Vista a la ciudad

Opiniones sobre De L'Europe Amsterdam

5 out of 5
De L'Europe Amsterdam
Nieuwe Doelenstraat 2-14, Amsterdam

Opiniones

9,4

Excepcional

Evaluación: 10 - Excelente. 638 de 815 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 126 de 815 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 31 de 815 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 14 de 815 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 6 de 815 opiniones" "

9,8/10

Limpieza

9,6/10

Personal y atención

9,6/10

Servicios

9,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

9,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Mariel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buena ubicación, el hotel excelente y sobre todo el baño con calefacción en el piso
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 8 feb. 2024
Dear Mariel,Thank you for your recent stay and for awarding us a perfect rating. We're dedicated to providing memorable experiences here at De L’Europe Amsterdam. We eagerly await your next visit and the chance to exceed your expectations once more.

10/10 Excelente

Francisco A

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Wonderful, Amazing
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Team De L'Europe el 18 nov. 2021
Dear Francisco, Many thanks for your 5-star rating. We hope to welcome you back at De L'Europe Amsterdam to experience Original Amsterdam Luxury once again. Kind regards, Team De L'Europe

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
EXCELENTE HOTEL MUY BONITO GRAN ATENCION UNA ESTANCIA DE PRIMERA VOLVERIA A LLEGAR
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Simone Dragt el 19 nov. 2019
Dear valued guest, Muchas gracias por tu comentario positivo! We are delighted that you had such a great stay with us and our team is looking forward to welcome your back. Kind regards, Simone Dragt- Guest Relations

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel es muy elegante y su ubicación dentro de Amsterdam es inigualable. El personal es muy atento.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de guest relations el 31 oct. 2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback, highlighting the location and staff. We look forward to welcome you back in the future, With kind regards, Jacqueline Gratz - Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente servicio
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de guest relations el 20 ago. 2018
Dear guest, Thank you for your feedback, highlighting the service. We hope you had an excellent stay. With kind regards, Jacqueline - Guest Relations Manager

10/10 Excelente

MARCELA

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Súper recomendable
El hotel es increíble! Con una ubicación perfecta con acceso rápido a la mayoría de los puntos de interés de la ciudad. Muy lindo! Estuve en una habitación con balcón al canal. Muy linda decorada y un baño de mármol de carrara de ensueños. Súper recomendable
Se hospedó 4 noches en julio de 2018
Respuesta de guest relations el 1 ago. 2018
Dear Marcela, Thank youj for your enthusiastic review. It gives us pleasure to read that you had a wonderful stay, highlighting the location and room. We look forward to welcome you back in the future, with kind regards, Jacqueline - Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Adabell, Queretaro, Mexico

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente ubicacion y atencion a los detalles
Cada vez que Visito Amsterdam, es mi lugar favorito por su ubbicacion, y la atencion que el staff me brinda, me hace sentir en casa fuera de mi pais.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2018
Respuesta de guest relations el 13 feb. 2018
Dear Adabell, We are delighted to read that you had (again) an enjoyable stay! We look forward to welcome you back in the near future. With kind regards, Jacqueline - Guest Relations Manager

10/10 Excelente

jose luis, guanajuato mexico

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Un hotel de una gran calidez humana felicidades
Todo fueron buenos tratos las instalaciones excelentes te hacen sentir como en una extensión de tu casa
Se hospedó 4 noches en octubre de 2017
Respuesta de Guest Relations el 17 nov. 2017
Dear guest, Thank you for your positive feedback! Looking forward to welcome you back in the future, with kind regards, Jacqueline - Guest Relations

10/10 Excelente

GLORIA

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente ubicacion
Excelente estadía y muy bueno el desayuno
Dear guest, Thank you for having stayed with us; we appreciate your feedback. Kind regards, Jacqueline - Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Espectacular conservación. Trato muy amable y bar muy comfortable con vistas al canal.

10/10 Excelente

Carlos, Miami

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel céntrico y elegante.
El hotel tiene un servicio de recepción excelente y unas comodisimas habitaciones con todos los servicios. El lugar es magnífico con bellas vistas de la ciudad y cerca de los lugares más emblemáticos.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

10/10 Excelente

Germán, Guadalajara, México

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel de lujo en Amsterdam
Muy bien ubicado. El personal muy amable. Me permitieron sin cargo un check out tarde a las 2pm.

