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Evaluación: 10 - Excelente. 403 de 894 opiniones" "
10 - Excelente
403
Evaluación: 8 - Bueno. 293 de 894 opiniones" "
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Evaluación: 6 - Aceptable. 113 de 894 opiniones" "
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Evaluación: 4 - Mediocre. 45 de 894 opiniones" "
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Evaluación: 2 - Terrible. 40 de 894 opiniones" "
2 - Terrible
40
8,6/10
Limpieza
8,6/10
Personal y atención
7,6/10
Servicios
8,2/10
Estado de la propiedad e instalaciones
8,0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
6/10 Aceptable
Martha Rita
25 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
El Hotel bien, excelente ubicación, limpieza! Pero en la página ofrecen el Wifi de gratis y resulta que cuando llegas lo cobran! Ósea que es una publicidad engañosa
Martha Rita
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 30 ago. 2023
Good day Martha,Thank you for your feedback. We're glad you liked our hotel and location, and housekeeping will be proud you appreciated their attention to cleanliness. Our apologies, however, for any misunderstanding regarding our WiFi. It is indeed a complimentary feature that we are pleased to offer. Nevertheless, we hope you had a terrific getaway overall, and we hope to see you again. Sincerely,The West Palm Beach Marriott Management Team
10/10 Excelente
Gustavo
11 ago. 2022
Gustavo
Se hospedó 7 noches en julio de 2022
2/10 Terrible
Samira
Viajó con su familia
3 ene. 2022
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy mal servicio, no hubo limpieza no cambio de tendidos. El hotel en muy mal estado. Los baños se tapaban todo el tiempo el a/c no trabajo apropiadamente
Samira
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de General Manager el 5 ene. 2022
Good day Samira,
While we appreciate you taking a moment to reach out, we apologize for any aspects of your time with us that failed to meet your expectations. We appreciate your patience with our current pandemic policies, which states that our housekeeping services are every sixth day and that amenity replenishment is upon request. Our maintenance team has been made aware of your concerns and will be addressing any issues as soon as possible. Thank you for your insights, and we wish you all the best on your next adventure.
Sincerely,
The West Palm Beach Marriott Management Team
10/10 Excelente
jose
20 nov. 2021
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Esta súper bien ubicado
jose
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2021
Respuesta de General Manager el 23 nov. 2021
Good day Jose,
Our location is perfect for those who want to make the most of their time in the area, and we're so glad you took advantage of it! We trust you had everything you needed for a fun and refreshing getaway, and we look forward to seeing you again someday. Thank you for choosing West Palm Beach Marriott!
Sincerely,
The West Palm Beach Marriott Management Team
10/10 Excelente
Maria
25 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente!!!
Maria
Se hospedó 3 noches en octubre de 2021
Respuesta de General Manager el 26 oct. 2021
Good day Maria,
Thank you for taking a moment to leave us such a fantastic rating! We are delighted to hear you enjoyed your stay with us, and we hope you will come back to visit again soon at West Palm Beach Marriott.
Sincerely,
The West Palm Beach Marriott Management Team
8/10 Bueno
Manuel, Doral
Viajó con su pareja
16 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Precio, ubicación y servicio muy acordes. Volvería!!
Manuel
Se hospedó 2 noches en octubre de 2021
Respuesta de General Manager el 19 oct. 2021
Good day Manuel,
Thank you for the kind words regarding your recent stay at West Palm Beach Marriott. Our prime location and hospitable staff are just some of the reasons why guests love to stay with us time and time again, so it's great to know that you enjoyed both during your stay. Please do not hesitate to visit us again the next time you come to the area.
Sincerely,
The West Palm Beach Marriott Management Team
10/10 Excelente
Velmarie
17 sept. 2021
Velmarie
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
2/10 Terrible
Rodolfo
1 sept. 2021
Rodolfo
Se hospedó 6 noches en agosto de 2021
2/10 Terrible
Cliente verificado
Viajó con su pareja
21 jun. 2021
Jorge Pacheco
sáb, 22 may 12:47
para Expedia
Estimados
Le solicito por favor cancelar esta reservación por error de fecha quería registrar para el día de hoy y por alguna razón se cambió la fecha a 19 de junio.
