Una piscina techada

Opiniones sobre Holiday Inn Express Toronto - North York, an IHG Hotel

2.5 out of 5

Opiniones

8,2

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 374 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 376 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 160 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 57 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 33 de 1000 opiniones" "

8,4/10

Limpieza

8,4/10

Personal y atención

8,2/10

Servicios

8,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

4/10 Mediocre

Carlos Eduardo

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nada
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
safe travels

10/10 Excelente

Stalin

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Jesus R.

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente ubicación y buen servicio de desayuno
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Ghyath Fawaz- General Manager el 27 dic. 2023
Dear Jesus,Thank you so much for your perfect rating! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay at Holiday Inn Express North York.Your satisfaction is incredibly important to us, and we're delighted that we met your expectations. If there's anything specific that made your stay exceptional or any additional feedback you'd like to share, we'd love to hear more.We truly appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back for another outstanding stay in the future!Best Regards,

2/10 Terrible

luis fernando

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No pude ser ni checo in por que ne pedian una tarjeta de crediro. Perdi mi dinero y tuve que buscar un lugar de ultima hora.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Ghyath Fawaz- General Manager el 27 dic. 2023
Dear Luis Fernando,Thank you for taking the time to review us. We're truly sorry to hear about the inconvenience you experienced during your check-in process. At our hotel, it's part of our standard policy to request a credit card upon arrival for check-in. This is a common practice in the hospitality industry to cover incidentals or any additional charges that might occur during the stay.We understand the frustration this situation might have caused and apologize for any confusion. Your feedback is valuable, and we'll ensure that our policies are communicated more clearly to prevent any future misunderstandings.If there's anything else we can assist you with or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out. We'd appreciate the opportunity to make things right and regain your trust. Thank you for bringing this to our attentionSincerely,

10/10 Excelente

Gerardo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Very Good
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Ghyath Fawaz- General Manager el 24 nov. 2023
Dear Gerardo,Thank you for your fantastic 5-star review! We're thrilled to hear that you had an excellent experience during your stay with us. Our team works hard to ensure every guest feels comfortable and well taken care of. We hope to welcome you back soon for another wonderful stay!Best regards,

6/10 Aceptable

Anthony

fine
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Ghyath Fawaz -General Manager el 27 oct. 2023
Dear Anthony,Thank you for taking the time to share your thoughts about your recent stay at our hotel. We value all guest feedback, and we're sorry to learn you rated our facilities and services with 3 out of 5.We are constantly striving to improve and provide our guests with a more exceptional experience, so we would appreciate any additional comments or suggestions you might have. Your input can help us identify areas where we can make meaningful changes to enhance the quality of our service.We hope you might consider giving us another chance in the future. We are committed to learning from your feedback and working diligently to make your next stay more than just "fine" – we aim to make it truly exceptional.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the opportunity to serve you better on your next visit.Warm regards,

10/10 Excelente

REYNA

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gustó mucho, cómodo limpio, tranquilo y cerca a dónde voy iba
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Ghyath Fawaz -General Manager el 9 oct. 2023
Dear Reyna,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review! We're delighted to hear you had such a fantastic experience during your stay with us. Providing our guests with exceptional service and a memorable stay is our top priority, and we're thrilled to know that we succeeded in meeting your expectations.Your positive feedback is greatly appreciated, and serves as a source of motivation for our team. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future. Your loyalty as our guest is highly valued, and we're here to ensure you have another 5-star experience whenever you choose to stay with us again. Thank you for choosing us, and we can't wait to see you again soon.Sincerely,

10/10 Excelente

Hans

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Good service
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Ghyath Fawaz -General Manager el 24 sept. 2023
Dear Hans,Thank you so much for taking the time to leave us a five-star review! We're absolutely thrilled to hear about your positive experience during your stay with us. we strive to provide our guests with the best possible experience, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in making your stay enjoyable.Once again, thank you for choosing Holiday Inn Express Toronto- North York and we look forward to hosting you again soon!Warm regards,

2/10 Terrible

Carlos

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Ghyath Fawaz - General Manager el 31 ago. 2023
Dear Carlos,Thank you for sharing your thoughts regarding your recent stay. We apologize if your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us as it helps us improve our services.We're sorry to hear that you didn't find our hotel up to your standards. We would appreciate any specific feedback you could provide that would help us understand the areas where we fell short, so we can work towards enhancing our guest experience.Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your understanding as we work to improve our services.Kind regards,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Personal muy amable , habitación cómoda y todo muy limpio
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

