Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado una estadía con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, tanto positivas como negativas.Más informaciónSe abre en una nueva ventana
Evaluación: 10 - Excelente. 520 de 1005 opiniones" "
10 - Excelente
520
Evaluación: 8 - Bueno. 316 de 1005 opiniones" "
8 - Bueno
316
Evaluación: 6 - Aceptable. 95 de 1005 opiniones" "
6 - Aceptable
95
Evaluación: 4 - Mediocre. 36 de 1005 opiniones" "
4 - Mediocre
36
Evaluación: 2 - Terrible. 38 de 1005 opiniones" "
2 - Terrible
38
8,8/10
Limpieza
9,0/10
Personal y atención
7,8/10
Servicios
8,2/10
Estado de la propiedad e instalaciones
8,4/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Hazel
28 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent
Hazel
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 29 abr. 2024
Hi Hazel, Thank you for being our guest at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort/urban fee.We appreciate the perfect score. Cheers!
4/10 Mediocre
Alfredo Tapia
11 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel estaba en remodelacion y por tal motivo tenian suspendido el servicio de TV por cable, nunca pude ver la TV, el cuarto y baño muy pequeños, nunca fueron a hacer limpieza y me quedé 4 noches, el personal de recepcion de las mañanas muy grosero. No volveria a quedarme aqui.
Alfredo Tapia
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 12 mar. 2024
Hi Alfredo. I am sorry to hear about your recent experience at our hotel. I will reply to your comments in order as you've mentioned a number of issues. I apologize for any inconvenience you encountered during our lobby refresh. I know this does not impact your stay but the renovation should be complete very soon. The cable outage during your stay was not due to the renovation but rather a problem with our cable provider. Either way we apologize for the outage. We truly want to provide our guests with a good experience and a huge part of that is making sure all of the items in room are in working order. We are a boutique hotel and this speaks directly to our room size. Our rooms are small and bathrooms are compact. We try to be as transparent as possible regarding room size to set the right expectations for our guests. I am sorry if the rooms were not what you expected. Housekeeping service is available for all guests staying three or more nights. A message was sent out at the time of booking and this is also written on the registration card signed at check-in. We would have provided service if requested. I am sorry if there was a misunderstanding. Our front desk team tries their best to provide service to all of our guests. If you would like to give us some details about what occurred during your interactions we would like to know. Thanks for giving our hotel a try and I am sorry we were not a good fit. Take Care.
10/10 Excelente
CARLOS, Heredia
Viajó por negocios
29 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Great location. El personal de la recepción fue muy amable.
El Hotel se ubica muy cerca al aeropuerto de San Francisco.
El desayuno es básico
CARLOS
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 7 mar. 2024
Hi Carlos, Thank you for choosing to stay at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort fee. We love the perfect score. For future guests looking at this review, note that we are about 13 miles from San Francisco International Airport. We are not far but we are not a "SFO Airport" hotel. There is another sector of hotels located in the immediate area of the airport. Take care Carlos and Safe Travels!
10/10 Excelente
Jesica
19 feb. 2024
Jesica
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 27 mar. 2024
Hi Jesica, Thank you for choosing to stay at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort fee. We appreciate the perfect score. Safe Travels!
10/10 Excelente
Yahel
22 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I enjoyed my stay here, even though is a small hotel / bedroom the one i choose it was enough, clean, easy to access and close to a bunch of stuff
Yahel
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 25 oct. 2023
Hi Yahel! Thanks for staying at The Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort or urban fee. I'm happy you enjoyed your time at our hotel. Take care and safe travels!
6/10 Aceptable
Daniela
Viajó con su pareja
7 oct. 2023
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Good location. Small rooms, even smaller bathroom. Very noisy building, I could hear ALL the neighbors so it was hard to sleep. The bed and pillows were very worn down. Overall it felt like an old hotel in every sense, and the price does not reflect that.
Daniela
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 25 oct. 2023
Hi Daniela. Thank you for staying with us and I'm sorry to hear about your recent experience. I don't think the expectations for our hotel were properly set. Yes, our locaton is great and yes, our rooms are small and bathrooms smaller. We are a boutique hotel and we try to be as transparent as possible when referencing our room size online (rooms are listed at 130 square on our Expedia listing). We are also consistenly priced in the middle to lower level of all 3-star properties in the Union Square area (also with no urban/resort fee tacked on the price). Our hotel is a 110 year-old property with somewhat recently refurbished rooms. The property and rooms are consistently maintained but the "feel" of the hotel will not be the same as a standard/chain hotel. We are a great hotel to choose if you want to get a feel for a different era and are ok with having a smaller room in a great location. I am sorry we were not a good fit. Safe Travels!