10/10 Excelente

PEDRO A, Buenos Aires

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Esplendido
El mejor hotel de Amsterdam

10/10 Excelente

J LUIS

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

10/10 Excelente

Carmen Delia, Las Palmas

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Volvería
Buen hotel, ubicación inmejorable, la mayoría del personal bastante atento y amable, poca asistencia en español, y desayuno ESCASO para ser un 5 estrellas.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Gran hotel en una gran ciudad!
el mejor en Amsterdam!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
EXCELENTE
UN VIAJE EXCEPCIONAL

10/10 Excelente

Elias

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

4/10 Mediocre

Un viajero, Madrid. Spain

No le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
Muchos fallos para un cinco estrellas
La habitación era pequeña. La decoración, los muebles, etc hacía que los 25 m2 de habitación fueran insuficientes. No te podías mover con comodidad. Adicionalmente pedimos una reserva de restaurante al Conserje y no la hizo, ni nos avisó. Nos encontramos en el restaurante sin reserva. Llamaron desde el restaurante al hotel para ver que había pasado y no tenían registro de lo que habíamos solicitado. Y no recibimos ninguna disculpa por parte de conserjería. Una pena Yo no lo recomendaría a pesar de su buena ubicación y buenas referencias por parte de otros clientes

10/10 Excelente

Maricarmen

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Inmejorable servicio y ubicación
Nos pareció estupendo, todo el personal muy amable, las habitaciones amplias, con todas las comodidades de los grandes hoteles, la regadera es la mejor que he visto en mi vida, un placer bañarse ahí. El servicio de la lavandería rápido y bueno. Para ser Europa es un hotel como pocos, comparable con los mejores de Las Vegas, en cuanto al lujo de la habitación. Vale cada eso pagado de verdad. La ubicación perfecta, lo recomendaría sin dudarlo. Caro pero precioso.

10/10 Excelente

Cheryl, Ossineke

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Beautiful!
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 22 abr. 2024
Dear Cheryl,We're thrilled that you had a wonderful stay with us. Your satisfaction is our ultimate goal, and your feedback motivates us to continue delivering exceptional service. We can't wait to host you again and provide another outstanding experience.Best wishes,Robert-Jan WolteringManaging Director

10/10 Excelente

Kenneth

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Truly incredible hotel - great stay
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 26 feb. 2024
Dear Kenneth,Thank you very much indeed for feed-back and kind words. We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us here at De L’Europe Amsterdam. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future!Best wishes,Robert-Jan WolteringManaging Director

10/10 Excelente

Colin

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 7 feb. 2024
Dear Colin,Thank you for choosing De L’Europe Amsterdam and for your stellar rating! We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.

10/10 Excelente

Patricia

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
The hotel staff was amazing- kind, friendly, helpful. Room service and cleanliness was off the charts. They took great care of us.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 7 feb. 2024
Dear Patricia,Thank you for your recent stay and for awarding us a perfect rating. We're dedicated to providing memorable experiences here at De L’Europe Amsterdam. We eagerly await your next visit and the chance to exceed your expectations once more.

8/10 Bueno

luiz felipe, lima

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Room with a TV that can not be seen as it is on a wall parallel to the bed
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 7 feb. 2024
Dear Luiz Felipe,Thank you for choosing De L’Europe Amsterdam and for your great rating. We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and would like to thank you for your comment. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.

10/10 Excelente

P

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Stedentrip amsterdam
Verblijf was zeer aangenaam
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 8 ene. 2024
Dear P,We're thrilled that you had a wonderful stay with us. Your satisfaction is our ultimate goal, and your feedback motivates us to continue delivering exceptional service. We can't wait to host you again and provide another outstanding experience.Best wishes,Robert-Jan WolteringManaging Direcor

10/10 Excelente

Daniel, Vineyard Haven

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This place is our top 5 favorite hotel in Amsterdam. Exceptional breakfast in a cozy nook with with a canal view. Old world charm. Freddy's Bar is retro cool. Our home in Amsterdam. Get it while it lasts.
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 18 dic. 2023
Dear Daniel,We are truly delighted to hear that our hotel holds a spot in your top 5 favorites in Amsterdam! It brings us immense joy that you enjoyed our exceptional breakfast in the charming nook with canal view. We're thrilled to be considered your home in Amsterdam and appreciate your kind words about Freddy's bar. Thank you for your wonderful review, and we look forward to welcoming you back soon!Best wishes,Robert-Jan Woltering Managing Director

