Servicio de la propiedad

Opiniones sobre Cape Codder Resort and Spa

3 out of 5
Cape Codder Resort and Spa
1225 Iyannough Rd, Hyannis, MA

Opiniones

7,6

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 385 de 1006 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 260 de 1006 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 155 de 1006 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 117 de 1006 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 89 de 1006 opiniones" "

7,4/10

Limpieza

8,0/10

Personal y atención

7,6/10

Servicios

7,2/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Maria

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Orrible mi experiencia. Ese lugar es sucio inseguro con muchos cargos adicionales las picinas el mayor tiempo cerradas
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 23 abr. 2024
María, lamentamos sinceramente cualquier dificultad que hayas podido encontrar durante tu estancia. Tenga la seguridad de que ya estamos tomando medidas para mejorar. Estamos encantados de informarle que actualmente estamos realizando una importante renovación que mejorará nuestras medidas generales de limpieza y seguridad, y confiamos en que nuestros futuros huéspedes, incluido usted, apreciarán las mejoras. Con respecto a cualquier cargo adicional que haya encontrado y la disponibilidad de las instalaciones de natación, también revisaremos esos aspectos. Esperamos que lo reconsidere y nos dé la oportunidad de mostrar esta transformación en algún momento en el futuro.

2/10 Terrible

Gregoria

No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No food, overpriced, overcrowded, bad customer service
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 22 abr. 2024
Gregoria, it's regrettable to hear about your less than perfect experience. Please accept our apologies for any shortcomings you faced in terms of dining options and guest service. Be assured, your concerns have been noted and are being taken into consideration.We want to bring to your attention the exciting transformation our property is undergoing. With our substantial renovation plan in progress, we aim to enhance the overall guest experience and address the issues you pointed out.We truly believe that this positive change will offer our guests both fresh dining options and premier customer service. We certainly would appreciate the opportunity to welcome you back in the future, so you can partake in the improvements we're so eagerly anticipating.

10/10 Excelente

Lisa

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service el 21 mar. 2024
Thank you for the wonderful rating, Lisa!It's fantastic you enjoyed your time at Cape Codder Resort & Spa so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!

8/10 Bueno

Liliana

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Gracias por hacer su mejor esfuerzo por mantener las instalaciones adecuadas para recibir a tantas familias. Dios los bendiga. Lili de
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service el 10 feb. 2024
Liliana, es maravilloso escuchar tu comprensión y perspectiva de apoyo durante nuestra transición. En Cape Codder Resort & Spa, nosotros también estamos entusiasmados con el viaje que tenemos por delante, con emocionantes renovaciones en el horizonte para mejorar aún más la experiencia de nuestros huéspedes. Agradecemos su paciencia y esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro para experimentar los maravillosos cambios que hemos planeado. Bendiciones para usted también.

2/10 Terrible

juana

La verdad mequede 3 noches alli no megusto el cuarto orrible la cama vieja todo feo la limpieza del cuarto orrible fui a comer al Restaurante y una hora esperando el mesero pesimo lo unico bueno la piscina de rresto no lo recomiendo
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 28 nov. 2023
Juana, te pedimos disculpas por lo que parece una estancia menos que perfecta. Sus comentarios sobre el estado de la habitación y el servicio del restaurante nos permiten abordar áreas que necesitan atención adicional. Es esencial tener en cuenta que nuestro resort se encuentra actualmente en una importante renovación para mejorar la experiencia de los huéspedes. Pronto estaremos encantados de mostrar habitaciones actualizadas, áreas de comedor mejoradas y más. La piscina que disfrutó es solo un adelanto del emocionante futuro de nuestro resort. ¡Así que por favor no nos descarten todavía! Esperamos invitarlo nuevamente para que vea de primera mano nuestro compromiso con excelentes experiencias para los huéspedes.

4/10 Mediocre

Jose

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service el 17 nov. 2023
Jose, your rating informs us that there may have been some aspects of your stay that were not up to expectations. We would like to acknowledge your implied concerns and convey our apologies. We are in the midst of a property wide improvement plan that will hopefully address the issues you encountered. We have high expectations for the future and the advancements we're making should notably elevate the guest experience at our resort. We sincerely hope to have the opportunity to show you these positive changes in the near future.

