Interior

Opiniones sobre Best Western Coquitlam Inn Convention Centre

2.5 out of 5
Best Western Coquitlam Inn Convention Centre
319 North Rd, 319, Coquitlam, BC

Opiniones

8,2

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 301 de 824 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 342 de 824 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 125 de 824 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 42 de 824 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 14 de 824 opiniones" "

8,6/10

Limpieza

8,6/10

Personal y atención

8,2/10

Estado de la propiedad e instalaciones

Opiniones

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
FALTA LIMPIEZA
faltaba limpieza en áreas comunes y habitación, El personal muy frío.
Se hospedó 10 noches en julio de 2018
Respuesta de Bill el 9 ago. 2018
Hola, Agradezco sus comentarios y lamento mucho que el personal esté frío y que el área común no esté limpia. Ambos son inusuales para nosotros. Sinceramente, Bill Thompson Gerente general

6/10 Aceptable

Victor manuel

No recomendable, lejos de todo
El hotel me pareció un poco lejos de Vancouver, el precio es muy alto para lo que ofrecen
Se hospedó 1 noche en agosto de 2017
Hola Víctor, Gracias por quedarse con nosotros y para su revisión. Estamos a 20 minutos en skytrain o 30 minutos en coche al centro de Vancouver. Sinceramente, Bill Thompson Gerente general

10/10 Excelente

Carina

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2018

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
This is a decent hotel, it’s not 5 stars but it did the job and was stalked up with necessities.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Se hospedó 5 noches en septiembre de 2018

10/10 Excelente

Yun

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
酒店位置不错
整体还是不错的,位置就在高速旁很好找,旁边是韩国城,很多好吃的还有超市走路就可以到。房间很整洁,就是一进去有股潮味儿,后来开了空调好多了。
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
The in room tub was awesome, and the shower with two opposite sprayers was also great. Didn't get a chance to use the indoor pool, hot tub, or steam room but they were being used by others and it looked great. Ordered room service and enjoyed a burger for dinner and an egg/bacon breakfast. The bed was super comfortable and enjoyed a restful night.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018

6/10 Aceptable

tan, Singapore

Le gustó: Comodidad de la habitación
Peaceful and safe place to stay ...
Nothing special feeling in my mind.. A hotel provides the basic standard services only. We have to greet the staff instead they do so every day .. The staff need to know how to say " thank you " and more to improve in politeness..
Se hospedó 10 noches en septiembre de 2018

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018

10/10 Excelente

Jen

Very good
This place was great, rooms and hotel were clean. Resteraunt was average, and was pretty dead for a Saturday night. The pool/hot tub area was really neat like an atrium. Staff was friendly.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 18 sept. 2018
Hello Jen, I appreciate hearing the hotel was great and clean as well as the staff was friendly. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 18 sept. 2018
Hello, Thank you for taking the time to review our hotel. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 18 sept. 2018
Hello, Thank you for your review. Sincerely, Bill Thompson General Manager

4/10 Mediocre

Ernesto

Why was I charged an extra 100 dollars? Poor
I booked for 3 people and when I arrived I was given double bed, then I got transferred to a 2 room good enough, and I was promised by the staff that there wont be an extra charge but when I checked out they charged me an extra 100 dollars.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 18 sept. 2018
Hello Ernesto, Thank you for staying with us. I am sorry to hear about this experience and will look into this. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 18 sept. 2018
Hello, Thank you for taking the time to review our hotel. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Rhoda

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 18 sept. 2018
Hello Rhonda, Thank you for staying with us. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Anne, Montreal

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Location was good.. near sky train, shops and restaurants
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 11 sept. 2018
Hello Anne, Thank you for taking the time to write a review. We appreciate it. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 11 sept. 2018
Hello, Thank you for reviewing our hotel. Sincerely, Bill Thompson General Manager

10/10 Excelente

Lisa, Kamloops

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Quick and easy check in. Room was clean. Staff was great. Would stay here again
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 11 sept. 2018
Hello Lisa, I appreciate hearing the room was clean, staff was great and would stay again. Sincerely, Bill Thompson General Manager

10/10 Excelente

Jessica M

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 11 sept. 2018
Hello Jessica M, Thank you for the 5 out of 5 review! Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Bob

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 11 sept. 2018
Hello Bob, Thank you for your review. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

William, Calgary

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 9 sept. 2018
Hello William, Thank you for your review. Sincerely, Bill Thompson General Manager

10/10 Excelente

Evan, Portland, OR

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
The pool area is very nice. We stayed in a two bedroom suite which was fine for 5 adults. It had a spacious living area and kitchen which made our stay enjoyable. The staff really goes above and beyond in order to make the stay comfortable. They shipped me a forgotten item the same day that I called them.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 9 sept. 2018
Hello Evan, I'm happy our two bedroom apartment suite worked well for the 5 adults you had staying here. Sincerely, Bill Thompson General Manager

10/10 Excelente

Kristen

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Can't wait to return!!
Amazingly accomodating staff. So friendly and welcoming & really made our trip special :)
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 7 sept. 2018
Hello Kristen, Thank you for your review. I appreciate hearing the staff was amazing and accomodating and made your trip special. Sincerely, Bill Thompson General Manager

6/10 Aceptable

Papajak, Edmonton, AB

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
This hotel will be closing at the end of September and will be demolished in the spring to make way for a high rise condo development.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Very spacious room, clean facility. I would stay here again
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 7 sept. 2018
Hello, I'm happy to hear you enjoyed your stay and would stay again. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
The jungle room. Place was quiet away from traffic noise.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 6 sept. 2018
Hello, I'm happy you enjoyed our indoor tropical garden and that the hotel was quiet. Sincerely, Bill Thompson General Manager

10/10 Excelente

Kerry D.

