Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado una estadía con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, tanto positivas como negativas.Más informaciónSe abre en una nueva ventana
Evaluación: 10 - Excelente. 7 de 10 opiniones" "
10 - Excelente
7
Evaluación: 8 - Bueno. 1 de 10 opiniones" "
8 - Bueno
1
Evaluación: 6 - Aceptable. 1 de 10 opiniones" "
6 - Aceptable
1
Evaluación: 4 - Mediocre. 0 de 10 opiniones" "
4 - Mediocre
0
Evaluación: 2 - Terrible. 1 de 10 opiniones" "
2 - Terrible
1
9,8/10
Limpieza
9,4/10
Personal y atención
10/10
Servicios
9,6/10
Estado de la propiedad e instalaciones
9,0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Samantha
Viajó con su familia
31 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
A very special place to stay! Clean, elegant with a little home away from feeling! I’ll absolutely recommend a visit and will be coming back!
Samantha
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Your team at hotel Château des Fleurs el 25 abr. 2024
Dear Samantha,We are truly grateful for your kind words! Knowing that you found our place to be clean, elegant, and providing a comforting "home away from home" atmosphere means the world to us. Thank you for recommending us, and we can't wait to have you back for another wonderful stay!
2/10 Terrible
Taylor
29 feb. 2024
None of our outlets worked with the hotel hairdryer or my curling iron. I informed the front desk staff and they did not care and just told me I was doing it wrong.
Taylor
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Your team at hotel Château des Fleurs el 25 abr. 2024
Dear Taylor, We apologize for the inconvenience you experienced with the outlets in your room. Rest assured, we take your feedback seriously and will address the issue promptly. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. We hope you will give us another chance during your next visit to Paris.
10/10 Excelente
Jacob
Viajó por negocios
26 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Highly recommend
The hotel is so chic. It's beautifully designed and decorated. The room was lovely, bed was super comfy and the bathroom was so stylish. Breakfast was delicious and the staff were very friendly. And great location. Highly recommend.
Jacob
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Your team at Chateau des Fleurs el 30 ene. 2024
Dear Jacob, We are delighted that you appreciated the chic of our hotel, the careful design, the comfortable room, the delicious breakfast, and the friendliness of the staff. Thank you for your recommendation, and we hope to welcome you again soon.
10/10 Excelente
Leila
23 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
safe and great location. staff been very polite and professional
Leila
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Your team at Chateau des Fleurs el 30 ene. 2024
Dear Leila,We are delighted that you appreciated the security of our establishment and its ideal location. Your mention of the politeness and professionalism of our staff particularly pleases us. Thank you for your kind comments, and we hope to welcome you again on your next visit.
10/10 Excelente
Chastity
21 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Chastity
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Your team at Chateau des Fleurs el 30 ene. 2024
Dear Chastity, Thank you for your positive feedback in our hotel. Looking forward to welcoming you again.
10/10 Excelente
Cliente verificado
4 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de L'équipe de l'Hôtel Château des Fleurs el 4 ene. 2024
Cher Client, Merci d'avoir partagé votre avis sur notre hôtel. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau.
10/10 Excelente
Ryosuke
3 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Respuesta de Your team at hotel Château des Fleurs el 4 ene. 2024
Dear Guest, We are glad that you liked the access to the Champs Elysées and that you were satisfied with the service provided by our staff. We are honored to have played a role in creating wonderful memories for our customers in Paris. We look forward to seeing you again.
10/10 Excelente
A
10 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
A
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de L'équipe de l'Hôtel Château des Fleurs el 16 nov. 2023
Cher client, Nous sommes ravis de savoir que votre séjour au Château des Fleurs a été à la hauteur de vos attentes.Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau.
6/10 Aceptable
federico
Viajó con su familia
5 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Personale scortese
Ho viaggiato con mia figlia all’arrivo ho aspettato mezz’ora per la camera e non ci hanno chiamato il taxi quando siamo andati via perché ci stava una manifestazione e il personale è stato scortese nel dircelo e abbiamo dovuto prenderlo per strada. Per il resto soggiorno piacevole.
federico
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Château des Fleurs el 7 jun. 2023
La ringraziamo per aver scelto il Château des Fleurs e siamo lieti di averla tra i nostri primissimi ospiti. Siamo lieti che il suo soggiorno sia andato bene nel complesso e ci rammarichiamo di non averle potuto assegnare una camera all'arrivo a causa di un problema tecnico.Ci dispiace che i taxi non siano riusciti a raggiungere l'hotel alla vostra partenza a causa di una manifestazione.Facciamo del nostro meglio per offrire un servizio cordiale e personale a ogni ospite, ci dispiace sinceramente che un membro del personale sia stato scortese nei suoi confronti e faremo del nostro meglio per garantire che una situazione simile non si ripeta.Cordiali salutiJean-Paul Talamoni, Direttore Generale