10/10 Excelente

sabrina

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service el 29 oct. 2023
Thank you for the amazing rating, Sabrina!We are very pleased to hear about the excellent stay we were able to share with you! It is always our highest priority to provide a satisfying experience for all of our guests. We hope you plan on staying at Cape Codder Resort & Spa soon!Thanks again for leaving your feedback!

10/10 Excelente

Edgardo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Is a good option to enjoy!!!!!
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 2 oct. 2023
Thank you for the perfect rating, Edgardo!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at Cape Codder Resort & Spa. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!

10/10 Excelente

Miguel

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service el 13 sept. 2023
Miguel, it's fantastic to see your perfect rating for Cape Codder Resort & Spa! It's always a pleasure to serve our guests and we're eager for your return.

8/10 Bueno

Lucy

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service el 12 sept. 2023
Thank you for taking the time to leave us a 4/5 rating, Lucy!We're thrilled to know we've left you with a wonderful impression. We're looking forward to hosting you again so we can share an even better experience with you at Cape Codder Resort & Spa.

10/10 Excelente

Paola

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Customer Service el 24 abr. 2023
Thank you for this excellent rating, Paola!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at Cape Codder Resort & Spa! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.

6/10 Aceptable

Juan

Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Customer Service el 30 abr. 2023
Thank you for sharing your feedback, Juan!We are happy that you are satisfied with everything. If there's anything we could have done to make your experience with us more enjoyable, please let us know. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

10/10 Excelente

Carlos

Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Customer Service el 25 mar. 2023
Thanks for the perfect rating, Carlos!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Cape Codder Resort & Spa.

10/10 Excelente

Fausto

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hood
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Rachel el 16 ene. 2023
Hello Fausto,Thank you so much for the 10 out of 10 rating. As new owners of the Cape Codder Resort and Spa, we are excited to let you know that we have many plans to update the entire resort so we hope you will continue to come to the resort in the future.Rachel ThayerGeneral Manager

10/10 Excelente

Jenniffer

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Todo muy bien
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Rachel el 9 ene. 2023
Hola Jenniffer,Estamos muy contentos de saber que disfrutó de su estadía con nosotros. Como parte del nuevo equipo aquí, me complace informarle que tenemos muchos planes para que sus estadías con nosotros sean aún mejores. Actualizaremos todas las áreas de la propiedad y esperamos completar todas las renovaciones para mayo de 2024. Muchas gracias por su calificación de 10 sobre 10 y esperamos tenerlo de regreso para otra estadía.Rachel Thayer - Gerente General

4/10 Mediocre

Lucy

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No he tenido el reembolso
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022

8/10 Bueno

Reyna

Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

4/10 Mediocre

Blanca

Se hospedó 2 noches en julio de 2022

4/10 Mediocre

Sandra

La entrada fue un poco estresante siento qe no nos atendieron amablemente tenia 3 habitaciones reservada y desia qe solo tenia 2. Desia. Qe ala una luego qe alas 3 las abitaciones recivi el msj qe estava lista y la persona no qeria entregarme las tarjetas porqe desia qe no estava lista
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

8/10 Bueno

Rosa

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Estuvo todo muy bueno
Se hospedó 1 noche en julio de 2022

6/10 Aceptable

Carolina

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Es un buen establecimiento para compartir en familia pero creo que el parque acuático necesita más cuidado porque ve muy viejo y tiene partes oxidadas….
Se hospedó 2 noches en junio de 2022

10/10 Excelente

yamilette

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
I like the pool area so much my kids have a lot of fun. I do like the services at the front they were fast. Want I don’t Is that The client should be considered and more when it’s new and does not know about the hotel. I bought the room because I wanted to use the pool. I asked the front desk if I could only buy the pool day pass and cancel the room (I couldn't stay) and he tells me that because I bought the ticket at EXPIRIAN They COULDN'T DO ANYTHING THAT CALLED EXPIRIAN. When I call, the company tells me that the hotel is the only one that can cancel and return the money. Honesty counts.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022

10/10 Excelente

Luis a

Se hospedó 1 noche en abril de 2022

10/10 Excelente

denisse

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Siempre voy de vacaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021

