Vista desde la propiedad

Opiniones sobre Warwick Seattle

3.5 out of 5
Warwick Seattle
401 Lenora St, Seattle, WA

Opiniones

7,4

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 610 de 1838 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 498 de 1838 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 344 de 1838 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 237 de 1838 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 149 de 1838 opiniones" "

7,6/10

Limpieza

7,6/10

Personal y atención

7,0/10

Servicios

7,2/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Miguel

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan el 6 may. 2024
Thank you so much for taking the time to share your positive review about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

10/10 Excelente

José Ramon

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 4 may. 2024
Dear Jose,Thank you so much for taking the time to share your positive comments about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

4/10 Mediocre

Aurelia

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El personal de la noche no son amables
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Warwick Seattle Hotel el 26 mar. 2024
Aurelia,Gracias por calificar su estadía con nosotros y por mencionar que nuestro personal no fue el mejor durante sus interacciones con ellos. Compartiré tus comentarios con el equipo. ¡Mejor para usted!

10/10 Excelente

Alberto Aaron, Guadalajara

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo muy bien solo que el Cuarto no Tiene aislante de sonido y se Escucha mucho la calle y lo que pasa en otros cuartos,
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Warwick Seattle Hotel el 4 mar. 2024
Alberto,Gracias por la maravillosa reseña de su estadía con nosotros. Le pido disculpas porque escuchó algunos de los ruidos de la ciudad y de los vecinos desde su habitación. Lo ubicaremos en el lado opuesto del hotel en su próxima visita. ¡¡Mejor para usted!!Alberto,Thank you for the wonderful review of your stay with us. I apologize that you were hearing some of the city noises and neighbors from your room. We will put you on the opposite side of the hotel on your next visit. Best to you!!

4/10 Mediocre

reinier

Viajó con su familia
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Old
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Warwick Seattle Hotel el 20 feb. 2024
reinier,Thank you for the review. We are starting our refresh to our rooms and cannot wait for your return to see what we have done. Best to you!

4/10 Mediocre

Jannet

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
They say they include parking but it is not TRUE, they charge you for it and it is very expensive... more expensive than a public one... not only is the property old, it is poorly maintained and overpriced for the same price you can have better options.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Warwick Seattle Hotel el 17 ene. 2024
Jannet,Thank you for your review. If you were billed incorrectly during your stay please reach out to us right away and we will get it resolved for you. Best to you!!

8/10 Bueno

valdemar

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Safe Travels, el 11 nov. 2023
valdemar,Thank you for the rating on your stay with us at Warwick Seattle Hotel. We appreciate the good score and look forward to seeing you again when you are in Seattle.

6/10 Aceptable

Emma

Viajó con su familia, Viajó en grupo
No le gustó: Personal y atención
Muchos homeless al rededor, el hotel no se veía para nada como en las fotos, la persona de recepción hizo el cargo de la habitación a la tarjeta incorrecta
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de viajes seguros el 28 oct. 2023
emma,Gracias por tu reseña de tu estancia. Tiene razón, ya que la mayoría de las grandes ciudades de EE. UU. tienen cierto nivel de personas sin hogar y Seattle no es diferente. El hotel cuenta con seguridad las 24 horas para patrullar dentro y fuera del hotel. Háganos saber si aún necesita ayuda con la facturación de su habitación. Gracias de nuevo por quedarte con nosotros.

8/10 Bueno

Fernando

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Bueno
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Safe Travels, el 14 oct. 2023
Fernando,Thank you for your review. We look forward to your next visit to Seattle.

6/10 Aceptable

Ana Mercedes

Le gustó: Personal y atención
Pues hay personas muy amables pero no es muy limpio y hasta el agua le venden a uno $6 00 la botella pequeña y la carpeta se ve no muy agradable
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de viajes seguros el 28 sept. 2023
Gracias por comentar el hotel sobre su reciente estancia con nosotros. Apreciamos las amables palabras sobre el amable personal y enviaremos sus comentarios a nuestro equipo de limpieza para que los revisen con su personal. Gracias de nuevo por quedarte con nosotros.

10/10 Excelente

JULIETA

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Tiene muy buena ubicación, en el desayuno son muy tardados en atenderte, no te dan mesa rápido y te tienen parada esperando a pesar de que hay mesas disponibles, falta personal en el restaurante. No hacen la limpieza diario.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Safe Travels, el 10 ago. 2023
julieta,Gracias por su evaluación del Warwick Seattle Hotel. Agradecemos todos los comentarios de nuestros huéspedes. Pido disculpas por el servicio lento en el restaurante durante su estadía, ya que alguien llamó y, a pesar de nuestros mejores esfuerzos, no pudimos cubrir el turno esta vez. Esperamos que haya disfrutado de los otros aspectos de su estadía.

8/10 Bueno

José

Se hospedó 5 noches en julio de 2023
Respuesta de Safe Travels, el 2 ago. 2023
Jose,We appreciate all feedback from our valued guests, and we take pride in seeing that you had a great stay. We would love to welcome you back next time you are in Seattle!