Les ruego enviar la cancelación al hotel para realizar una nueva reservación.
Saludos
Gracias
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de Jennifer el 6 ago. 2021
I am sorry to hear about your experience. I would love to discuss this further with you. Please call the hotel directly to speak to Jennifer so we may understand what challenges you may have experienced. We strive to make every guest feel welcomed and have an exceptional stay. Thank you for your feedback and we look forward to speaking with you soon!
10/10 Excelente
Cliente verificado
18 may. 2021
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
10/10 Excelente
helmut, espana
3 jul. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
My comodo servicio phenomenal
Leegamas aqui rs el tercero hotel hemos visto en usa el personal mas amabla no puedes ser, los oltro clientes en este hotel no hacen ruido es como una sensation ingreible. Todo muy bien y muy bien conectado ahora estamos a viaje a miami hotel hilton downtown. No puede ver nada de marriott.mariot hasta ahora en palmbeach es el nummero 1.
helmut
Se hospedó 3 noches en junio de 2018
Respuesta de Director of Rooms el 4 jul. 2018
Dear Guest, thank you for the generous rating of our hotel, the West Palm Beach Marriott. We are delighted you enjoyed everything our hotel has to offer, including our great staff, excellent location, and well-appointed accommodations. Reviews such as yours mean a lot. Thanks again, and we look forward to welcoming you back.
Sincerely,
Saida Kouya,
Director of Rooms
10/10 Excelente
jorge
26 jun. 2017
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
jorge
Se hospedó 1 noche en junio de 2017
Thank you
10/10 Excelente
Lilia
27 sept. 2016
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel agradable y convenientemente ubicado
Es un buen hotel, en buenas condiciones, habitaciones amplias lo cual era importante para mi familia.
Mi tarifa no incluía buffett y cobran estacionamiento.
Personal de recepción amable.
En general, agradable estancia.
Lilia
8/10 Bueno
Jorge abadia
25 jul. 2014
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Jorge abadia
10/10 Excelente
Alexia, Honduras
4 nov. 2013
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Limpieza
Excelente
Alexia
6/10 Aceptable
Modesto cruz, cuernavaca
8 oct. 2013
buen servicio
bien
Modesto cruz
4/10 Mediocre
Maykel
24 jul. 2012
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Viaje
Bueno el hotel muy bonito y todo pero no supero mis expectativas empezando que fuimos 5 personas y tuvimos que dormir una encima de la otra porque no me pusieron las camas que yo pedí so por lo demás todo bien pero in poco incomodos por esa situación
Maykel
10/10 Excelente
Bev
Viajó con su familia
26 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel was close to PBI - unfortunately the shuttle didn't start till 6 am but Uber was reliable and on time. We enjoyed our room and the bar area for a light snack.
Bev
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Director of Front Office el 27 abr. 2024
Dear Bev, We are delighted you chose to stay with us at West Palm Beach Marriott. We want to be a true home away from home for travelers, so our highest priority is to make sure every guest has a relaxing experience with comfortable accommodations. Thank you for taking time out of your busy day to recognize our efforts. We look forward to welcoming you back for another pleasant visit soon.Warm Regards, Jeffrey Tenner, Director of Front Office
10/10 Excelente
Dania
Viajó con su familia
20 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Room had a slight musty smell, otherwise good.
Dania
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
4/10 Mediocre
John
17 abr. 2024
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No notification of charge for parking.
John
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Director of Front Office el 19 abr. 2024
Dear John, Thank you for sharing your feedback with us. We regret to learn that your recent experience fell short of your expectations. Transparency is paramount to us, and we make every effort to communicate all charges, including parking fees, clearly on our website for guests to review before booking. We appreciate your input and hope you had a pleasant overall stay. Thank you again for being our guest. We wish you all the best. Warm Regards, Jeffrey Tenner, Director of Front Office
8/10 Bueno
Jeronimo
Viajó con su pareja
12 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Convenient and well located.
