Ropa de cama de alta calidad, cubrecamas y colchones con pillow-top

Opiniones sobre The Revolution Hotel

3.5 out of 5
The Revolution Hotel
40 Berkeley Street, Boston, MA

Opiniones

8,6

Excelente

Evaluación: 10 - Excelente. 874 de 1451 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 284 de 1451 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 149 de 1451 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 53 de 1451 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 91 de 1451 opiniones" "

9,0/10

Limpieza

9,2/10

Personal y atención

8,0/10

Servicios

8,8/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

Joan

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Calle muy ruidosa de noche
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de TRH el 22 abr. 2024
Hello Joan,Thanks for your note! Let us know if you’re struggling with external noise in the future and we’ll do our best to situate you in a way that adds to your comfort here in our central location. We hope you had a blast in Boston and can’t wait to see you back.Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Jessica

Viajó con su pareja, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
excelente hotel en la zona
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de TRH el 26 abr. 2024
Hello Jessica,Thank you for celebrating our hospitality revolution! We'd be delighted to welcome you back and wish you the best in your travels until that return.Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Matias

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy Bueno
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de TRH el 1 abr. 2024
Hi Matias,Thank you for saying so! Look forward to the same excellence next time we see you. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

2/10 Terrible

Jackelyne

Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de TRH el 1 abr. 2024
Hey Jackelyne,Thanks for joining us! We suspect there may have been some confusion on the rating scale on Expedia as, via text, you shared that you enjoyed a 5/5 (excellent) visit with us versus the 1/5 (poor) score you’ve shared here. We hope your enthusiasm for your stay hadn’t waned since we last spoke and if it did, please reach out as we’re happy to address any issues. It was a joy having you and we look forward to welcoming you again soon. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Dalila

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The room is spacious, modern and cozy.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de TRH el 15 feb. 2024
Hello Dalila,Thank you for letting us know that you loved your accommodations! We loved sharing them with you and are glad to do so time and again anytime you do us the pleasure of stopping by again.Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Andreska

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de TRH el 9 ene. 2024
Hello Andreska,We appreciate your perfect score and welcome you to join us in Boston again soon! Until then, Happy New Year. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

8/10 Bueno

Silver

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de TRH el 3 ene. 2024
Hello Silver,Our team looks forward to seeing you back in Boston!Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

6/10 Aceptable

Sabina

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I love the two ladies who help me with the check in but the person that help me giving me back the luggage I storage in the morning, she has not good customer services, she was in a bad mood and attitude
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de TRH el 3 nov. 2023
Hello Sabina,Thank you for sharing your feedback. We trust that you enjoyed our central location, though, are disappointed that not all of your interactions with our team exceeded your expectations. Do accept our apologies and look forward to better when you next see us.Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Leticia

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El servicio es excelente. Los alrededores son explendidos
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de TRH el 26 oct. 2023
Hello Leticia,Thank you for lauding our service and location! Look forward to enjoying that same welcoming atmosphere and convenience when you next join us.Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

4/10 Mediocre

Felipe

No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Precio elevado para lo que ofrecen. Baño compartido, no hay caja fuerte, no hacen limpieza de la habitación, el sistema de la cortina prácticamente no servía, uno de los ascensores no servía, una noche hubo mucho ruido no se si fue algún huésped o algo. Muy regular la experiencia
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de TRH el 25 oct. 2023
Hi Felipe,We appreciate you sharing your feedback and would have loved for you to have enjoyed your visit more fully! We do offer room cleaning on demand. Just let us know if you need help next time and we’ll gladly spring into action! If ever you’re back in town, keep in mind that we’re eager to showcase ourselves better, so please, consider stopping back in and let us know if there’s anything about that stay we can work to improve. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

2/10 Terrible

Gema

Viajó con su familia
They charged me a $75 refundable fee during the check in. We leave the room two weeks ago in perfect conditions and they didn’t refund me the fee!! The don’t have an e-mail to contact them from outside US.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de TRH el 18 oct. 2023
Hello Gema,Thank you for flagging your concern! Our team is happy to respond to emails coming from any part of the world, so please, reach out directly to let us know how we can be of assistance. While international refunds of incidental deposits can take longer than domestic refunds, we’re happy to ensure that everything on our end looks good upon your request so you can then direct further inquiries to your bank. We look forward to hearing from you!Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

IVAN

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The location of the hotel is really convenient.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de TRH el 6 oct. 2023
Hello Ivan,Thank you for lauding our location! We love it too and can’t wait to share it with you again when you’re next in town.Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

