Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado una estadía con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, tanto positivas como negativas.Más informaciónSe abre en una nueva ventana
Evaluación: 10 - Excelente. 577 de 1000 opiniones" "
10 - Excelente
577
Evaluación: 8 - Bueno. 263 de 1000 opiniones" "
8 - Bueno
263
Evaluación: 6 - Aceptable. 76 de 1000 opiniones" "
6 - Aceptable
76
Evaluación: 4 - Mediocre. 45 de 1000 opiniones" "
4 - Mediocre
45
Evaluación: 2 - Terrible. 39 de 1000 opiniones" "
2 - Terrible
39
9,2/10
Limpieza
8,6/10
Personal y atención
8,6/10
Servicios
9,2/10
Estado de la propiedad e instalaciones
9,0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Gianfranco
Viajó con su familia
22 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buen hotel.
Buen hotel y cómodo, muy cerca del aeropuerto CDG, el único detalle es que me cobraron el estacionamiento y no había lugar cuando llegamos después de recorrer Paris, el mismo me lo cobraron y tuve que estacionar el vehículo en un lugar donde el costo era mayor y un poco retirado del aeropuerto.
Gianfranco
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Alexandre Garcia, Hotel Manager el 24 ene. 2024
Estimado Gianfranco,Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia con nosotros.Nos alegra enormemente que haya encontrado nuestras instalaciones cómodas y a su gusto, y que la cercanía al aeropuerto CDG haya sido conveniente para sus desplazamientos. Apreciamos sus comentarios positivos sobre la limpieza y el servicio que ofrecemos, así como la comodidad de nuestras habitaciones, aspectos que consideramos esenciales para una estadía placentera. Lamentamos, sin embargo, el inconveniente que ha experimentado con el estacionamiento. Aunque contamos con estacionamiento privado, entendemos que esta situación ha sido una molestia para usted y tomamos nota para asegurarnos de que no se repita.Confiamos en que repita la experiencia con nosotros.Entre tanto, reciba nuestros más cordiales saludosAlexandre Garcia, Hotel Manager
8/10 Bueno
Telma Regina
Viajó con su familia
4 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gustaron las instalaciones, la comodidad de las camas. No me gustó el trato de los meseros en el restaurante, principalmente del moreno. Me sentí discriminada.
Telma Regina
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Alexandre Garcia, Hotel Manager el 6 dic. 2023
Estimada Telma Regina,Gracias por dedicar parte de su tiempo a escribir esta reseña sobre su estancia en INNSiDE by Melia Paris Charles de Gaulle.Nos complace saber que encontró las instalaciones a su gusto y que la comodidad de nuestras camas, con nuestros colchones DREAMMAKER BY MELIA, fue de su agrado.Lamentamos profundamente leer su experiencia con el servicio en nuestro restaurante y queremos asegurarle que ofrecer un trato amable y respetuoso es fundamental para nosotros. Tomaremos medidas para reforzar nuestros estándares de servicio con todo el personal.Nos alegra que la limpieza y las amenidades de la habitación hayan cumplido con sus expectativas, proporcionando un entorno limpio y confortable con WiFi ilimitado gratuito y servicio de despertador, entre otros.Esperamos volver a hospedarle en otra ocasión. Atentamente,Alexandre Garcia, Hotel Manager
10/10 Excelente
CARLOS ALFONSO
15 ago. 2023
CARLOS ALFONSO
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
4/10 Mediocre
Laura
11 jul. 2023
Laura
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
8/10 Bueno
Avith Alejandro
5 abr. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Avith Alejandro
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
10/10 Excelente
ADRIAN ISAAC
28 mar. 2023
ADRIAN ISAAC
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
10/10 Excelente
Tatiana
27 feb. 2023
Tatiana
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
10/10 Excelente
José
31 ene. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Súper bien
José
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Alexandre Garcia, Hotel Manager el 5 feb. 2023
Estimado José,Estamos muy contentos de recibir sus magníficos comentarios y de que su estancia haya sido muy cómoda, pudiendo disfrutar de todos los servicios que ofrecemos a nuestros huéspedes.Estaremos esperando su vuelta para volver a brindarle nuestros mejores servicios y atenciones. Reciba un cordial saludo.Alexandre Garcia, Hotel Manager
6/10 Aceptable
Montserrat
Viajó con su familia y niños pequeños
16 ago. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Hotel nuevo , limpio y cómodo. La verdad no es cerca caminando con equipaje e hijos (45 mins desde que agarramos maletas). Deberían de poner un shuttle
Montserrat
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de INNSiDERS el 22 ago. 2022
Dear Montserrat,Greetings from INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport, we would like to thank you for choosing our hotel for your recent stay in Paris. INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport is very grateful that you have taken the time to write a comment about your recent stay at our hotel. We are deeply sorry to hear about the inconveniences you have encountered during your stay at our hotel regarding the shuttle service. Charles de Gaulle Airport does offer a shuttle train to all the hotels in the airport zone, we would like to apologize for not well communicating with you. We hope we will have the opportunity to welcome you back at the INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport.Sincerely yours,
