Terraza o patio

Opiniones sobre The Talbott Hotel

4 out of 5
The Talbott Hotel
20 E Delaware Place, Chicago, IL

Opiniones

8,8

Excelente

Evaluación: 10 - Excelente. 612 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 241 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 75 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 47 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 27 de 1002 opiniones" "

9,2/10

Limpieza

9,0/10

Personal y atención

8,0/10

Servicios

8,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

gabriela

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Tabitha L. Front office manager el 30 sept. 2023
Dear Gabriela,Thank you this perfect review. We are pleased to hear your stay was awesome! We hope to see you again soon.Best regards,

10/10 Excelente

Douglas

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención, servicios
Me pareció todo muy bien menos el recepcionista me pareció un poco discriminatorio
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Gerente General el 1 ago. 2023
Douglas, gracias por ser nuestro huésped. Nos alegra saber que disfrutaste de tu estadía. Siempre nos esforzamos por brindar un ambiente cómodo y acogedor para todos los huéspedes, y lamentamos no haber cumplido con tus expectativas en este sentido. Tu opinión es muy valorada, y la hemos compartido con nuestro equipo directivo para realizar las mejoras necesarias. Agradecemos tu reseña y esperamos darte la bienvenida nuevamente en tu próximo viaje a Chicago.

4/10 Mediocre

Jorge R

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Nice location, but the service is not worth it.
It was not the experience I expected; from the arrival the frontdesk girl had the worst attitude because of me arriving later than expected (With no responde or notice to the emails I sent to let the hotel know). Nobody explained there was no housekeeping service, and when I asked for it, it was not granted nor clean towels given. For a 4 night stay with no house keeping, I would rather book and airbnb and it would be half the price of this hotel. The valet parking system doesnt work; they give you a code to call your car 20 minutes before you need it, I did it as requested, and I had to wait another 35 minutes because that sms system doesnt work. The location is excellent, but so it is for many other places to stay.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2023
Respuesta de General Manager el 21 jun. 2023
Jorge, thank you for the feedback. We will use your notes to help us improve and evaluate our practices. We hope to get the opportunity to serve you on a future trip.

6/10 Aceptable

Luis Enrique

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en febrero de 2022
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 5 mar. 2022
Hello Luis Enrique! We are curious about your rating, and would love some feedback so we can know how to make your next experience a 10/10. Thank you for choosing Talbott Hotel!

8/10 Bueno

Federico

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en enero de 2022
Respuesta de Front Desk Team el 5 feb. 2022
Thank you Federico, please allow us to host you again when you return to Chicago.

10/10 Excelente

Maria Elena

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buen hotel
Excelente servicio, muy buena ubicación
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021
Respuesta de Vincent O. el 18 oct. 2021
We are so glad that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.

10/10 Excelente

RAFAEL

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
EL MEJOR HOTEL DE CHICAGO
Fue un Hotel, bastante organizado, la recepción es un poco pequeña pero es lo justo. La atención y buena disposición del personal fue espectacular. El Aseo y las habitaciones fueron muy cómodas. LA Ubicación es Excepcional EL HOTEL MEJOR UBICADO DE CHICAGO!!!
Se hospedó 7 noches en octubre de 2021
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 16 oct. 2021
Gracias por la genial retroalimentacion! Disfrutamos de tenerte como invitados y esperamos verte de nuevo!

10/10 Excelente

VERONICA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
EXCELENTE
El hotel es excelente, muy cómodo, muy limpio y con un personal excepcional Tuvimos problema con una maleta averiada y nos brindaron todo el apoyo para resolver el impase. .
Se hospedó 6 noches en octubre de 2021
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 16 oct. 2021
Gracias por la genial retroalimentacion! Disfrutamos de tenerte como invitados y esperamos verte de nuevo!

8/10 Bueno

CARLOS

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Excelente ubicación
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 8 oct. 2021
Thank you, Carlos! We are glad you were able to enjoy our excellent location and we look forward to welcoming you again on your next trip into Chicago!

10/10 Excelente

Santiago

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021
Respuesta de Giana el 7 oct. 2021
We are so glad you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future!

