Sala de estar

Opiniones sobre Suites et Hotel Helzear Etoile

4 out of 5
Suites et Hotel Helzear Etoile
12 rue Christophe Colomb, Paris

Opiniones

8,4

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 112 de 224 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 64 de 224 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 27 de 224 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 9 de 224 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 12 de 224 opiniones" "

9,0/10

Limpieza

8,2/10

Personal y atención

7,6/10

Servicios

8,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

10/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

RAUL

Se hospedó 3 noches en agosto de 2022
Respuesta de Fanny Weber, Responsable E-Reputation el 5 sept. 2022
Cher Raul, Un grand merci pour votre excellent commentaire.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Nous espérons que vous choisirez à nouveau notre établissement lors de votre prochain séjour à Paris.Bien à vous,

10/10 Excelente

Juan

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente ubicación, estilo y detalles
Se hospedó 3 noches en enero de 2022
Respuesta de Fanny Weber, E-reputation Manager el 12 ene. 2022
Hola Juan, Gracias por este comentario. La satisfacción de nuestros clientes es el objetivo de nuestro trabajo y nuestra mayor satisfacción. Esperamos darle la bienvenida a nuestro hotel a su regreso a París.

10/10 Excelente

Guillermo, Bruselas

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios
Muy buena la relación calidad-precio. Cerca de los principales puntos de interés de Paris. Excelente atención. Muy Recomendable.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de Assane el 3 sept. 2020
Senor Guillermo, Gracias por este comentario. La satisfacción de nuestros clientes es el objetivo de nuestro trabajo y nuestra mayor satisfacción. Esperamos darle la bienvenida a nuestro hotel a su regreso a París. Saludo, Assane TALL Responsable E-reputation

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de Assane el 5 mar. 2020
Dear Guest, We would like to thank you so much for taking the time to share your experience with us. All the team is delighted to know your satisfaction. We are hoping to see you the next time you visit Paris. Regards, Assane TALL E-reputation Manager

10/10 Excelente

Montserrat

Se hospedó 5 noches en febrero de 2020
Respuesta de Fanny Weber, Responsable E-Reputation el 13 nov. 2023
Cher Montserrat, Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear lors de votre récent séjour à Paris ainsi que que avoir pris le temps de nous faire un retour.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Nous espérons vous recevoir de nouveau très prochainement.Bien à vous,

10/10 Excelente

Natalia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Assane el 16 dic. 2019
Dear Natalia, Many thanks for taking the time to rate us. We are hoping to see you again very soon, Regards, Assane TALL E-reputation Manager

2/10 Terrible

Gonzalo

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nada recomendable
Me sentí estafado, este no es un hotel es una especie de pensión sin las comodidades mínimas de un hotel y además súper caro para lo que es. Ojo las fotografías que aparecen del hotel no se parecen en nada a la realidad, las habitaciones son enanas, desgastadas y huelen a humor!, el servicio bastante malo. En nuestra “suite de 4 personas con cocina” entre las camas y las paredes habían 10 cms para caminar!! Una pena que publiquen fotos que no guardan relación con la realidad del alojamiento!
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019
Respuesta de Maison Helzear el 17 feb. 2022
Dear Gonzalo, Thanks for staying with us. Your remark is well taken, the concerned service will do his best to improve our service. We hope, however, that you will give to Maison Helzear another chance. Regards,

8/10 Bueno

María

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Ubicación increíble
Muy lindo el hotel, súper ubicación y el personal de recepción muy amable y atento. La habitación algo pequeña y el aire acondicionado no funcionaba
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019
Respuesta de Maison Helzear el 17 feb. 2022
Dear Maria, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019
Respuesta de Assane el 13 ago. 2019
Dear guest, Many thanks for your excellent rating regarding your stay. Please feel free to renew your experience at any time. Regards, Assane TALL E-reputation Manager

8/10 Bueno

Pablo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bueno
A dos cuadras del arco del triunfo, a 3 cuadras hay dos libras de metro que te llevan a las principales atracciones.
Se hospedó 4 noches en julio de 2019
Respuesta de Assane el 5 ago. 2019
Dear Pablo, We would like to thank you so much for writing this excellent review at the end of your stay with us. We are delighted to know that you enjoyed the convenient location to visit Paris. We are looking forward to welcome you again. Regards, Assane TALL E-reputation Manager