8/10 Bueno
Jose, Benito Juarez
Viajó con su familia
14 ago. 2022
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Hotel en el aeropuerto por si cunetas con poco tiempo y quieres descansar
Jose
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de INNSiDERS el 22 ago. 2022
Dear Jose, It has been a pleasure to welcome you to the hotel INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport and we sincerely thank you for this wonderful comment on Expedia. We are delighted to know that you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again very soon. Sincerely yours,
8/10 Bueno
ANDREA
Viajó con su familia
1 ago. 2022
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Lento el check in porque solo hay una persona y habia fila. El cuarto super amplio y bonito
ANDREA
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de INNSiDERS el 22 ago. 2022
Dear Andrea, First of all, thank you very much for choosing our hotel INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport. Also, we would like to sincerely thank you for taking some time to send us your review regarding your time with us. Please accept our most genuine apology for not being able to meet your expectations as this is not representative of the high level of service INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport provides. We want to sincerely thank you for your comment as it gives us the opportunity to improve our service towards our guests. We all hope to have the pleasure of welcoming you back very soon.Sincerely yours,
10/10 Excelente
Michel
Viajó con su familia
16 jul. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The room was very clean and spacious with perfect furnishings.
Outside the plants were unkept and grass overgrown
Michel
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de INNSiDERS el 21 jul. 2022
Dear Michel,
First of all, thank you very much for choosing our hotel INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport. Also, we would like to sincerely thank you for taking some time to send us your review regarding your time with us. We are honored by all your kind comments about our spacious and comfortable hotel rooms.
We definitely look forward to welcoming you again at the INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport.
Sincerely yours,
8/10 Bueno
JORGE
Viajó en grupo
2 jun. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
hotel de aeropuerto
Hotel de aeropuerto, nada especial. Instalaciones nuevas
JORGE
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de INNSiDERS el 10 jun. 2022
Estimado Jorge
Permítame agradecerle el tiempo empleado en su comentario sobre el Hotel y el hecho de compartirlo con los usuarios de esta web.
Es un placer saber que disfrutó de su estadía con nosotros en el INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport.
Esperamos poder tener una nueva ocasión de darle la bienvenida y prestarle la mejor de nuestras atenciones.
Un cordial saludo.
10/10 Excelente
Cliente verificado
28 nov. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buen hotel
Muy buen hotel
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de INNSiDERS el 1 dic. 2021
Dear Guest,
Thank you very much for your comment
We hope to see you soon !!
6/10 Aceptable
Sofia
Viajó por negocios
27 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
The door between the room I had been assigned and the door to the room next door was open when I arrived and could not be closed without a key (which I obv didn't have and apparently the reception neither). When I complained about this I was offered to change room, which is OK, but I would have preferred not to have to do it at all. For the rest the stay was OK.
Sofia
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de INNSiDERS el 30 oct. 2021
Dear Sofia,
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to sharing your experience with us. I appologies for this inconvenience.
We hope to welcome you soon again.
10/10 Excelente
Marleny
Viajó con su familia
11 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Marleny
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de INNSiDERS el 20 oct. 2021
Chère Marleny,
Merci d’avoir pris le temps de partager votre expérience suite à votre visite à l’hôtel INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport.
10/10 Excelente
Cliente verificado
30 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de INNSIDERS el 30 ago. 2021
Merci beaucoup pour cette note Marcela!
8/10 Bueno
JOSE
12 jun. 2021
JOSE
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de INNSiDER el 14 jun. 2021
Thanks Jose
10/10 Excelente
Katia
Viajó por negocios
25 ene. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Katia
Se hospedó 1 noche en enero de 2021
Respuesta de INNSiDER el 26 ene. 2021
Merci Katia !
8/10 Bueno
Cliente verificado
19 oct. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020
Respuesta de Innsider el 30 oct. 2020
Cher client,
Nous tenons à vous remercier d'avoir choisi l’Hôtel Innside Paris Charles de Gaulle Airport.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre expérience parmi nous.