8/10 Bueno

ricardo garcia

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
BUENA SOLO PARA DORMIR,
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023
Respuesta de TRH el 27 sept. 2023
Hello Ricardo,We trust you enjoyed your time on-property, whether it was sleeping in your room or enjoying any number of the on-site amenities we offer in our shared areas. Thank you for choosing The Revolution Hotel and please, join us again soon!Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Norma

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Lo unico que no me gusto es el baño aparte
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de TRH el 21 sept. 2023
Hi Norma,We appreciate your feedback! When you next join us, consider booking one of our many accommodations that feature ensuite restrooms. That way, you’ll love your stay in full. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

JORGE DAVID CABRERA

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buena ubicación, Buen valor costo beneficios y la atención muy buena. Una experiencia diferente y amable
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023
Respuesta de TRH el 13 sept. 2023
Hi Jorge,We’re smiling reading that our uniqueness, value proposition, and more all resonated with you. Anytime we can be of service while you’re traveling through Boston, know that our team is eager! Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Raquel

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de TRH el 7 sept. 2023
Hello Raquel,Thank you for making yourself at home! It would be a joy to share The Revolution Hotel with you again, so please, settle back in soon. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Maria

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de TRH el 23 ago. 2023
Hello Maria,Thank you for your kind words and please join us again anytime! Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Gran servicio, hotel no tanto.
El hotel es muy bonito, incluyendo su decoración. Las habitaciones son algo incómodas, no son muy espaciosas y eso podría decepcionar a quien no esté acostumbrado a este tipo de estancias. El olor del liquido limpiador puede ser abrumador. Debo decir que en recepción hicieron todo lo posible por atender nuestras peticiones y para hacernos sentir más cómodos, lo cual se agradece.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de TRH el 26 may. 2023
Hi,You can always count on our team to do everything in our power to level-set our offerings with guests before booking and to refine items however possible to help ensure a positive on-site experience. It was our pleasure to be accommodating and we hope you’ll consider options like our “Revolution Lofts” during your next visit which we imagine will better suit your expectations. However you choose to enjoy our property again, know that we can’t wait to see you back. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Adrian

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Good
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de TRH el 24 may. 2023
Hi Adrian,Thank you for saying so! We’re looking forward to seeing you again.Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Claudia

Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de TRH el 18 may. 2023
Hi Claudia,A big thank you for making yourself at home with us here in Boston. Our team eagerly awaits your next area adventure as we’d love to care for you again.Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Jessica

Se hospedó 6 noches en abril de 2023
Respuesta de TRH el 17 may. 2023
Hi Jessica,It was a joy welcoming you to Boston and we hope to see you again soon!Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Marta

Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de TRH el 18 abr. 2023
Hello Marta,Our team can’t wait to ensure your next stay with us is every bit as memorable as your last! Here’s hoping we see you back in Boston soon.Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Raul Ivan

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo excelente
Se hospedó 6 noches en marzo de 2023
Respuesta de TRH el 13 abr. 2023
Hi Raul,Your thumbs-up means the world to us! Thank you and please settle in with us again soon. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Cristian

Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de TRH el 13 mar. 2023
Hi Cristian,Thank you for choosing to join our hospitality revolution! We’re happy to have left an outstanding impression and hope you’ll join us again. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Yadira

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de TRH el 8 mar. 2023
Hello Yadira,Your thumbs-up means a ton to us! Here’s hoping you choose The Revolution again when you’re back in Boston. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

8/10 Bueno

Washington I

Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bonito el hotel lo malo es que no tiene baño en el cuarto hay que compartir con los demás inquilinos
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de TRH el 4 nov. 2022
Hello Washington,Thank you for letting us know you enjoyed your stay! We do have several rooms with ensuite restrooms if that’s your preference. Consider checking into them when you join us again in Boston. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

8/10 Bueno

Jorge Julian

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Basic hotel
Good basic hotel. Shower and WC outside. Cleaning only on request. No service room.
Se hospedó 5 noches en octubre de 2022

10/10 Excelente

ANA CRISTINA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me encanto la ubicación, es muy cerca de todo, tiene acceso al transporte publico a pocos min. Deberían tener la opción de incluir el desayuno, los baños eran compartidos pero estaban limpios todo el tiempo, si deseas el arreglo de la habitación lo debes solicitar
Se hospedó 7 noches en octubre de 2022
Respuesta de TRH el 26 oct. 2022
Hello Ana,Thank you for sharing your experience with us! We agree that our property’s location makes accessing transit a breeze here in the heart of Boston. We hope you’ll consider joining us again when you’re back in the area. Know that we’re here if ever you need an assist in planning that return. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

