Bar (en la propiedad)

Opiniones sobre The Atrium Hotel & Conference Centre Paris CDG Airport, by Penta

4 out of 5
The Atrium Hotel & Conference Centre Paris CDG Airport, by Penta
351 Avenue Du Bois De La Pie, Roissy-en-France, Val-d'Oise

Opiniones

8,2

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 450 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 294 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 129 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 84 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 46 de 1003 opiniones" "

8,4/10

Limpieza

8,6/10

Personal y atención

7,8/10

Servicios

7,8/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Yunuen

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Super friendly staff and very clean hotel
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024
Respuesta de Eric FRICHITTAVONG Front office supervisor el 7 abr. 2024
Dear Mrs. Yunuen,Thank you for your kind review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards. We will pass your comments on to our team who will be very pleased to know that they helped to make your visit so enjoyable.We look forward to seeing you again in the future. Best wishes,Eric FRICHITTAVONGFront office supervisor

8/10 Bueno

Sucely

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Coralyne Superviseur réception el 21 abr. 2024
Cher Sucely,Merci pour ce superbe commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons vous recevoir une nouvelle fois très bientôt.Bien à vous,CoralyneSuperviseur réception

10/10 Excelente

Ma Lourdes

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Fatima Perez Team Leader - Reception el 15 mar. 2024
Dear Mrs Lourdes,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again soon.Kind regards,Fatima PerezTeam Leader - Reception

10/10 Excelente

Jean-Philippe

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Mur buena comida y desayuno
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Coralyne Front desk supervisor el 29 nov. 2023
Estimado Jean-Philippe, Muchísimas gracias por la excelente valoración que le ha otorgado al The Atrium Hotel & Conference Centre Paris CDG Airport, by Penta.Siempre es motivo de orgullo saber que hemos sido capaces de brindarle una feliz experiencia y que ha quedado encantada con la calidad de nuestro buffet diario.Muchísimas gracias por su confianza y sepa que estaremos a la espera de recibir la grata noticia de su vuelta. Un saludo muy cordial,CoralyneFront desk supervisor

8/10 Bueno

Vladimir

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The restaurant hours must be extended or at least have room service. Sometimes the flight arrive late and there is not time to eat, normally is expected have some food in the hotel
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Kimberley, Front Office Manager, The Atrium by Pen el 24 nov. 2023
Dear Vladimir,Thank you for taking the time to share your review.It's a pleasure to know that you had a pleasant stay. We have noted your comments regarding the restaurant opening hours and will be taking these into consideration. We hope to welcome you back. Best wishes,Kimberley, Front Office Manager, The Atrium by Penta

8/10 Bueno

Gabriela

Le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
Hotel Atrium
Lo elegi solo para dormir una noche antes de tomar mi vuelo al dia siguiente, el joven en el CHECK INN muy amable, el cuarto bien, solo no me gusto la alfombra me dio la sensacion de vieja y sucia. El restaurant muy amplio y agradable a la vista. Mi hamburguesa muy rica muy amables las señoritas del restaurant. Muy UTIL que tiene camioneta que te lleva y trae del aeropuerto GRATIS cada media hora, nos fue MUY UTIL
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Kimberley, Front Office Manager, The Atrium by Pen el 3 nov. 2023
Querida Gabriela,Muchas gracias por sus comentarios.Nos alegra saber que nuestro personal fue amable.Apreciamos sus comentarios sobre la amplitud y comodidad de la habitación, así como la utilidad de nuestro servicio gratuito de transporte al aeropuerto.Lamentamos sobre la alfombra de la habitación, tomaremos en cuenta sus observaciones y lo vamos a compartir con el departamento el cuestion. Esperamos que tenga un buen día. Atentamente,Kimberley, Front Office Manager, The Atrium by Penta

10/10 Excelente

Lucia

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Henna SAFDAR el 5 nov. 2023
Dear Lucia,We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back. Best regards,Henna SAFDAR