10/10 Excelente

Louis Abril

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nos encanto!!!
Se hospedó 9 noches en enero de 2019
Respuesta de Assane el 19 ene. 2019
Dear Louis, thank you so much for publishing this excellent review ! We are very glad to note that you sincerely appreciated your experience at Helzear Étoile, our 4-star apart-hotel.We are looking forward to see you again, please feel free to renew us your confidence ! Best regards, Guest Relation

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Ha sido una estancia en familia muy positiva en este alojamiento bien situado.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Maison Helzear el 17 feb. 2022
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No nos dieron habitacion
Nos desviaron de hotel al llegar. A otro mas pequeño y peor
Se hospedó 2 noches en junio de 2018
Respuesta de Assane el 6 jul. 2018
Dear Guest, we read well your bad contribution, concerning your experience with our facility. We understand your dissatisfaction however we had already contacted expedia a while ago so that you are warned. It is important to emphasize that we do not have your contact details (mail + Phone number) in order to contact you. We were forced to block rooms for ad-work. Our partner was scheduled to relocate you. We deeply acknowledge on the uncomfortable situation this issue let you. I join myself to the entire team in apologizing regarding this. Do not hesitate to visit us in your next trip, we will be glad to show you our marvelous Brands. Best regards, Responsable E-reputation

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Respuesta de Assane el 20 jun. 2018
Dear Guest, thank you so much for publishing this excellent review ! We are very glad to note that you sincerely appreciated your experience . Best regards,

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Comodidad de la habitación
Estadia Paris
Pagamos un apartamento con 3 camas matrimoniales para 6 personas desgraciadamente cuando llegamos a las 12 PM no lo tenían y ademas decían que teníamos q pagar mas, al final se arreglo pero nos acomodaron en 2 cuartos con una cama matrimonial cada uno y una persona durmió en sofa y el sexto se fue con un familiar a dormir.La ubicación, la limpieza, y el hotel muy bien.Hable a Hotels.com y me dijeron que me podrían reubicar en una propiedad similar pero a esas horas de la noche y después de un largo viaje lo solucionamos así.
Respuesta de Maison Helzear el 17 feb. 2022
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

8/10 Bueno

Sandra Alicia Corina

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Ideal para conocer la ciudad.
Muy bueno en general los servicios y el personal del apartment. Muy amables. En muy buen estado las instalaciones. Habitaciones pequeñas pero muy funcionales. Excelente ubicación. No dudo en recomendarlo.
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2017
Respuesta de Maison Helzear el 17 feb. 2022
Dear Sandra Alicia Corina, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

10/10 Excelente

Sandy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Gran ubicación
La ubicación del hotel es extraordinaria. Excelente atención Las habitaciones muy pequeñas pero limpias
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2017
Respuesta de Maison Helzear el 17 feb. 2022
Dear Sandy, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

8/10 Bueno

Lourdes

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Aceptable
Fuimos en familia. El apartamento para 4 personas es pequeño-justo. No tienen sartenes para poder cocinar, solo una olla. Cuando limpian la habitación y lavan el menaje de cocina lo hacen sin jabón solo con la mano y agua. La situación es perfecta. El apartamento es cómodo a excepción de lo comentado.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2017
Respuesta de Maison Helzear el 17 feb. 2022
Dear Lourdes, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
El mejor lugar
Una at ncion personalizada por el personal pero dobrw todo del sr wills habla varios idiomas tecomendado para todos los latinoamericanos y de lengua castellana seca de todos los lugares importantes de París y viajas a paris date el lugo de un buen lugar a muy buen costo
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2017
Respuesta de Maison Helzear el 17 feb. 2022
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

10/10 Excelente

Virginia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Excelente atencion personal muy amable siempre dispuestos a cooperar y muy importante hablan tambien Español
Se hospedó 3 noches en octubre de 2017
Respuesta de Maison Helzear el 17 feb. 2022
Dear Virginia, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

10/10 Excelente

Essie

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We liked the location, staff, room, and the overall experience.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

6/10 Aceptable

samer

Se hospedó 3 noches en enero de 2024

10/10 Excelente

aurélien

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Excellent
Idéalement placé, nous avons passé un très bon séjour
Se hospedó 2 noches en enero de 2024

8/10 Bueno

Noemi

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
.
Respuesta de Fanny Weber, Responsable E-Reputation el 22 nov. 2023
Chère Noemi, Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear lors de votre récent séjour à Paris ainsi que que avoir pris le temps de nous faire un retour.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Nous espérons que vous choisirez à nouveau notre établissement pour votre prochain séjour à Paris.Bien à vous,

