Exterior

Opiniones sobre New Orleans Marriott

4 out of 5
New Orleans Marriott
555 Canal St, New Orleans, LA

Opiniones

8,4

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 939 de 1809 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 468 de 1809 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 228 de 1809 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 96 de 1809 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 78 de 1809 opiniones" "

8,6/10

Limpieza

8,8/10

Personal y atención

8,2/10

Servicios

8,4/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

maria angelica

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Resident Manager el 26 dic. 2023
Dear Ms. Angelica, Thank you for your fantastic rating. We are delighted to know you loved each and every aspect of our hotel. We look forward to welcoming you back soon to New Orleans Marriott. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

4/10 Mediocre

aracelys

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Resident Manager el 7 ene. 2024
Dear Aracelys, Thank you for choosing our hotel for your stay. We are very disappointed to see your rating and sincerely apologize for not meeting your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience to every guest.Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

8/10 Bueno

Carlos

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Resident Manager el 5 dic. 2023
Dear Carlos, We are delighted you had a great stay at New Orleans Marriott. Thank you for the nice rating, and we look forward to hosting you again soon. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

8/10 Bueno

LUIS ARMANDO

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 5 noches en octubre de 2023
Respuesta de Resident Manager el 31 oct. 2023
Dear Mr. Armando, thank you for staying with us and for your gracious rating. On behalf of all of us at New Orleans Marriott, we would like to invite you for another outstanding visit.Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

Angel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente hotel ubicado en pleno Barrio Francés . Barra restaurante, desayunos etc. un must en el barrio francés!!!
Se hospedó 5 noches en agosto de 2023
Respuesta de Resident Manager el 7 sept. 2023
Dear Angel, Thank you for the fantastic review of the New Orleans Marriott. We are delighted your stay was perfect in every way. We hope you were able to visit the Marigny District, where you can find everything that makes New Orleans a unique and remarkable place - including world-class jazz clubs, trendy restaurants, neighborhood galleries, and much more. It was a pleasure hosting you, and we look forward to your next visit.Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

Marcela

Se hospedó 4 noches en abril de 2023
Respuesta de Resident Manager el 5 may. 2023
Dear Marcela, We are thrilled you had an excellent stay at New Orleans Marriott and appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Sincerely, Donald Payne Resident Manager

8/10 Bueno

Katia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 5 noches en abril de 2023
Respuesta de Resident Manager el 9 abr. 2023
Dear Katia, Thank you for the terrific rating regarding your stay at New Orleans Marriott. We hope you are already planning another trip our way. Sincerely, Donald Payne Resident Manager

8/10 Bueno

Alvaro Manuel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Resident Manager el 5 ene. 2023
Dear Mr. Manuel, We are glad you enjoyed your time at New Orleans Marriott. Thank you for your nice rating, and we look forward to your next visit.Sincerely, Donald Payne Resident Manager

10/10 Excelente

Humberto

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Resident Manager el 29 mar. 2024
Dear Humberto, Thank you for your fantastic rating! We are delighted to know you loved each and every aspect of our hotel. We hope to welcome you back soon to the New Orleans Marriott.Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Un hotel de categoría pero muy malo el servicio de mucama en las habitaciones No reposición de toallas , no pasan aspiradora, tuvimos faltante de comida personal
Se hospedó 4 noches en julio de 2022

4/10 Mediocre

Carlos fabrizio

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en julio de 2022

2/10 Terrible

Evelyn

Se hospedó 3 noches en junio de 2022

10/10 Excelente

Edgardo

Se hospedó 3 noches en abril de 2022

8/10 Bueno

Edgardo

Se hospedó 4 noches en abril de 2022

2/10 Terrible

Fernando Miguel Crisostomo

Viajó con su pareja
No le gustó: Personal y atención
Hotel antiguo de alfombras muy sucias
Se hospedó 2 noches en abril de 2022

10/10 Excelente

GABRIEL DE JESUS OCHOA

Se hospedó 3 noches en marzo de 2022

10/10 Excelente

Ximena

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en enero de 2022

10/10 Excelente

vanessa

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bueno
Se hospedó 1 noche en enero de 2022

10/10 Excelente

Adriana

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Esta cerca de todo y la comida en el restaurante muy buena.
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2021