10/10 Excelente

Marian

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Perfect
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de The Atrium Hotel team el 19 jul. 2023
Dear Marian,Thank you for your comment. We hope you enjoyed your stay and it will be a pleasure for us to welcome you again.Best regards,

10/10 Excelente

Marcos

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Bien ubicada, buenos espacios comunes
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Henna SAFDAR el 16 sept. 2022
Querido Marcos,Gracias por su comentario. Esperamos que va a volver en nuestro hotel.Atentamente

8/10 Bueno

Eduardo Alejandro

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El servicio excelente, y la ubicación me fue conveniente pues salía al día siguiente en vuelo a CDMX
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Hyatt Regency Paris CDG team el 1 ago. 2022
Estimado Senor Eduardo, Muchissimas gracias por tus comentarios y por tomarse el tiempo de compartir su experiencia. Atentamente

8/10 Bueno

Ana

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Cercanía al aeropuerto y el shuttle
Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Hyatt Regency Paris CDG team el 13 jul. 2022
Dear valuable guest, We would like to sincerely thank you for having stayed in our property during your last visit to Charles de Gaulle Airport area and for taking the time to complete this survey. Warmest regards

10/10 Excelente

Martin

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en abril de 2022

8/10 Bueno

rayito

Se hospedó 1 noche en abril de 2022

10/10 Excelente

JOSE

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Todo Excelente. Gracias
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022

8/10 Bueno

Martha Patricia

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
The best is the Stasff. Henna is wonderful!! She’s super attentive and give us super good tips! Breakfast is very good specially for Paris!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de Lila el 17 ene. 2020
Dear Guest Thank you for this nice score! Best regards Lila

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo muy viejo y sucio no es lo q debe de ser un hotel 4 estrella
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Lila el 5 nov. 2019
Hola Senor, Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios con nosotros. Hemos tomado nota de sus puntos y nos ocuparemos de ellos. Cordialmente Lila

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Lila el 29 oct. 2019
Dear Guest Thank you for this perfect score! Best regards Lila

8/10 Bueno

Alejandro

Viajó con su pareja
Cercano al aeropuerto, limpio y ambiente agradable
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Lila el 10 oct. 2019
Dear Alejandro, Thank you very much for your kind comments, really appreciated! Looking forward to welcome you back! Best regards Lila

4/10 Mediocre

Cliente verificado

No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Lila el 1 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for having rated us! Best regards Lila

8/10 Bueno

Jose

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Lila el 1 oct. 2019
Dear Jose, Thank you for this very good score! Best regards Lila

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buen hotel de aeropuerto Habitaciones amplias, limpias , y bien decoradas. Muy buen restaurante, con un bufet más que aceptable Magnífica ubicación a cinco minutos de aeropuerto Estacionamiento gratuito
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Lila el 10 oct. 2019
Senor Muchas gracias por su comentario! Cordialmente Lila

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Lila el 1 oct. 2019
Dear Guest Thank you for this very good score! Best regards Lila

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No me gusto que te llevan a los sitios cercanos y pagas el taxi del hotel pero luego no podía regresar porque no me dieron l información necesaria
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Lila el 1 oct. 2019
Dear Guest Thank you for taking the time to share your comments with us. Please accept our most sincere apologies for the inconvenience. Looking forward to welcome you back! Best regards Lila

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Lila el 1 oct. 2019
Dear Guest Thank you for this perfect score! Best regards Lila

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Atentos, cercanía aero puerto y un centro comercial Aéroville
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Lila el 1 oct. 2019
Dear Guest Thank you so much for your nice comment! Best regards Lila

8/10 Bueno

delfino

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy bien ubicado
La estancia fue muy cómoda y el servicio muy agradable Es un hotel de mucho silencio y muy buen tamaño de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Lila el 27 ago. 2019
Dear Guest Thank you for taking the time to rated us! Best regards Lila