8/10 Bueno

AUDELO VAZQUEZ MARIA

Se hospedó 4 noches en septiembre de 2021

8/10 Bueno

carlos

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Servicios
Excelente ubicación, camas muy cómodas peroo único malo es asensores lentos, por lo demás una perfecta opción
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Giana el 21 sept. 2021
Thank you so much for your feedback. We hope to see you again in the future!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente ubicacion
Habitacion de buen tamaño y excelente ubicaion se pueden visitar los princiaples lugares de la ciudad caminando.
Se hospedó 6 noches en julio de 2021
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 7 ago. 2021
Hello, thank you for the great review! We are glad you were able to make use of our excellent location! It is one of the many things we boast about Talbott. We look forward to seeing you again on your next trip into Chicago!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 7 noches en junio de 2021
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 18 jul. 2021
Thank you for the great rating! We look forward to welcoming you on your next trip into Chicago!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Ubicación excelente Solamente limpiaron las habitaciones una vez justo el día anterior a nuestra salida
Se hospedó 5 noches en junio de 2021
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 2 jul. 2021
Hello and thank you for the feedback! We hope that when you return to the Talbott, daily housekeeping will have returned, too!

8/10 Bueno

Ana Lilia

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
El hotel bien , todo muy céntrico, lo único malo q por COVID no hacen la limpieza
Se hospedó 4 noches en junio de 2021
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 9 jun. 2021
Hello and thank you for the great review and additional feedback! We are so very happy that you enjoyed your stay. We, too, are looking forward to the return of daily housekeeping and hope it will have resumed when you come back to visit us here at the Talbott Hotel!

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Me encanto la ubicación, el hotel esta en muy buen estado, pero lamentablemente no hicieron la limpieza de nuestro cuarto en 3 noches...el servicio de concierge bastante deficiente. Aunque solo por la ubicación me volvería a quedar ahí.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2021
Respuesta de Alina N., Front Office Manager el 22 jun. 2021
Thank you for taking the time to share your experience with us. We see that there is room for improvement based on your feedback. Please accept our apology for not meeting your expectations during your stay. As we strive to deliver a flawless guest experience, we would love to have the opportunity to better your experience the next time your travels bring you back to Chicago.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Es agradable, mala cafetería y muy feo el espacio de la tuenda
Se hospedó 5 noches en mayo de 2021
Respuesta de Alina N., Front Office Manager el 22 jun. 2021
Thank you so much for the wonderful review! We greatly appreciate your kind words. Our team works hard to create a memorable experience for all of our guests. Thank you for such great feedback and we look forward to having you with us again soon!

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Se hospedó 4 noches en mayo de 2021
Respuesta de Alina el 3 jun. 2021
Thank you for taking the time to provide us with some feedback. We take all feedback very seriously. Please accept our apologies for failing to meet your expectations. We have shared your feedback with the appropriate team members for evaluation. Thank you again for your time and we hope to get the chance to better your experience the next time your travels bring you back to Chicago. Sincerely, Alina N., Front Office Manager

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Se hospedó 4 noches en mayo de 2021
Respuesta de Alina el 3 jun. 2021
Thank you for taking the time to provide us with some feedback. We take all feedback very seriously. Please accept our apologies for failing to meet your expectations. We have shared your feedback with the appropriate team members for evaluation. Thank you again for your time and we hope to get the chance to better your experience the next time your travels bring you back to Chicago. Sincerely, Alina N., Front Office Manager

10/10 Excelente

Alvaro

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 12 may. 2021
Hello Alvaro, thank you for the great rating! We are pleased that we provided you a 10/10 stay, and we hope to give you another on your next visit with us here at the Talbott!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo bien
Se hospedó 3 noches en mayo de 2021
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 11 may. 2021
Hello and thank you for the great rating! We are glad you had a great stay and enjoyed all that we had to offer here at the Talbott Hotel!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bien ubicado y todo súper limpio , excelente hotel
Se hospedó 3 noches en febrero de 2021
Respuesta de Emily - Front Desk Associate el 21 mar. 2021
Hello and thank you for leaving us a review! We are so happy that you had a great stay and were able to take advantage of our great location. We would love to see you again here at the Talbott Hotel!