2/10 Terrible

Alejandra

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
Respuesta de TRH el 5 oct. 2022
Hello Alejandra,We'd love to do better by you whenever you're back in Boston, so please, let us know how to accomplish that end. We're forever here for you!Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

María Camila

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No solo nos guardaron las maletas por varias horas luego del check out, también nos permitieron descansar en la sección del coworking, mientras era hora de irnos a la estación del tren. El personal fue muy amable y nos ayudó siempre que lo necesitamos.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de TRH el 1 oct. 2022
Hello Maria,Our aim is always to make our guests as comfortable as we can! It was our pleasure to do exactly that as you waited for your travel plans to unfold. Thanks for staying at The Revolution Hotel and please, join us again. Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

2/10 Terrible

Thalia

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Honestamente estoy decepcionada de este hotel. En ningún lado dice que no hay baños en algunas habitaciones y que hay que compartirlos entre hombres y mujeres con baños en los pasillos. Súper mal esto, no hay privacidad. Los baños muy incómodos y es poco profesional que alguien reserve sin saber esto y no quieran realizar un reembolso al momento de llegar.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de TRH el 4 oct. 2022
Hello Thalia,We’re glad to have welcomed you to the heart of our historic city. We do advertise that our most economic room types feature a “bath down the hall” arrangement. Furthermore, bathroom stalls are completely private and equipped with locks. We are sorry to hear how that reality detracted from your stay and wish you would have booked one of our many room types that feature ensuites. Perhaps you’ll give us the opportunity to impress you with those accommodations the next time you’re in town. Until then, take care! Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

6/10 Aceptable

Juan Carlos Juarez

Viajó con su pareja
Hice upgrade mi cuarto y cuando me movieron las cosas personales sin preguntar me perdieron cosas y un cargador de$50 y no me solucionaron nada
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de TRH el 14 sept. 2022
Hello Juan,We appreciate your feedback and are sorry to hear that during your visit, a piece of your property was misplaced. We trust you’ve left a description of it with us and your best method of contact? If so, we’ll continue to keep an eye out and will be happy to assist in facilitating your charger’s return if we bump into it. Our team trusts your next visit will go more smoothly should you do us the privilege of stopping by again.Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

8/10 Bueno

Miguel

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de TRH el 14 sept. 2022
Hi Miguel,Thanks for calling The Revolution home! Here's hoping we see you back in Boston soon.Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

10/10 Excelente

Gloriana

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel was great! It is very well located. The only concern I had regarding the stay was the shared bathrooms, however the experience was very good. The cleanliness and care of the bathrooms was exceptional.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022
Respuesta de TRH el 28 ago. 2022
Hi Gloriana,We find that the vast majority of our guests are pleasantly surprised by how well maintained and private our optional "bath down the hall" arrangement is. Thank you for lauding that hotel feature and others. We'd be honored to see you back in Boston!Sincerely,Joe CornejoRooms Division Manager

2/10 Terrible

Cesar

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
Too expensive and security issue with house keepers
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

8/10 Bueno

ANTONIO

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Es un hostel más que un hotel
Hotel moderno situado a 15 minutos andando de las principales atracciones. Concepto más similar a un hostel de calidad y precio elevado que a un hotel por el reducido tamaño de la habitación y por tener baños compartidos. De haberlo sabido no estoy seguro de haberlo reservado, no queda claro en la web el tipo de alojamiento que es.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Joseph Cornejo el 11 ago. 2022
Good Afternoon, We are beyond thrilled that you found our product to be that of a higher quality. We strive to ensure a warm ambiance that is both up front and proud. We hope to have you again in the future. Best Wishes,

4/10 Mediocre

Marilia

Viajó con su familia
None
Se hospedó 6 noches en junio de 2022
Respuesta de TRH el 25 jul. 2022
Hello Marilia, We look forward to making your next stay with us more revolutionary than your last. If you have any feedback on how we can do that, do let us know! Sincerely, Connie Shaheen General Manager

6/10 Aceptable

Costanza Beatriz Procaccio

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
in general the experience was not bad but take into account that some rooms are with shared bathroom I did not realize that, and in 3 nights of stay they never cleaned or tidied the room even though I asked for it
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de TRH el 5 may. 2022
Hello Constanza, Thanks for stopping by! Just so you know, our property offers several room types, a couple of which feature ensuite bathrooms, if that’s your preference. And while we do have a staggered cleaning cadence, know that you’re always welcome to let our team know if you need service ahead of schedule. We’re happy to do whatever we can to accommodate. Wishing you the best! Sincerely, Connie Shaheen General Manager

