Lobby

Opiniones sobre Econo Lodge Winter Haven Chain Of Lakes

2 out of 5
Econo Lodge Winter Haven Chain Of Lakes
5665 Cypress Gardens Boulevard, Building b, Winter Haven, FL

Opiniones

5,0
Evaluación: 10 - Excelente. 107 de 999 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 136 de 999 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 176 de 999 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 219 de 999 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 361 de 999 opiniones" "

4,6/10

Limpieza

6,4/10

Personal y atención

5,0/10

Servicios

4,4/10

Estado de la propiedad e instalaciones

4,8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

abel

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Dee Christle el 19 feb. 2024
The issues you raise are important to us. Please accept our apologies for any concerns about service .

4/10 Mediocre

jose, caguas

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Alquile una habitacion para 4 personas y solo me dieron 3 toalla y la persona que atiende me notifico que no me podia dar otra toalla. Mal olor desde que abres la puerta de los cuartos. No es la primera vez que me he quedado. Recomendaba el hotel a varias personas pero despues de esto no lo hare.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de General Manager el 20 nov. 2023
Dear Jose,Thank you for sharing your experience. However, we're concerned about the issues you faced during your stay. Your feedback is invaluable for our improvement, and we are committed to addressing the service and accommodations issue you mentioned. We hope to have another chance to restore your confidence in our service and facilities.Best Regards,Dee ChristleGeneral Manager

2/10 Terrible

Ricardo

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Dee Christle el 20 jul. 2023
The issues you raise are important to us. Please accept our apologies for any concerns about service .

2/10 Terrible

Jennifer

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Todo super sucio, esa avitacion nl se limpiava en mucho tiempo,el piso, las puertas, todo esta sucio y la atencio al cliente es pesima. No tecomiendo este hotel para nada.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Dee Christle el 17 jul. 2023
The issues you raise are important to us. Please accept our apologies for any concerns about service .

4/10 Mediocre

DORA I

Viajó con su familia
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Definetly not what we expected. Photos do not comply with what you see when you get there. We even doubted that was where we were staying. Very but very out dated in all aspects.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de General Manager el 30 may. 2023
Dear Dora,Thank you for your feedback. It's unfortunate to learn we didn't meet your expectations, and we'll certainly review our published information as we strive for full transparency. Our team will continue to focus on delivering comfortable stays, and we hope to have a chance to change your perceptions.Best Regards,Dee ChristleGeneral Manager

4/10 Mediocre

Ermes

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios
No le gustó: Limpieza
Sucia ( dirty )
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Dee Christle el 20 nov. 2023
The issues you raise are important to us. Please accept our apologies for any concerns about service .

2/10 Terrible

Maria Carla

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Horrible lugar
Respuesta de General Manager el 5 ene. 2023
Dear Maria,We appreciate you notifying us of your recent stay, but we are sorry to hear your experience was subpar. Guest feedback is used to help us continually improve, so we thank you for sharing yours. Best Regards,Dee ChristleGeneral Manager

4/10 Mediocre

Keila

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El piso de la habitacion no lo habian limpiado en semanas, cucarachas y la bañera no funcionaba.
Respuesta de General Manager el 18 dic. 2022
Dear Keila,We strive to deliver a top-notch experience for all our guests. That said, should we be made aware of any concerns, we will work diligently to resolve them promptly. Your satisfaction is our utmost priority, and we apologize that we fell short of meeting your expectations. Rest assured, we will work with our team to ensure our accommodations are adequately prepared for future guests. Thank you for reaching out, and we hope to serve you later down the road.Best Regards,Dee ChristleGeneral Manager

2/10 Terrible

ANNIA

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Tardamos una hora haciendo ck in. El lugar esta viejo y descuidado. El Piso de la habitación sucio. MUY por encima del precio vrs calidad y limpieza.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de General Manager el 11 dic. 2022
Dear Annia,Thank you for offering feedback about your recent experience at our hotel. We're sorry you were disappointed with our accommodations and service. While not a typical occurrence for our guests, your comments are important as we continually work to improve our patrons' stay. Given another opportunity, we hope we could host you for the visit you expected. Best Regards,Dee ChristleGeneral Manager

