Piscina

Opiniones sobre Motel 6 Santa Barbara, CA - State Street

2 out of 5
Motel 6 Santa Barbara, CA - State Street
3505 State Street, Santa Barbara, CA

Opiniones

7,0

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 244 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 302 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 237 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 125 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 92 de 1000 opiniones" "

7,6/10

Limpieza

7,8/10

Personal y atención

6,6/10

Servicios

7,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

4/10 Mediocre

Omar

Se hospedó 2 noches en enero de 2024

10/10 Excelente

Claudio

Viajó con su familia
I like the good attention
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 28 nov. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 Excelente

Pedro

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

Franklin

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Gerson

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Incómodo
Habitación muy pequeña e incómoda para una familia de 4, todo lo demás muy bien!
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022

8/10 Bueno

Daniel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 22 ago. 2022
Hi Daniel,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 Aceptable

Damian

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Esta bien ubicado y limpio
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

8/10 Bueno

Wendy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021

4/10 Mediocre

Juana

No le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
To bad no towels to much noice students bad serrvi
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2020
Respuesta de Brand Experience Team el 1 dic. 2020
Hi Juana, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Lilith #Team6

4/10 Mediocre

Fabian

Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
recepción
El hombre de la recepción fue muy nice conmigo y mi esposa pero todo cambio al grado de dejar de responderme en la conversación cuando le conteste en español a mi esposa! Todo estuvo perfecto pero su actitud me hizo sentir muy incomodo y molesto yo soy mexico americano y dominó perfectamente los dos idiomas mi esposa no.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2020
Respuesta de Brand Experience Team el 1 dic. 2020
Hola Fabian, Nos decepciona saber que no cumplimos con sus expectativas. En nombre de Motel 6, nos gustaría disculparnos porque su estadía fue menos que satisfactoria. Estamos comprometidos con la satisfacción de los huéspedes y agradecemos que se tome el tiempo para revisar su experiencia. Lilith # Team6

4/10 Mediocre

Elena

Sin atención
Desde el primer día me iban a poner persiana para poder dormir en las mañanas y nunca lo cumplieron en 12 noches. Nadie sabía español según recepción pero para pedir más dinero ahí si apareció una persona q si hablaba español.
Se hospedó 12 noches en enero de 2020
Respuesta de Brand Experience Team el 3 mar. 2020
Hola Elena, Lamentamos que no haya disfrutado de su estadía con nosotros y le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Esperamos la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor visite de nuevo. Lilith # Team6

8/10 Bueno

Rafael

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bueno todo. Limpio. Burns atencion. Bien ubicado
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2018

6/10 Aceptable

Ismael

Se hospedó 1 noche en octubre de 2018

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bien pero el hotel no es bueno , nada limpio de

4/10 Mediocre

Dalila, Argentina

No le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
correcto para pasar un día.
Esta bien para una noche. el precio es acorde a lo que ofrecen. La cama era muy blanda, parecía que los resortes estaban vencidos.Lo demas todo ok. Con facil acceso viniendo de la ruta 1.

6/10 Aceptable

Maria ARANZAZU

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

6/10 Aceptable

Robert

Viajó con su familia y niños pequeños
Property located in area close to shops/restaurant's. For the nightly rate- it works. Room was clean. Room amenities not the best. Towels are bad. Swimming pool not heated. No spa.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Jose Luis

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Close to downtown
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

6/10 Aceptable

Elena

Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 25 abr. 2024
Hi Elena, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

4/10 Mediocre

Kaoru

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 18 abr. 2024
Hi Kaoru, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

10/10 Excelente

Steven

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very clean room which is very important to me. Staff was friendly and helpful. Would stay there again.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 17 abr. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

Janneth

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

6/10 Aceptable

SHARON

No shampoo and conditioner in the room. You have to request them and go to the lobby and get them.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 25 mar. 2024
Hi Traveler, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

10/10 Excelente

jose de jesus

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
very good hotel
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 19 mar. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

Alexsandr

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 23 feb. 2024
Hi Alexsandr, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Christian

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Room reeked of cigarettes. Requested a handicap spot and was put in an upstairs unit. No elevator. The bed was like laying on the ground with a paper thin quilt and sheet in the cold. The door warns you to double lock dead bolt and latch and I can see why. All night long people yelling and slamming doors. Room feels seedy and like a place to stay long term. Have great experience with most Motel 6 but this was far from one of them. I heard the one in Goleta is far safer, friendly, and cleaner.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 21 feb. 2024
Hi Christian, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6

10/10 Excelente

Estreyita

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Love this place
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 21 feb. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 Excelente

Estreyita

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Will definitely be coming back
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 14 feb. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

6/10 Aceptable

Michael

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 7 feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

Gonzalo Murillo

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 7 feb. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Lights didn’t work above the sink. The front desk was not available for me to check in on Friday 1/19/23 @4:30pm. She was rude and made me fell like I was an inconvenience to her. We will try again next time.
Se hospedó 4 noches en enero de 2024

10/10 Excelente

Dawn

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Perfect price
Kind staff, clean room, yummy coffee, walking distance to many restaurants and shops <3
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 30 ene. 2024
Hi Dawn, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Kimberly

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
A basic but solid place to stay in Santa Barbara at an affordable price. Walking distance to a few restaurants as well. Short drive to many attractions.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 16 ene. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 Excelente

George

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent stay
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 16 ene. 2024
We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6

4/10 Mediocre

KARINA

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Não recomendo para viagem com família. Quarto extremamente pequeno, não possui nada além de cama e uma pequena mesa. Não tem isolamento acústico entre os quartos então se escuta todos os barulhos dos quartos vizinhos. Não vale o preço que cobram.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 9 ene. 2024
Hi Karina, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 Excelente

Sandra Y

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
You get what you paid for
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 9 ene. 2024
We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6

10/10 Excelente

Rafael

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Yana

Le gustó: Limpieza, servicios

4/10 Mediocre

Leonid

Viajó con su familia
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
They did not clean our room, did not change towels for four nights we stayed there. I asked to bring new towels because the used ones were wet but they just ignored my request.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 23 dic. 2023
Hi Leonid, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

6/10 Aceptable

Caleb

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones

10/10 Excelente

Manuel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Da
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 19 dic. 2023
Hi Manuel, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6

6/10 Aceptable

Alex

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

4/10 Mediocre

Brock

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó por negocios
good check in
Overall it wasn't too bad and having a quiet location on the property is appreciated. However the employees do not wear name tags. There is an older front desk woman who needs to adopt a positive, open attitude. We try to be nice but she seems to be annoyed and negative. It's also appreciated they don't force their guests to put a mask on, which should always be non compulsory anyway! It was great to see a microwave & fridge in our room. This is probably one of the better Motel 6 local area properties, we always felt safe staying here. Pet friendly and no pet fees. None of the front desk agent smiled but the way it is nowadays, none of that seems to matter anymore. People have other worries mainly a safe stay and affordable travels.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Nancy Y. el 21 nov. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Janice, Granite Bay

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

8/10 Bueno

Eileen

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Armand

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

4/10 Mediocre

Evan

Viajó con su pareja
We stayed in room 113 on the ground floor. We experienced loud banging and furniture moving directly above us ALL NIGHT. It was like the people above us were weight lifting and moving from 10pm to 8am. I have no clue what was causing so much noise, but it kept everyone in our room up, so we didn’t get much sleep. Apart from that, the room was standard
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 15 nov. 2023
Hi Evan,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6