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay. We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay. We are very sorry that your stay was negatively affected by the facts mentioned in the review. Measures have been taken to improve our service. Please, be assured that full satisfaction of our guests is the highest priority of our company. We wish you good health. Your sincerely Hotel Management BEP
8/10 Bueno
Cliente verificado
21 mar. 2015
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Good
Decent hotel, not new but definately not shabby, internet-connection was good & food tasty.
I was a little bit difficult to find the entrance & there was not enough parking-spaces, but I would go again. Did not use any of the spa-facillities.
Cliente verificado
Respuesta de Quality manager el 27 jun. 2015
Dear guest,
thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay. We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay. Thank you for your comments which hellp us to improve our services.
We look forward to your next visit and until then we wish you good health.
Your sincerely
Hotel Management DHSR Esplanade
8/10 Bueno
Dietrich, Wien
3 mar. 2015
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Schnuppervisite
Wir waren in schlechter Jahreszeit zu einem Kurzaufenthalt dort, um das Hotel und seine Einrichtungen kennen zu lernen, und haben Appetit auf mehr bekommen.
Dietrich
4/10 Mediocre
Cliente verificado
19 dic. 2011
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
4 star hotel that looks like a 2 star
This hotel smells very bad.
The food in hotel was not good , in fact the food was out of date and I could not eat it at all