6/10 Aceptable

Andres

Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Safe Travels, el 15 jul. 2023
Andres,Thank you for rating your stay with us. We appreciate all feedback from guests and apologize that we did not make your stay more pleasant. We will continue to strive for excellence and appreciate you staying with us.

4/10 Mediocre

Gilberto

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023

2/10 Terrible

ALBERTO

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Terrible Hotel muy Viejo sin Aire Acondicionado no sirve en todo el Hotel rentamos 2 cuartos para mis Hijas y nosotros en uno al bañarce en la Regadera salia por el techo el Agua. Desayuno lo llevan al cuarto lo pides un dia antes ya que el restaurante esta cerrado me imagino por no pagar gente, no recomiendo este Hotel por el precio hay Hoteles mejores y modernos
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022

10/10 Excelente

Dorian de Jesus

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusto mucho la ubicación No me gusto que con lapso de una semana anterior que ya había estado en esa propiedad, el costo de la habitacion haya subido tanto
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

10/10 Excelente

justina

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Safe Travels, el 20 jul. 2022
Thank you for rating your stay with us.

10/10 Excelente

LUZ MARIA

Se hospedó 2 noches en mayo de 2022

8/10 Bueno

Amalia

Se hospedó 1 noche en mayo de 2022

2/10 Terrible

Jorge

Se hospedó 1 noche en mayo de 2022

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No volvería
El hotel deja mucho a desear por como se ve en las fotos. Esta en muy malas condiciones. El servicio fue bueno y la gente amable. No me pareció un cargo obligatorio que me hicieron por el uso de las amenidades como la alberca y el jacuzzi.
Se hospedó 1 noche en abril de 2022

6/10 Aceptable

Abel Ariza

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios
La ubicación esta muy bien, cerca de varios servicios y lugares para visitar, no tuve servicio de limpieza, la silla de escritorio estaba rota y no todo el personal es agradable.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021

10/10 Excelente

Jairo cesar

Viajó con su familia
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Hay que ser claros con el pago de estacionamiento, que yo creí que estaba incluido
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

2/10 Terrible

carlos

No le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 4 noches en agosto de 2021

4/10 Mediocre

Susana g

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Pésima limpieza y servicio, excelente ubicación
El hotel es viejo, así como las habitaciones. La alfombra sucia. Por pandemia había que notificar cada vez que quisiéramos el servicio de limpieza, de todas las veces que lo solicitamos solamente una vez no lo olvidaron. El personal de recepción dejó mucho que desear. Pedimos un paquete de amazon y lo perdieron diciendo que nunca lo recibieron, cuando en amazon nos llegó la notificación de que había sido recibido por alguien en recepción. Podría decir que lo único bueno del hotel es la ubicación, queda a unas cuantas cuadras de downtown, space needle, entre otras cosas. No regresaría a ese hotel ni por equivocación.
Se hospedó 9 noches en abril de 2021

10/10 Excelente

Larron

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Was close to the waterfront and Pike Market
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 21 may. 2024
Dear Larron,Thank you so much for taking the time to share your positive comments about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

8/10 Bueno

Anup

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
warm
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 20 may. 2024
Dear Anup,Thank you so much for taking the time to share your positive comments about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

10/10 Excelente

Deonna

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This hotel allowed us to check in 5 hours early. Extremely friendly staff.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 19 may. 2024
Dear Deonna,Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that our early check-in and friendly staff made your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Alejandrina

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Great location and friendly staff
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 16 may. 2024
Dear Alejandrina,Thank you so much for taking the time to share your positive comments about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

10/10 Excelente

Brianna

Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice views, amenities open early. No microwavw in unit so one was brought to me. Very cool place.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 14 may. 2024
Dear Brianna,Thank you so much for taking the time to share your positive comments about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

4/10 Mediocre

Bevan

Viajó con su pareja, Viajó en grupo
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Air conditioning was not working. Called twice during our stay and nothing was done about it.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 13 may. 2024
Dear Bevan,I sincerely apologize for the inconvenience caused by the air conditioning issue during your stay. Rest assured, we have promptly addressed and resolved the issue to ensure your comfort in the future.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to welcome you back for a much improved experience.

4/10 Mediocre

Salma

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Was encountered with a dirty room. Dirty bandaids on the floor. Homeless man on the entrance steps inserting needle on his arm as we were trying to enter. Very unsafe.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 13 may. 2024
Dear Salma,I sincerely apologize for the unacceptable experience you encountered during your stay. Your safety and comfort are our top priorities, and we are addressing this matter urgently. Rest assured, we have robust security measures in place and are taking immediate steps to ensure incidents like these do not occur again.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to restore your faith in our hotel.

6/10 Aceptable

Maria

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 13 may. 2024
Dear Maria,Thank you so much for taking the time to leave a review! We truly appreciate your feedback. While we apologize for any shortcomings during your stay, please know that we are committed to improving and providing the best experience possible for our guests. Your insights are invaluable in helping us achieve that goal. We hope to welcome you back soon for an even better experience.