LAURA

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
sin más
Si vas por negocios el hotel no está mal,ya que está bien conectado y cerca del aeropuerto. Está un poco anticuado aunque muy limpio. El desayuno tiene muy poca variedad. Para los precios de la zona este hotel está OK, pero sin más.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buena
Se hospedó 3 noches en julio de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su pareja
No le gustó: Servicios
Mal olor de la habitación , un poco viejo, vecinos de habitación escandalosos
Se hospedó 3 noches en junio de 2019

6/10 Aceptable

JOSE LUIS

Se hospedó 7 noches en mayo de 2019

10/10 Excelente

Miguel

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El servicio excelente y muy buena ubicación. El desayuno está bastante agradable, solo las instalaciones estan algo viejas.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019

8/10 Bueno

Iris B

Le gustó: Comodidad de la habitación
Pasillos llenos de toallas usadas.
El hotel es demasiado básico, no fueron muy amables y los pasillos permanecen llenos de sábanas y toallas de baño usadas tiradas en el piso. Es muy desagradable.
Se hospedó 3 noches en julio de 2018

8/10 Bueno

Iris B

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bueno y recibes por lo que pagas.
El hotel está muy bueno y tiene las comodidades anunciadas para su precio.
Se hospedó 3 noches en junio de 2018

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente hotel, ubicación solo que...
Necesitan variar el desayuno, que hubiera más opciones de fruta en lugar de tanto pan,
Se hospedó 7 noches en abril de 2018

8/10 Bueno

Erick

No le gustó: Limpieza
Hotel básico un poco lejos de Downtown
El hotel está a una hora del centro de Toronto. Es necesario tomar primero un autobús y después el metro. Las instalaciones no son muy nuevas, nuestra habitación tenía un mal olor el primer día. El servicio del desayuno muy básico.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2018

6/10 Aceptable

viajero, cdmx

Le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Turismo
En general es un buen hotel express. Lo que no me agradó es que la alfombra del cuarto está demasiado sucia, ni se limpia a conciencia lo que la hace oler mal. La tina del baño tiene marcas de humedad ya de tiempo y se ve sucia. No me podía bañar con confianza ya que bacteria podría estar ahí. Fuera de eso fue una buena estancia. Mi recomendación es dar mantenimiento al hotel porque la mayoría de sus accesorios son muy viejos. Aquí en México los hoteles Holiday Inn toman mucho cuidado con lo que acabo de comentar y tienen mucha más calidad de habitación que este hotel en particular en Canadá. Me sorprendí al entrar a mi habitación ya que esperaba los mismos estándares que aquí en México pero no fue así.
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2017

8/10 Bueno

enrique, ann arbor - mi

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Uno noche estadia
Buen hotel - chequeo rápido - desalluno ok - mejor que ir a comer por otro lado - estadilla global in cuatro sobre cinco
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2017

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención
El hotel se encuentres lejos de la cuidad pero cuenta con estacionamiento lo cual es algo bueno si se acude con coche. Es algo viejo
Se hospedó 1 noche en octubre de 2017

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Hotel muy descuidado
El día que llegué al hotel me atendió un señor de edad avanzada muy lento. Se tardo como 20 minutos con el huésped de adelante solo en hacer el check in, 2 tarjetas de crédito de distinto banco no pasaron el depósito, hablé al banco para corroborar que había pasado y dijeron que no recibieron ningún intento de cargo por el hotel, lo tuve que hacer por tarjeta de débito, me cobraron la autorización y no se realizó el reembolso a la tarjeta al finalizar la estadía, tuve que hablar al banco para desconocer el cargo. La limpieza en la habitación no la hacían diario, si salías después de las 8:30 am no la hacían, me paso dos días que salí a las 9:00. El desayuno está bien. La zona no es la mejor, si caminas en la noche solo si te da un poco de miedo, esa parte no se ve muy seguro, además de qué hay pocas personas caminando a las 9:00pm. El aire acondicionado olía un poco extraño, además de que es muy ruidoso. Los elevadores son bastante viejos y muuuuuuy tardados. El personal era amable. En general, ocupa una renovación completa el hotel
Se hospedó 7 noches en septiembre de 2017

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Personal y atención
Hotel practico para el precio
Por el precio este hotel esta practico.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

6/10 Aceptable

CLAUDIO JOSE

10/10 Excelente

jeneth

Le gustó: Limpieza
It's clean and breakfast was good!
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024

10/10 Excelente

Helen

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Thank you
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024

10/10 Excelente

Doan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

2/10 Terrible

David

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, personal y atención
When we went to use the bathroom for the first time there was a giant poop in toilet and it was clogged. I called down to the front desk and was informed that maintenance had gone home for the night but I could go down and pick up a plunger to do it myself. At home I wouldn’t care but the fact they initially didn’t even offer to bring the plunger up was really annoying and it seemed like everything was an inconvenience for them.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
This is definitely not the experience we aim to provide for our guests. We are investigating this issue with our team to uncover why this room was in this state prior to your arrival. In the interim, please accept my sincere apologies for this unacceptable situation and know that we will follow up shortly.