2/10 Terrible

Abraham

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Estaba muy sucia no limpian nada con cucarachas en la cama cucarachas por todo el cuarto.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de Dee Christle el 15 nov. 2022
Please accept our sincere apology for your check-in experience. We will look into this further to determine what caused the delay and make improvements where necessary. Overall, we hope you had a great trip. Best Regards,

2/10 Terrible

Estefany

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Horrible
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de General Manager el 3 oct. 2022
Estefany,We always welcome feedback from our guests and appreciate knowing how we can improve. That said, if you have any suggestions on how we could have done better during your time with us, we are all ears. We are satisfied when our guests are satisfied. Our team looks forward to hearing from you and hope to see in later down the road for an even better experience.Best Regards,Dee ChristleGeneral Manager

10/10 Excelente

Juan

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de General Manager el 29 ago. 2022
Dear Juan,Your excellent rating of your time with us at Econo Lodge Winter Haven East is much appreciated. We loved hosting you and would be honored to welcome you back for another exceptional stay soon! Best Regards,Dee ChristleGeneral Manager

8/10 Bueno

Roberto

Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Dee Christle el 22 jul. 2022
Thank you for your review, we do hope to see you back soon

4/10 Mediocre

Catalina

Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios
Agarre este hotel solo por el precio fue el más accesible, pero uf terrible en la igiene todo el baño mucha falta de igiene.
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Dee Christle el 6 jul. 2022
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns

6/10 Aceptable

Zenia

Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Dee Christle el 5 jul. 2022
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns

4/10 Mediocre

Glenda

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Personal y atención, servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
El edificio estaba sucio. Restos de cigarillo por todas partes. Los inquilinos fumando. Las habitacion estaba limpia a simple vista y el aire funcionaba muy bien. El teléfono no servia y los enchufes se caían de los receptáculos. Único punto a su favor en recepción y el desayuno los empleados muy amables. Un hotel tan cerca de Legoland, deberían aprovechar ese potencial. No volvería jamás.
Se hospedó 3 noches en junio de 2022
Respuesta de Dee Christle el 30 jun. 2022
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

2/10 Terrible

Romy

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Servicios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
terrible! no nos pudimos hospedar porque nos aterro el lugar! super descuidada la propiedad.
Se hospedó 3 noches en junio de 2022
Respuesta de Dee Christle el 28 jun. 2022
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

4/10 Mediocre

Ariadna

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy sucia la habitación
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de Dee Chistle el 13 jun. 2022
Thank you for your review. We are sorry to hear you were unhappy with your stay. We are working hard to fix the issues you experienced. Thank you for letting us know.

6/10 Aceptable

Vivian, Bradenton

Viajó con su familia
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
El baño no funcionaba bien
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Dee Christle el 22 mar. 2022
Thank you for your review. We are sorry to hear you were unhappy with your stay. We are working hard to fix the issues you experienced. Thank you for letting us know.

8/10 Bueno

Alina

Se hospedó 2 noches en marzo de 2022
Respuesta de Dee Christle el 22 mar. 2022
Thank you for your review. We are sorry to hear you were unhappy with your stay. We are working hard to fix the issues you experienced. Thank you for letting us know.

8/10 Bueno

Mairisleidy

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en marzo de 2022
Respuesta de Dee Christle el 18 mar. 2022
Thank you for your review. We are sorry to hear you were unhappy with your stay. We are working hard to fix the issues you experienced. Thank you for letting us know.

4/10 Mediocre

Maria

Viajó por negocios, Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Camas sucias, baneras sin pintura, inidiroparece de mall, lavamanos muy bajitos
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Dee Christle el 28 feb. 2022
Thank you for your review. We are sorry to hear you were unhappy with your stay. We are working hard to fix the issues you experienced. Thank you for letting us know.