10/10 Excelente

Roxana

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bueno la pasamos súper bien en familia lo recomiendo
Se hospedó 1 noche en julio de 2021

6/10 Aceptable

Claudio

Viajó en grupo
No le gustó: Personal y atención
Se hospedó 3 noches en mayo de 2021

10/10 Excelente

Oscar

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Uno de los lugares bonitos llenos de mucha diversiones para la familia
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Abitacion grandes para la familia
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Siempre traigo mi niño a este lugar lo disfruta mucho
Se hospedó 1 noche en abril de 2021

10/10 Excelente

Nildar

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Exelente servicio me facino todo volvería otra ves
Se hospedó 2 noches en marzo de 2021

10/10 Excelente

Fausto

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Se hospedó 1 noche en enero de 2021

4/10 Mediocre

Nyika

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020

10/10 Excelente

Wilmar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bonito
Es un lugar muy bonito nos encantó mucho se los recomiendo mi hijo se divertio mucho
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019

8/10 Bueno

adan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en febrero de 2019
Respuesta de Patrick FOM el 10 mar. 2019
Adan, Thank you so much for staying with us and taking the time to review. I am pleased to see you had an overall pleasant experience. If there is anything I can do to improve on your stay for your next visit, please feel free to call and let me know. Patrick Front Office Manager

8/10 Bueno

Edwin

Le hace falta más cunas para los bebes
La pasamos bien pero hace falta personas que hablen español en las áreas de comida. Y hace falta más cunitas para los bebe
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Me gusto todo. Las habitaciones impecables, excelente servicio al clientes, buenos restaurantes y las diversiones buenísimas
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018

4/10 Mediocre

Yakairy

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
The property is not in really good conditions
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 2 may. 2024
Yakairy, it's regrettable to hear that your experience fell short of expectations. We understand that the current state of the property isn't perfect. Exciting times are ahead, though! We are in the midst of a substantial transformation with a 22 million renovation and being under new ownership. It’s thrilling for us to envision the excellent experiences and comfort that await for all our guests soon. We hope you give us the opportunity to welcome you back in the future to see all the positive enhancements.

4/10 Mediocre

Kaylee

Viajó con su familia
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Broken vending machine, overpriced food, limited options, stained bathrooms, cheap waitresses who take the meal vouchers for themselves, late movie
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 30 abr. 2024
Kaylee, we genuinely appreciate your feedback. We're so sorry to hear about the issues you faced during your stay, notably with the facilities and experiences you mentioned. We assure you, the concerns you've raised are certainly not representative of the experience we aim to offer our valued guests.Excitingly, we're currently undergoing a major renovation, with a significant investment focused on enhancing all aspects of our resort and providing a better and more satisfying experience. We hope you'll consider a future visit to truly experience the transformation and improvements we envision for our resort.

4/10 Mediocre

ana clara ferreira

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
We stayed in a room where it was very dusty, the air conditioning didn't work and the toilet was loose
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 30 abr. 2024
Ana Clara, we're sorry to hear you had some challenges with your room condition. We appreciate your understanding during this period of exciting transformations. We are currently in the process of a significant renovation endeavor that aims to elevate the guest experience to new levels. We're rather enthusiastic about our future plans, which we believe will rectify the type of concerns you've shared here. We value your feedback and look forward to demonstrating our commitment to improvement during your next stay.

10/10 Excelente

gretchen

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Loved the rooms with waterpark view. They were very spacious, nice decor, and not loud even though we were right next to the entrance to the water park.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 29 abr. 2024
Gretchen, we're thrilled you enjoyed your stay at Cape Codder Resort & Spa, particularly the spacious rooms with waterpark views. We understand your appreciation for a peaceful environment despite the close proximity to the water park. Your compliments on our decor are greatly appreciated. We're excited for our ongoing renovation and we eagerly look forward to sharing those improvements with you on your next visit!

10/10 Excelente

lois

Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 30 abr. 2024
Lois, it's delightful to see your satisfaction with Cape Codder Resort & Spa, particularly during our transformative phase. We're driven by the promise of evolution and are invigorated by our plans for the future. The unfolding 22 million renovation is a testament to our commitment to continually improving and providing an even more superior experience for our valued guests. We eagerly anticipate welcoming you back to experience the elevated comfort and excitement our new and improved spaces will offer.