Au plaisir de vous accueillir prochainement;
A très vite
Innsider
10/10 Excelente
DAIVA
Viajó con su familia
26 ago. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Una estáncia excelente, cómoda comunicación con el aeropuerto!
DAIVA
Se hospedó 2 noches en agosto de 2020
Respuesta de INNSiDER el 11 sept. 2020
Dear Daiva,
Thanks for your stay and good comment !
We hope to welcome you again !
2/10 Terrible
Ricardo
30 mar. 2020
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Pesimo
Aunque fue estdo emergencia el trato no fue bueno , el baño sucio y tapada la coladera de la habitación .
Si vas de paso por una noche mejor toma un hotel más barato
Ricardo
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 31 mar. 2020
Dear Ricardo,
INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport thanks you for your stay with us
Please accept our most genuine apology for not being able to meet your expectations as this is not representative of the high level of service INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport provides.
We hope to welcome again you in other circumstances,
Best regards
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viajó con su pareja
7 mar. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It was my first time at this hotel. I was there one night, waiting for a flight for the next day. I consider it very good, the staff very friendly, the facilities in very good condition. You have easy access using the CDGVAL.
Breakfast could improve
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de Alejandra Wharmby - General Manager el 25 mar. 2020
Dear Anonymous,
Thank you for choosing our hotel for your recent stay.
We're happy to know that you've enjoyed it.
About the breakfast, we've shared your opinion with the people involved to make sure the breakfast experience will be better for everybody.
Regards,
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó por negocios
9 feb. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Breakfast options were good. Personnel was very noce.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 15 feb. 2020
Dear Guest,
First of all, thank you very much for choosing our hotel INNSiDE Paris Charles de Gaulle Airport. Also, we would like to sincerely thank you for taking some time to send us your review regarding your time with us.
See you soon !
10/10 Excelente
Cliente verificado
19 ene. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 21 ene. 2020
Thanks !
10/10 Excelente
Martha
12 ene. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Martha
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 14 ene. 2020
Thank you Martha !
10/10 Excelente
Cliente verificado
5 ene. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Comodidad, servicio y ubicación ideal. Sólo mejorar la comida.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 14 ene. 2020
Thanks for your feedback and advice !
See you soon
10/10 Excelente
manuel
11 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Great Hotel at Cdg
Great Hotel, modern and confortable. Inside the Airport area.
manuel
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 18 dic. 2019
Dear Manuel
Thanks for the good review
See you soon !
10/10 Excelente
Iciar
Viajó en grupo
8 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Iciar
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 19 dic. 2019
Thanks !
6/10 Aceptable
LOURDES
7 dic. 2019
Le gustó: Limpieza
Hotel sencillo limpio bien ubicado sin mayores cualidades. Solo para pasar la noche bajando del avíon
LOURDES
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 10 dic. 2019
Dear Lourdes,
Thank you for your stay with us.
We are very sorry that you find our hotel very basic and just fine to sleep in. Indeed, we have a great cocktail bar, the Olivine restaurant, and a lot of games in the lobby such as ping pong table.
I will be very happy to make you a complete visit during your next trip !
Best regards
10/10 Excelente
Cliente verificado
24 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 3 dic. 2019
Thanks !
10/10 Excelente
Cliente verificado
24 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 3 dic. 2019
Thanks !
10/10 Excelente
Cesar
24 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cesar
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 3 dic. 2019
Thanks Cesar !
8/10 Bueno
Paul, panama
Viajó con su pareja
20 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Dos huéspedes una botella de agua, así de simple. Es muy poco orientado al cliente.
Paul
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 24 nov. 2019
Dear Paul,
Thank you for your stay with us !
You also have complimentary welcome drink at the frontdesk and the bar.
We hope to welcome you very soon,
Best regards
8/10 Bueno
Cinthia
Viajó con su familia
4 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cinthia
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 4 nov. 2019
Thanks !
10/10 Excelente
JOSÉ ROBERTO
25 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Súper buena ubicación si requieres estar cerca del aeropuerto CDG. Accesas fácilmente por medio del Transporte interno del aeropuerto sin costo. El hotel nos pareció muy lindo y cómodo. Habitaciones espaciosas y con buenos servicios y amenidades. Buena higiene en el lugar. Nos gustó.
JOSÉ ROBERTO
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 28 oct. 2019
Hi José,
Thank you very much for your stay with us and your kind comment about our hotel, our location, and our spacious rooms.
