Aholiav 5 St, Diamond Exchange District, Ramat Gan
Opiniones
8,2
Muy bueno
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Evaluación: 6 - Aceptable. 32 de 253 opiniones" "
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Evaluación: 4 - Mediocre. 22 de 253 opiniones" "
4 - Mediocre
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Evaluación: 2 - Terrible. 8 de 253 opiniones" "
2 - Terrible
8
8,8/10
Limpieza
8,4/10
Personal y atención
7,4/10
Servicios
8,6/10
Estado de la propiedad e instalaciones
7,8/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
8/10 Bueno
Jeffrey
Viajó con su familia
8 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good location
Very good breakfast
Pleasant room
Jeffrey
Se hospedó 15 noches en enero de 2024
Respuesta de SRF el 10 feb. 2024
Thanks for the great review
10/10 Excelente
BENIGNO, Leon
10 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Great service, Michael was very attentive.
BENIGNO
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de SRF el 11 jul. 2023
Thanks for the great review
10/10 Excelente
Hector
Viajó por negocios
14 may. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hector
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de SRF el 15 may. 2023
Thanks for the great review
10/10 Excelente
Hector
Viajó por negocios
21 abr. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buena experiencia. Personal muy amable
Hector
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Dina el 21 abr. 2023
Gracias por su evaluaci'on, agradecemos sus comentarios!
8/10 Bueno
Hector
Viajó por negocios
28 ene. 2023
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
En general muy bien. La habitación en buen estado pero un poco pequeña
Hector
Se hospedó 4 noches en enero de 2023
Respuesta de SRF el 29 ene. 2023
Thank you for your kind review
4/10 Mediocre
Manuel
27 jul. 2019
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Manuel
Se hospedó 6 noches en julio de 2019
Respuesta de Ella K el 19 ago. 2019
Dear Manuel,
Thank you for choosing to stay at Indigo Tel Aviv.
We hope you will visit us again in future.
Sincerely,
Ella Kronkop
Guest relations manager
10/10 Excelente
francisco, guatemala
31 mar. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Personal muy cordial y todo agradable y limpio
Me facilitaron mucho todo, fueron cordiales y atentos y lan omisa del hotel muy buena, la verdad este hotel lo recomiendo para disfrutar de su viaje a Tel Aviv, está muy bien ubicado y es muy bueno
francisco
Se hospedó 3 noches en marzo de 2018
8/10 Bueno
Cliente verificado
11 may. 2016
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
pasable
Cliente verificado
8/10 Bueno
Hector, Madrid
23 abr. 2015
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Habitación pequeña
El hotel está muy bien decorado pero la habitación es pequeña y el desayuno escaso y no suficientemente variado para un hotel de esta categoría
Hector
6/10 Aceptable
Cliente verificado
28 oct. 2014
No le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
habitaciones pequeñas
El hotel tiene un diseño bonito pero las habitaciones son muy pequeñas. El desayuno es muy escaso y no esta al nivel de un hotel de 5 estrellas
Cliente verificado
10/10 Excelente
Adrian
14 abr. 2024
Lovely hotel, FANTASTIC rooftop pool, staff that are friendly, helpful and knowledgeable. Loved it, can’t wait to stay again
Adrian
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de SRF el 15 abr. 2024
Thanks for the outstanding review
10/10 Excelente
Liya
11 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
perfect location
Liya
Se hospedó 8 noches en febrero de 2024
Respuesta de SRF el 12 mar. 2024
Thankyou for the outstanding review
10/10 Excelente
Gaya
1 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Gaya
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de SRF el 4 mar. 2024
Thanks for the great review
10/10 Excelente
Xing
Viajó con su pareja
24 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good location in Tel Aviv, free street parking in the weekend evening
Xing
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de SRF el 25 feb. 2024
Thanks for the great review! Hope to see you again soon
10/10 Excelente
Jessica
12 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Jessica
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de SRF el 14 ene. 2024
Thanks for the review
8/10 Bueno
Sandrine
8 ene. 2024
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Personnel très sympatique
Mickael le responsable publique ralation très à l'écoute
Des petits manquement mais pas bien grave vu la situation actuel dans le pays
Sandrine
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2023
Respuesta de SRF el 14 ene. 2024
Thanks for the review
8/10 Bueno
Eva
Viajó con su pareja
1 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Have stayed here a few times. Convenient location. ooms are small but comfortable although room and shower could use more lighting.. Staff is eat and very accomodating.
