Terraza o patio

Opiniones sobre Hampton Inn & Suites Las Vegas-Henderson

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Las Vegas-Henderson
421 Astaire Dr., Henderson, NV

Opiniones

8,8

Excelente

Evaluación: 10 - Excelente. 615 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 254 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 72 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 34 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 26 de 1001 opiniones" "

9,2/10

Limpieza

9,2/10

Personal y atención

8,8/10

Servicios

8,8/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

JESUS ALONSO

Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Marlene

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente atención por su Personal 10 de 10, todos desde Lobby de excelente servicio, del personal de staff en el desayuno Desayuno abundante y variado, Excelente , Habitación súper amplia y hotel cerca de negocios y restaurantes y salida rápida a la presa Hoover, solo pasamos una noche ahí pero me hubiera gustado estar mas, estacionamiento sin costo. EXCELENTE !!!!!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cristina el 28 ene. 2024
Dear Marlene,We thank you very much for your review! Our staff is amazing and feels good to know they are being recognized for their outstanding service and professionalism. You are right about our location, as it is perfect for our guests to get quick access to freeways and a bunch of restaurants around. Again, thank you for staying with us and we look forward to having you back soon!

10/10 Excelente

Lillian Ivette

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente estancia e instalaciones.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Manuel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
EXCELENTE LUGAR, CERCA DEL STRIP PERO SIN BULLICIO
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de Wendie D. el 13 oct. 2022
Thank you so much for taking time out of your day to rate your stay with us. We really appreciate it and hope you will come back and stay with us again. Have a wonderful day!

2/10 Terrible

KAREN ARIADNA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención, servicios
Pague una habitación para 5 personas, me dieron una habitación con una sola cama king size, un sillón y un catre, cuando me cobraron 2 camas! Pedí almohadas y cobijas y me las negaron, la persona de recepción fue grosera y me dijo pues no hay está todo sucio! Pedí hablar con el Manager y que estaba de vacaciones, nadie me solucionó nada en las 2 noches que estuvimos ahí
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021

2/10 Terrible

maria

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No te conviene pagar en el establecimiento.
Tengan cuidado, porque al escoger la opcion de pagar en el establecimiento, reservamos la habitación dejando como base una tarjeta de crédito, pero no nos respetarón la reservación, porque deniamos en carretera, y llegamos a las 8 pm.
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Nick A el 28 jul. 2021
Gracias por compartir sus comentarios. Lamentamos mucho que haya tenido problemas con su reserva cuando llegó al hotel. La tarjeta de crédito colocada en la reserva debe ser válida. Cuando nuestro sistema nos advierte que no lo es, hacemos todo lo posible por comunicarnos con el huésped. Sin embargo, en ocasiones el sitio web de reservas no proporciona información de contacto. Comuníquese con nosotros cuando regrese al área para que podamos manejar su alojamiento personalmente.

10/10 Excelente

Esteban

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy limpio y bastante confortable
Se hospedó 2 noches en agosto de 2020
Respuesta de Nick A el 27 ago. 2020
Thank you for wonderful rating. We look forward to seeing you again soon.

10/10 Excelente

Cristian

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019
Respuesta de Nick A el 28 ago. 2019
Thank you for your feedback. We're excited to see you back in the near future.

6/10 Aceptable

David, San José, Costa Rica

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención
La habitación era para 5 pero la quinta persona debió dormir en un sofá, no sofá cama, sino un sofá regular, no había nada para la quinta persona, ni paño ni sábanas ni almohada todo hubonque solicitarlo y duraron mucho para traerlo. Lo demás estuvo ok.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2018
Respuesta de General Manager el 7 feb. 2019
Gracias por compartir su experiencia. Lamentamos sinceramente que el espacio provisto en nuestra habitación de invitados no fuera suficiente para que cupieran cinco personas. Tenemos suites disponibles que tienen el sofá adicional que puede ser una mejor opción. Gracias por su patrocinio y esperamos su devolución.

10/10 Excelente

Joel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2018
Respuesta de NickA el 27 dic. 2018
Thank you for sharing your experience. We're so happy to read that we had exceeded your expectations. Thank you for your patronage and we look forward to your return.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en octubre de 2018
Respuesta de General Manager el 16 nov. 2018
Thank you for your high rating. See you again soon!