8/10 Bueno

Andra

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 13 nov. 2023
Cher Andra, Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear lors de votre récent séjour à Paris ainsi que que avoir pris le temps de nous faire un retour.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Nous espérons vous recevoir de nouveau très prochainement.Bien à vous,

10/10 Excelente

marc

Se hospedó 5 noches en agosto de 2023
Respuesta de Fanny Weber, Responsable E-Reputation el 8 ago. 2023
Cher Marc, Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear ainsi que pour votre excellent commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans notre établissement.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau prochainement.Bien à vous,

10/10 Excelente

Youngha

Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Fanny Weber, Responsable E-Reputation el 23 jun. 2023
Cher Youngha, Nous vous remercions pour votre excellent commentaire.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau prochainement.Bien à vous,

8/10 Bueno

Dirk

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Vriendelijke staff!
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 30 may. 2023
Dear Dirk, We thank you for this excellent comment, all your compliments motivate our entire team.Looking forward to having received you, do not hesitate to contact us during your next visit to Paris in order to renew your experience.Regards,

10/10 Excelente

MARK

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Great location, nice and clean, comfortable bed
Se hospedó 4 noches en abril de 2023
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 11 abr. 2023
Dear Mark, We thank you much for choosing Maison Helzear for your recent stay in Paris and for taking the time to give us a feedback. It is a pleasure to read that your stay lived up to your expectations.We hope to welcome you again soon.Regards,

2/10 Terrible

Lisa

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This was the worst hotel experience of my life! Do not stay here. I reserved a “two bedroom suite” and the pictures I saw on the website (as well as the price) were reflective of what appeared to be a two bedroom suite. When I arrived at the property, I was charged in full for the five nights I reserved and taken up to the “two bedroom suite”. It was not a two-bedroom suite at all. It was two tiny hotel rooms adjoined by a door in the middle. Again, not reflective of the pictures that are shared on the Expedia website. Immediately I went downstairs and told them there was some sort of mistake and articulated my displeasure. They agreed that the pictures on the Expedia website were misleading but said there was nothing they could do and that I had to contact Expedia. At this point, I had already paid for the hotel in full ($4700 CAD!!) and they were refusing to refund me. I left the hotel (and found a more suitable one) and contacted Expedia for them to tell me that it was up to the hotel to refund me, not Expedia. I am yet to be refunded the $4700 that they charged me for a very misleading hotel room, not to mention I had to pay for another hotel room. The staff was not helpful and quite rude when trying to sort through this issue as was the Expedia representative. I have since escalated this issue to Expedia mgmt. and hoping to get some sort of response and refund. PROCEED WITH CAUTION!!
Se hospedó 5 noches en marzo de 2023
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 6 abr. 2023
Dear Lisa, We thank you for choosing Maison Helzear. We are sad that your stay did not meet your expectations.The photos of all our establishments are visible on our site and all those of our partners. The categories each have their own photos and descriptions. All the information you may need can be consulted, at the time of your choice, by clicking on the name or photo of the room you have selected. This will allow you to be sure of the decoration and equipment present in the type of room you have chosen.We hope you will give our establishment another chance.Regards,

10/10 Excelente

tim

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Location was great and property was nice
Se hospedó 3 noches en marzo de 2023
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 28 mar. 2023
Dear Tim, We thank you for this excellent comment.We hope that you will choose our establishment again during a future stay in Paris, it would be a pleasure for us to welcome you again.We are delighted to read that you enjoyed your stay and that you were able to enjoy Paris as you wished.Regards,

10/10 Excelente

Maxime

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en febrero de 2023
Respuesta de Fanny Weber, Responsable E-Reputation el 28 feb. 2023
Cher Maxime, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement lors de votre récent séjour à Paris ainsi que pour votre excellent commentaire.C'est un plaisir de lire que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau prochainement.Bien à vous,

10/10 Excelente

ronan

Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 13 mar. 2023
Cher Ronan,Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear lors de votre récent séjour à Paris ainsi que que avoir pris le temps de nous faire un retour.C'est un plaisir de lire que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons que vous choisirez à nouveau notre établissement lors de votre prochain séjour à Paris.Bien à vous,

6/10 Aceptable

Hervé

Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Fanny Weber, Responsable E-Reputation el 28 feb. 2023
Cher Hervé, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement lors de votre récent séjour à Paris.Nous sommes navrés que votre séjour n’ait pas été à la hauteur de vos espérances.N'hésitez pas à contacter notre Service client afin de nous expliquer la raison de cet avis négatif.Bien à vous,

