Exterior

Opiniones sobre Westgate Flamingo Bay Resort

4 out of 5
Westgate Flamingo Bay Resort
5625 W Flamingo Rd, Las Vegas, NV

Opiniones

8,6

Excelente

Evaluación: 10 - Excelente. 545 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 278 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 97 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 38 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 44 de 1002 opiniones" "

8,6/10

Limpieza

8,8/10

Personal y atención

8,6/10

Servicios

8,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Jose

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Gracias
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

JESUS HERIBERTO

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Social Media Support el 23 oct. 2023
Hi Jesus, Thank you for sharing your experience with us. We are always pleased to hear when guests enjoyed their Westgate Flamingo Bay Resort stay. We are happy you enjoyed your time with us and hope to see you again soon.Best Wishes,Social Media Support

4/10 Mediocre

Mario Jose

Viajó con su familia
Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Me gusto el espacio amplio. No me gusto que nuestra primera noche nos apareció un alacrán, si no agendas cita no hay limpieza de habitación, se roban las cosas de la habitación.
Respuesta de Westgate Social Media Support el 18 ene. 2023
Hi Mario!Thank you for your feedback on the Westgate Flamingo Bay Resort. We are so sorry that you experienced these issues with cleanliness of your room. Our housekeeping team is there to ensure that each unit is spotless and ready for our guest’s arrival and we're very sorry that fell short on our end. We would like to apologize if this caused any inconvenience during your stay. We truly hope for another chance to impress you in the future and restore your faith in Westgate Resorts!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de Westgate Resorts el 24 ago. 2021
We sincerely appreciate you taking the time to rate your experience with us and we are glad it was fantastic! We hope to see you again very soon.

10/10 Excelente

Raymundo

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en mayo de 2021
Respuesta de Westgate Customer Care el 20 may. 2021
We appreciate you taking the time to leave us a review!

10/10 Excelente

Isaac, utah

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property was very clean and the staff was very friendly,
Se hospedó 2 noches en octubre de 2020
Respuesta de Westgate Resorts el 11 nov. 2020
We appreciate you sharing your review with us! We hope to have you back for another stay soon.

10/10 Excelente

Yusbelly, Orlando, Fl

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La atención del personal, su ubicación, las instalaciones
Se hospedó 4 noches en julio de 2020
Respuesta de Westgate Customer Care el 15 jul. 2020
Nos da gusto que su visita haya sido buena. Esperamos pronto vuelva a visitarnos. Jessy

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2020

6/10 Aceptable

Luis

Se hospedó 1 noche en enero de 2020

2/10 Terrible

Jhoana

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Lo peor
Ni recomiendo este hotel muy mal servicio jamás limpiaron en los 5 días que me quede ahí no servía el calentón no había una secadora de cabello no pusieron papel de baño toallas las tv no funcionaban fue la peor experiencia de hotel no me hospedaría ahí nunca más ni lo recomiendo
Se hospedó 4 noches en octubre de 2019

2/10 Terrible

Cliente verificado

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Servicios
Me cobraron 50 dólares extra y otros 19 dolares mas se me hace un abuso y solo estuve una noche
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Flamingo Bay el 30 jul. 2019
The $50 is just a deposit and will be returned to you. The resort fee is a total of $19.20 which you were advised of on the website.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Esta pero muy muy bonito me gusto tanto que no me quería ir me gusto asta para vivir allí muchas Gracias Westgate Flamingo
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019
Respuesta de Westgate Customer Care el 11 may. 2019
Gracias, esperamos que nos visite de nuevo. Jessy

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 5 noches en abril de 2019
Respuesta de Westgate Customer Care el 9 may. 2019
We sincerely appreciate you taking the time to rate your experience with us and we are glad it was fantastic! We hope to see you again very soon. Kind regards, Rachel

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019
Respuesta de Westgate Customer Care el 14 abr. 2019
Thank you for being our guest. We appreciate your feedback and look forward to future visits! Kind regards, Courtney

8/10 Bueno

Esteban, Costa Rica

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
hotel tranquilo
Es un hotel tranquilo, a 10 minutos del Strip, perfecto para familias, habitaciones sumamente comodas.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2018
Respuesta de Westgate Customer Care el 13 jun. 2018
Gracias por hospedarse con nosotros. Nos da mucho gusto que haya disfrutado nuetro resort. Esperamos vuelva pronto. Allie