10/10 Excelente

Sawyer

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Sophy

Viajó con su familia y niños pequeños
Check in was easy and the lady at the desk was very friendly and kind.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
Great to hear!

8/10 Bueno

William

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Property was fully booked with hockey and Ultimate teams; very, very busy and not quiet. Was assured by staff that an on-site security guard was there if an 'issue' occurred during the overnight period.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
These are always challenging situations, so thank you for sharing our success in handling this to the satisfaction of all our guests.

10/10 Excelente

Andrew

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Close to a police station just a wall separating the 2 property. That make me feel very secure. It was close to 3 major High Way. Easy in and out. Easy access to down town Toronto.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
Makes us all feel safe too! Safe travels Andrew!

8/10 Bueno

Marlene

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Affordable
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
Thank you and safe travels!

8/10 Bueno

Emmanuella

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
Thank you!

6/10 Aceptable

Matthew

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, servicios
While the stay was reasonably priced, the hotel was very crowded especially at breakfast time. To better satisfy guest needs, it would be good if some soft drinks or snacks were provided by the hotel at a reasonable cost. I was shocked to find that a single can of pop was $3.00 tax and that I could only pay by credit card to get it. A very small bag of chips was the same price and was simply too high. When combined with the unavailability of bottled water, the evening is not enjoyable at this hotel. There are no gas stations or convenience stores in the area and so there is no access to drinks or snacks for the evening. If the prices were more reasonable I would have little in terms of complaints with this hotel. Lastly, the staff was rude.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
Thank you for this feedback, we value anything that helps us better meet the needs of our guests.

8/10 Bueno

Shaline

Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
Thank you!

10/10 Excelente

Steven

Le gustó: Limpieza
It was nice
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Mark el 24 abr. 2024
Great to hear!

8/10 Bueno

Cheryl

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I loved the large parking lot to bring our dog for a walk. I liked having a back door to bring her out. We didn't like the following: we could hear a lot from surrounding rooms and main floor room was not ready when we arrived at 4pm. We waited for it to become ready until 5pm and then they put us in a 2nd floor room (even with our dog) because it still wasn't ready.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Mark el 24 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to provide this feedback for us. Unfortunately sometimes we are unable to meet all requests in terms of room types or floor preferences, and it sounds like our team could have had a more detailed and clear conversation with you about this. We will speak with the team and ensure they discuss all the options available to guests with these kinds of requests that we are unable to meet immediately, but may be able to meet it later in the day.Thanks again!

10/10 Excelente

Young

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Personal y atención, servicios
This hotel is new, clean, well designed and thought out and I loved that it didn't have carpet on the floor. Super easy and comfortable
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Mark el 24 abr. 2024
Great to hear!Thanks,

6/10 Aceptable

Aji

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The rooms are WAAAY TOO Small and congested.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Mark el 24 abr. 2024
Sorry to hear this was such a frustration for you on this stay! Though our rooms would not be categorized as suites, most of our clients are looking for the simple and straightforward set up of our rooms. Sorry that this was not a good match for you on this trip.

10/10 Excelente

Vince

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Great room, even had a day bed! Loved it!
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Mark el 24 abr. 2024
Thank you!

6/10 Aceptable

David

Viajó por negocios
Very Average , Jim tread mills all stopped working after 5 mins use
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Mark el 24 abr. 2024
Thanks David,We have looked into the reported issue with the treadmills, and cannot seem to replicate the issue you encountered. Please let us know about these kind of challenges when they are happening, so we can assist and get you back on track right away!

10/10 Excelente

yousif

Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Mark el 24 abr. 2024
:)

8/10 Bueno

cyrille

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Not bad but a lot of running in the corridor of my rooms.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
Please let our team know anytime you experience this kind of issue!

6/10 Aceptable

Colby

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
Thank you and safe travels!

10/10 Excelente

Mélanie

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
Thanks! Safe travels! :)

2/10 Terrible

Lucia

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Was told I needed to move to a different hotel with no reason given. The other hotel was 20 minutes further.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Mark el 10 may. 2024
Sorry for this unfortunate situation, we are evaluating how we handled this situation and how we can better handle these kinds of emergencies in the future.