We are waiting for your next stay.
Best regards
10/10 Excelente
Cliente verificado
24 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great location near the airport, 5 min walking from CDGVAL shuttle stop. Room is very comfy and really nice
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 28 oct. 2019
Hi !
Thanks for staying with the INNSiDERS.
It is great to read that you liked our great location, and our very comfy and nice rooms.
Best regards
10/10 Excelente
Cliente verificado
16 oct. 2019
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 21 oct. 2019
Thanks
10/10 Excelente
Alberto
8 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente hotel muy completo y agradable
Alberto
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 12 oct. 2019
Dear Alberto,
Thanks for your feedback !
We hope to welcome you soon
Best regards
4/10 Mediocre
Cliente verificado
Viajó por negocios
17 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
Desayuno muy decepcionante. Poca variedad y mala calidad. La fruta era incomestible y el pan estaba mojado (?!). Tampoco pudieron facilitarme un cepillo de dientes de cortesía.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Charlotte Malsch - In Charge of Guest Experience el 20 sept. 2019
Hello,
Thank you very much for your stay at INNSiDE Paris Charles de Gaulle.
We are surprised to read that our Breakfast buffet doesn't offer enough variety with different choices like : French bread and viennoiseries, cakes, ham, cucumber, tomatoes, eggs, bacon, sausages, fresh fruits, yogurts ...
For your next stay, please contact me, we will find more choices for your next stay.
Best regards
8/10 Bueno
andreas
14 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bueno
Buen hotel
andreas
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Alejandra Wharmby – General Manager el 19 sept. 2019
Dear Andreas,
Thank you for your review,
See you soon !
8/10 Bueno
Dollyann, Orlando
Viajó con su pareja
5 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It was okay. Breakfast is not worth paying. But is a preference. The house keeper knocked on my door every morning even though I put a sign saying do not disturb. I had to wake up and let her know We are sleeping. But other than that it was comfortable.
Dollyann
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Alexandre Garcia, Hotel Manager el 7 may. 2024
Dear Dolly, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are delighted to hear that you found comfort during your stay and that the room cleanliness, hotel condition, service, and amenities met your expectations.However, we regret to hear that our breakfast did not meet your personal taste preferences, and we are sorry for any inconvenience caused by the housekeeping service. We strive to respect the privacy and comfort of our guests and will reinforce our procedures to ensure that do not disturb requests are diligently followed. Thank you once again for acknowledging the positive aspects of your stay with us. We continually endeavor to offer the best service and facilities, and your comments are invaluable in our pursuit of excellenceAll of the team hope that we may be able to see you again in the future.Kindest regards, Alexandre Garcia, Hotel Manager
10/10 Excelente
Victoria
30 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Victoria
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
10/10 Excelente
Travis
Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó por negocios, Viajó con su familia, Viajó en grupo
30 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Awesome Place to stay so convient
Travis
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de Alexandre Garcia, Hotel Manager el 3 may. 2024
Dear Travis,Thank you for such a positive review.It's wonderful to learn that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, the level of service, and the amenities provided all met your expectations and contributed to an awesome stay. Our team strives to maintain the highest standards in every aspect of the guest experience, and your feedback is a testament to their dedication.We take great pride in our modern facilities and our commitment to comfort and convenience, especially for guests like you who appreciate the proximity to Charles de Gaulle Airport and the ease of connecting to the heart of Paris. The positive remarks regarding our amenities, including the recent DreamMaker mattresses by Melia, further inspire us to continue enhancing our accommodations and services.Once again, thank you for choosing INNSiDE by Melia Paris Charles de Gaulle for your visit. Your kind words have been shared with the entire team, and we all look forward to welcoming you back in the future.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Alexandre Garcia, Hotel Manager
10/10 Excelente
michael
29 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Friendly and helpful staff. Very convenient to get to airport quickly.
michael
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Alexandre Garcia, Hotel Manager el 30 abr. 2024
Dear Michael,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that our team left a lasting impression with their friendly and helpful service, and that you found our location to be highly convenient for your travels.It is gratifying to learn that you appreciated the cleanliness of our rooms, the overall condition of INNSiDE by Melia Paris Charles de Gaulle, as well as the services and amenities provided. Our aim is to offer a comfortable and enjoyable experience for all our guests.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Alexandre Garcia, Hotel Manager
8/10 Bueno
Adam, Blackstock
Viajó con su familia y niños pequeños
28 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
Staff at the restaurant took our food off the table while we were still eating it, the restaurant was not full and we were not taking an unreasonable amount of time… front desk staff also hung up on us while trying to order room service saying they were busy.