10/10 Excelente

Jiayong

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 8 ene. 2024
Dear Jiayong,Thank you for choosing De L’Europe Amsterdam and for your stellar rating! We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Best wishes,Robert-Jan Woltering Managing Director

10/10 Excelente

Michael

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel provides a lovely comfortable experience. The staff are extremely helpful and on two occasions the offered buggy transport was very worthwhile and appreciated. The Trattoria and Flore restaurants were a delight. Book well in advance for the Flore -world class and worth the two star Michelin award. The hotel is perfectly situated in the heart of Amsterdam. The only slight hiccup was the not so good Crogue Monsieur and Brioche snacks ad on the first day. Otherwise the food was lovely. A pleasure to have breakfast overlooking the Amstel river. Would go there again at the drop of a hat.
Se hospedó 5 noches en octubre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 2 nov. 2023
Dear Michael,Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a lovely and comfortable experience during your stay at our hotel. It's fantastic to know that our staff was extremely helpful and that you appreciated the offered buggy transport.We're delighted that you enjoyed dining at our Trattoria and Flore restaurants. Booking well in advance for Flore is indeed a great choice for a world-class 2* dining experience. We apologize for the hiccup with the Croque Monsieur and Brioche snacks on the first day, and we appreciate your feedback. It's wonderful that you found the rest of the food lovely and that you had the pleasure of breakfast overlooking the Amstel river.We'd be delighted to welcome you back at any time, and we'll continue to provide you with exceptional experiences at our hotel.Best wishes,Robert-Jan Woltering Managing Director

10/10 Excelente

Paige

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel is beautiful. The room was lovely, comfortable and well appointed. The staff was very attentive and helpful. We had a wonderful experience here. Highly recommend.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 27 oct. 2023
Dear Paige,Thank you very much indeed for feed-back and kind words. We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us here at De L’Europe Amsterdam. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future!Best wishes,Robert-Jan WolteringManaging Director

10/10 Excelente

Sven

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 25 oct. 2023
Dear Sven,Thank you very much for sharing your positive review and stellar rating! It was our pleasure to welcome you and we do look forward to welcoming you again in the near future.Best wishes,Robert-Jan WolteringManaging Director

10/10 Excelente

Karin

Viajó con su pareja
Es war ALLES The Best Danke an das gesamte Hotel Team
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 12 oct. 2023
Dear Karin,Thank you for choosing De L’Europe Amsterdam for your recent stay with us. We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Best wishes,Robert-Jan Woltering Managing Director

10/10 Excelente

Brandon

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Just fantastic, absolutely wonderful would 100% recommend!
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 12 oct. 2023
Dear Brandon,Thank you very much indeed for your feedback and kind words. We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us here at De L’Europe Amsterdam. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future!Best wishes,Robert-Jan Woltering Managing Director

6/10 Aceptable

Umurhan

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Comodidad de la habitación
Odalar çok küçük ve otel içindeki halılar kokuyor.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Roman el 12 oct. 2023
Dear Umurhan, thank you for your review. We are sorry to hear that the room did not meet your expectation and that you found it to be small. We hope you will be choosing De L'Europe again for your next visit in Amsterdam and we will be delighted to show you more of our rooms and suites, to ensure you will have a comfortable stay. Kind regards, Team De L'Europe

10/10 Excelente

khalid

Se hospedó 7 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 12 oct. 2023
Dear Khalid,Thank you for your recent stay and for awarding us a perfect rating. We're dedicated to providing memorable experiences here at De L’Europe Amsterdam. We eagerly await your next visit and the chance to exceed your expectations once more!Best wishes,Robert-Jan WolteringManaging Director

4/10 Mediocre

Kevin

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención
Twice in one day the hotel staff entered our room while we were in it, the last time at 10:30 pm when we were already in bed. Too many of the staff were rude and unhelpful.Room cost was $1,000 for the night, a total waste of money. Pick another place to stay.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Roman el 19 sept. 2023
Dear Kevin,Thank you very much for taking the time to share your review following your stay with us, and needless to say we are disappointed to hear that there were certain aspects of your stay that gave cause to less than positive comments. It is certainly unacceptable to be disturbed at this late hour, and I am sorry to hear that you found our staff less friendly. Following your departure, we attempted to speak with you in person. We hope to have the opportunity to address your concerns personally and restore your faith in our hotel.Warm regardsRoman, Director of Rooms

10/10 Excelente

JOHN

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
amazing
one of the most beautiful hotels i have ever stayed in.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 13 feb. 2024
Dear John,Thank you very much indeed for sharing your positive review. It was our pleasure to welcome you and we do look forward to welcoming you again in the near future.Best wishes,Robert-Jan WolteringManaging Director

10/10 Excelente

Allan

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
best hotel in Amsterdam
Se hospedó 5 noches en julio de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 7 feb. 2024
Dear Allan,Thank you for your recent stay and for awarding us a perfect rating. We're dedicated to providing memorable experiences here at De L’Europe Amsterdam. We eagerly await your next visit and the chance to exceed your expectations once more.

