Una piscina al aire libre de temporada, sombrillas

Opiniones sobre Grand Hotel Miramare

5 out of 5
Grand Hotel Miramare
Via Milite Ignoto 30, Santa Margherita Ligure, GE

Opiniones

9,6

Excepcional

Evaluación: 10 - Excelente. 403 de 502 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 83 de 502 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 14 de 502 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 1 de 502 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 1 de 502 opiniones" "

9,8/10

Limpieza

9,6/10

Personal y atención

9,6/10

Servicios

9,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

9,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

moises

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelencia en el servicio.
El Hotel tiene una atención de excelencia dedicación y detalle, es un lujo quedarse ahi. Repetiría de inmediato.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2021

8/10 Bueno

Maria del Mar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel es muy bonito pero tiene mucho ruido porque estaban trabajando en la reconstrucción de la playa enfrente. Las máquinas nos despertaban a las 8. Cuando escogimos (y pagamos extra) por una habitación con vista a la playa nos tendrían que haber avisado del ruido. El hotel tiene un parking pero hay q pagar 25 euros diarios por dejar el coche. Tampoco lo sabíamos.
Se hospedó 2 noches en abril de 2019
Respuesta de paolo panzeri el 13 jun. 2019
Estimado Cliente, Sentimos mucho saber que su estadia en el Grand Hotel Miramare no fue de su agrado. Nos disculpe por el ruido proveniente de las maquinas que estaban arreglando la playa frente al Hotel. Estas obras son realizadas por el Municipio y no tenemos los planes de ejecuciόn para saber cuando se realizan los trabajos. En cuanto a las abitaziones todas son insonorizadas. Expedia especifica en las notas del Hotel que el garage recoje y entrega el coche con un suplemento. Por otra parte al Check-in los asistentes de estacionamento confirman el costo. Con la esperanza que pueda darnos otra oportunidad y de darle la bienvenida de nuevo al Grand Hotel Miramare, le enviamos nuestros saludos cordiales. Paolo Panzeri Resident Manager GRAND HOTEL MIRAMARE

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Un hotel elegante con servicios excepcionales
Muy bien en un hotel con servicios al estilo de otras épocas. La atención esmerada y muy amable. El edificio es fantástico y en muy buen estado de funcionamiento. Modernizado si que se note. El desayuno en una terraza con vista al mar y de muy buena calidad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Guest Relations el 9 oct. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Monica Agus Guest Relations Manager

10/10 Excelente

eduardo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
HOTEL FIRST CLASS
Nuestra estadia de tres noches fue verdaderamente espectacular. Una combinacion perfecta para disfrutar de la fascinante santa margherita ligure. Gracias a todo el personal. Y seguramente volveremos.
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Monica Agus Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Lic Estela

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente hotel
Muy lindo lugar, no calificó el mar ya que fue en Abril y el tiempo no ayudó, muy cerca del centro y excelente para ir caminando aPortofino

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Antiguo hotel , lindo y muy bien mantenido
El hotel funciona realmente bien . La ubicación es muy buena. Muy linda piscina y con su playa cruzando la playa. Da gusto pasar unos días en este lugar.

10/10 Excelente

guillermo, Santiago de Chile

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelencia en hotel.
Maravilloso hotel. Excelente atención. Elegante y distinguido. Muy bien ubicado.

8/10 Bueno

Judy

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Staff was wonderful. Disappointed their Michelin restaurant and the rooftop was closed for renovations. That was the big reason we chose this hotel. Pools were nice. Turkish bath was nice to use after a long day of exploring Rome. Overall it was good. The restaurant at the hotel was overpriced and not a great meal. Better to go out for dinner.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Guest Relations Manager el 29 abr. 2024
Dear Mrs. Judy, Good afternoon from the Ligurian Riviera. I guess there is a mistake concerning your review because we are the Grand Hotel Miramare in Santa Margherita Ligure. Best Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Rana

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The rooms were very charming and beautiful
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 23 oct. 2023
Dear Mrs. Rana, thank you very much for sharing with us your excellent Feedback! Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Felicia

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The staff is absolutely incredible and the accommodations are terrific.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 19 oct. 2023
Dear Mrs. Felicia, thank you very much for sharing with us your amazing Feedback!We are very glad that you appreciated the incredible staff and our accomodations. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Damian

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 9 oct. 2023
Dear Mr. Damian, Thank you very much for sharing with us your excellent Feedback!Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Rebecca

Viajó con su pareja
Everything! Outstanding service, beautiful property!
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 25 sept. 2023
Dear Mrs. Rebecca, Thank you very much for sharing with us your amazing Feedback! We are delighted to read that you appreciated everything from the beginning to the end. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Roberto, Powell