8/10 Bueno

javier

Le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Buen liugar para pasar tranquilo en Las Vegas
Es un lugar muy comodo y amplio. En realidad como familia nos agrada bastante, dos detalles importantes que merecen mucha mejora, la parte de limpieza, por ser un resort de tiempo compartido confunden a los clientes que no son de tiempo compartido con los de tiempo compartido en cuanto a la limpieza, nunca nos dieron con claridad como iban a dar la limpieza durante nuestors 10 dias de estancia. Solo una vez limpieza completa y aunque hicimos la pregunta de cuando limpiaban, nunca tuvimos limpieza en la habitacion, eso fue incompleto y muy malo. Por otro lado, somos gente de ejercicio y nos agrada tener uan buena opcion de gimnasio. Lo que tiene es un saloncito con dos cositas muy basicas, eso debe mejorar o dar mas opciones a clientes, eso no pued llamarse gimnasio. Por lo demas todo estuvo muy bien, siempre amables y serviciales en la recepcion.
Se hospedó 10 noches en diciembre de 2017
Respuesta de Westgate customer service. el 17 ene. 2018
Gracias por compartir sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto de las instalaciones del resort y que nuestro personal le dio el trato que usted y su familia merece. Le pedimos disculpas por cualquier inconveniente sucedido durante a su estadía, como resort Westgate está mejorando cada día y haciendo renovaciones. Le pedimos la oportunidad que regrese a hospedarse con nosotros y pueda notar la diferencia! Nahi

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buena estadía
El servicio fue excelente, las maletas llegaron tarde y en la recepción muy amablemente nos informaron en cuanto llegaron. Ubicación muy cómoda, cerca de de centros comerciales, casinos, etc.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2017
Respuesta de GuestRelations el 22 nov. 2017
Gracias por compartir su experiencia. Nos alegra muchísimo saber que su estadía fue placentera y nuestro personal pudo ofrecerle el servicio que se merece. Por favor lo esperamos ver en su próxima visita a Las Vegas! Nahi.

8/10 Bueno

Gabriel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Vale la pena estar a diez minutos del strip. Muy silencioso y agradable

10/10 Excelente

Jane

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Staff was welcoming, friendly and courteous. The rate was reasonable and nicely done.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Sylvia

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice friendly staff. They take pride in keeping resort clean. They have a shuttle that goes downtown Las Vegas or Fremont st
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Curtis

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Love the modern look of the Villas. Also the Resort grounds are very pretty with the lights and the pretty flowers and waterfalls. Great touch on the Food truck.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Yna, Peoria

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I booked twice after a very delayed flight. My first day was for a wk & I had to change rooms due to a faulty wire burning & as it happened, my daughter found a baby scorpion. That was not a pleasant experience & made us uneasy. However!! The hotel staff came & sprayed immediately before we entered the new rm. They really handled it with care & we are in a desert in spring for goodness sakes so it’s understandable. Our 2nd rm was amazing! Staff was amazing & checked in on us by text so it wasn’t invasive. 1 staff member in marketplace was completely rude. She worked the evening of 4/5. Older woman. She didn’t know how to make Starbucks drinks so she made it wrong. We politely let her know we didn’t like bringing drinks back, etc. trying to make it a light situation & as I was speaking she walked away. Said she followed the card. We’ve had the same drink everywhere so we knew it was off. People w/anxiety around stuff like that should not be handled like that. I also shouldn’t have to explain to her that it’s a vacation luxury to get Starbucks for my kids. She was really awful. Our second stay was in another amazing rm. When I called to ask for an early check-in, they obliged and let me know. I can come in now that they would have the room clean for me. The hotel staff is absolutely on point! The pool is clean. The towels are always stacked.the marketplace is so convenient. Taco trucks in parking lot. Beautiful lighting at night. Stuff to do on property. No problem w/doordash.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

John

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We liked the feel of a resort and private
Se hospedó 4 noches en abril de 2024

2/10 Terrible

Kevin

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

galen

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Love it. Especially since we can get a ground floor and don’t have to climb stair to get to our room
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Yna, Peoria

Se hospedó 4 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

priscilla

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great customer and prompt service with request.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Tracie