8/10 Bueno

Cristina, Ciudad de México

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Inmejorable ubicación, personal del hotel muy amable y siempre dispuestos a resolver. Sin duda, volvería. Importante: cobran 17USD diarios como mantenimiento del hotel, esto es adicional al pago de tu estadía, te lo cargan directamente en el hotel.
Se hospedó 9 noches en diciembre de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buen hotel. Situación buena. Habitación bien. Desayuno muy caro.
Se hospedó 8 noches en febrero de 2020
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 11 mar. 2020
Thank you for leaving a review! We appreciate the feedback, and welcome you visit us again to stay in a room you'll find more suitable to your desires.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 15 feb. 2020
Thank you for leaving a review! We are so glad you enjoyed your stay and look forward to having you again on your next trip to Chicago!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente localizacion en la esquina esta un starbucks en la otra la torre john hankcock y a dos cuadras de la avenida michigan, todo esta cerca asi como paradas de metro y de bus.
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 31 ene. 2020
Thank you for leaving a review! We are glad you enjoyed your stay, especially our great location, and hope to have you back on your next trip to Chicago!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente hotel, en una zona hermosa. Ubicadísimo. La comida deliciosa y el servicio wow!!!
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 26 nov. 2019
Thank you so much for choosing to stay with us at The Talbott. We are very happy that you enjoyed your stay and hope to have you back again on your next visit to Chicago!

6/10 Aceptable

Carol, Guatemala

Le gustó: Personal y atención, servicios
I think it’s a bit worn down. The room didn’t smell nice.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 10 nov. 2019
Dear Guest, We are sorry you did not quite enjoy your stay with us. We do hope you shared with our staff the issue with the smell in your room, as we would have happily accommodated you into a different room and investigated the source in your old one. Our hotel was renovated about 2.5 years ago, and we aimed for a European Boutique style of decor. Could you please elaborate on what looked "worn down"? Thank you for your feedback as we are always looking for ways to improve!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Emily - Front Desk Agent el 10 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and leaving us a great review!

10/10 Excelente

joe

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Clean and safe
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Kyle

Viajó con su familia, Viajó en grupo
The service at the hotel restaurant needs improvement for sure. However, the staff of the hotel was extremely helpful and nice every time that we needed something or asked for something. There was no safe in my room for whatever reason, and they immediately went and found an extra one and delivered it to the room. They gave my friends that came with me everything that they needed as well.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 27 abr. 2024
Kyle, it's pleasing to know that the helpful nature of our team members at Talbott Hotel - Chicago Gold Coast left a positive impact on you. That said, we appreciate your insights concerning the restaurant experience and we are committed to continuous improvement. We're sorry to hear about the initial absence of a safe in your room, but we're glad our team was able to promptly resolve that for you. We hope to welcome you and your friends back in the future, providing an even better experience.

6/10 Aceptable

Sue

Had to ask for water, toilet paper, etc. Valet was great, but man behind desk less accommodating. We asked for a taxi to the airport very early one morning. He responded, no taxis! We had taken a taxi every day! A guest at the hotel walked a block and hailed us a taxi!!
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 9 abr. 2024
Sue, we appreciate your feedback. We're pleased you're happy with our valet service, though it's regrettable to hear about your encounter at the front desk. Our guests comfort is our utmost priority and we always aim for a great experience with our team members. Apologies for the misunderstanding about the taxi and thank you for bringing it to our attention. We'll certainly address this with our team to improve on our services. We're making enhancements to our operation for a better guest experience. Thank you for choosing our hotel.

2/10 Terrible

Patrick

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Booked the property because my fiancé was flying in and my condo building was undergoing construction. Only to find massive construction and renovations at the hotel, a conference room restaurant, and charged for parking multiple times despite not having the option to opt out originally.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service el 27 mar. 2024
Patrick, we regret to hear of your disappointment during your recent stay with us. It's unfortunate that the ongoing upgrades did not meet your expectations. We strive to make our refresh as unobtrusive as possible and we sincerely apologize if this was not the case. We also understand your concerns regarding the parking charges and would like to look into it further. Please reach out to us directly to rectify this matter. We hope for a future opportunity to provide a better experience.

8/10 Bueno

niraj, Edmond

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very friendly staff and spacious rooms
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service el 27 mar. 2024
Niraj, thank you for acknowledging the welcoming environment at the Talbott Hotel - Chicago Gold Coast. We're elated to hear that you found our team members congenial and our rooms ample for your comfort. Looking forward to welcoming you back in the near future.

10/10 Excelente

Dale

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent choice for Downtown
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service el 26 mar. 2024
Dale, thank you for your fantastic feedback about Talbott Hotel - Chicago Gold Coast. It's a pleasure to learn that you found our downtown location to be a perfect choice. Looking forward to welcoming you back on your next visit to Chicago's Gold Coast.