8/10 Bueno

Alexander

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 14 feb. 2024
Dear Alexander,Thank you for choosing De L’Europe Amsterdam and for your stellar rating! We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Best wishes,Robert-Jan WolteringManaging Director

4/10 Mediocre

david

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The advertisement in Expedia is VIP but the hotel asked me to pay incidentals with AMEX to provide the VIP amenities. This was not part of the information at the time of booking
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 8 feb. 2024
Dear David,Based on the 2-star rating we are sorry to learn you did not enjoy your experience at De L'Europe Amsterdam. We take great pride in providing our guests with excellent service and regret that we did not succeed to deliver this to you. Should there be any information that you would like to share with us, I would like to invite you to send us an email.

4/10 Mediocre

Ahmad

Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 8 feb. 2024
Dear Ahmad,Based on the 2-star rating we are sorry to learn you did not enjoy your experience at De L'Europe Amsterdam. We take great pride in providing our guests with excellent service and regret that we did not succeed to deliver this to you. Should there be any information that you would like to share with us, I would like to invite you to send us an email.

8/10 Bueno

Barry

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 13 feb. 2024
Dear Barry,Thank you very much indeed for sharing your positive review. It was our pleasure to welcome you and we do look forward to welcoming you again in the near future.Best wishes,Robert-Jan WolteringManaging Director

10/10 Excelente

Zoraida

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 13 feb. 2024
Dear Zoraida,Thank you for choosing De L’Europe Amsterdam and for your stellar rating! We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Best wishes,Robert-Jan WolteringManaging Director

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Séjour correct, mais pas forcement à renouveler
Hôtel idéalement situé, mais chambre décevante, et malgré les affirmations de l'hôtel, elle ne répondait pas au type de chambre choisie. Le service est correct, mais sans plus
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 15 feb. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback with us. We regret to hear that your experience did not meet your expectations. We strive to provide helpful and attentive service to all our guests, and we regret if this was not your experience. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to improve our services. We hope for the opportunity to welcome you back and provide you with a more enjoyable stay in the future.Best wishes,Robert-Jan WolteringManaging Director

10/10 Excelente

Debra

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
First Class and Iconic Location
This hotel is first class in every respect. The only caution I would recommend guests to confirm where exactly their room is. About 1/2 the rooms have great river views. The other views are disappointing.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2023

10/10 Excelente

Hiroyuki

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
FANTASTIC! I recommend this hotel to anyone who is looking for a five-star hotel with everything you imagine. Great central location convenient to everything. Right beside the canal with fantastic views. You can enjoy breakfast and lunch sitting beside the canal. Coincidence and staffs are truly friendly and professional. One of the very best in the world.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 8 feb. 2024
Dear Hiroyuki,Thank you for your recent stay and for awarding us a perfect rating. We're dedicated to providing memorable experiences here at De L’Europe Amsterdam. We eagerly await your next visit and the chance to exceed your expectations once more.

10/10 Excelente

SANDRA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Unique service quality of the entire hotel’s staff! Fabulous!
Se hospedó 3 noches en marzo de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 8 feb. 2024
Dear Sandra,Thank you for choosing De L’Europe Amsterdam and for your stellar rating! We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.

10/10 Excelente

Shannon

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Exceeded all expectations!! Had such a great stay. The service and property were incredible. And the location is so good!!
Se hospedó 3 noches en marzo de 2023
Respuesta de Robert-Jan Woltering Managing Director el 8 feb. 2024
Dear Shannon,We're thrilled that you had a wonderful stay with us. Your satisfaction is our ultimate goal, and your feedback motivates us to continue delivering exceptional service. We can't wait to host you again and provide another outstanding experience.

10/10 Excelente

Jeffrey

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
This hotel redefines luxury. Just lovely.
Se hospedó 3 noches en enero de 2023