Two bedroom suite was spotless and perfect for our needs
We really enjoyed our stay here. We travelled as a family of two parents, with an adult child along, and the two bedrooms gave us a lot of space and privacy. The beds are very comfortable with crisp, white linens. The entire suite is in very good shape and the fully equipped, modern kitchen and dining area is such a nice convenience. We did not use the restaurant at all, but did use the pool and hot tub and quite enjoyed it. I love clean hotel rooms when we travel and was definitely pleased with this hotel.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018

6/10 Aceptable

Tara, Bc

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
It doesn’t really matter what I put here because the hotel is closing in September 2018. The first thing that was wrong when we walked in the room was the ac wasn’t working but staff came and fixed it. Then the next morning trying to relax and have a bath at 5am not hot water and no water pressure. The wifi is terrible.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 6 sept. 2018
Hello Tara, Thank you for writing a review. We do read and appreciate hearing all comments. We are commited to providing the betst guest experience until the day the hotel closes. Sincerely, Bill Thompson General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Bill el 6 sept. 2018
Hello, Thank you for rating us 5 out of 5. We appreciate it. Sincerely, Bill Thompson General Manager

10/10 Excelente

Debbie

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
We loved Vancouver
The location was good for access to the motorway. We were given a room overlooking the indoor pool . The pool was great it didn't matter what the weather was doing. The reception and bistro staff were friendly and helpful.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 6 sept. 2018
Hello Debbie, I am happy to hear you loved Vancouver and our hotel worked out good for your stay. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Wendy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 29 ago. 2018
Hello Wendy, Thank you for staying with us. We appreciate your business. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

FLORENCE

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
j'y retournerai
séjour très agréable dans cet hôtel qui est loin du centre ville mais très proche de l'accès au métro. Chambre spacieuse, propre et confortable. Piscine agréable après une journée de visite !
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 28 ago. 2018
Bonjour FLORENCE, Merci de rester avec nous et de revoir notre hôtel. Je suis très heureux d'entendre que vous avez apprécié l'hôtel et la piscine. Cordialement, Bill Thompson Directeur général

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
The staff was excellent, the property is old and in need of more than just cosmetics. There is no longer a buffet breakfast as there was when we stayed the year before and is now menu service only, not that the buffet was anything to rave aboit but it was a cheap & quick option when you have kids, so I'd recommend breakfast at White Spot 1.5 blocks uo North Road... it will save you money and be FAR better quality. Have stayed here many times over the years, this will be the last time, very disappointing altogether but ultimately it was just a place to sleep and the rest of the trip was great. Recommend spending a bit more money and staying elsewhere.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 23 ago. 2018
Hello, Thank you for your review and appreciate hearing your comments. Last year our restaurant operator went bankrupt without giving us notice. We quickly put together a free continential breakfast until we were able to re-open the restaurant until our management. Sincerely, Bill Thompson General Manager

10/10 Excelente

Ursula C.

Excellent, especially for kids
The hotel was lovely. We had a 2 bedroom suite with a wonderful modern kitchen. The heated pool and Jacuzzi were of a good size surrounded by real plants. But the hi-lite was the service. Unbelievable staff who bent over backwards to accommodate us because of our time issues. Especially Jarveen made sure that all our problems got solved immediately. She wouldn't even accept a tip, telling us that she feels it is part of her job to do the best for the Best Western Plus Coquitlam guests. We will be back for sure.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2018

8/10 Bueno

Delvin, Sutton, NE

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Sorry to hear that this hotel is going to be torn down in a few weeks.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 6 sept. 2018
Hello Delvin, Thank you for staying with us. We appreciate your business. Sincerely, Bill Thompson General Manager

4/10 Mediocre

Guy

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel is outdated
Outdated and the beds are very uncomfortable
Se hospedó 6 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 21 ago. 2018
Hello Guy, I'm sorry to hear the beds were uncomfortable. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 21 ago. 2018
Hello, Thank you for taking the time to rate our hotel. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
An unpleasant experience !
I booked this hotel through Hotels.com, however the staff of the hotel said that I booked through Expedia, actually, he showed the document to prove that. I don't know whats going on! Moreover, the staff ask me to present my credit card , I gave him, when he gave back to me, I ask him what is it use for, he said that he made the deposit and charge the rent of the room though my credit card. When I check out, the hotel will void the transaction if everything in the room is Ok and I pay the rent by cash. I wonder why didn't he tell me before if the hotel use my credit card to pay the rent, the staff said that this is the policy of Expedia. However, the most important thing is I booked the room through Hotels.com, not through Expedia !!! This experience made me unhappy and worried about the leaking of my personal data!!!
Se hospedó 1 noche en julio de 2018
Respuesta de Bill el 6 sept. 2018
Hello, Thank you for staying with us. I am sorry to hear about the confussion you experienced between Hotels.com and Expedia. I would suggest contacting Hotels.com and speak with them. Sincerely, Bill Thompson General Manager