8/10 Bueno

Sol

Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 5 noches en enero de 2023
Respuesta de Fanny Weber, Responsable E-Reputation el 13 nov. 2023
Cher Sol,Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear lors de votre récent séjour à Paris ainsi que que avoir pris le temps de nous faire un retour.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Nous espérons vous recevoir de nouveau très prochainement.Bien à vous,

10/10 Excelente

Hankyoung

Se hospedó 3 noches en enero de 2023
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 23 ene. 2023
Dear Hankyoung, We thank you for staying with us and for this excellent comment.It is a pleasure to read that your stay lived up to your expectations.We hope that you will choose our establishment again during a future stay in Paris, it would be a pleasure for us to welcome you again.Regards,

2/10 Terrible

Keith

Viajó con su familia
No le gustó: Servicios
We do not recommend. Firstly, we were not permitted to check-in earlier than 3pm even though we understood a room of the type we had booked to be available. Our overall experience was determined by the room we were allocated. The ground floor and front of the building were extremely noisy through the day and night. Street level passers by literally just oustide the bedroom window could be heard clearly, and were able to look into the room unless the curtains were drawn. Inside the building the noise from other guests in the ground floor reception area and the hallway was overwhelming. We requested another room but were told none other was available for the duration of our stay. It would be hard to believe that this challenge had not been raised before with the hotel management. We have stayed in Paris many times before happily at other hotels. This experience was poor.
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 11 nov. 2022
Dear Keith, We thank you for staying with us.We are sad that your stay did not meet your expectations.In our hotel, check in starts at 3 p.m. Sometimes some rooms are ready in advance, however there is no guarantee.We are sorry to read that certain surrounding noises could have altered the image you have of our establishment. We regret that you did not report anything to us during your stay, we could have investigated to find the source of the noise which visibly disturbed you, it is a pity. We are available and really listening to our customers, do not hesitate next time to tell us about your disappointments so that we can act and thus make your stay unforgettable.We hope you will give our establishment another chance.Regards,

10/10 Excelente

OMRAN

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Nice hotel and location
Very nice hotel excellent staff and very clean.
Se hospedó 5 noches en octubre de 2022
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 14 oct. 2022
Dear Omran, We thank you for you excellent comment and for complimenting our staff who work hard to offer you quality service, your remark motivates them a lot.We hope to welcome you again soon.Regards,

2/10 Terrible

Tamara

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 22 sept. 2022
Dear Tamara, We thank you for choosing Maison Helzear, it was a pleasure for us to welcome you among us. We are sorry that your stay did not meet your expectations.We hope you will give our establishment another chance.Regards,

6/10 Aceptable

Ashlee

No le gustó: Limpieza
Mehh
The room was quite dirty, Wi-Fi never really worked despite taking with the front desk multiple times and had to pay extra data charges on our phones from the Wi-Fi not working.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 12 oct. 2022
Dear Ashlee,We thank you for staying with us.We are sorry that your stay did not meet your expectations.Daily, our team carries out a complete cleaning of the rooms and common areas, supervised by a housekeeper. However, it may be due to the fact that we are prohibited from moving and touching the personal belongings of our customers or that a "do not disturb" sign has been left on the door. In any case, by reporting it to the reception, a solution could have been found, we do our best to satisfy each request.And we are also sorry that you had a problem with one of our equipment (Wifi), we regret that you did not inform us during your stay. Some technical problems beyond our control may occur; these require restarting or the intervention remotely or on site by a technician from our internet provider. However, we have a high-speed wifi connection, free and available in all our rooms as well as in the various common areas of our establishments.We hope you will give our establishment another chance.Regards,

4/10 Mediocre

STEPHANIE

Le gustó: Limpieza
Bof bof
Séjour de 2 nuits décevant : chambre mal insonorisée ( vous entendez tout ce qui se dit à côté ) et ce qu’il faut savoir, c’est que certaines chambres donnent sur une cour d’école donc beaucoup de bruit encore , entre midi et deux c’est insupportable ! Le petit déjeuner est uniquement servi en chambre, il faut le savoir aussi…
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Fanny Weber, Responsable E-Reputation el 12 oct. 2022
Chère Stéphanie, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement lors de votre récent séjour à Paris.Nous sommes navrés de lire que certains bruits environnants aient pu altérer l’image que vous avez de notre établissement. Nous regrettons que vous ne nous avez rien signalé pendant votre séjour, nous aurions pu investiguer pour trouver la source du bruit qui vous a visiblement dérangée, c’est dommage. Nous sommes disponibles et réellement à l'écoute de nos clients, n'hésitez pas la prochaine fois à nous faire part de vos déconvenues afin que nous puissions agir et ainsi rendre votre séjour inoubliable.Nous espérons malgré tout que vous accorderez une nouvelle chance à notre établissement.Bien à vous,