10/10 Excelente

alfredo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente hotel. Cuenta con todos lo que úno necesita . Y el.precio es muy bueno comparado con hoteles de la misma categoría Sin duda regresaria nuevamente.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2018

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en agosto de 2017

6/10 Aceptable

Lulu, S. hermosillo, sonora

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
el hotel q yo esperaba
Nadie me aviso q aceptaban perros y yo esperaba dormir en un lugar de personas. Recomendaría este hotel a personas q les gusta viajar con perritos

10/10 Excelente

Ana

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Limpio
Todo muy bien y desayuno riquísimo todo perfecto

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy agradable
Tienes todo súper cerca, ihope, Dennys, pizza hut ideal cuando no tienes en que moverte

10/10 Excelente

Eduardo, South Jordan, Utah

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Fantastic hotel in Las Vegas
It was an excellent hotel, perfect for a day trip to Las Vegas

10/10 Excelente

Leticia

Good
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Craig

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We liked the property
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Yen

Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The staff were very accommodating and friendly. Highly recommended.
Se hospedó 8 noches en marzo de 2024
Respuesta de Hampton Henderson el 15 abr. 2024
Thank you for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay. Hope to see you again!

10/10 Excelente

Richard

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good breakfast
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Cristina el 4 abr. 2024
Dear Richard,Thank you for taking the time to rate our hotel! We are very happy to know how satisfied you were with your stay, and hope you enjoyed the rest of our facilities besides breakfast.Hope to see you back soon!Sincerely,Hampton Team

6/10 Aceptable

John

Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza, personal y atención
There are candy wrappers in the hallway. No one greeted you as you walked in to the hotel at 10:00 PM. The door to the room did not shut when you walked out. The USB plugs did not work. But I have to say the beds were comfy, and it was quiet
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Cristina el 3 abr. 2024
Hello John-Thank you so much for staying with us! We will address the USB and door issues. I wish I would've known before your departure, so we could fix it the same day. I do apologize for the candy wrappers left behind in the hallway. Must have been the kids on Easter Sunday! We provided Easter Eggs filled with candies. Your feedback is important to us as we are working to improve our services each day.Hampton Team

8/10 Bueno

chris

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Marla

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Cristina el 3 abr. 2024
Dear Marla-Thank you for giving us a 5 out of 5 rating!We appreciate your business and look forward to having you back when in the area again.Hampton Team

10/10 Excelente

Tiffany

Viajó con su familia, Viajó con mascotas
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It was amazing! Thanks.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Cristina el 3 abr. 2024
Dear Tiffany-Thank you for your rating! 5 out of 5 is the score we strive to get from each of our guests. And making you happy is most important!Hampton Team

8/10 Bueno

Sandra, Shoreline

Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This is a very good hotel for the price. Good value, very clean, nice staff, excellent free breakfast. My room was pretty quiet and shower was great. Comfy beds. Probably needs a few updates but overall great experience. Would stay here again.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Cristina el 28 mar. 2024
Dear Sandra-We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us, our staff and our facilities!Thank you for taking the time to give us a review and look forward to having you back!Sincerely,Hampton Staff

10/10 Excelente

ma christina

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
the staff that assisted us when we arrived 3/23/24 @ around midnight time is not very friendly and accommodating. she have the low tone of voice, doesn't smile, i said thanks a lot of time but no acknowledgement. when we finished the transaction and we are on our way to our room i saw and heard a guest saying thank you to her and she replied you are welcome, no problem but for us she never did, i feel she is racist, only to people with white skin and not the dark skinned people like us. i am very disappointed of her.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Cristina el 27 mar. 2024
Dear Mrs. Ma-I am sorry your interaction with our staff was not up to the standards, but I can reassure you that we will address this issue immediately.Hope you will give us another chance as we work hard to improve our services and impress every guest.Thank you for staying with us!Sincerely,Hampton Team

10/10 Excelente

Sara

Viajó con su familia
Le gustó: Servicios
Great check in and excellent breakfast options!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Cristina el 27 mar. 2024
Dear Sara-We thank you for your stay and for giving us a 5 out of 5 rating!Your business is greatly appreciated and look forward to your return when back in the area.Sincerely,Hampton Team

10/10 Excelente

Tim

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Hampton Henderson el 15 abr. 2024
Thank you for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay. Hope to see you again!

2/10 Terrible

Erica

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Cristina el 3 abr. 2024
Dear Erica-Thank you for your score. I wish you would tell us more about your stay at our property, so we can fix the issues you might've come across. We take our guests scores very seriously as we strive to impress each and every day. Again, thank you for your business and hope you will give us another try when back in Las Vegas area!Hampton Team

8/10 Bueno

MAIRA

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Cristina el 3 abr. 2024
Dear Maira-Thank you for staying with us! Here at the Hampton Inn Henderson, we are working hard to impress every guest. Your feedback is very important to us and we look forward to your next visit!Hampton Team

6/10 Aceptable

Meng

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Conveniently located near the highway. Parking was very easy. Staff was nice. Room was big with comfy bed. Bathroom is very loud. Every time someone showers whether it was us or another room, you can hear the water pressure. The USB plugs on one side of the bed did not work - the chord hung loose and never fit in the socket. There was a low beeping coming from the outlet.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Cristina el 8 mar. 2024
Hello Meng-We thank you very much for staying with us and for your feedback! Your opinion always matters as we are working on improving our quality of service provided to our guests.We look forward to having you back.Sincerely,Hampton Team