Eva
Se hospedó 9 noches en diciembre de 2023
Respuesta de SRF el 14 ene. 2024
Thanks for the review
10/10 Excelente
Melanie
10 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
There was no negative. Our stay was fantastic
Melanie
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de SRF el 10 sept. 2023
Thanks for the great review
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó por negocios
29 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de SRF el 2 sept. 2023
Thanks for the great review
10/10 Excelente
Joel
27 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Joel
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de SRF el 2 sept. 2023
Thanks for the great review
10/10 Excelente
Mohammad
26 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Palestinian American Stay - Lone Wolf
I stayed here for 5 days under rough conditions where I had a bandaged up arm. I cannot explain enough how amazing this hotel has been in making me feel welcomed, treating me like any other person that walks in that door, and respecting me during my stay.
I did come alone, although 2 out of the 5 days I had my family/cousins stop by before we hit the city/beach. Regardless, there was no issues with the staff or the conditions of the hotel. I would go as far as to say that the staff from the front desk concierge to the room service ladies were all better at their jobs than any other hotel I’ve stayed at. This goes a long way in my eyes when I’m in a city in which I turn heads wherever I go to be able to go back to my temporary home and feel genuinely welcomed.
Also that view from the rooftop pool is worth the 150-200$ you’ll be spending if you’re getting the regular room. I loved how it was very close to a lot of the top restaurants (according to google searches) and a decent 15-20 mins from the beach via electric scooter.
Mohammad
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de SRF el 26 ago. 2023
Hi MohammadWe loved having you and are glad you got home safely!!Se you again on your next visit!
10/10 Excelente
Yllka
Viajó en grupo
19 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Hotel stupendo, quasi tutto il personale della reception parla l’italiano e mi ha fatto molto piacere, erano molto professionali, carini e disponibili. La piscina era meravigliosa, ma un po’ piccola. Consigliato!!
Yllka
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Dina el 20 ago. 2023
Dear guest,Thank you for your feedback! We really much appreciate it and would be glad to see you soon.
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viajó con su familia
17 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Great location and friendly with good breakfast
Staff was excellent. Very friendly and helpful. Breakfast was a nice Israeli breakfast. Could not be better. Only issue was the confusing issue with the hours and access to rooftop pool and bar. Sometimes the rooftop should be open that was closed and staff did not hotel policy.
Cliente verificado
Se hospedó 7 noches en agosto de 2023
Respuesta de Dina el 20 ago. 2023
Dear guest,Thank you for your feedback, we appreciate it! We are working on the issue mentioned. Gladly wishing you the best.
4/10 Mediocre
Calum
Viajó con su pareja
18 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención
The property is not anywhere near anything of value. Guy at a locak shop said "what are you even doing here? There's nothing in this area!" Room was what you would expect from a three star, with uncomfy pillows. The pool is tiny. The roof top bar limited. Restaurant in the hotel is Japanese and menu limited there too. The staff were nice and helpful but when I tried to get ice I was told the restaurant ice machine had broken. That is OK for a cheap three star hotel but at four or five star level is madness. Tel Aviv is an amazing and beautiful city and there are far better areas to stay in - try and find somewhere close to the waterfront and Carmel Street.
Calum
Se hospedó 6 noches en julio de 2023
Respuesta de SRF el 18 jul. 2023
We wish to thank you for taking the time to review our hotel and we are sorry that we did not meet your expectations at this time
4/10 Mediocre
Massimo
Viajó por negocios
3 jul. 2023
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Massimo
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Front Office el 4 jul. 2023
Dear guest,Thank you for your feedback. If you could send us an extended review to our email of what happened during your stay so we could get better for you, we would really appreciate it.
10/10 Excelente
Rochelle
12 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Nice small hotel in nice area. Good breakfast.
The woman ((Dina) at check in was very nice and helpful. The room was nice, quiet and comfortable.
Rochelle
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Front Office el 13 jun. 2023
Thank you for your feedback! It is a pleasure to know that your experience was to your full satisfaction. We look forward to welcome you back in the nearest future!