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El servicio me gusto pero la iluminación del hotel es malísima
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Lila el 27 ago. 2019
Dear Guest Thank you for this perfect score and nice comment. We have duly noted your point regarding the lighting. Best regards Lila

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Lila el 27 ago. 2019
Dear Guest Thank you for this nice score! Best regards Lila

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención, servicios
We did not appreciated the fact that the restaurant was not opened until 7pm , food service should be open
Se hospedó 2 noches en junio de 2019
Respuesta de Lila el 27 ago. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your comment with us. We have noted your point and please rest assured that we have our Cosmos Bar just in front of the restaurant available all the day for food and drinks. Looking forward to welcome you back! Best regards Lila

8/10 Bueno

Mario

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bien pero lejos del centro
Se hospedó 1 noche en junio de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en mayo de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buenas instalaciones y limpieza. como tambien la ubicacion y precio
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buen hotel cuenta con transporte del aeropuerto al hotel y viceversa. Ademas tienen transporte a un centro comercial que esta ahi cerca, el hotel muy comodo y limpio. Todo lo necesario para descansar.
Se hospedó 1 noche en abril de 2019

8/10 Bueno

Paulo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 6 noches en abril de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
El restaurante y las áreas sociales súper buenos, lamentablemente me tocó una parte del edificio donde los cuartos eran muy antiguos, se veía descuidado.
Se hospedó 1 noche en abril de 2019

10/10 Excelente

Carmen

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

6/10 Aceptable

Catherine

Viajó con su familia
The toilets do not work properly. Stayed there twice in two different rooms with the same problem.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Brandon

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Close to the airport for our early morning light.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Eva DAVID Team Leader - Reception el 29 abr. 2024
Dear Mr Brandon,Thank you for your experience with us.We appreciate your excellent ratings and positive feedback on your recent stay. Your perfect scores for cleanliness, hotel condition, service, and amenities are valued. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back!Best regards,Eva DAVIDTeam Leader - Reception

10/10 Excelente

Rachid

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Eva DAVID Team Leader - Reception el 29 abr. 2024
Cher Monsieur Rachid,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Eva DAVIDTeam Leader - Reception

8/10 Bueno

Marjorie

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Everything was successful but Sébastien make it better and exceptionally for us he made our dreams come true he helped us a lot we had a great vacation with no issues thank you so much Sébastien God bless you!
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Raimana

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ras
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Coralyne Superviseur réception el 21 abr. 2024
Cher Raimana,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau.Bien à vous,CoralyneSuperviseur réception

10/10 Excelente

quinton

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Hotel and staff were excellent, limited options offsite due to location but otherwise a great stay 👍
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Coralyne Front desk supervisor el 20 abr. 2024
Dear Quinton,Thank you for sharing your experience with us.We are glad that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We also appreciate your recognition of our team's excellent service.However, we regret that you felt our location was not exactly what you were looking for, our team are on hand for any advice on local attractions and directions to where you might like to visit.We are looking forward to welcoming you again.All the best!CoralyneFront desk supervisor

8/10 Bueno

Seani

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It was great but i did not like the facr that they just enter while we were still sleeping. A little respect twill make a difference
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Coralyne Front desk supervisor el 20 abr. 2024
Dear Seani,Thank you for taking the time to review your stay.It is gratifying to learn that you found our room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities to your satisfaction. We constantly strive at The Atrium Hotel & Conference Centre Paris CDG Airport, by Penta to maintain high standards in all aspects of our guests' experience.We sincerely regret any disturbance you experienced regarding the privacy of your room. Our team is trained to respect the comfort and personal space of our guests, and we apologize if this was not fully observed in your case. Rest assured, we are reinforcing our protocols to ensure that all guests feel respected and undisturbed during their stay with us.We are hoping to welcome you back in the future.All the best.Coralyne Front desk supervisor