Jeronimo
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Director of Front Office el 13 abr. 2024
Dear Jeronimo, Thank you for including West Palm Beach Marriott in your travel plans. We are pleased that you enjoyed our convenient location and that we were perfectly situated near everything that you planned to see and do during your visit. Your satisfaction brings us great joy, and we appreciate you sharing your experience for the benefit of future guests. It was a pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Warm Regards, Jeffrey Tenner, Director of Front Office
8/10 Bueno
Shelley
11 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Enjoyed our stay
Shelley
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
2/10 Terrible
Ken
23 feb. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Staff was rude and abusive
Did not service room
Ken
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de Director of Front Office el 24 feb. 2024
Dear Ken, Thank you for evaluating your recent stay with us. We sincerely apologize for the behavior of our associates and the service concerns during your visit. We will share your issues with the appropriate individuals to ensure a better guest experience in the future. Thank you again; we hope you will reconsider another visit so we can show you the hospitality you deserve.Warm Regards,Jeffrey TennerDirector of Front Office
6/10 Aceptable
Larry, Cherokee Ridge AL
Viajó en grupo
12 feb. 2024
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Quiet and convenient. No heat and refrigerator did not work. Rooms showed alot of wear and tare. Several attempts to fix but no results. I feel I did not get my $400. worth of stay.
Larry
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Director of Front Office el 14 feb. 2024
Dear Larry, Thank you for taking the time to review your stay. We are extremely sorry for the inconvenience you had with your room and that you felt it needed updating. We will share your comments with the appropriate individuals for our future plans. We also apologize for the maintenance issues you faced and will be addressed to them. We understand your frustration and are grateful for your patience. We hope you will give us another opportunity to provide you with the flawless hospitality we are known for.Warm Regards,Jeffrey TennerDirector of Front Office
6/10 Aceptable
cynthia
Viajó por negocios
4 feb. 2024
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Great, impeccable staff. However, facilities need an upgrade
cynthia
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Front Office el 5 feb. 2024
Dear Cynthia, We appreciate you being our guest and sharing your observations. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us and the service delivered by our associates. Your comments regarding the room updates have been noted, and we are pleased to share that a revitalization project is scheduled for this year. This remodel is part of our ongoing commitment to providing our guests with an inspiring and contemporary experience. We hope you will consider staying with us again to see the improvements firsthand.Warm Regards, Jeffrey Tenner Director of Front Office
4/10 Mediocre
Alberto
29 ene. 2024
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
This could be a good hotel, the price/quality is not there. It is very old...
Alberto
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Front Office el 1 feb. 2024
Dear Alberto, Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We regret that you were disappointed with the rate of your visit. Many guests see us as a good value, and we work to keep our pricing competitive with other hotels in the area. It was our pleasure hosting you, and we hope you will choose to stay with us again on a future visit to West Palm Beach.Warm Regards,Jeffrey TennerDirector of Front Office
6/10 Aceptable
Amani
Viajó en grupo
27 ene. 2024
No le gustó: Limpieza
I liked the service of the bistro. I didn’t like the lack of cleanliness, the very old gym equipment and absence of renovation of the bathrooms at least.
Amani
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Director of Front Office el 28 ene. 2024
Dear Amani, It was a pleasure having you stay with us. We are glad you enjoyed most of your visit and your time at the Bistro Ten Zero One. However, we apologize for the cleanliness issues you experienced and that you did not appreciate certain aspects of your accommodations and fitness center. Your constructive feedback will be shared with the appropriate teams for a better guest experience in the future. We hope to have another chance to provide a better experience on your next visit. Warm Regards,Jeffrey TennerDirector of Front Office
4/10 Mediocre
Haewon Helen
17 ene. 2024
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel is dated and not very clean. The front desk was nice though.