8/10 Bueno
Maria de Guadalupe
15 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Maria de Guadalupe
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 17 sept. 2023
Hi Maria de Guadalupe! Thanks for staying at The Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort or urban fee. Safe Travels!
10/10 Excelente
Daniel Horacio
27 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente atención del chico jovencito de la recepción, muy amable.
Daniel Horacio
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 6 sept. 2023
Hi Daniel! Thanks for staying at The Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort or urban fee. Thank you for the perfect score and for the compliments of our staff. We will make sure to share this with our team. Cheers!
10/10 Excelente
SMP
Viajó con su familia
3 ago. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
HABITACIONES CONFORTABLES, MUY CENTRICO Y MUY FACIL ACCESO A VARIOS MEDIOS DE TRANSPORTES
SMP
Se hospedó 3 noches en julio de 2022
Respuesta de Steven Viscio, GM el 5 ago. 2022
Gracias por la gran revisión.
2/10 Terrible
Oriol
21 abr. 2022
Oriol
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
4/10 Mediocre
Guillermina
Viajó con su pareja
13 abr. 2022
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nada todavía me quedaba un día y me vine por no estar ahí y luego los de al lado tenían perro y no me gusto nada de amables
Guillermina
Se hospedó 4 noches en abril de 2022
Respuesta de Steven Viscio, GM el 14 abr. 2022
Hi Guillermina,
My apologies for not providing you with a pleasant stay.
Regards,
10/10 Excelente
JIN
5 feb. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buen lugar para descansar
JIN
Se hospedó 2 noches en enero de 2022
Respuesta de Kevin Vossen-Assistant General Manager el 7 feb. 2022
Hi Jin. Thanks for staying at The Cartwright Hotel Union Square! Come back soon. Cheers!
8/10 Bueno
Lauren
Viajó con su pareja
9 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buena ubicación
Lauren
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Steven Viscio, GM el 10 dic. 2021
Hi Lauren,
Thank you for staying at the Cartwright Hotel Union Square. We appreciate the great score.
Cheers,
10/10 Excelente
MARIO
Viajó por negocios
3 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Gran Ubicación San Francisco
Hotel con una gran ubicación en pleno Union Square. No esta reformado, pero si me parece que esta bastante bien cuidado y muy limpio. La habitación es pequeña, pero tiene todo lo necesario para una agradable estancia. El hotel ofrece estacionamiento de parking fuera del hotel pero está a 1 minuto andando. Buena experiencia
MARIO
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Kevin Vossen-Operations/Sales Manager el 6 dic. 2021
Hi Mario. Thanks for staying and thanks for your review of The Cartwright Hotel Union Square! Great to hear you enjoyed your stay. Yes, our location is fantastic just 1.5 blocks up from the actual Union Square. We are also steps away from the Powell Cable Car Line, a few blocks from Chinatown, and a little further out North Beach & Fisherman's Wharf. The Cartwright is a classic San Francisco boutique hotel-meaning we are an older hotel with smaller, nicely appointed rooms. We're happy you had a good experience and hope to see you on your next visit to San Francisco. Cheers!
8/10 Bueno
Juan Carlos
Viajó con su pareja
31 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Lo mejor sin duda alguna es la ubicación. El hotel es viejo, los pasillos se quedaron en los años 60 y feo mantenidos, aunque la habitación tiene una renovación aceptable. Para mi es mas bien 2 estrellas y media.
Juan Carlos
Se hospedó 2 noches en octubre de 2021
Respuesta de Kevin Vossen-Operations/Sales Manager el 4 nov. 2021
Hi Juan Carlos. Thanks for staying with us. Yes, our location is fantastic. We are also officially recognized as a 3 star hotel. All of our hallways have ceiling pendant light fixtures but the colors of the walls and carpet are darker. We'll look into seeing what can be done to lighten the darker corridors up. Cheers!
10/10 Excelente
Daniel
18 sept. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Los cuartos nuevos y
Daniel
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Kevin Vossen-Operations/Sales Manager el 20 sept. 2021
Hi Daniel! Thanks for staying with us and for your review of The Cartwright Hotel Union Square! Come back soon!