10/10 Excelente

Gwen

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We really liked the room and the proximity this property had to the places we wanted to visit.
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 22 ago. 2022
Dear Gwen, We thank you a lot for your excellent comment.We are happy that you enjoyed your room and that our location allowed you to visit Paris as you hoped.We hope to welcome you again soon.Regards,

10/10 Excelente

Jeffrey

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I enjoyed so many things about the property. The service was fantastic, we were greeted with kindness and attentiveness. The staff took us through the normal registry procedures, answered all of our questions and concerns, each room is named after a famous poet, playwright, or ancient literature character. The architecture and interiors were upscale without advertising so. We’d divinely stay here on our next visit.
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 26 jul. 2022
Dear Jeffrey, We thank you for this excellent comment. We are very happy that you enjoyed your stay, that our staff offered you quality service by responding to each of your requests and that you appreciated the tribute we make by giving each of our rooms the name of an inspiring personality. We hope to have the chance to welcome you again. Regards,

4/10 Mediocre

jia cherng

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 5 noches en mayo de 2022
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 13 jun. 2022
Dear Jia Cherng, Thank you for staying with us. We are sorry that your stay did not meet your expectations. Do not hesitate to contact our Customer Service to explain the reason for this negative opinion. We remain at your disposal and hope you will give our establishment another chance. Regards,

8/10 Bueno

Dalila Vanessa

Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Lovely stay
It’s on a good location, walking distance to several tourist places, shops, and Main Street. Small cozy room, their breakfast Bread was delicious. Staff was friendly.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 8 jun. 2022
Dear Dalila Vanessa, Thank you very much for having chosen Maison Helzear, we are very happy to know that you enjoyed Paris as you wished and to have congratulated your staff who work hard to offer you quality service. We hope to welcome you again soon. Regards,

8/10 Bueno

Marie-Josée

Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Les plus : la propreté de la chambre. Le petit-déjeuner en chambre très copieux. Chambre très au calme malgré le rdc et côté route. Mention spéciale au personnel de réception pour leur amabilité et gentillesse. Une bonne adresse très bien située.
Se hospedó 5 noches en mayo de 2022
Respuesta de Fanny Weber, Responsable E-Reputation el 11 may. 2022
Chère Marie-Josée, Nous vous remercions pour votre excellent retour. Nous sommes absolument ravis de lire que notre personnel et plus globalement notre établissement ont pu contribuer à vous faire passer un agréable séjour. Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Bien à vous,

10/10 Excelente

Jaclyn

Se hospedó 2 noches en abril de 2022
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 30 ago. 2022
Dear Jaclyn, We thank you a lot for this excellent comment.It is a pleasure to read that your stay lived up to your expectations.We hope to welcome you again soon.Regards,

10/10 Excelente

Anfal

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Excellent location
It was great
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Fanny Weber, E-Reputation Manager el 31 mar. 2022
Dear Anfal, A huge thank you for choosing Maison Helzear. We are delighted to read that you enjoyed your stay and that you were able to enjoy Paris as you wished. We thank you for your very nice compliments. We hope to welcome you again soon. Regards,

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Noisy
Room quite nice good location nice people useful kitchenette very good shower but very poor soundproofing
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022
Respuesta de Fanny Weber, E-reputation Manager el 14 mar. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing Maison Helzear for your recent stay in Paris. We are glad that you enjoyed our equipment. We are sorry to read that certain surrounding noises could have altered the image you have of our establishment. We regret that you did not report anything to us during your stay, we could have investigated to find the source of the noise which visibly disturbed you, it is a pity. We are available and really listening to our customers, do not hesitate next time to tell us about your disappointments so that we can act and thus make your stay unforgettable. Regards,

10/10 Excelente

Maëva

Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Fanny Weber, Responsable E-reputation el 7 mar. 2022
Chère Maëva, Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear pour votre récent passage à Paris ainsi que pour cet excellent commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau prochainement. Bien à vous,