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Wonderful place.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 17 ago. 2023
Dear Mr. Roberto, Thank you very much for sharing with us your excellent evaluation! Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Jacqueline

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Beautiful property and very friendly staff
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 3 ago. 2023
Dear Mrs. Jacqueline, thank you very much for your wonderful Feedback! We are very glad to read that you loved our property and all the friendly staff. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

John

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 18 jul. 2023
Dear Mr. John, thank you very much for your excellent Feedback!Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

DAVID

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Property and staff were first right Fabulous facility Fabulous location Great staff
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 25 jun. 2023
Dear Mr. David, thank you very much for sharing with us such a wonderful Feedback!We are very glad to read that you loved every single aspect of your stay at the Grand Hotel Miramare. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

8/10 Bueno

Howard

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Grand old hotel. Exactly what you want in Portofino.
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 16 jun. 2023
Dear Mr. Howard, Thank you very much for taking the time to share with us your excellent Feedback! Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Mark

Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 16 may. 2023
Dear Mr. Mark, thank you very much for your excellent evaluation!Hoping to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Paula

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 10 may. 2023
Dear Mrs. Paula, Thank you very much for your excellent Feedback !We would be really glad to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotl Miramare!Best Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Natale

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
First class property, outstanding staff, great location in a beautiful city, excellent dining facility.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 5 may. 2023
Dear Natale, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare and for sharing your excellent Feedback! We are very glad to read that you appreciated every single aspect of your stay!Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Barry

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Beautiful classic seaside hotel with excellent staff and fantastic food.
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 28 abr. 2023
Dear Barry, thank you very much for taking the time to write your excellent Feedback!Your words are extremely gratifying for all of us.Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

James, Temecula

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Beautiful!!
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 14 abr. 2023
Dear Mr. James, Thank you very much for your excellent evaluation!Hoping yo welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards.Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 6 noches en marzo de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 9 abr. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing with us your Feedback. Hoping to welcome you in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Anthony

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Wonderful property with welcoming and great staff. A fantastic stay that you will not regret. Perfect location
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de Guest Relations Manager el 28 mar. 2023
Dear Mr. Anthony, We would like to thank you for sharing such a lovely feedback with us!We are very glad to read that you appreciated our wonderful property with welcoming and great staff. Wishing to welcome you back in the nearest future, I send you my best personal regards. Veronica CanestrelliGuest Relations Manager

10/10 Excelente

Dana

Se hospedó 3 noches en octubre de 2022

10/10 Excelente

Tara

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We had a fabulous stay! The front staff went above. We had a wonderful dinner reservation made by the front desk and they even arranged a car to take us. The morning of check out a cab was unavailable so they personally took us to the train station. Amazing customer service will definitely be staying here again if we’re back in the area.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Guest Relations el 22 oct. 2022
Dear Mrs. Tara, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare during your recent stay in the Ligurian Riviera and for sharing with us your amazing Feedback. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Teresa

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Miramar
Amazing staff. Amazing rooms, Amazing location, amazing food and amazing Smell throughout the hotel!!! Great pool!!
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de Guest Relations el 16 oct. 2022
Dear Mrs. Teresa, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare during your recent stay in the Ligurian Riviera and for sharing with us your Amazing Feedback!We are very glad to read that you appreciated every single aspect of your stay !Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Timothy

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great
Se hospedó 3 noches en octubre de 2022
Respuesta de Guest Relations el 9 oct. 2022
Dear Mr. Timothy, thank you very much for your excellent evaluation!Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Shawn

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
It was a great property. Views were amazing and staff was great. I would go back there without a doubt.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de Guest Relations el 8 oct. 2022
Dear Mr. Shawn, thank you very much for taking the time to share with us your lovely Feeback!We are very glad to read that you appreciated our property overlooking the stunning Gulf of Tigullio and thank you also for your compliment regarding our Staff. Your words are really gratifying for all of us! We looking forward to welcoming you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare to let you experience another great stay with us !Warm Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

6/10 Aceptable

Iman

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The head waiter at the breakfast time was not particularly friendly or welcoming.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Guest Relations el 4 oct. 2022
Dear Mr. Iman, Thank you very much for your Feedback. All your comments, both positive and negative, are extremely important to us in order to provide an excellent service. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera I send you best regards.Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Kevin

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent, thanks!
Excellent Hotel Staff, Good Location, very nice rooms, super friendly and really helpful for us as first time visitors in the area. Thanks a lot! // Kevin & Jennifer
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Guest Relations el 3 oct. 2022
Dear Mr. Kevin, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare during your recent stay in the Ligurian Riviera and for sharing with us your excellent Feedback ! We are very glad to read that you appreciated our Excellent staff, our beautiful location overlooking the Gulf of Tigullio and the comfort of our rooms. Wishing to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Brian