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very nice and clean. A food truck on site offered breakfast and dinner options. Staff was very nice.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Justin

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Wifi was super spotty- not reliable enough to be functional
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Social Media Support el 3 abr. 2024
Hi Justin, We apologize for the inconvenience you experienced with the Wi-Fi during your stay. Providing reliable internet connectivity is important to us, and we regret that we fell short of your expectations in this regard. Your feedback is valuable, and we will address this issue to ensure improvements are made for future guests. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 Excelente

Lyberal, Sacramento

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
It feels like home away from home. So much for teenagers to do
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Leslie

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
A wonderful property with a friendly helpful staff.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Social Media Support el 3 abr. 2024
Hi Leslie, We are so glad to see you had a 5-star experience at our resort. We hope to see you back at the Westgate Flamingo Bay Resort in the future for another impressive stay! Best Wishes,Social Media Support

10/10 Excelente

Doug

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
nice
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Social Media Support el 3 abr. 2024
Hi Doug, Thank you for choosing the Westgate Flamingo Bay Resort! We appreciate you taking a moment to rate your stay. We are glad it was excellent. Best Wishes,Social Media Support

2/10 Terrible

Robert

No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
TV didn't work, wouldn't stay there again
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Social Media Support el 3 abr. 2024
Hi Robert, We're sorry to hear about the issue with the TV during your stay. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We hope you'll consider giving us another chance to provide you with a better experience next time. Thank you for bringing this to our attention.Kind Regards, Social Media Support

10/10 Excelente

Chabrea

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property I s breath taking. Its soo nice when you forst pull in. I love the fact that it has security to even get in so its secured. When I checked in I spoke with a very sweet nice lady. I don't remember her name but she seems as though she was newer than the others because if ahe didn't have an answer she asked her colleagues but overall wonderful customer service. The guy who told us where the room was and food places nearby was super friendly as well. When we opened the door to the room it was beautiful 😍. It was nice and clean and the decor was a plus. We had everything we needed. The 2 night stay felt like paradise. This is my new staycation spot. Ps. They do have a $200 deposit outside of the cost of the room however, It was back in my account 48 hours after checking out.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Social Media Support el 3 abr. 2024
Hi Chabrea, Thank you for taking the time to share your experience with us! We're thrilled to hear that you found our property breathtaking and enjoyed the secure atmosphere provided by our security measures. It's wonderful to know that our staff, including the sweet lady at check-in and the friendly gentleman who assisted you with directions, provided you with exceptional customer service. We're delighted that you loved the beautiful decor of your room and that it had everything you needed for a perfect stay. We're honored to be your new staycation spot, and we look forward to welcoming you back for more unforgettable experiences in the future! Thank you for choosing us for your getaway.Kind Regards,

8/10 Bueno

Mary Beth, Sidney

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicios
Too much emphasis on time share opportunities. Not much actual info about resort at check in.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Social Media Support el 3 abr. 2024
Hi Mary Beth, Thank you for your feedback. We apologize if the emphasis on timeshare opportunities overshadowed your check-in experience. Your comments are important to us, and we'll work on ensuring a better balance between providing information about our resort and discussing timeshare opportunities. We appreciate your insight and hope to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Kind Regards, Social Media Support

10/10 Excelente

MICHAEL, PORT SAINT LUCIE

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I love the ambience of having a fireplace!
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de Social Media Support el 3 abr. 2024
Hi Michael, Thank you for your feedback on the Westgate Flamingo Bay Resort! We are so glad to learn that you had an outstanding experience at our resort. We invite you to visit us again soon for another wonderful vacation. Best Wishes,Social Media Support

10/10 Excelente

Jaelyn

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Social Media Support el 3 abr. 2024
Hi Jaelyn, Thank you very much for your rating on the Westgate Flamingo Bay Resort. We are glad you had a terrific stay, and we invite you to visit us again soon. Best Wishes,Social Media Support

10/10 Excelente

Richelle

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Fantastic place to stay if you want to be off the strip. Great place to stay with kids. Exceptional, friendly staff. Would definitely stay again.
Respuesta de Social Media Support el 3 abr. 2024
Hi Richelle, Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and found our location off the strip to be ideal, especially for families. It's wonderful to know that you had a great experience with our exceptional and friendly staff. We can't wait to welcome you back for another wonderful stay in the future!Kind Regards,