8/10 Bueno

Taylor

Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Our room was a little worn down, especially carpet and shower. The checkin staff were great. The breakfast buffet was very good. We also used the shuttle service to the airport.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Coralyne Front desk supervisor el 20 abr. 2024
Dear Taylor,Thank you for sharing your experience with us.It is rewarding to hear that our staff made a great impression with their service, and that you enjoyed the variety and quality of our breakfast buffet. Additionally, we are glad that our shuttle service provided you with the convenience you needed during your travels.We regret to hear, however, that aspects of the room did not meet your expectations. Rest assured, we are continually striving to improve our guest experience and the condition of our accommodations, including updates to our carpeting and bathroom facilities. Our commitment to comfort and quality remains steadfast.Your commendation of our team is greatly appreciated, and we are proud to have contributed positively to your stay at The Atrium Hotel & Conference Centre Paris CDG Airport, by Penta.It would be a pleasure to welcome you again.Best regards,CoralyneFront desk supervisor

2/10 Terrible

fabienne, West Roxbury

Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, personal y atención
This hotel by far the worst hotel I have been to! Let start with the positive! It’s very run down on the outside! When i arrive at check in I didn’t even know that I had breakfast included! I didn’t know what time breakfast was being served! The A.C in my room did not work so after arguing with the front desk numerous of time they bought me a portable fan! The room was extremely muggy and had an old carpet smell! The restaurant food being serve cold ! How do you get served cold burger or pasta with sauce! I had to ask them to reheat the food! They have infused water that is complimentary but they don’t keep it fresh! No ice nor is it cold! 3 days at the hotel no towels in my room! The housekeepers are on the floor and they don’t come to do daily cleaning even when u put a sign that clearly states please clean room! I was told by the staff at the front desk they don’t speak English! I can go on and on but I’m gonna keep it brief! Save your money and find you a Marriott cause this hotel is really absolutely worst than motel 6
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Eva DAVID Team Leader - Reception el 23 abr. 2024
Dear Fabienne,We are deeply sorry to hear about your disappointing experience during your recent stay with us. Your feedback is invaluable to us, and we genuinely appreciate you taking the time to share your concerns.Please rest assured that we are addressing each of the issues you raised with the utmost urgency to ensure that they do not recur in the future. We apologize for any inconvenience caused and hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with a much-improved experience on your next visit.Warm regards,Eva DAVIDTeam Leader - Reception

6/10 Aceptable

Traci

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Coralyne Front desk supervisor el 21 abr. 2024
Dear Traci,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We appreciate you choosing to stay with us.We are sorry for the inconvenience; our guests' feedback is very important to us to make sure we are meeting your expectations and are able to take action where necessary.The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion.Kindest regards,CoralyneFront desk supervisor

10/10 Excelente

Toshiyuki

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
A great facility closed to CDG
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Coralyne Front desk supervisor el 21 abr. 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.It is heartening to hear that the cleanliness of our rooms and the condition of the hotel met your expectations and contributed to a positive experience. Our team takes great pride in maintaining our facilities to ensure every guest enjoys a comfortable visit.We also appreciate your kind words regarding the service provided during your stay. Our staff is committed to offering attentive and personalized service to all our guests.Lastly, we're pleased that the room amenities added to your overall satisfaction. We aim to provide a seamless and enjoyable experience with thoughtful touches that make all the difference.Thank you for choosing The Atrium Hotel & Conference Centre Paris CDG Airport, by Penta. It was our pleasure to serve you.We look forward to seeing you again soon.Best regards,CoralyneFront desk supervisor

8/10 Bueno

MOHAMMAD ALI

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Coralyne Superviseur réception el 17 abr. 2024
Cher Mohammad Ali,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes heureux que vous ayez passé un super séjour parmi nous et apprécié notre hôtel.Merci de mentionner la propreté de votre chambre.Ce fut une joie de vous recevoir et nous attendons avec plaisir votre prochaine visite,Cordialement,Coralyne Superviseur réception