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Opiniones sobre Motel 6 Southington, CT - Hartford

2 out of 5
Motel 6 Southington, CT - Hartford
625 Queen St, Southington, CT

Opiniones

6,0
Evaluación: 10 - Excelente. 133 de 777 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 164 de 777 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 168 de 777 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 126 de 777 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 186 de 777 opiniones" "

6,0/10

Limpieza

6,8/10

Personal y atención

5,2/10

Servicios

5,8/10

Estado de la propiedad e instalaciones

5,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Melany

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Disgustada. Se me cobró sin hacer checking
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 27 oct. 2023
Hi Melany, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

6/10 Aceptable

Claudia Marilia

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Motel 6 decepcionante
Paramos neste hotel decepcionante por conta de uma tempestade fiz a reserva no estacionamento do hotel os quartos tem um cheiro insuportavel de cigarro mesmo dizendo no site que era para nao fumantes oquartos sujos ar condicionado nao funciona cortinas faltando pecas pedimos para trocar de quarto porque infelizmente nao conseguimos cancelar a reserva e so tivemos acesso ao quarto depois do check in foi uma noite dificill com uma crianca junto
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023

4/10 Mediocre

Joycette

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No se queden
Es un hotel sucio. La bañera manchada, pelos en el área del microondas. El aire acondicionado sucio.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 20 oct. 2022
Estimada Joycette,¡Gracias por tomarse el tiempo para compartir su evaluación! Nos enorgullecemos de brindar una noche de descanso confortable, por lo que siempre nos decepciona escuchar cuando eso no sucede. Aunque esta vez no cumplimos con sus expectativas, nos comprometemos a hacerlo mejor la próxima vez y le pedimos disculpas por cualquier inconveniente.

10/10 Excelente

Marlon

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Graciasss
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 3 mar. 2022
Hola Marlon, ¡Gracias por la calificación perfecta! Lilith #Team6

8/10 Bueno

Samary

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No vuelvo a reservar este lugar.
Mal no lo recomiendo para nada el cuarto no es ni un poco a lo que ellos muestran en la foto. Cuando llegue la escalera está rota, el cuarto huele a cigarrillo , las camas estaban sucias y todas llenas de quemadas de cigarrillo y el baño y la bañera estaban negras me siento muy disgustada.
Cama
Sabanas
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Brand Experience Team el 21 oct. 2021
En nombre de Motel 6, nos gustaría disculparnos por las molestias en las que incurrió mientras era nuestro huésped. Estamos comprometidos con la satisfacción de los huéspedes y agradecemos que se tome el tiempo para revisar su experiencia. Gracias por traer esto a nuestra atención. Lilith # Team6

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gustó la accesibilidad al highway y no me gustó la limpieza
Se hospedó 10 noches en agosto de 2021
Respuesta de Brand Experience Team el 21 oct. 2021
Agradecemos la maravillosa calificación, gracias por informarnos sobre sus inquietudes; esto nos ayudará a mejorar enormemente la experiencia de nuestros huéspedes. Lilith # Team6

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su familia
Ese motel es todo sucio los pisos el baño y las sabanas olían a cigarrillo
Se hospedó 2 noches en julio de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy sucio y con mucho mal olor
Se hospedó 1 noche en julio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buen servicio al cliente Excelente servicio Todo limpio en perfecto estado me encanta
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021
Respuesta de Brand Experience Team el 2 abr. 2021
Gracias por compartir su reseña. ¡Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia! ¡Hasta la próxima, dejaremos la luz encendida para usted! Lilith # Team6

4/10 Mediocre

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en mayo de 2020

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de Nancy el 3 abr. 2020
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Nancy Y. #Team6

8/10 Bueno

Jokeli, Puerto Rico

Le gustó: Personal y atención
Una noche
Amabilidad de las empleadas. Para pasar una noche fue muy bueno. Excelente Ubicacion.
Se hospedó 1 noche en junio de 2018

10/10 Excelente

Tiffany

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buena

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
No tiene nevera
No tiene nevera pero para descansar una noche de cansancio esta bueno

10/10 Excelente

Jasmine

Viajó con su familia, Viajó con mascotas
Nice motel accommodating for people with pets. always friendly and helpful. Night staff is very nice
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Tracey

Conveniently located near highway, dining and shopping close walking distance. I can easily walk to work
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

JANET

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Is a nice place to stay at it also have McDonald’s right next door and right next to Dennys that a bonus and the office personnel are always friendly and helpful
Se hospedó 1 noche en enero de 2024

10/10 Excelente

JANET

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Went I’m in town i always stay there the office people are always nice and they always have my room ready
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

6/10 Aceptable

Debra Eudell

Viajó con su pareja
It was an average hotel. Sheets were clean but the towels were stained and the soap was cheap. Fine for a quick stay.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 30 abr. 2024
Hi Debra, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