4/10 Mediocre

Mayra

Viajó con su pareja
Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Estuvimos 7 días, y durante toda nuestra estancia solo nos hicieron el aseo 2 días. Lamentable
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2021

8/10 Bueno

Linda

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
El lugar en una ubicación insuperable..... El servicio del bar un poco lento para mi gusto.... volvería hospedarme ahí..
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Buena ubicación
En general un buen lugar para quedarse, aunque la relación costo beneficio me parece excesiva. La ubicación es perfecta para explorar el barrio Frances. El baño del cuarto no tiene extractor, así que tendrás que aguantar malos olores.
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021

10/10 Excelente

humberto

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
muy bien sercas de todo
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

10/10 Excelente

Wilma

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Exclente!
Se hospedó 2 noches en octubre de 2021

10/10 Excelente

Karla

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
La ubicación es la mejor !! Las habitaciones súper cómodas! La atención increíble! Les recomiendo ampliamente este hotel para su estancia. El restaurante Creole está a lado del hotel y es espectacularmente delicioso… fuimos dos veces de lo mucho que nos gustó. Y al otro lado del hotel uno de los mejores lugares para escuchar jazz Majogany… verdaderamente es EL LUGAR para escuchar buen jazz… aunque también fuimos a la calle frenchman con muy buenos lugares para escuchar jazz.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2021

10/10 Excelente

Juan

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ok
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ubicación accesible
Se hospedó 6 noches en agosto de 2021

8/10 Bueno

Jose Saburo

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No respetaron la tarifa
Muy caro me cambiaron la tarifa contratada con hoteles.com
Se hospedó 2 noches en julio de 2021

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención
En general el Hotel le falta mantenimiento y ya se le ven los años. El Resort fee cobrado fue de $55 diarios, cuando normalmente son $25. Esto hace parecer una muy buena tarifa pero en realidad No te indican este fee resort hasta que estas en el hotel. La zona es muy buena y se puede ir caminando a los principales atractivos de la ciudad.
Se hospedó 3 noches en junio de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo estuvo bien
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021

10/10 Excelente

Kim

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Adjacent to the French Quarter and in walking distance to Caesars.
Se hospedó 6 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

cheryl

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I dont like the resort fee of 20.00 everyday. Having to pay for wifi is a joke in this day and age. Very nice lobby. Food and drinks were good Staff very nice and friendly. Carpets need a deep clean or replaced Great location
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

4/10 Mediocre

Mitchell

Viajó con su familia
Room smelled like an old smoking room. Front desk stated that is just how our rooms smell. People passed out and panhandling outside property on the sidewalk. Bathroom was extremely small with no bath fan.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 30 abr. 2024
Dear Mitchell, Thank you for the review and for sharing your experience. We apologize for not meeting your expectations and for the concerns you experienced in your room. We work hard to provide a clean and comfortable environment; therefore, we regret that this issue compromised your experience. We will follow up on your concerns and appreciate you bringing this to our attention. We are also sorry for your disappointment with the size of the bathroom. We value your comments and will address them appropriately. We hope you will consider giving us a second chance the next time you are in the area. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

Arlyne, New York

Le gustó: Servicios
Centrally located
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 28 abr. 2024
Dear Arlyne, We are delighted we exceeded your expectations for a memorable stay at New Orleans Marriott and appreciate you sharing your experience with other travelers. We are glad our location was perfect for your travel needs. Thank you for choosing us, and we look forward to seeing you on your next visit to New Orleans. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

David

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ve
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 28 abr. 2024
Dear David, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at New Orleans Marriott. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

6/10 Aceptable

D

Le gustó: Personal y atención
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 28 abr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for your visit. We are sorry if there were a few issues that kept you from giving us a higher rating. We regret any inconvenience this caused and hope you will return for the perfect stay you deserve. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

Tiffany, Biloxi

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I had a great birthday weekend there. Felt very safe and there was easy access to everything going on in the French Quarter fest!
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 26 abr. 2024
Dear Tiffany, We love it when people include us in their special celebrations; therefore, we are glad we could help make your birthday an enjoyable event. We are happy our location perfectly suited your travel needs and that you had a great time with us. Thank you for your comments, and we look forward to your return. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

Tera

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 23 abr. 2024
Dear Tera, We enjoyed seeing your perfect rating and cannot thank you enough for it. On behalf of everyone here at New Orleans Marriott, we invite you to come back and stay with us again whenever you are in the area. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