6/10 Aceptable

cesar

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Se puede mejorar la limpieza ,habitaciones extremadamente pequeñas
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021

10/10 Excelente

Wilfredson Rivera

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

10/10 Excelente

Claudio

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Front Desk Team el 13 dic. 2021
Thank you for taking the time to review your most recent stay with us Claudio! We hope to welcome you back next time your travels bring you to Boston. Cheers!

10/10 Excelente

Yugelmi Canche

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Super recomendable!!! En general volveria sin problema
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Front Desk Team el 15 dic. 2021
Gracias por tomarse el tiempo para revisar su estadía más reciente con nosotros, ¡nos complace leer que lo haya disfrutado! Esperamos darle la bienvenida la próxima vez que sus viajes lo traigan a Boston. ¡Salud!

10/10 Excelente

Yugelmi Canche

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Súper acogedor, el tema de los baños compartidos me causó ruido cuando lo leí pero realmente están súper bien súper limpios y estuve a gusto!
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Front Desk Team el 15 dic. 2021
¡Nos complace leer que nuestros espacios de baño compartidos fueron mejores de lo esperado! Le agradecemos por tomarse el tiempo para revisar su estadía y esperamos darle la bienvenida la próxima vez que sus viajes lo traigan de regreso a Boston. ¡Salud!

2/10 Terrible

Matilde

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel afuera bien bonito en el primer piso todo bien pero estuve 3 días y nunca llegaron a limpiar la habitación en la que estaba hospedada 😓
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Justin / Front Office Manager el 28 nov. 2021
Hi Matilde, I apologize for your room not being cleaned during your stay. We do mention at check in to all guest that cleaning service is on request due to covid-19.

10/10 Excelente

MAURICIO

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La decoracion y ambientacion es muy orignal y le da un aire moderno y descontracturado. El hecho de tener baños compartidos no fue molestia, siendo que son baños individuales con duchas individuales y hay personal 24 hs manteniendo la limpieza, realmente impecable
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Front Desk Team el 13 dic. 2021
Gracias por tomarse el tiempo para revisar su estadía más reciente con nosotros, estamos encantados de leer que la configuración única de nuestro baño fue un éxito y que todos se encontraban en excelentes condiciones al usarlos. ¡Esperamos darle la bienvenida la próxima vez que sus viajes lo traigan a Boston!

8/10 Bueno

Erwin

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021

6/10 Aceptable

Leidy

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Muy bonito, la habitación tenía una vista excelente. Los empleados todos muy atentos y dispuestos a ayudar. Sin embargo su anuncio en la página web no es claro. Llegué a la habitación para llevarme la sorpresa que la habitación que había reservado no tenía baño privado. Tuve que cancelar mi reserva y buscar otro hotel para los días siguientes
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Justin / Front Office Manager el 15 nov. 2021
Hi Leidy, I want to apologize that you weren't aware that the room you booked didn't have a bathroom in the room. We try to make sure that when you book these room types we make you aware of the bathroom down the hall.

6/10 Aceptable

Paul Jonnathan

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El lugar es muy bonito y la ubicación muy conveniente, desafortunadamente no leímos que la habitación no tenía baño propio, uno espera que un hotel la tenga, es la primera vez que me sucede algo así. Quizá el nombre de Hostal le acomoda mejor.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Front Desk Team el 24 oct. 2021
Gracias por tomarse el tiempo para revisar su estadía más reciente con nosotros. Nos complace leer que disfrutó de nuestra ubicación centralizada aquí en Boston. Lamentamos que no se haya aclarado el tipo de habitación que reservó, si tenemos el placer de darle la bienvenida nuevamente, le recomendamos que eche un vistazo a nuestras habitaciones Premium o Loft, ya que se asegurarán de tener su propio baño privado. Hasta la próxima ... ¡salud!

10/10 Excelente

Suhail

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
It was a wonderful experience, loved the deco and the service. A little disappointed about the parking, but overall we enjoyed!
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Front Desk Team el 26 sept. 2021
Suhail we are thrilled to read you enjoyed your stay with us! We hope to have the pleasure of welcoming you back next time you find yourself in Boston. Cheers until then!

10/10 Excelente

Jose

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2021