8/10 Bueno
Marcel
27 jul. 2021
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel muy céntrico
Estuvimos hospedados con mi esposa en el hotel en Julio 2021 y lo mejor está en su ubicación, muy cerca a Union Square. El parqueo que recomienda el hotel se encuentra a 2 cuadras sin embargo hay varios más cerca. El hotel no ofrecía desayuno pero hay muchos lugares cercanos por lo que no fue un inconveniente. El hotel es algo antiguo y se nota, pero no deja de ser cómodo, el personal en recepción es muy amable y está siempre dispuesto a ayudar.
Marcel
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Steven Viscio, GM el 28 jul. 2021
Gracias por estar con nosotros. Agradecemos la excelente reseña.
6/10 Aceptable
Adriana
17 jul. 2021
Adriana
Se hospedó 4 noches en julio de 2021
Respuesta de Kevin V. el 18 jul. 2021
Thanks for the feedback Adriana. Please reach out to us direct if you'd like to provide more details regarding your stay. Thanks for staying with us.
10/10 Excelente
Julian
15 jul. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Volvería.
Muy bien. !!
Julian
Se hospedó 3 noches en julio de 2021
Respuesta de Steven Viscio, GM el 16 jul. 2021
Gracias.
8/10 Bueno
Cliente verificado
13 jun. 2021
Cliente verificado
Se hospedó 4 noches en junio de 2021
Respuesta de Steven Viscio, GM el 25 jun. 2021
Thank you for choosing to stay at the Cartwright Hotel Union Square. We love the great review score.
Cheers,
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viajó con su familia
9 jun. 2021
Le gustó: Personal y atención
El servicio del personal de recepción, es extraordinario. En todo momento tienen una buena actitud para poder ayudar a los huéspedes.
El hotel es viejo, con instalaciones viejas el colchón y las almohadas son lo suficientemente cómodas. El espacio en el baño es sumamente reducido. La limpieza en general es buena, aunque tiene oportunidades.
Cliente verificado
Se hospedó 5 noches en junio de 2021
Respuesta de Kevin V. el 12 jun. 2021
Thanks for the review. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your compliments of our staff.
10/10 Excelente
Alain
Viajó con su familia
26 mar. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Alain
Se hospedó 4 noches en marzo de 2021
Respuesta de Steven Viscio, GM el 1 abr. 2021
Hi Alain,
Thank you for staying at the Cartwright Hotel Union Square. We are glad you enjoyed your stay and we love seeing the perfect score. We hope to see you on your next visit to San Francisco.
Best,
10/10 Excelente
DIANA
6 mar. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy recomendado! 🌟
Excelente atencion, ubicación y muy comodo.
DIANA
Se hospedó 2 noches en febrero de 2021
Respuesta de The Cartwright Team el 10 mar. 2021
Thank You Diana! We are glad you enjoyed your stay with us.
10/10 Excelente
Cliente verificado
14 feb. 2021
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en febrero de 2021
Respuesta de Quintin G, Guest Services Manager el 26 feb. 2021
Wow, 5 out of 5! Thank You for staying with us at The Cartwright Hotel Union Square and providing your feedback on a perfect stay.
6/10 Aceptable
Alejandro
Viajó con su familia
9 mar. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Alejandro
Se hospedó 3 noches en marzo de 2020
Respuesta de Steven Viscio, GM el 10 mar. 2020
Hi Aljandro,
Thank you for taking the time to submit a review.
Cheers,
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viajó con su familia
21 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusto la cercanía del hotel con las atracciones importantes de San Francisco
Lo que no me gusto fue la atención de una de las recepcionistas
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Quintin Fortune, Guest Services Manager el 21 nov. 2019
Thank you for staying with us at The Cartwright Hotel Union Square. We are delighted that our prime location with shopping, dining, and close vicinity to attractions was perfect for you. We hope that you come back and see again.
2/10 Terrible
Guillermo
Viajó con su familia
16 oct. 2019
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Viajo a San Francisco con frecuencia y es el peor hotel en el que me he quedado y además me pareció carísimo para lo que ofrece el hotel, las instalaciones están viejas y mal cuidadas. Por ningún motivo regresaría. Lo único positivo es la ubicación por lo demás no vale nada.
