Decoración personalizada, muebles diferentes y escritorio

Opiniones sobre Randor Residence Tokyo Grand

3 out of 5
Randor Residence Tokyo Grand
4-35-14, Higashinippori, Tokyo, Tokyo

Opiniones

6,6
Evaluación: 10 - Excelente. 3 de 10 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 3 de 10 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 1 de 10 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 0 de 10 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 3 de 10 opiniones" "

6,4/10

Limpieza

8,0/10

Personal y atención

7,0/10

Servicios

6,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

YUHUI

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
住宿前後都有大型超市很方便。交通位子也很不錯。只是這次我們入住2/27-3/5、對於打掃真的要加強。我們入住時、在床底發現還有前面客人的小朋友襪子&餅乾屑。冰箱旁也是無意間發現有灰塵。還有洗衣粉也都沒補。
Se hospedó 7 noches en febrero de 2024
Respuesta de Randor Residence Tokyo el 1 abr. 2024
Thank you very much for using Landor Hotel. Thank you for your valuable opinion. All of our staff will work hard to provide better service based on your feedback. We will try our best to improve our cleaning. We look forward to seeing you again.

10/10 Excelente

RAGHUNATH MOTIRAM

Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de ランドーホテル 伊藤 el 24 feb. 2024
Thank you for choosing our hotel, and we are glad to hear that you were satisfied with your stay. We look forward to seeing you again.

8/10 Bueno

JENILYN

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Extremely difficult to find property especially at night , v v v dark , no lighted signboard, no lobby to keep luggages, quite difficult to get taxi, tv too low on table, access to 2 supermarkets 💦
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de RANDOR HOTEL Yoshino el 24 oct. 2023
Thank you for choosing RANDOR HOTEL. We apologize for any inconvenience caused. We always welcome custmer's request to put your luggage in a room before check-in. We look forward to serving you again.

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
The worst experience. It might look like a deal but you get what you pay for. Sketchy neighborhood
Se hospedó 14 noches en agosto de 2020

10/10 Excelente

KATSUHISA

Se hospedó 1 noche en febrero de 2021

10/10 Excelente

Sayaka

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
住める(笑)
めちゃくちゃ良かった。 強いてあげるなら 調理器具や皿がもう少しあったら っていうのと、グリルに網がついてなかったので、あったら良かったな…ぐらいです。
Se hospedó 1 noche en enero de 2021
Respuesta de スタッフ el 23 ene. 2021
この度は当ホテルをご利用して頂き、誠にありがとうございました。 お部屋も非常に気に入っていただけたようで大変光栄でございます。お客様に指摘して頂いた点に関しましては真摯に受け止め、サービスの向上を目指す所存でございます。 我々のホテルは東京以外に北海道、京都、福岡など全国に広がっております。立ち寄った際にはぜひご利用くださいませ。

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de Randor el 5 sept. 2020
ご利用誠にありがとうござました。

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en mayo de 2020
Respuesta de フロント倉中 el 18 may. 2020
ゲスト様 この度は当ホテルをご利用いただきまして誠にありがとうございました。 お客様にご満足していただけるようスタッフ一同精進してまいります。 ありがとうございました。

8/10 Bueno

Michael

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Spacious
This apartment is worth its price. Spacious and comfortable. Cooking ware and utensils were provided. You can cook your own food and there's also fridge. Hot and cold water. THERE'S ONLY 1 LET DOWN. THE HEATER IN THE BATHROOM WAS NOT WORKING WHEN WE WERE THERE.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Randor Residence Tokyo Grand staff yamamoto el 12 ene. 2020
Dear our customer. Thank you for staying at our hotel. We are appreciate for your favorable feedback. We are sorry for your inconvenient for the problem of heater. We will improve as soon as possible. We look forward to serving you again. Best regards.