8/10 Bueno
Graciela
28 may. 2023
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Personale disponibile, pulizia ok,vicino alla stazione dei treni, lontano del centro
Graciela
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de SRF el 29 may. 2023
Thank you so much for choosing to stay at Indigo and thanks for the review!
8/10 Bueno
deanna
Viajó en grupo
22 may. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
deanna
Se hospedó 4 noches en mayo de 2023
Respuesta de SRF el 25 may. 2023
Thanks for the great review
10/10 Excelente
Lucinda
20 may. 2023
Lucinda
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Dina el 11 jun. 2023
Dear guest,Thank you for your review, we appreciate it.
10/10 Excelente
Brian, Winters
Viajó con su familia
1 may. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Not many restaurants in area.
Brian
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de SRF el 2 may. 2023
Thanks for the great review
10/10 Excelente
Connie, Sarasota
Viajó con su pareja
15 abr. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very helpful and friendly staff. Delicious, beautiful breakfast. Highly recommend
Connie
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de SRF el 15 abr. 2023
Thanks for the outstanding review!
10/10 Excelente
Shaki
27 mar. 2023
Shaki
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Hotel Indigo el 16 abr. 2023
Dear guest,Thank you for your review! We will be happy to see you again.
10/10 Excelente
JANE, Boca Raton
Viajó en grupo
25 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The gentleman who was working the front desk when I checked in (late on a Thursday evening) was superb. He was informative, friendly and very helpful. He was a rare treat. Thanks to the property for having him.
JANE
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de SRF el 26 mar. 2023
Thanks for such a great mention of one of our team members!
6/10 Aceptable
Oleg, Tucson
12 mar. 2023
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This is certainly not a 5-star hotel. It is 3-star at most. The rooms are small, the beds are tiny. There are no parking spaces available. Not recommended.
Oleg
Se hospedó 7 noches en marzo de 2023
Respuesta de SRF el 14 mar. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel.The hotel is in fact a 5 star boutique hotel in the Diamond exchange area of Ramat Gan. The bedroom sizes are available to view on all of the websites and there is ample public parking in the area of the hotel.
4/10 Mediocre
Rob
Viajó en grupo
1 mar. 2023
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención
I liked the hotel and staff generally speaking however there was an issue with the room on arrival that was handled poorly
Rob
Se hospedó 3 noches en febrero de 2023
Respuesta de SRF el 1 mar. 2023
Dear Rob,Thanks for taking the time to leave a review.I'd very much like to know what the issue was so I can correct staff behaviors moving forward
10/10 Excelente
Andrei
25 feb. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Better choice for quiet stay
Very nice hotel, clean and quiet place with very good service.
Andrei
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de SRF el 1 mar. 2023
Thanks for the great review
10/10 Excelente
Susan
Viajó con su familia
21 feb. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The staff was AMAZING. They were so helpful.
Susan
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de SRF el 1 mar. 2023
Thanks for mentioning our amazing team
8/10 Bueno
Jarad
Viajó por negocios
8 feb. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Great hotel in Ramat Gan (Tel Aviv)
The only piece of feedback I can provide management is that I paid extra for a room with a mini refrigerator so I could put things in there. The mini fridge had dispenser boxes inside like a vending machine. They were intended to be a vending machine, but they were empty.
1 - don’t charge extra for a mini fridge when it can’t be used!
2 - don’t charge for a mini fridge if you have a vending machine set up inside to increase your revenue. That’s called price gouging.
Other than that minor annoyance, all was well. If I stay there again, I’d choose a room without a mini fridge for reasons I’ve made obvious.
The restaurant has a great breakfast every morning and I’m glad I included that. The staff there took care of the guests and the food was very good.