8/10 Bueno

adrian

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Great for an older hotel. All staff were very friendly and exceptionally helpful. Would recommend
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 9 may. 2024
Dear Adrian,Thank you for choosing to stay with us at [Hotel Name]. We are delighted to hear that you enjoyed your experience with us. Our team takes great pride in providing exceptional service, and it means the world to us to receive such positive feedback. We truly appreciate your recommendation and hope to welcome you back soon.

10/10 Excelente

Randall, Winlock

Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property was very good. The breakfast was very good too. You could choose anything on the menu.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 6 may. 2024
Dear Randall,Thank you so much for taking the time to share your positive comments about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

8/10 Bueno

Michael

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Nice hotel good size rooms. Needs an update soon.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 9 may. 2024
Thank you for choosing to stay with us at Warwick Seattle. We're thrilled to hear that you enjoyed our spacious rooms and had a pleasant experience overall. Your feedback regarding updates is valuable to us, and we'll certainly take it into consideration. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.

10/10 Excelente

BRUNO

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Z
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 7 may. 2024
DearThank you so much for taking the time to share your positive review about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Bruno,

10/10 Excelente

celestino

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great staff
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 2 may. 2024
Dear Celestino,Thank you so much for taking the time to share your positive comments about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

6/10 Aceptable

Micah

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios
Room wasn’t up to the standard of what I was paying for but the staff was excellent
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 2 may. 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review! We truly appreciate your feedback. While we apologize for any shortcomings during your stay, please know that we are committed to improving and providing the best experience possible for our guests. Your insights are invaluable in helping us achieve that goal. We hope to welcome you back soon for an even better experience.

6/10 Aceptable

Frederick, San Diego

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Room was decent. Bathroom water faucet was broken. Staff pk
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 1 may. 2024
Dear Frederick,I apologize for the inconvenience during your stay. Although the room was decent, I regret that the bathroom faucet was broken. We're addressing the issue promptly to ensure a better experience for future guests. Thank you for bringing it to our attention.

6/10 Aceptable

Lee

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 2 may. 2024
Dear Lee,Thank you so much for taking the time to leave a review! We truly appreciate your feedback. While we apologize for any shortcomings during your stay, please know that we are committed to improving and providing the best experience possible for our guests. Your insights are invaluable in helping us achieve that goal. We hope to welcome you back soon for an even better experience.

6/10 Aceptable

Juen

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Everything was great but the first morning our light didn’t work for a few hours. When I got back later on the day it was fixed
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 30 abr. 2024
Dear Juan,Thank you for your kind words about your stay with us. We're delighted to hear that everything met your expectations.We apologize for the brief power cut experienced during your visit. Your comfort is our priority, and we appreciate your understanding.

10/10 Excelente

Mary

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 30 abr. 2024
Dear Mary,Thank you so much for taking the time to share your positive review about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

6/10 Aceptable

Sarah

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 16 may. 2024
Dear Sarah,Thank you so much for taking the time to leave a review! We truly appreciate your feedback. While we apologize for any shortcomings during your stay, please know that we are committed to improving and providing the best experience possible for our guests. Your insights are invaluable in helping us achieve that goal. We hope to welcome you back soon for an even better experience.

10/10 Excelente

Addyson

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
lovely food
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 23 abr. 2024
Dear Addyson,Thank you so much for taking the time to share your positive comments about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

10/10 Excelente

Whitman

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very friendly and helpful staff. Only complaint was the breakfast included was somewhat contradicting. It only included 1 item on the menu. Didn't realize that until after ordering other items, but the food did taste delicious!!
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 22 abr. 2024
Dear Whitman,Thank you so much for your kind words about our staff! We're thrilled to hear that you found them friendly and helpful during your stay. We apologize for any confusion regarding the breakfast menu, and we appreciate your feedback. We'll definitely look into making it clearer for our guests in the future. Despite the mix-up, we're glad you enjoyed the delicious food! We hope to welcome you back soon for another wonderful stay.

8/10 Bueno

Allison, East Wenatchee

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 23 abr. 2024
Dear Allison,Thank you sincerely for sharing your positive feedback regarding your experience at our hotel. We're delighted to learn that your stay was enjoyable and that our services lived up to your expectations. Your feedback is immensely valuable to us, serving as encouragement for our team to consistently provide outstanding experiences for all our guests. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon, with the hope of earning a 5 out of 5 review.

10/10 Excelente

Joey

Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 13 may. 2024
Dear Joey,Thank you so much for taking the time to share your positive review about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

10/10 Excelente

Molly

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan el 13 may. 2024
Dear Molly,Dear Joey,Thank you so much for taking the time to share your positive review about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

10/10 Excelente

Billy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I would love to visit Seattle again soon and Warwick Hotel would be a place for me to stay :)
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Romain Chan - General Manager el 21 abr. 2024
Dear Bill,Thank you so much for taking the time to share your positive comments about our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.