4/10 Mediocre

YONGWAN

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 21 ago. 2018
Hello YONGWAN, Thank you for staying with us. I'm sorry to see you did not have a good stay. Sincerely, Bill Thompson General Manager

10/10 Excelente

SEOKYOUNG

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
친절한서비스
만족했습니다
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 23 ago. 2018
안녕하십니까? SEOKYONG, 우리와 함께 해줘서 고마워. 당신이 머무르는 것에 만족한다는 말을 듣고 기쁘게 생각합니다. 진정으로, 빌 톰슨 총 관리인

10/10 Excelente

Lynne

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 21 ago. 2018
Hello Lynne, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate your business. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Dated facility but clean and comfortable. Staff are helpful and friendly. Great location for transit. Excellent parking (especially for bigger vehicles).
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 21 ago. 2018
Hello, I appreciate your comments about the hotel, staff and parking. Thank you for your review. Sincerely, Bill Thompson General Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 4 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 21 ago. 2018
Hello, Thank you for staying with us. Sincerely, Bill Thompson General Manager

6/10 Aceptable

S, Vancouver

Le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
There was a bit of dried blood on our sheets. There were fleas in the bag of complimentary dog cookies and the dish for the dog was quite dirty still. The staff replaced the sheets and I remade the bed.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 21 ago. 2018
Hello S, Thank you for staying with us. I am very sorry to hear about these issues. This is not normal for our hotel and I will make sure it is corrected for future guests. Sincerely, Bill Thompson General Manager

8/10 Bueno

Lamri, Montreal ( Dorval )

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nice stay
Nice hotel close to the train to downtown Calgary.
Se hospedó 2 noches en julio de 2018
Respuesta de Bill el 17 ago. 2018
Hello Lamri, Thank you for your review. We are a 10 minute walk to the skytrain that will take you into downtown Vancouver. Sincerely, Bill Thompson General Manager

6/10 Aceptable

Family, San Diego, California

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Hotel is closed to shop. Gym is old machine and time close at 9:30pm..!!??
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 15 ago. 2018
Hello, Thank you for staying with us. We are close to shopping and the skytrain. The gym does close at 9:30 pm as it's lcoation is close to guest rooms. Sincerely, Bill Thompson General Manager

6/10 Aceptable

JUNG MIN

정말 숙박말고는 크게 장점이 없는 숙소.. 세탁방도 없고, 조식도 불포함에 심지에 생수도 병당 2.5불을 내야 함..
Se hospedó 8 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 17 ago. 2018
안녕하세요 정민님, 귀하의 검토에 감사드립니다. 우리는 세탁물이나 무료 아침 식사가 없습니다. 우리는 나가는 세탁 서비스와 풀 서비스 레스토랑이 있습니다. 진정으로, 빌 톰슨 총 관리인

8/10 Bueno

Angela

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 13 ago. 2018
Hello Angela, Thank you for staying and reviewing us. Sincerely, Bill Thompson General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Ausgangspunkt für unsere Rundreise.
Wir haben das Hotel als Ausgangspunkt für unsere Rundreise gebucht. Ist ca. 20 KM von Vancouver City entfernt aber gut mit der Expo Line zu erreichen. Das Tagesticket für den ÖPV ist sehr empfehlenswert. Gilt für alle Zonen und die Fähre noch Nord-Vancouver. Würden wir wieder buchen.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 16 ago. 2018
Hallo, Danke, dass Sie Ihre Reise mit uns begonnen haben. Wie Sie bereits erwähnt haben, ist unsere Nähe zu Vancouver einfach per Skytrain oder Auto zu erreichen. Ich freue mich zu hören, dass du wieder bei uns bleibst. Mit freundlichen Grüßen, Bill Thompson Generaldirektor

8/10 Bueno

Diana

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Gutes Hotel für Start einer Rundreise
Zimmer sind schon etwas älter, insgesamt aber guter Zustand. Pool ist sehr schön. Lage ist OK, wir haben dort die erste Nacht nach Ankunft verbracht, vom Flughafen ca. 30 Minuten Fährt. Gutes Hotel als Start für eine Rundreise oder in die City wenn man mit dem Auto mobil ist. Restaurant vor Ort ist auch OK, man erhält als Hotelgast einen 10% Gutschein.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018
Respuesta de Bill el 16 ago. 2018
Hallo Diana, Ich freue mich über Ihre ausführliche Bewertung von Ihrem Aufenthalt. Ich bin froh, dass wir ein guter Start für Ihre Reise nach British Columbia waren. Mit freundlichen Grüßen, Bill Thompson Generaldirektor