10/10 Excelente

Sinu

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great property to stay with family. Free shuttle to the strip. Safe and secure property with plenty of parking. Very friendly staff. Marketplace to buy all essentials.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Social Media Support el 11 mar. 2024
Hi Sinu, Thank you for your rating on the Westgate Flamingo Bay Resort! We are glad to see your stay was excellent and we invite you to visit us again in the future. Best Wishes,Social Media Support

8/10 Bueno

David

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Staff at the front desk was positive and helpful. Room was very clean and organized. Only downside was the walls are pretty thin - I could hear my neighbors clearly.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Social Media Support el 5 feb. 2024
Hi David, Thank you for choosing the Westgate Flamingo Bay Resort! We appreciate you taking a moment to rate your stay. We are glad it was excellent. Best Wishes,Social Media Support

10/10 Excelente

Skyler

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Was a very pretty property to walk around. Rooms were very nice for the price.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Social Media Support el 5 feb. 2024
Hi Skyler, Thanks for visiting the Westgate Flamingo Bay Resort! We are so glad you had an incredible stay, and we look forward to hosting you again in the future. Best Wishes,Social Media Support

10/10 Excelente

ameesha, Bellevue

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Really beautiful and peaceful, safe with security. Not very far from strip.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023

8/10 Bueno

Lemuel

Viajó con su familia
Le gustó: Comodidad de la habitación
Westgate Flamingo Resort Las Vegas stay
Registration people were not the friendliest, not bad, but could’ve provided a warmer reception, rather than a matter of fact one. When you turned the TV on in the master bedroom, the volume immediately started off at maximum, caused the whole building to vibrate; engineering person who tried to fix it couldn’t, he said a lot of them in the complex are like that. The remote was very complicated to operate; had to select TV then the on switch, after bringing volume down from 100 to about 15 (a full 30 second maneuver), you then had to select cable to get to the stations, but finding & selecting a station in the guide program was not easy, very cumbersome. So we chose not to watch that TV at all. The toilet paper holder was broken, kept falling off the holder, but the handyman was able to fix that. We spilled some water on the floor, wiped it up with paper towels; the paper towels were black with dirt.😖 The flooring was a dark color, so looked clean, but it was anything but clean. Overall appearance, furnishings, grounds, appearance was very nice; has a fairly upscale flavor to it. The price was very attractive, so overall a very good value. A comfortable one bedroom condo unit with full kitchen (lots of space) for a lower price than a hotel room on the strip, but a 10-15 minute drive to the strip. But they do have a shuttle bus to Westgate Casino on the strip. 5-star comfort, 4-star looks, 3-star service & cleanliness = 3.5-stars overall.
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Corey

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Kimberly

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nicely kept property and rooms. Definitely looking forward to another stay
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Social Media Support el 14 dic. 2023
Hi Kimberly, We appreciate you taking the time to give us a rating. We can't wait to welcome you back to the Westgate Flamingo Bay Resort!Best Wishes,Social Media Support

10/10 Excelente

Lisa

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Overall excellent
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Social Media Support el 14 dic. 2023
Hi Lisa, Thank you for the kind rating. We’re so happy your visit at the Westgate Flamingo Bay went well. We look forward to hosting you again!Best Wishes,Social Media Support

10/10 Excelente

Nina

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Loved the location
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Social Media Support el 14 dic. 2023
Hi Nina, We are beyond delighted to see you gave us a 5-star rating. We can't wait to welcome you back to the Westgate Flamingo Bay Resort!Best Wishes,Social Media Support

10/10 Excelente

MEGUMI, San Diego

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

8/10 Bueno

Brenda

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Nice services
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Social Media Support el 13 nov. 2023
Hi Brenda, We appreciate you taking the time to give us a rating. We can't wait to welcome you back to the Westgate Flamingo Bay Resort!Best Wishes,Social Media Support

10/10 Excelente

Kim

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Amazing experience here with our family!
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Social Media Support el 6 nov. 2023
Hi Kim,Thank you for your rating on the Westgate Flamingo Bay Resort! We are glad to see your stay was excellent and we invite you to visit us again in the future.Best Wishes,Social Media Support