Jarad
Se hospedó 9 noches en enero de 2023
Respuesta de SRF el 8 feb. 2023
Thank you for taking the time to review the hotel and we are looking into the procedures surrounding the mini fridges.We hope this did not impact your stay too much
6/10 Aceptable
Tongyu
27 ene. 2023
No le gustó: Personal y atención
不太好的住宿體驗
房間連個牙刷都沒有
服務很慢,態度普通
告訴我有早餐,但其實我的訂房沒有含早餐,還被餐廳趕了出來
Tongyu
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de SRF el 29 ene. 2023
I was sorry to hear about your stay with us and hope it didn't ditract from your stay in Israel
6/10 Aceptable
SHLOMY
16 ene. 2023
SHLOMY
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de SRF el 18 ene. 2023
Thanks for your review
10/10 Excelente
yossef
Viajó en grupo
10 ene. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent
Excellent stuff very nice S Very clean
yossef
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de SRF el 11 ene. 2023
Thank you for the outstanding review
6/10 Aceptable
Makan
3 ene. 2023
Makan
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de SRF el 5 ene. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel
8/10 Bueno
Eva
Viajó con su pareja
26 dic. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Staff was friendly and helpful. Room was small but clean. Needed more lighting. Breakfast was good.
Eva
Respuesta de SRF el 1 ene. 2023
Thanks for taking the time to leave us a review and we very much hope to see you again in the future
10/10 Excelente
Assaf
12 dic. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Fun one night stay
The concierge was gracious and very accommodating overall great experience will stay again!
Assaf
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Guest Relations el 12 dic. 2022
Dear Assaf,Thank you for your great feedback. It was our pleasure to host you and we are looking forward to welcome you again to Hotel Indigo!
4/10 Mediocre
Eric, London
Viajó con su pareja
2 dic. 2022
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
slecht personeel, moest opeens creditcard hebben voor borg , geen wissel mogelijkheden , kleine kamer zonder koelkast , slechte kussens, personeel bij receptie had nooit antwoorden op vragen , geen 5 ster waardig , locatie super onhandig kortom zeer teleurgesteld en achteraf blijkt dat er meer in rekening is gebracht
Eric
Respuesta de Dor el 5 dic. 2022
Hello Eric.We are very sorry to hear you had a bad exprience with the hotel but i would like to address the issues you brought up:- The amount that was billed on your reservation is the same amount that you had ordered with the money you had payed to Expedia. If you have any issues, then you need to contact expedia for clarification.- The credit card for deposit is a must at the hotel and that is the precedure as it says on expedia itself.- Exchange shops are located in the vicinity of the hotel- The reception staff is well trained and any questions you had that they did not know the answer to was because they did not know 100% the answer and had needed time to verify.
10/10 Excelente
Cliente verificado
13 nov. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de Shaked el 20 nov. 2022
dear guest,thank you for choosing us for your stay.we are glad to hear you had a good experience and we are thankful for the kind review. best regards,front desk team.
6/10 Aceptable
Stephanie
Viajó en grupo
30 oct. 2022
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
We were given a handicap accessible room not needed, we had requested 2 twin beds, which was on the receipt when we checked in, but there was only 1 bed. The room was not kept up nicely and falling apart. Outlet next to bed didn’t work. And sink was in a dangerous location to the toilet. The bed was clean but the room did not feel very clean.
Stephanie
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de shaked el 1 nov. 2022
Dear Stephanie,we are sorry you did not have a great experience staying with us. the room that you are given is the room requested on the initial reservation.our house keeping staff is working their hardest to keep the hotel at a high level and standard therefore, we apologize for any inconvenience or misunderstanding that may have occured. kindest regrads,
8/10 Bueno
Carl
Viajó con su pareja
29 oct. 2022
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
We asked for a wakeup call but never received one. Also asked for a taxi to the airport. Had to order ourselves
Carl
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de Shaked el 1 nov. 2022
Dear Carl, thank you for taking the time to leave a review,it is appreciated deeply.we apologize for the inconvenience regarding the wake-up call, we hope to have you again in the future and perhaps leave a better impression.Best Regards,
4/10 Mediocre
Zev
Viajó por negocios
18 oct. 2022
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
They don't know how to run a hotel at all
The room that I booked did not have any kind of table. I asked to switch rooms so that I could use my laptop on a table and they gave me a much less expensive room and still six weeks later, they have not discounted the difference in cost. The manager has not called me back and I have tried them over 10 times. Absolutely terrible service
Zev
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
4/10 Mediocre
John
Viajó por negocios
18 oct. 2022
No le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
John N
A 5 star! Dump
Don’t book this if you are expecting anything but 3 star hotel