8/10 Bueno

MARIA FATIMA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Needs new sheets Hate rugs, rugs should be removed from all hotel rooms, Staff was amazing so super friendly !
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Cristina el 28 feb. 2024
Dear Maria-Thank you for your feedback and for staying with us! Our staff is here to provide the best service possible. We are glad you enjoyed your stay and look forward to having you back!Sincerely,Hampton Team

10/10 Excelente

Maria

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It needs a face lift
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Cristina el 2 mar. 2024
Dear Maria,We thank you for staying with us and for giving us a 5 out of 5! Your feedback is very important to us and we look forward to having you back.

8/10 Bueno

Erika

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Parking was great.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Cristina el 28 ene. 2024
Erika, thank you very much for your feedback! We hope you enjoyed our breakfast, pool and other services that are provided at our property. Our amazing staff is here to impress our guests and we look forward to your return.

10/10 Excelente

Maria

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Cristina el 28 ene. 2024
Maria,Thank you for the 5! We appreciate your business and look forward to having you back.

10/10 Excelente

Jayodrick

Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Cristina el 28 feb. 2024
Jayodrick,Thank you for giving us a 5!We are here to impress our guests and make your stay as comfortable as possible.Sincerely,Hampton Team

10/10 Excelente

Yutao

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Cristina el 2 mar. 2024
Yutao,Thank you for your score! We are very happy to see your were extremely satisfied with your stay and look forward to seeing you again!

10/10 Excelente

Jenna

Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Cristina el 28 ene. 2024
Jenna,Thank you for staying with us! Seeing a 5 out of 5 makes us very happy and would love to hear more about your stay here at the Hampton Inn and Suites Las Vegas/Henderson. Your feedback is very important as it helps us understand our guest's needs and improve where necessary. Again, thank you for taking the time to review us and hope to see you back soon!

8/10 Bueno

Marcin

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cristina el 28 ene. 2024
Dear Marcin,I want to thank you for taking the time to show us how satisfied you are with our property! I would like to hear more about your experience, and what we should've done better in order to receive a 10. Here at the Hampton Inn Las Vegas/Henderson we strive to impress our guests. Again, thank you for staying with us and look forward to having you back soon.

6/10 Aceptable

Qiang

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Poor breakfast
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cristina el 2 mar. 2024
Dear Quiang,We are sorry to hear that our breakfast was not up to your expectations. Your feedback is very important to us as we are working hard every day to improve our services.Besides breakfast, we hope our comfortable beds provided you with a good night's sleep, and you enjoyed the other facilities such as pool and gym.We thank you for your business and look forward to having you back soon!

10/10 Excelente

Miriam

Viajó con su familia, Viajó con mascotas
Every one are professional and super nice people i stay for one night with all my family including my little dog and they treated us like a family thanxs for everything
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cristina el 28 ene. 2024
Miriam,We appreciate you taking the time to review our staff, our property and services we provide. Our goal is to impress every guest with a personalized experience. Loved having you and your puppy and look forward to having you back soon!

10/10 Excelente

Sulayman

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cristina el 28 ene. 2024
Sulayman,Thank you for staying with us! We appreciate the score and would love to hear more about your experience.We look forward to having you back soon.

10/10 Excelente

Luz

Viajó con su familia
Le gustó: Servicios
N/a
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Quentin, Syracuse

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Pamela

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cristina el 28 ene. 2024
Pamela,Thank you for staying with us! Your business and feedback are extremely important to us as we always strive to provide the best service possible. Hope to see you soon!

8/10 Bueno

Christine Elaine

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Front desk was exceptional! Breakfast had a nice assortment. Our only issue was poor lighting in the room and the a/c filter seemed a little dirty. However, we would stay here again. The location was great for our needs.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Cristina el 28 ene. 2024
Dear Christine Elaine,Thank you for taking the time to let us know how your stay at our property was! As we work on improving our services, it's important to have feedback like yours. We do apologize for the lighting and A/C filter issues, and I assure it's been brought up to our staff and it's been corrected right away. I would appreciate if you can give another shut!Thank you for your business and look forward to having you back soon!

8/10 Bueno

Karen A

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Irene

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Breakfast could improve
The bed wasn't comfortable. Perhaps the pillows were too flat. The breakfast has become poor compared with before pendamic. Everyday the items were the same. The second day didn't have bananas for oakmeals. We did appreciate the microwave in the room.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Cristina el 28 ene. 2024
Dear Irene,I am sorry to hear your stay here at Hampton Inn Las Vegas/Henderson was not perfect and I do apologize for not being able to impress you.Your feedback is important to us as we strive to provide the best service possible.Thank you for taking the time to let us know about your experience and look forward to have you back!