Terry

Le gustó: Limpieza, servicios
I love staying here! We stay here every time we visit New Orleans
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Resident Manager el 22 abr. 2024
Dear Terry, It is always a pleasure to read from our loyal guests and to know we are continually exceeding expectations. We are glad to know you enjoyed your stay. We appreciate your kind review and look forward to your next stay at New Orleans Marriott.Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

8/10 Bueno

JOSEPH C

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
We reserved a suite our room was unavailablendue to over booking 2 out of 4 nights. We the same excuse "sorry our staff made an error" 2 night in a row. Unacceptable and very inconvienent.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de GENERAL MANAGER el 27 abr. 2024
Dear Joseph, Thank you for visiting us. While we appreciate your nice rating, we are sorry for not being able to provide you with a room. We completely understand your frustration and the inconvenience this caused you; however, we can confirm this is not a normal occurrence for us. We have procedures in place to prevent this from happening. On the rare occasion, this does occur, we try to honor all reservations to the best of our ability. We hope you will consider giving us a second chance the next time you are in the area. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

8/10 Bueno

Sal Joseph

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Location
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 16 abr. 2024
Dear M. Joseph, We are delighted we exceeded your expectations for a memorable stay at New Orleans Marriott. We agree that we have an outstanding location and hope you were able to visit the French Market, which boasts three centuries of history and six blocks of shopping. Thank you for being our guest, and we look forward to seeing you on your next visit to New Orleans. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

MANDRIKA, RICHMOND HILL

Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 17 abr. 2024
Dear Mandrika, Thank you for choosing New Orleans Marriott. We were pleased we exceeded your expectations during your visit. If you find yourself in our area again, we look forward to having another opportunity to provide you with an exceptional stay. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

Stacey

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 17 abr. 2024
Dear Stacey, It is wonderful to know you enjoyed everything about your time at New Orleans Marriott and that we exceeded your expectations. We strive to provide everything needed for the perfect stay. We appreciate your kind rating and look forward to you being able to stay with us again soon. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

Guiteu

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 16 abr. 2024
Dear Guiteu, Thank you for rating your experience at New Orleans Marriott. It is always our goal to provide a comfortable stay for each guest, and we are glad to see we accomplished this while you were here. We look forward to being your hotel of choice whenever you return to the area. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

Denise

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The staff was professional and friendly. Beautiful hotel, wonderful room, delicious food and the drinks were spot on.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 16 abr. 2024
Dear Denise, Thank you for reviewing your recent stay at New Orleans Marriott. We are glad our associates exceeded your expectations and that you loved our well-appointed accommodations and delicious food offerings. We will share your kind words with everyone for their job well done. It was a pleasure welcoming you, and we look forward to you choosing us every time your travels bring you to our area. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

6/10 Aceptable

Bob

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza
Convenient
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 15 abr. 2024
Dear Bob, Thank you for your stay. We are sorry if there were a few issues that kept you from giving us a higher rating. We regret any inconvenience this caused and hope you will return for the perfect visit you deserve. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

4/10 Mediocre

Yarima

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Resident Manager el 15 abr. 2024
Dear Yarima, Thank you for visiting us. We genuinely regret you did not enjoy your stay and want to extend our apologies for not living up to your expectations. We hope you will return so we can have an opportunity to provide you with a better experience. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

Sheila

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great location, convenient to walk to French Quarter, great restaurants near by. Staff was very helpful and friendly.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 10 abr. 2024
Dear Sheila, Thank you for making New Orleans Marriott a part of your travel plans. We are glad you loved the thoughtful hospitality from our associates and will share your kind remarks with everyone. It was also great to know our location was perfect for your needs. It was a pleasure serving you, and we look forward to your return visit. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

8/10 Bueno

Jolonda

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I loved it
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 10 abr. 2024
Dear Jolonda, We are happy you chose New Orleans Marriott for your recent visit. It was our pleasure having you as our guest, and we look forward to you revisiting us the next time your travel brings you to our area. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager

10/10 Excelente

Nathalia

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great property
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager el 8 abr. 2024
Dear Nathalia, It was a pleasure receiving your fantastic rating for New Orleans Marriott. We are glad we exceeded your expectations and appreciate your comments regarding our well-kept property. Thank you for being our guest; we look forward to your next visit. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager