Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado una estadía con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, tanto positivas como negativas.Más informaciónSe abre en una nueva ventana
Evaluación: 10 - Excelente. 592 de 918 opiniones" "
10 - Excelente
592
Evaluación: 8 - Bueno. 139 de 918 opiniones" "
8 - Bueno
139
Evaluación: 6 - Aceptable. 73 de 918 opiniones" "
6 - Aceptable
73
Evaluación: 4 - Mediocre. 43 de 918 opiniones" "
4 - Mediocre
43
Evaluación: 2 - Terrible. 71 de 918 opiniones" "
2 - Terrible
71
9,2/10
Limpieza
8,8/10
Personal y atención
9,0/10
Servicios
9,0/10
Estado de la propiedad e instalaciones
8,8/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Enrique
27 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Nos encantó el hotel todo muy limpio los servicios y la atención de primera cien por ciento recomendable 👍👌
Enrique
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 28 abr. 2024
Enrique, estamos encantados de saber que disfrutó de su estadía en el Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont. Estamos orgullosos de ofrecer servicios de primer nivel y mantener instalaciones limpias. Gracias por su recomendación, ¡esperamos verlo de nuevo pronto!
10/10 Excelente
Marco
Viajó con su familia y niños pequeños
24 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Área muy tranquila , muy amables en resección
Marco
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 24 abr. 2024
Marco, gracias por compartir la experiencia positiva de su visita al Holiday Inn Chicago O'Hare - Rosemont. Es un placer leer su agradecimiento por la tranquilidad de la zona y la amabilidad de la recepción. Los miembros de nuestro equipo siempre se esfuerzan por brindar un ambiente acogedor y tranquilo. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en su próximo viaje a la zona.
10/10 Excelente
Martha
16 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Ysys
Martha
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service el 17 mar. 2024
Thank you for the wonderful rating, Martha!It's fantastic you enjoyed your time at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!
10/10 Excelente
Jairo
12 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente
Jairo
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service el 13 feb. 2024
Jairo, obrigado por escolher o Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont para sua estadia. Estamos felizes em saber que você teve um excelente momento. Esperamos te ver novamente em breve!
10/10 Excelente
Daniela
Viajó con su pareja
12 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente
Daniela
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service el 12 feb. 2024
Daniela, que bom saber que sua experiência no Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont foi excelente. Nós nos esforçamos para superar as expectativas dos hóspedes e estamos entusiasmados por termos conseguido isso durante a sua estadia. Esperamos recebê-lo novamente em breve!
10/10 Excelente
Laurentino Ivan
Viajó por negocios
6 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Vacaciones de trabajo
Muy tranquila la experiencia como para solo preocuparse por el trabajo
Laurentino Ivan
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Customer Service el 6 feb. 2024
Laurentino, nos complace saber que su estadía en el Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont le brindó un ambiente tranquilo que le permitió concentrarse en su trabajo. Nos esforzamos por brindar una experiencia cómoda y sin complicaciones para todos nuestros huéspedes. Esperamos su próxima visita.
10/10 Excelente
Diego
5 ene. 2024
Diego
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Customer Service el 26 ene. 2024
Diego, we greatly appreciate your 5-star rating on Expedia for Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. Our team members strive to provide excellent service and we're thrilled to hear your experience reflects just that. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excelente
Eduardo
1 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Nice
Eduardo
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 13 ene. 2024
Eduardo, it's wonderful to hear you had a pleasant experience at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We appreciate your succinct feedback, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.
6/10 Aceptable
Antonio
Viajó con su familia
1 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buenas instalaciones
Antonio
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 3 dic. 2023
Agradecemos que nos dejes tus comentarios, Antonio.Si bien nos alegra que haya disfrutado de su estadía, lamentamos que su visita no haya sido ideal. Esperamos poder compartir una experiencia más agradable con usted pronto.
10/10 Excelente
Jorge
1 dic. 2023
Jorge
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 21 dic. 2023
Thanks for the perfect rating, Jorge!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont.
10/10 Excelente
Alma
20 nov. 2023
Alma
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 21 nov. 2023
Alma, thank you for taking the time to rate Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We're delighted to see that you had a positive experience with us. Welcome back anytime!
10/10 Excelente
rafael
15 oct. 2023
rafael
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service el 5 nov. 2023
Thanks for sharing this perfect rating, Rafael!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!
2/10 Terrible
karina
Viajó con su familia
11 oct. 2023
No le gustó: Personal y atención, servicios
I payed a reservation for 3 people asking for a two bed room and when I arrived, they just told me that they were sold out and didn't have more rooms just a one bed room. Even told me, I could go to an hotel in front to find a room with two beds. I'll never come back to a holiday inn
karina
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service el 11 oct. 2023
Karina, it's regrettable to hear about your disappointing experience with us. We aim to ensure every guest's stay is comfortable and matches their expectations. We value your feedback about the confusion regarding the availability of rooms with two beds. It's not aligned with our commitment to deliver seamless guest experiences, and we sincerely apologize for the inconvenience caused.It appears there may have been a miscommunication that resulted in you receiving a room that was not according to your preference. We understand your expectations for room allocations, particularly when traveling with multiple people.While we regret that you've decided not to return to our establishment, we want to assure you we're taking your experience seriously. We will work diligently to improve our processes and prevent such unfortunate instances in the future. Should you reconsider, we would appreciate the opportunity to make amends and deliver the service quality and comfort that you rightly expected from us. We apologize for falling short on this occasion.
2/10 Terrible
claudia
11 oct. 2023
claudia
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service el 31 oct. 2023
Claudia, it appears that your recent experience at our hotel didn't live up to your expectations. We're committed to offering our guests a seamless stay, and we're disappointed to hear we may have fallen short during your visit. Your satisfaction is important to us, and we hope you'll consider giving us another chance in the future.
6/10 Aceptable
ALLEN
10 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
ALLEN
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service el 11 oct. 2023
Allen, thank you for taking the time to share your rating. It's apparent from your rating score that there might have been some elements of your stay that did not meet your expectations. We're always looking for ways to enhance the guest experience and your feedback is valuable to us. Should you choose to return, we would like to assure you that we are committed to improving the quality of your stay. We're looking forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excelente
Jose
5 oct. 2023
Jose
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service el 26 oct. 2023
Jose, thank you for your high rating of Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We truly value your feedback and hope to welcome you back in the near future.
8/10 Bueno
Lena
Viajó en grupo
2 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Lena
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service el 3 oct. 2023
Thank you for taking the time to share your review with us, Lena!It's great to see we provided you with such an enjoyable experience. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. Thank you and have a wonderful day!
10/10 Excelente
Luis e
Viajó con su pareja, Viajó por negocios
14 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy limpio hermoso. Lugar. Desayuno supee sano recomendado. Son lugares. Perfecto. Dan lo q ofrecen. Mis felicitaciones
Luis e
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 15 sept. 2023
Luis e, gracias por tu excelente reseña. Nos alegra saber que tuvo una experiencia tan positiva en el Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont. Nos esforzamos mucho para garantizar que nuestros huéspedes tengan una experiencia impecable y nos alegra que haya encontrado nuestro establecimiento limpio y hermoso. Es un placer absoluto ser reconocido por brindar la calidad que prometemos.Apreciamos mucho su elogio por el desayuno saludable, ya que estamos comprometidos a ofrecerle un comienzo nutritivo a su día. Es maravilloso saber que nuestros esfuerzos han dado sus frutos y han cumplido con sus expectativas.¡Sus felicitaciones a los miembros de nuestro equipo realmente nos han alegrado el día! Estamos realmente agradecidos por su confianza en nuestros servicios e instalaciones.Esperamos darle la bienvenida nuevamente al Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont para otra estadía memorable. Gracias una vez más por tus amables palabras y recomendación.
8/10 Bueno
Karla Alejandra
10 sept. 2023
Karla Alejandra
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 30 sept. 2023
Thank you for the 4-star rating, Karla!It's pleasing to know we've left you with a great impression. We can't wait to see you again soon so we can share an even better experience with you at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. Thank you again for sharing!
10/10 Excelente
Mariela
8 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Todo esta bien
Mariela
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 8 sept. 2023
¡Gracias por la fantástica calificación, Mariela!Nos esforzamos por hacer que todos nuestros huéspedes se sientan bienvenidos y relajados durante su estancia en el Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont. Estamos ansiosos por volver a verte pronto.
6/10 Aceptable
Mauricio Martínez
23 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Sin comentarios
Mauricio Martínez
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service el 30 ago. 2023
Agradecemos tus comentarios, Mauricio.Estamos decepcionados de que su tiempo con nosotros no haya sido perfecto. Esperamos poder compartir una experiencia más positiva con usted pronto.
8/10 Bueno
Carlos
Viajó con su familia
10 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bien
Todo bien ! La piscina en mantenimiento no se puede usar aunque aparentemente está bien. Cerca haya algún centro comercial
Carlos
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Hotel Management el 21 ago. 2023
Hi Carlos, We're so excited to hear that your stay was Good. Thanks for your rating of 8 out of 10.
10/10 Excelente
RENE
6 ago. 2023
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Todo ok
RENE
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Hotel Management el 21 ago. 2023
Hello Rene, We appreciate your business. Hope to see you again in the near future. Best regards,
10/10 Excelente
Bernardino
25 jul. 2023
Bernardino
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Hotel Management el 21 ago. 2023
Hi Bernardino, Thank you for a fantastic rating of 10 out of 10.
2/10 Terrible
Julio
Viajó en grupo
23 jun. 2023
No le gustó: Personal y atención
Mal servicio reserve una habitación con dos camas y me dieron de una sola cama no me resolvieron nada y solo
Me tenían con excusas y mentiras muy mal servicio
Julio
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Hotel Management el 23 jun. 2023
Hi Julio, We give you our sincerest apology regarding the two double bed that wasn't available at check-in. Very sorry that we did not meet your expectations and wish we could have a second chance to get it right, If your travels bring you to Rosemont, we hope to have an opportunity to serve you. Kind regards,
10/10 Excelente
Marco Aurelio
Viajó con su familia
18 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Dudas cobros
Marco Aurelio
Se hospedó 7 noches en junio de 2023
Respuesta de Hotel Management el 21 jun. 2023
Hello Marco, Thank you for your 10 out of 10 review. We truly appreciate you staying with us.
10/10 Excelente
Gonzalo
18 jun. 2023
Gonzalo
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Hotel Management el 21 jun. 2023
Hi Gonzalo, Thank you for your amazing review.
10/10 Excelente
Heriberto
Viajó con su familia
7 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Un hotel bien limpio y organizado
Heriberto
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Hotel Management el 8 jun. 2023
Good Morning Heriberto, Truly appreciate your kind words regarding your visit. We like have you here to experience the hotel. Upon your next visit to Rosemont, please give us another opportunity to serve you. Kind regards,
10/10 Excelente
ender
6 jun. 2023
ender
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Hotel Management el 28 jun. 2023
Hi Ender, Thank you for your wonderful review. We appreciate your 5 out of 5 score.
8/10 Bueno
Jose
27 may. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente
Jose
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Hotel Management el 27 may. 2023
Hello Jose, Thank you! We're glad you had an Excellent stay. Best regards,
10/10 Excelente
Pilar
22 may. 2023
Pilar
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Hotel Management el 23 may. 2023
Hi Pilar, We can't thank you enough for the 5 out of 5 review. It is much appreciate and we look forward to your next visit. All the best,
10/10 Excelente
Eucaris
14 may. 2023
Eucaris
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Hotel Management el 4 jun. 2023
Hi Eucaris, Thank you for giving us and opportunity to serve you. We appreciate your business and hope to see you again soon in the near future. Kind regards,
10/10 Excelente
ANA PAULA
9 may. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Good place
ANA PAULA
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Hotel Management el 9 may. 2023
Hi Ana Paula, Thank you for your perfect score of 5 out of 5, review. we appreciate your business. Kind regards,
10/10 Excelente
Jose
2 may. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Jose
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Hotel Management el 3 may. 2023
Hi Jose, Wow... Thank you for being our guest. I thrilled that we could meet your expectations. We look forward to your next visit. Kind regards,
10/10 Excelente
Enmarlin
Viajó con su familia
25 abr. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Espectacular y lo cálido cerca del arena más a un Gracias
Enmarlin
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Hotel Management el 28 abr. 2023
Good Morning, Enmarlin!Thank you for a Spectacular review. We appreciate your business. Anytime your are in Chicago, please make Holiday Inn/Staybridge Suites your choice for accommodations. Hope to see you again!Best regards,
10/10 Excelente
Jorge
Viajó con su pareja, Viajó por negocios
13 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy limpio todo esta nuevo y renovado, Tv smart grande todo excellent buen precio
Jorge
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Hotel Management el 13 mar. 2023
Thank you for give us a try. We hope you become a One Reward member with us. Hope to see you again soon. Thank you,
6/10 Aceptable
Eduardo
4 mar. 2023
Eduardo
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Management el 11 abr. 2023
Thank you for taking the time to score our property. We really appreciate it.
10/10 Excelente
Larry
5 may. 2024
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Larry
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Customer Service el 6 may. 2024
Larry, thank you for taking the time to rate Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We're pleased that your stay was satisfactory. We look forward to your next visit so we can deliver another top-notch hotel experience.
10/10 Excelente
VaKecia
4 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Would have liked the stay to include breakfast but they have a restaurant on property
VaKecia
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
10/10 Excelente
CHUN-HUNG
4 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
CHUN-HUNG
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Customer Service el 6 may. 2024
Chun-Hung, thank you for your 5-star rating on Expedia. We're thrilled you had a memorable stay at the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. Our team is dedicated to providing unparalleled service and it’s wonderful you had such a positive experience. We're looking forward to your next visit.
10/10 Excelente
Jakwa
4 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Great
Jakwa
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Customer Service el 5 may. 2024
Jakwa, it's wonderful to hear that you had a great experience at the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We strive to provide our guests with outstanding services and we're delighted to see that reflected in your stay. We look forward to the opportunity to welcome you back.
10/10 Excelente
Lupita
4 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No comment
Lupita
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 5 may. 2024
Lupita, thank you so much for choosing to stay with us at the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We’re thrilled you had a lovely visit and look forward to welcoming you back again in the future.
8/10 Bueno
Lupita
Viajó con su familia
4 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I loved that it was walking distance to the All State Arena. I did not like that I was in a room accross dogs , but to be fair I did not complain about it. I also did not like that the pool was not availble during my stay.
Lupita
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 5 may. 2024
Lupita, thank you for choosing the Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont and for sharing your experience. It's wonderful to hear that you appreciated our prime location near the All State Arena. Regarding your concerns, we strive to assign rooms that best suit each guest's preference and we regret any discomfort you experienced. Similarly, our pool availability occasionally varies due to routine maintenance, and we understand how important these amenities can be during your stay. We truly value your feedback and hope that you will consider staying with us again in the future.
10/10 Excelente
Madison
Viajó con su familia
3 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great value! And pet friendly!
Madison
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 4 may. 2024
Madison, we're thrilled that you found the Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont to offer great value, and that you appreciated our pet-friendly policy. Your satisfaction is our utmost reward! We're looking forward to welcoming you and your furry friend back in the near future.
10/10 Excelente
Elizabeth
Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
3 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Amazing place walkable distance to Allstate arena!
Elizabeth
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Customer Service el 3 may. 2024
Elizabeth, it's a delight to learn about your excellent experience at the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont, particularly regarding the prime location within an easy stroll of Allstate Arena. Thank you for choosing us, and we hope to see you again in the future!
10/10 Excelente
Areli
Viajó con su familia
2 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Overall great hotel and service!
Areli
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Customer Service el 3 may. 2024
Areli, it's heartening to know you experienced the high quality service and enjoyed your stay at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. Your satisfaction encourages our team to continually provide superior guest experiences. Looking forward to seeing you in the future!
10/10 Excelente
Maya
Viajó en grupo
2 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Lovely staff, and convenient shuttle to and from O’Hare! This hotel is great if you are in town for an event at Allstate Arena. We stayed here for the Enhypen concert and it was perfect. Thank you!
Maya
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 3 may. 2024
Maya, thank you for sharing your experience at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We're glad to hear that our dedicated team members and efficient shuttle service made your stay convenient. We are thrilled that our proximity to Allstate Arena made your concert experience even better. We truly appreciate your kind words and look forward to hosting you again for your future Chicago events.
10/10 Excelente
Abigail, Grand Rapids
Viajó en grupo
2 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Super close to the Allstate Arena
Abigail
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 3 may. 2024
Abigail, it's wonderful to hear that you appreciated the convenient location of the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont, especially near the Allstate Arena. We strive to offer our guests prime accessibility to the city's attractions. We hope your journey in Chicago was memorable and can't wait to host you again.
10/10 Excelente
Anthony
1 may. 2024
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent
Anthony
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 1 may. 2024
Anthony, thank you for your delightful feedback. It's great to see that your stay at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont was excellent. We strive to offer the best experiences for our guests, and your comments serve as wonderful recognition of our efforts. We're looking forward to welcoming you back for another fantastic visit.
8/10 Bueno
Shavone
30 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The staff was nice. The room was clean.
Shavone
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 1 may. 2024
Shavone, it's certainly uplifting to hear that you appreciated the friendliness of our team members and the cleanliness of your room at the Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont. We hope to welcome you back for another pleasant stay in the future.