4/10 Mediocre

Jack

Viajó con su familia, Viajó con mascotas
They are undergoing a major multi-million dollar renovation and becoming a “Margaritaville” property. Having said that the value for the money paid wasn’t even close. For around $250 a night, the reduced hours for their water park (3-9 during the week) which wasn’t clear when booking the property, no fitted sheets on their mattresses, scrapers and paint falling off furniture, dirty hallways, leaking fridge, and generally more like a motel for $70-$120 in value, don’t stay here. This was a return trip for us (went there in 2021) and it’s gone so far downhill it’s laughable. They should close their doors until the renovation is complete. Save your money, stay at a nearby hotel instead and perhaps then pay the $50 per person to use the water park
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 27 abr. 2024
Jack, we appreciate and value your feedback from your recent visit, and we acknowledge there were challenges encountered. We promise that improvements will cater to the points you highlighted, aiming to exceed guest expectations substantially. We genuinely believe your next visit will provide a more refreshing and satisfying experience that better reflects the value for the price. We appreciate your patience and understanding during this time of growth and change.

2/10 Terrible

Nadiuska

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 25 abr. 2024
Nadiuska, we regret to hear that your experience didn't meet your expectations. We understand it can be challenging during renovation periods and we're genuinely sorry for any inconvenience caused. We're delighted to let you know, though, that we are in the midst of an exciting transformation. Our new ownership is truly investing in the future with a 22 million renovation underway. We're really excited about the changes coming and hope you consider giving us another chance once our enhancements are completed. We're confident you will enjoy the improvements to our resort and spa.

2/10 Terrible

alexis

The facility is very nice which makes it even more disappointing about our experience here. We booked this hotel for my 5yr sons birthday specifically for the water park. During booking there was no mention of the water parks new hours. So we checked in around 7:30pm knowing the park closes at 8 thinking it was ok seeing how we could use it the following morning. This was unfortunately not the case as they do not have the park opening anymore until 3pm. I was also extremely disappointed to see the cost of the park is not longer included in the price of the room. After the lack of efforts to remedy this situation seeing how it put a serious damper on my sons birthday I will not be returning to the cape codder.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 23 abr. 2024
Hello Alexis, it is disappointing to hear about the difficulty surrounding your son's birthday celebration. We understand the importance of such moments and regret any confusion involving the Waterpark's operational hours and pricing. Significant improvements are underway with a substantial renovation to elevate our guest experiences. This includes exciting new features tailored towards creating wonderful family memories. While we know this doesn't change your past experience, we certainly hope it will contribute to considering a future visit. Thank you for your feedback as it helps shape our improvements.

4/10 Mediocre

Taciana S

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 23 abr. 2024
Taciana, we're sorry to hear that your stay didn't meet your expectations. Just know, we're in the middle of huge renovations with our new ownership to craft a truly transformative experience for our guests. We're sincerely excited about the improvements under way and hope to have the opportunity to share these remarkable changes with you on your next visit. The best is yet to come!

6/10 Aceptable

Bibine

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Perfect for kids. The Rooms need to be updated. Love the area. The staffs were perfect. Great customer’s skills. Totally recommend for kids
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 23 abr. 2024
Bibine,It's wonderful to hear that you found our location and our team members to be excellent and that your children had a good time. We appreciate your feedback about the need for updates. Here at Cape Codder Resort & Spa, we share your excitement for improvements. We are presently undergoing a comprehensive renovation, guided by an ambitious vision for the future. We're confident this will greatly enhance the overall guest experience. We look forward to welcoming you back again - hopefully, to enjoy our enhanced spaces.

10/10 Excelente

Rosiane

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great for kids
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 21 abr. 2024
Rosiane, it's lovely to hear you found Cape Codder Resort & Spa to be a hit with the little ones. There's a great deal of excitement amongst us as we move through a significant renovation process with the intention of taking your future experience from great to outstanding! Can't wait to show you all our improvements next time you visit.

8/10 Bueno

Ermelinda

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great for kids
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 20 abr. 2024
Thank you for sharing your thoughts with us, Ermelinda!It's great to see we provided you with such great hospitality. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Cape Codder Resort & Spa. Thank you and have a lovely day!