Guillermo
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Steven Viscio el 16 oct. 2019
Hi Guillermo,
I appreciate the time you have taken to provide your thoughts on our hotel. It would great to get more feedback on what you felt was old and poorly maintained. We are a quintessential boutique hotel so I am not sure what you were expecting. I believe our description on Expedia is accurate. Feel free to reach out directly and share more details.
Cheers,
Steven Viscio, GM
10/10 Excelente
gustavo
7 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
De visita a San Francisco. Grata sorpresa
Todo muy bn. Servicio excelente. Desde el doorman. Valet a recepción y mucama
gustavo
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Quintin Fortune, Guest Services Manager el 7 oct. 2019
Wow. 10 out of 10. We are happy that our entire team Front Desk, Housekeeping and Bellman were all exceptional. Be sure to come visit us at The Cartwright Hotel Union Square anytime you are in the area
8/10 Bueno
Cliente verificado
4 sept. 2019
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Steven Viscio el 4 sept. 2019
Thank you for scoring us a 4 out of 5.
Cheers,
8/10 Bueno
Cliente verificado
3 sept. 2019
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Steven Viscio el 3 sept. 2019
Thank you so much for the 4 out of 5 review score. We hope to see you on your next visit to San Francisco.
Cheers,
10/10 Excelente
alberto
28 ago. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
alberto
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Quintin Fortune, Guest Services Manager el 30 ago. 2019
Thank you for the perfect 10 Review!!!
10/10 Excelente
Nicholas
Viajó con su pareja, Viajó con su familia
2 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Everything about this spot was amazing. Really lovely staff that were super helpful to travellers, great location near the transit centres, right across the street to a Walgreens and 711 for some small pick ups. Only small issue was the size of the bathroom but other than that the room was super spacious, good looking and comfortable. Could not recommend a better spot to stay.
Nicholas
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
6/10 Aceptable
Emilie
Viajó con su familia
29 abr. 2024
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Close to everything
Emilie
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
8/10 Bueno
Aude
28 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Hôtel très basique. Confortable mais bruyant.
Aude
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 29 abr. 2024
Hi Aude. Thank you for staying with us and for taking the time to leave a review. I hope you enjoyed your time in San Francisco. Cheers!
10/10 Excelente
Nina
27 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The staff are friendly and helpful. The location is great for exploring the city.
Nina
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 29 abr. 2024
Hi Nina, Thank you for choosing to stay at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort fee. Thanks for the kind review. Our location is fantastic, steps from the Powell Cable Car Line and we are an ideal starting point to go out and enjoy the city. Safe travels and we'll see you next time!
8/10 Bueno
Brian
Viajó con su pareja
25 abr. 2024
Le gustó: Servicios
Friendly staff, quick service! All very much appreciated! Can’t wait to visit when construction is done!
Brian
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 29 abr. 2024
Hi Brian, Thank you for being our guest at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort/urban fee. Thanks for mentioning our staff. We are very lucky to have such a caring team. We look forward to seeing you next time!
6/10 Aceptable
Judy
Viajó con su pareja
23 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
The staff members we interacted with (front desk, and cleaner) were very nice, and the room although small was clean. The hall was dark and dingy, and downstairs is undergoing a needed remodelling. The location was good.
Judy
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 29 abr. 2024
Hi Judy, Thank you for staying with us. We appreciate the acknowledgement of our staff. Our team does their best to provide genuine, personal service. Our hotel is a 111 year-old boutique property and the rooms are small. We want to be as transparent as possible regarding our room size so we can set the right expectations for our guests. We hope you give us another try on your next trip to San Francisco.
10/10 Excelente
Victor
23 abr. 2024
Victor
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 29 abr. 2024
Hi Victor, Thank you for being our guest at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort/urban fee. We love the perfect score and hope to see you on your next visit to San Francisco.
8/10 Bueno
Michael
22 abr. 2024
Le gustó: Limpieza
It’s good
Michael
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 29 abr. 2024
Hi Michael, Thank you for being our guest at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort/urban fee. We hope to accommodate you on your next visit to San Francisco. Take care and safe travels.