4/10 Mediocre

Margaret

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención
We had some extra costs added to our bill. I alerted the hotel and was told I would be refunded, but I have not gotten any money back yet. Watch your bill carefully!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service el 23 mar. 2024
Margaret, we appreciate you bringing this billing concern to our attention. We understand that unexpected charges can be disconcerting and want you to know we take these issues very seriously. Please be assured your refund case is being handled. We encourage guests to get in touch right away if they suspect discrepancies, and we always aim to resolve these issues promptly. Thanks for your patience in this matter.

8/10 Bueno

Aileen

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Expensive parking valet
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de wrad el 12 mar. 2024
Thank you so much for the great rating!

10/10 Excelente

Krista

Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service el 21 mar. 2024
Krista, thank you for taking the time to rate your stay at the Talbott Hotel - Chicago Gold Coast. We're thrilled to perceive that your experience with us was excellent. Your feedback is valued and we hope to have an opportunity to welcome you back soon.

10/10 Excelente

Cynde

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
wonderful
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 19 feb. 2024
We appreciate your positive feedback and are glad you had a wonderful stay. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back at The Talbott Hotel for another memorable Gold Coast adventure!

10/10 Excelente

McKenzie

Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service el 21 mar. 2024
McKenzie, it's fantastic to hear that you had a wonderful experience at Talbott Hotel - Chicago Gold Coast. We truly value your high rating and would love to welcome you back any time. Thank you for choosing to stay with us!

10/10 Excelente

Blake

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Tabitha L.FOM el 24 ene. 2024
Dear Blake,Thank you for the perfect review! We are so pleased to hear your stay was awesome!

10/10 Excelente

Andrijana

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Tabitha L.FOM el 24 ene. 2024
Dear Andrijana, Thank you for this wonderful review! We are so glad to hear you enjoyed your stay!Until, next time!

10/10 Excelente

Andrijana

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 22 ene. 2024
Andrijana, We appreciate your positive feedback. Maintaining high standards in these areas is a top priority for us, and we're glad to hear that your experience reflected our commitment. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back at The Talbott Hotel for another wonderful stay.

10/10 Excelente

Cheryl

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 12 ene. 2024
Thank you for your positive review of The Talbott Hotel!

10/10 Excelente

Ashley

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 8 ene. 2024
Ashley, thank you for staying with us. It was a pleasure having you and we look forward to welcoming you again!

6/10 Aceptable

Michelle

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
To truly make this a 4 or 5 star stay for the price, offer a reduced rate for valet parking for guests who don’t plan to leave during their stay. Also the vouchers for the hotel bar/ restaurant should be redeemable for the entire stay not just the first day.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 3 ene. 2024
Hi Michelle, thank you for taking the time to share your feedback with us. Your input on valet parking and the utilization of vouchers is valued, and we will certainly consider these suggestions to enhance our guest experience. Thank you for staying with us, and we look forward to welcoming you back for an even more satisfying visit.

8/10 Bueno

Reina

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 3 ene. 2024
Reina, thank you for staying with us. It was a pleasure having you and we look forward to welcoming you again!

8/10 Bueno

Jill

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Respuesta de General Manager el 13 feb. 2024
Thank you for your rating! We're delighted you enjoyed your stay at The Talbott Hotel and we hope to welcome you back soon for another golden Gold Coast experience.

10/10 Excelente

MARY JANE

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Went to watch hockey game at bar…. Homeless street person walked in… sat beside me, ordered a drink …. Very predictable… no way to pay for his drink, bothered me w his stupid jokes .. while I’m trying to watch game and not be rude . Bartender was great as well….NO security or doorman available… I got apologizes from bar mgr… bothered other patrons as well… we all left the bar for our rooms…. This is Gold Coast of Chicago and should not be allowed to happen.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 15 dic. 2023
We appreciate your feedback and understand your concerns about the incident at our bar. It's disheartening to hear that you had an uncomfortable experience. We take the safety and comfort of our guests seriously. Rest assured, we're addressing this matter internally to ensure a more secure environment. Our team is grateful for your acknowledgment of the bartender's efforts, and we'll work diligently to prevent such situations from occurring in the future. We value your patronage and hope to welcome you back for a more enjoyable experience.