Haewon Helen
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
10/10 Excelente
Leslie
8 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Leslie
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
2/10 Terrible
Carole
3 ene. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Not good!
Room was falling apart! Construction paper on window-didn’t tell us!! Hook falling off in bathroom! Closets are ridiculously small!
Carole
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
10/10 Excelente
Estefania, West Palm Beach
1 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
fees were confusing
Estefania
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
8/10 Bueno
Renee
30 dic. 2023
Renee
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Director of Front Office el 20 ene. 2024
Dear Renee, We are happy you chose West Palm Beach Marriott for your recent visit. It was a pleasure having you as our guest, and we hope you will revisit the next time your travel brings you to our area.Warm Regards,Jeffrey TennerDirector of Front Office
10/10 Excelente
YULAN
27 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
YULAN
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
10/10 Excelente
Jessica
Viajó por negocios
25 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nice hotel, walking distance from theater & shops.
A little disappointed that WiFi wasn’t included.
Jessica
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2023
10/10 Excelente
Wolvynz
25 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Good place but i wasn't ok with the parking' fee
Wolvynz
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
2/10 Terrible
william
Viajó con su familia
24 dic. 2023
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
I drove from the panhandle of Florida and chose this hotel for its convenience to catch an early flight. I woke up to a shower that would not drain and full of two inches of dirty water. Being in a rush to catch a flight I did not have time for the maintenance staff to come and look at it. What a waste of money. Staff were very nice.
william
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
8/10 Bueno
Christin
Viajó con su pareja
22 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Christin
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
10/10 Excelente
Michael
19 dic. 2023
Michael
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
8/10 Bueno
Hugh
Viajó con su familia
18 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hugh
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
6/10 Aceptable
Elizabet, boca raton
Viajó con su familia
16 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel was clean, in good area and at most very friendly. The room service was horrible on both time we ordered.
Elizabet
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
6/10 Aceptable
Kathleen
Viajó por negocios
15 dic. 2023
Le gustó: Personal y atención
Very ttired hotel
Kathleen
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
10/10 Excelente
Gislaine
Viajó en grupo
15 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Gislaine
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
2/10 Terrible
Philip
12 dic. 2023
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Inconvenient and unpleasant neighborhood. No assistance checking in. Broken television in first room. Moved to another room with a leaky faucet that kept us up all night, and engineering could not repair.. Inexperienced front desk. Dilapidated property. Very expensive for the quality.
Philip
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
10/10 Excelente
Robert John
11 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ive been staying here for over 6 years. They don't charge for parking and very conveniente to I 95 and the beaches.
Robert John
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
10/10 Excelente
David
10 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Not walking distance to downtown.
David
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
6/10 Aceptable
Mitchell
Viajó con su familia
8 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Comfortable, but could use some investment
Hotel seems a little long in the tooth for a Marriott. Drop ceilings in the bath make it seem old, in need of an update. Location is a little isolating for walks. Food and bar service was good, can recommend the hotel restaurant. Pool was nice, comfortable place to hang out, except for road noise.
Mitchell
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
10/10 Excelente
Daniel
Viajó con su familia
27 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Everyone was extremely friendly and everything was extremely clean. Bar had great food and drinks.
Daniel
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de General Manager el 29 nov. 2023
Good day Daniel,Your kind words are much appreciated. It's delightful to hear that our friendly team members and clean accommodations helped make your visit that much better. Thank you so much for the review, and we hope to see you again soon. Sincerely,The West Palm Beach Marriott Management Team
4/10 Mediocre
Seana
24 nov. 2023
Seana
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
10/10 Excelente
Michael, Somers Point
18 nov. 2023
Michael
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
10/10 Excelente
Jennifer
28 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
One Night Stay
We love it. Super friendly. Clean. Definitely book again.
Jennifer
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de General Manager el 30 oct. 2023
Good day Jennifer,Thank you so much for the high rating. We're delighted to know that our clean accommodations and friendly service impressed you during your visit. We can't wait to host you again soon!Sincerely,The West Palm Beach Marriott Management Team