8/10 Bueno
Jaime
Viajó con su familia
21 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Convenient location
Jaime
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Steven Viscio, GM el 21 abr. 2024
Hi Jaime, Thank you for reviewing the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort/urban fee. We are glad you found our central location convenient and appreciate the great score. Cheers,
10/10 Excelente
Dalia
Viajó con su pareja
18 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
staff were very friendly & helpful! my stay was very comfy, the place itself was getting worked on but thankfully it didn’t interfere with my stay.
Dalia
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Steven Viscio, GM el 21 abr. 2024
Hi Dalia, Thank you for taking the time to review the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort/urban fee. Thank you for acknowledging our amazing team. It is always difficult to renovate a lobby and paint the building while remaining open, I am glad it did not interfere with your stay. We look forward to seeing you on your next visit to San Francisco. Cheers,
10/10 Excelente
Kelly
7 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Kelly
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 10 abr. 2024
Hi Kelly, Thank you for choosing to stay at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort fee. We apprciate the perfect score. Come back anytime!
6/10 Aceptable
Shawna
6 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Great location. Clean with friendly staff.
Shawna
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 10 abr. 2024
Hi Shawna. Thanks for staying with us. From your review it sounds like you had a good time, maybe better than a 3/5? Hopefully we can accommodate you again sometime. Cheers!
8/10 Bueno
Trisha
Viajó con su pareja
5 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The front desk staff was very friendly. Enjoyed our stay. Small room, but we made it work. Convenient location.
Trisha
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 10 abr. 2024
Hi Trisha, Thank you for choosing to stay at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort fee. I'm happy to hear you enjoyed your stay and thank you for the compliment of our staff. Our rooms are definitely compact. We always try to be as transparent as possible regarding room size so guests are not surpirsed upon arrival. Thanks for staying and we hope to accommodate you again sometime. Safe Travels!
10/10 Excelente
Michael
5 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Great service! Great place to stay if traveling alone
Michael
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 10 abr. 2024
Hi Michael, Thank you for choosing to stay at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort fee. Thanks for recognizing our service. Our team does their best to make sure all guests are taken care of. We hope to see you next time. Safe Travels!
6/10 Aceptable
Kenneth
2 abr. 2024
Older property. Seems to be getting some work done. Pretty basic. No room safe.
Kenneth
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 10 abr. 2024
Hi Kenneth, Thank you for giving our hotel a try. We are a 111 year-old boutique hotel, so yes we are an older property. However, I think our location, value, and service do set us apart from many of the other three-star hotels in San Francisco. Our rooms do not have a safe but we do offer safety deposit boxes for guest use at the front desk (no charge). Hopefuly you can give us a chance after our lobby renovation is complete. Take Care!
10/10 Excelente
Candice
Viajó con su pareja
1 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Love how clean it was 10/10
Candice
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 10 abr. 2024
Hi Candice, Thank you for choosing to stay at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort fee. We love the perfect score, thanks. Come back anytime. Cheers!
8/10 Bueno
Randolph
Viajó con su pareja, Viajó por negocios
30 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Heat location for a tourist. Near Union square and many places to eat. I highly recommend the Sushi spot at the corner. The guy at the front desk was really friendly and accommodating. I caught a 5am flight and arrived at the hotel around 9am. I was able to get an early check-in he was very nice and did everything in his power to get a room. The only thing was service was being done on the cable network in the area so no Tv but he recommended getting a ROKU and the trip was saved. The room was small but very efficient and clean. Highly recommend staying here for a single person or a couple.
Randolph
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 10 abr. 2024
Hi Randolph, Thank you for choosing to stay at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort fee. We appreciate your understanding regarding the cable service issues. Thanfully this has been restored. You're right about our location, perfect for a tourist. There are many restaurants within short walking distance and our hotel is just steps from the famous Powell Cable Car Line. As stated our rooms are small but we do our best to make them functional with the limited space. We hope to see you on your next visit to San Francisco. Take Care!
10/10 Excelente
Hector
Viajó por negocios
29 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent staff
Hector
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 9 abr. 2024
Hi Hector, Thank you for choosing to stay at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort fee. We appreciate the perfect score and kind words for our staff. Safe Travels!
8/10 Bueno
Nidhal
28 mar. 2024
Le gustó: Personal y atención
Nidhal
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Kevin Vossen, Assistant GM el 10 abr. 2024
Hi Nidhai, Thank you for choosing to stay at the Cartwright Hotel Union Square, where you never pay a resort fee. We appreciate you for taking the time to leave a review. Safe Travels!