4/10 Mediocre

Michael

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Room was small dirty floors.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 23 abr. 2024
Hi Michael,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 Mediocre

STANTON

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Average run down poor condition motel
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 23 abr. 2024
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Alejandro

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Grea stay and location
Respuesta de Brand Experience Team el 11 abr. 2024
Hi Alejandro,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excelente

Alexandra

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Clean. Staff friendly
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 abr. 2024
Hi AlexandraWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

10/10 Excelente

Alayzia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 abr. 2024
Hi Alayzia,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6

4/10 Mediocre

Jeffrey

Viajó por negocios, Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Faucet in the room was loose and handle ready to fall off, same with shower handle. TV in the room only gets one channel. Towels smell like cigars. Wont stay here again
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 3 abr. 2024
Hi Jeffrey, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team

10/10 Excelente

Juan, Torrington

Se hospedó 2 noches en febrero de 2024

10/10 Excelente

Herode

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

4/10 Mediocre

Melissa

Viajó con su pareja, Viajó con mascotas
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Filthy around the motel. TV wire held up with a bandaid. Just gross.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 22 feb. 2024
Hi Melissa,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Zach

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Clean
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 14 feb. 2024
Hi Zach,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excelente

janet

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 7 feb. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Juan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Exelent
Se hospedó 1 noche en enero de 2024

6/10 Aceptable

Jamie

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Rooms were a little trashy. Tubs and showers had stains.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 17 ene. 2024
Hi Jamie, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 Excelente

Allen

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Heidi

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones

8/10 Bueno

Ozzie

Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Because they are pet friendly and it’s proximity to my friends and family, motel 6 Southington is perfect for me.
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 2 ene. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

4/10 Mediocre

ANIKA

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Allen

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

JANET

Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023

6/10 Aceptable

kathleen

Viajó con su pareja
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
There was animal feces right outside our door. The panel that was in the wall for the toilet pie was off the wall the tub was dirty and the shower head was falling off the wall. There was dirt on the floor.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 5 dic. 2023
Hi Kathleen,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 Bueno

Johnny

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Overall nothing fancy but clean
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 5 dic. 2023
Hi Johnny,Thank you for positively rating your stay!!Lilith#Team6

2/10 Terrible

Michael

Viajó con su pareja
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
The rooms look ok but they are filthy. The toilet was used and not flushed. There has been black hair all over the bathroom as well. The tubs and shower are ao nasty and full of burn marks. You cant step in them without shower shoes. Housekeeping lady around 9am walking around and looks in the rooms i caught her tryin to walk in our room. She also removed my Personal wash clothes from room Came back to room after being gone most of day stuff was gone through not cool
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 5 dic. 2023
Hi Michael,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 Terrible

Christopher

Decent rate but having my vehicle broken into was not ideal. Speaking with other guest that stay there long term says that happen often.
Se hospedó 7 noches en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 5 dic. 2023
Hi Christopher,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6

2/10 Terrible

Patricia

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nothing is unique the rooms are filthy and not clean at all very trasjy
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 29 nov. 2023
Hi Patricia,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Yineishly

Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023

2/10 Terrible

Wilmarie

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Terrible service in the office and super disgusting employees full of cockroaches
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 29 nov. 2023
Hi Wilmarie,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

David

Le gustó: Limpieza, personal y atención
You get what you pay for. This is an inexpensive hotel. The room was sparse but it was clean which is really all I care about. On the plus side, it had a very big HD TV and plenty of channels!
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 16 nov. 2023
Hi David, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
They have bed bugs they switched my room after getting bit . I had to throw away everything I had with me
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 15 nov. 2023
Hi Traveler,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6

2/10 Terrible

Randi

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I definitely feel like the tub could’ve been cleaner, the bed was itchy and pillows were so uncomfortable plus the amount of noise coming from Queen Street was just ungodly I could not sleep.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 15 nov. 2023
Hi RandiWe appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

2/10 Terrible

Elvis

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Trust me, they are better place for the same price
The checcking is the only thing nice n smooth here but the cleanest is something you will want. Dusty floor, dusty walls you could even see a par of hands in the shower walls ( looks like someone was having fun over there ), stained sheets ( semen ), a strange smell at canabis every time you turn on the ligth on the bathroom ( the extractor ) and theblanket has burned spots like cigarette. The funny thing is that I stayed for 2 nights here and at the next morning I requested to clean the room and explained the why the only thing they did was change the sheets, not the blanket ( they hide it between the sheets so you can't see the spots ) n the room was smelling like clean but they didn't clean it. The new sheets were stained too, the floor still dusty and the hands on the wall of the shower STILLL THEERE!!!!! U can go and check room 125.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Nancy Y. el 8 nov. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6