2/10 Terrible

Alejandro

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El lugar más malo que he visitado una pena. Estando a tan solo 5 minutos de LEGOLAND Park
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Dee Christle el 2 nov. 2021
Dear Sir I don't know what you are saying but so sorry you did not have a good stay

2/10 Terrible

rommel

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Horrible no me quede el hotel estaba sucio y la habitación horrible y olía a demonio muy malo y el servicio. Del mostrador malísimo
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Dee Christle el 13 oct. 2021
Thank you for your review, we will be addressing your issue and we do hope that you would give us another change, hope yo see you back soon

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
demasiado sucio y cochino y tiene cucarachas
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Dee Christle el 3 ago. 2021
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
A penas para lo q necesite
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de Front Desk Supervisor el 19 jun. 2021
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios
I don’t like the breakfast in bags, and I can feel in old hotel, the sound for the A/C was very load.
Se hospedó 3 noches en junio de 2021
Respuesta de Front Desk el 14 jun. 2021
Thank you for your review. We are sorry you were unhappy with your stay. We will work hard to fix the issues you experienced. Thank you for letting us know.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Mal servicio al cliente estaba sucio el cuarto uno pedía cosa y según ellos no tenía disponible hasta el agua de la piscina se veía sucia de verdad que no vuelvo ir
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Front Desk Manager el 3 jun. 2021
We are sorry to hear you were unhappy with your stay. We are working hard to fix the issues you experienced. Thank you for letting us know.

2/10 Terrible

Dairo

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Pésimo
Pesimo hotel, la señora de la hab del lado grito y peleo toda la noche como para no dejar dormir a nadie , musica a mucho volumen , le daba golpe a las puertas para que nadie durmiera, el hotel no hizo nada para solucionarlo a pesar de las quejas.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Front Desk Manager el 3 jun. 2021
Thank you for your review. We are sorry to hear you were unhappy with your stay. We are working hard to fix the issues you experienced. Thank you for letting us know.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel no tiene ninguna limpieza. Los baños tupidos y en muy malas condiciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Dee Christle el 3 may. 2021
Thank you for your review, We're sorry you were unhappy we'll work hard to fix the issue you experienced. Thank for lettings us Know.

4/10 Mediocre

Armando

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Pésimo todo viejo mal olor parece motel de paso
La recepcionista con mal humor. Las habitaciones todas feas las sabanas con mal olores se ve que no las lavan todo en general viejo pesimo hotel nada como se.ve en las fotos no me quedaria mas en el
Se hospedó 1 noche en abril de 2021

10/10 Excelente

Leonardo

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Grande
Excelente hotel . Limpio y muy lindo e organizado. En fin lo recomiendo 100%
Se hospedó 1 noche en enero de 2021
Respuesta de Dee Christle el 10 feb. 2021
Thank you for your review, we really do appreciate your lovely comment and we do hope to see you again

6/10 Aceptable

Ania

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2020
Respuesta de Debbie N. el 11 nov. 2020
Thank you for your review of our property. We appreciate the feedback as it helps us to improve our service and accommodations. Please come again.

2/10 Terrible

Sara

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó por negocios, Viajó con mascotas
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Sucio, viejo, mal olor, descuidado, herrumbrado, de lo peor!!!
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
Respuesta de SM el 11 feb. 2020
Thank you Sara

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en enero de 2020
Respuesta de SM el 5 feb. 2020
Thank you for rating your stay at the Econo Lodge Inn & Suites! We would love to see you again in the future so we can provide you with another fantastic stay at our hotel!

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Las habitaciones están en muy malas condiciones y la alfombra olía muy mal además de estar sucia.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019
Respuesta de SM el 3 dic. 2019
Thank you

6/10 Aceptable

Roger

Le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
Todo fue muy bien, el check in y out super rápido. Atención del personal excelente. Buena relación calidad precio Gracias.
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de SM el 30 jul. 2019
Thank you Roger!