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
5 Star! For real.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Guest Relations el 24 sept. 2022
Dear Mr. Brian, thank you very much for your excellent evaluation!Hoping to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Dina

Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Loved everything about this hotel except short pool/ beach club hours (0900-1900) and absence of full size mirror in the room
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Guest Relations el 22 sept. 2022
Dear Mrs. Dina, Thank you very much for taking the time to write your Feedback which has our best attention. We are very glad that overall you had a lovely stay at the Grand Hotel Miramare!Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Radislav

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Lovely property. Would stay here again without a doubt. Such a wonderful experience. Extremely beautiful !!
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Guest Relations el 21 sept. 2022
Dear Mr. Radlslav, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare and for your excellent Feedback!We are very glad to read that you had a wonderful experience at our property. In the meantime, we look forward to welcoming you back soon for another exceptional experience in this piece of Heaven!With Kind Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

cristina

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022

10/10 Excelente

Paul, manchester

Se hospedó 5 noches en agosto de 2022

10/10 Excelente

gina

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022

10/10 Excelente

Qais

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Great Hotel and excellent location
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Guest Relations el 19 ago. 2022
Dear Mr. Qais, Thank you very much for choosing Gran Hotel Miramare and for sharing your Feedback!We are very glad to read that you appreciated your stay in our beautiful property located in in this unique location. Hoping to welcome you back soon in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Paolo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en agosto de 2022
Respuesta de Guest Relations el 19 ago. 2022
Gentile Sig. Paolo, La ringraziamo per la Sua eccellente valutazione!Con la speranza di accoglierla nuovamente al Grand Hotel Miramare, porgiamo i nostri più cordiali saluti. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Tariq, Jeddah

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de Guest Relations el 6 ago. 2022
Dear Tariq, Thank you for choosing Grand Hotel Miramare and for your excellent evaluation! Hoping to welcome you back soon in the Ligurian Riviera! Warm Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Judy M

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent and helpful staff. Really enjoyed our stay
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de Guest Relation el 26 jul. 2022
Dear Judy M, thank you for choosing Grand Hotel Miramare during your recent stay in the Ligurian Riviera. We are extremely glad that you really appreciated your holiday with us as well the excellent and the helpful staff. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Dietmar

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great location as usual
Se hospedó 5 noches en junio de 2022
Respuesta de Guest Relation el 19 jun. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your excellent feedback! We are really glad to read that you appreciated our exclusive location. Our Team is looking forward to welcoming you back soon for another unforgettable experience in this piece of Heaven! With Kind Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Carina

Viajó con su pareja, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Our two-day stay at this hotel was a fairy tale experience!
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
Respuesta de Guest Relation el 9 jun. 2022
Dear Mrs. Carina, we would like to say thank you for your amazing Feedback! We are extremely glad to read that your two days stay at the Grand Hotel Miramare was a fairy tale experience! We look forward to welcoming you at the Grand Hotel Miramare and to sharing with you another magical experience! With Kind Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

Kjell

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Guest Relation el 9 jun. 2022
Dear Mr. Kjell, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare and for your excellent evaluation! We are looking forward to welcoming you soon for another unforgettable experience in the Ligurian Riviera! With Kind Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 Excelente

christine

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We had an amazing three nights at the GHM. The staff were ever so helpful and welcoming the breakfast was divine. The massage at the wellness center with Jessica was heaven. I cannot say enough good things about this Hotel. I will be going back !!❤️
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de Guest Relation el 9 jun. 2022
Dear Mrs. Orbitz, thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare and for your lovely words about all the Staff. It will be my great pleasure to share your compliments also with our Spa therapist Jessica. In the meantime we looking forward to welcoming you back soon for another memorable experience at the Grand Hotel Miramare. With Kind Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

8/10 Bueno

Michael

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 6 noches en noviembre de 2021

10/10 Excelente

Oliver

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021

10/10 Excelente

Elizabeth

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Alt i perfekt stand. Fantastisk omgivelser samt venlige og profesionelle personale. Morgenmad udvalg var lækkert og omgivelserne en fornøjelse. Der manglede intet. Fik room service engang på grund af utilpashed, og deres forslag var perfekt til min tilstand. Høj niveau også der. Fantastisk ophold.
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021

10/10 Excelente

Georg

Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Fantastic Experience
Great hotel, great staff, wonderful decorated rooms ... wel you have to pay for it, but it is worth the money. We had a fantastic experience!
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

10/10 Excelente

Anthony

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021