Adam
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Alexandre Garcia, Hotel Manager el 30 abr. 2024
Dear Adam,Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you found our rooms to be impeccably clean and our hotel's condition to reflect the high standards we strive for at INNSiDE by Melia Paris Charles de Gaulle.However, we are truly sorry to learn about the unexpected service challenges you encountered at our restaurant and with room service. Please rest assured that providing prompt and attentive service is a cornerstone of our guest experience, and we regret any oversight in this regard.It is also gratifying to know that our room amenities enhanced your stay. We're proud to offer modern conveniences such as free unlimited WiFi and flat-screen TVs for the comfort and enjoyment of our guests.We are looking forward to welcoming you again.All the best!Alexandre Garcia, Hotel Manager
10/10 Excelente
BRENDA, FALMOUTH
Viajó con su familia
23 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The large room and separate toilet room with sink. I wish i could have spent more time in the room. It was very comfortable.
BRENDA
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Alexandre Garcia, Hotel Manager el 26 abr. 2024
Dear Brenda,Thank you for such a positive review.It is gratifying to know that you found the room size and the separate toilet room with its own sink to be notable highlights of your stay. The comfort of our guests is a top priority for us, and we are thrilled to learn that the room met your expectations for a relaxing visit.We take great pride in maintaining the highest standards of cleanliness and hotel condition, so your 100% satisfaction in these areas is a wonderful affirmation for our team. Additionally, we are pleased that the room amenities and the service provided by our staff contributed positively to your stay.At INNSiDE by Melia Paris Charles de Gaulle, we understand that your time is valuable, and we're honored that you wished to spend more of it with us. Should your travels bring you back to Paris, we look forward to offering you another comfortable and enjoyable visit.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Alexandre Garcia, Hotel Manager
10/10 Excelente
taryn
13 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Front desk staff were very helpful. Also enjoyed the restaurant and the in-house gaming.
taryn
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de Alexandre Garcia, Hotel Manager el 15 abr. 2024
Dear Taryn,Thanks for this kind review.We are thrilled to hear that our front desk staff were able to assist you effectively, making your experience smooth and enjoyable. It's also gratifying to know that our restaurant and in-house gaming added to the enjoyment of your stay.Your compliments on the cleanliness of our rooms and the overall condition of our hotel are much appreciated. We take great pride in maintaining our facilities to the highest standards for guests like you.We are delighted that our services met your expectations, and we look forward to continuing to provide exceptional experiences for all our guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Alexandre Garcia, Hotel Manager
10/10 Excelente
Paul
Viajó con su familia y niños pequeños
12 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great airport hotel. Had a loft room for the family and it was perfect.
Paul
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Alexandre Garcia, Hotel Manager el 15 abr. 2024
Dear Paul,Thank you for this positive feedback.We are thrilled to hear that the loft room for your family met all your expectations and provided the perfect setting for your visit. It is our aim to offer impeccably clean accommodations, and your acknowledgement of this is greatly appreciated.The condition of our hotel is something we take great pride in, and we are delighted to know that you found everything to be in top shape. Our dedicated team strives to deliver exceptional service, and your 100% satisfaction in this regard is a testament to their efforts.Furthermore, we are pleased that the amenities in your room contributed to an enjoyable and comfortable experience. At INNSiDE by Melia Paris Charles de Gaulle, we understand that it is these fine details that can truly enhance a guest's stay.Alexandre Garcia, Hotel Manager
8/10 Bueno
Jia
Viajó con su familia
3 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
The hotel was very close to the airport so it was great for our early flight the next morning. The room was clean enough. The staff were nice. However, the hotel had seen better days. The wall paper was lifting off. The hotel dinner was not good either.
Jia
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Alexandre Garcia, Hotel Manager el 5 abr. 2024
Dear Jia,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are delighted to hear that our close proximity to the airport contributed positively to your travel convenience, and that you found our rooms to be clean and our staff courteous. We regret to learn that certain aspects of your stay did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered with the condition of the wallpaper in your room. We take pride in our hotel's appearance and maintenance and will address this feedback with our team. While our culinary offerings are generally praised, we are sorry to hear that our dinner service did not live up to your satisfaction. We appreciate your feedback as it helps us improve our guest experience. We are pleased that our dedicated team made a good impression and that you enjoyed the overall cleanliness and service provided during your stay.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Alexandre Garcia, Hotel Manager