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Cancele la reservacion por no haber luz electrica. me fui a otro hotel, luego llame 5 horas despues a cancelar porque todavia no habia llegado la luz electrica
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de SM el 25 jul. 2019
Thank you

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buen trato de el personal y habitaciones muy limpias.
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de SM el 17 jul. 2019
Thank you!

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
La habitación sucia y con olor a humedad y moho, además de tener insectos
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019
Respuesta de SM el 22 may. 2019
Thank you

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su familia
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Muy viejo y feo! Se puede encontrar otro hotel de mejor calidad por el mismo precio
Se hospedó 1 noche en abril de 2019
Respuesta de SM el 10 abr. 2019
Thank you

4/10 Mediocre

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en marzo de 2019
Respuesta de SM el 13 mar. 2019
Thank you.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en febrero de 2019
Respuesta de SM el 12 feb. 2019
Hi, Thank you for your rating. We do hope you will stay with us again on your next visit. Thank you!

2/10 Terrible

Yanet

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2019
Respuesta de SM el 29 ene. 2019
Thank you for your rating Yanet!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
El precio no es el que anuncian, son 20$ más
Ellos cargan 20$ por usar el hotel por día. Me imagino que no se puede entrar al cuarto por la ventana! Me imagino que es una manera de engañar con el precio. De resto el hotel está bien, buenas instalaciones y limpio.
Se hospedó 3 noches en junio de 2018
Respuesta de SM el 25 jun. 2018
Thank you!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 1 noche en junio de 2018
Respuesta de SM el 18 jun. 2018
Thank you!

4/10 Mediocre

ana

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No me gusto para ir con familia
El hotel necesita actualizar todo. Pero por lo menos las camas estaban bien. Pero el baño horrible, y con pelos y se empozaba el agua en la bañera, solo por el baño no volvería. Lo elegí porque estaba al lado de legoland pero muy feo. Y hombres en el hotel afuera en los pasillos sin camisa y en la mañana con música alta también.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2018
Respuesta de SM el 2 jun. 2018
Thank you.

2/10 Terrible

Joseline

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This place was disgusting. No AC as it was broken . I had not even checked in when I was hearing other guests complains but they refused my cancellation request even though I had booked only about 30min prior. Expedia was of no help either . I spoke to hotel staff and they said Expedia had to request the cancellation therefore I reach out to Expedia several times and all they said was they couldn’t reach the hotel reception meanwhile everytime I called the front desk they answer almost immediately. Expedia said they were put on long hold and they couldn’t hold that long. So in a nutshell Econo lodge was horrible but the experience with Expedia was even worse.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de General Manager el 13 may. 2024
Dear Joseline,Guest satisfaction means everything to our team, so while we thank you for sharing your feedback, we are disappointed to see that you were not pleased with your experience. We hope you understand that when you book a room through a third party, you must go through them for any refunds as they are the ones you paid. Please know we are constantly working to improve and will be sure to share your comments with our team. We are grateful for your time and wish you well as your travels continue.Best Regards,Dee ChristleGeneral Manager

2/10 Terrible

Klevis

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The most horrible place I have ever stayed.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de General Manager el 12 may. 2024
Dear Klevis,Thank you for taking a moment to let us know about your experience staying with us. We are disappointed your visit was not as expected, and we apologize for any inconvenience. Our team is always here to assist should you have questions or concerns during your stay, and we hope you will consider giving us another opportunity in the future.Best Regards,Dee ChristleGeneral Manager

6/10 Aceptable

Norman

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Hit with a hidden fee upon arrival. They call it a resort fee, but it is not a resort.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de General Manager el 24 abr. 2024
Dear Norman,Thank you for your review. We apologize for any confusion regarding our resort fee. Going forward, we will do our best to be transparent with our guests when it comes to our policies. Hopefully, your overall stay with us was a pleasant one. Should you return to the area, it would be our pleasure to provide you with a more exceptional stay.Best Regards,Dee ChristleGeneral Manager