Exterior

Opiniones sobre Hilton Garden Inn San Diego Mission Valley Stadium

3 out of 5
Hilton Garden Inn San Diego Mission Valley Stadium
3805 Murphy Canyon Rd, San Diego, CA

Opiniones

8,0

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 476 de 1004 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 238 de 1004 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 137 de 1004 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 68 de 1004 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 85 de 1004 opiniones" "

8,4/10

Limpieza

8,4/10

Personal y atención

7,8/10

Servicios

8,2/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Gerardo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 30 abr. 2024
Dear Gerardo,Thank you for the review. We do hope you enjoyed your stay with us. If you would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact the Manager on Duty. It is our hope that you can give us another opportunity of welcoming you back to the hotel in the future. Sincerely,

10/10 Excelente

GABRIELA

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 8 mar. 2024
Dear Gabriela,Thank you so much for the 5 star review. We are happy to hear you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is very important for us. We look forward to the opportunity of serving you again.Sincerely,

8/10 Bueno

Alejandro

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 26 ene. 2024
Dear Alejandro.Thank you for the review. We do hope you enjoyed your stay with us. If you would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact the Manager on Duty. It is our hope that you can give us another chance to welcome you back to the hotel in the future.Regards,

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención
Just for the night
Might not be the best option price-quality, but felt safe for the night. There’s some opportunities for soundproofing as we could hear everything from the corridor. If you wake up with the slightest noise, this is not the best option. Cleanliness wise, it was just ok, attached is an example with the lotion dispenser. Water is not complimentary. There’s soap bars, shampoo, conditioner and lotion in the bathroom. Also hairdryer, tissue, towels and one extra toilet paper. Check in was fast. If we didn’t ask for our complimentary breakfast, lobby staff would not have given it to us. Parking is not included in the stay, it was $15 extra. And users park in two spaces as there’s no one checking in the parking lot. The restaurant staff was very nice, offered us drinks and also prepared waffles for us. Also the staff over the phone was very nice and patient when we asked how to connect to WiFi. Gym not very big, but good for a quick workout; has some bikes, escalators, treadmills and other machines and 1 yoga mat. There’s water and towels. Would we stay there again? 50/50 chance
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 22 dic. 2023
Dear Guest,Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Regards,

6/10 Aceptable

marcela

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No sé si regresaría
Me hicieron un cobro de 4dlls sin razón. Las habitaciones sucias y viejas. Si aceptan mascotas es necesario tener habitaciones para ello. Todo el hotel huele a perro y se escuchan y ladran por la noche. No funcionaba un elevador por lo que era eterno llegar y salir de las habitaciones.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 15 dic. 2023
Dear marcela,Thank you for the review. We appreciate your time to share your experience. Your concerns will be addressed and corrected. We do hope you can give us another chance to make things right.Regards,

10/10 Excelente

celina

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Negocios en San Diego
Buen lugar, en buenas condiciones, accesible.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 23 oct. 2023
Dear Celina,Gracias por la reseña. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente al hotel en el futuro.Saludos,

8/10 Bueno

Francisco

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Temperatura de alimentos puede mejorar
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Nina el 20 oct. 2023
Hello Francisco! Thank you for sharing your experience, we hope to see you again!

8/10 Bueno

Fernando

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
They didn’t clean my room and at the check out they told me that I rejected the clean service but I didn’t do it …
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 13 oct. 2023
Dear Fernando,Thank you for the review. I am sorry that we didn't provide you with a rewarding experience. Your concern will be addressed. It is our hope that you can give us another chance to make things right.Regards,

10/10 Excelente

Ernesto

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good option
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 2 oct. 2023
Dear Ernesto,Thank you for the 5 Star review. We look forward to the opportunity of serving you again in the future.Regards,

8/10 Bueno

Guss

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 25 sept. 2023
Good morning, Guss.Thank you for the review. I do hope you enjoyed your stay with us. If you would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact the Manager on Duty. We look forward to the opportunity of welcoming you back to the hotel in the future.Regards,

8/10 Bueno

Juan Antonio

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 15 ago. 2023
Dear Juan Antonio.Thank you for the review. We do hope you enjoyed your stay with us. If you would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact the Manager on Duty. We look forward to the opportunity of welcoming you back to the hotel in the future.Regards,

2/10 Terrible

Daniela

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Muy mal servicio, cancelaron mi reservacion y no me avisaron
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 12 abr. 2023
Dear Daniela,Lamentamos no haberle brindado una experiencia gratificante durante su reciente estadía en nuestro hotel. Su satisfacción es muy importante para nosotros, y apreciamos sus comentarios. Sus comentarios nos ayudarán a corregir estos problemas. Esperamos que considere quedarse con nosotros nuevamente la próxima vez que esté en el área.Saludos,

2/10 Terrible

Norma Angelica

Viajó con su familia
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El estacionamiento lo cobra el hotel y es abierto, no hay seguridad y la primera noche nos rompieron el cristal del auto. El hotel no se hizo responsable de nada y la actitud nunca fue para asesorarnos o incluso tratar de compensar el mal momento que pasamos. El servicio al cliente es muy malo, seguramente no es la primera vez ya que tienen letreros que no se hacen responsables por robos o vandalismo, pero aún así te cobran el estacionamiento.
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 10 abr. 2023
Dear Norma,Lamentamos no haberle brindado una experiencia gratificante durante su reciente estadía en nuestro hotel. Su satisfacción es muy importante para nosotros, y apreciamos sus comentarios. Sus comentarios nos ayudarán a corregir estos problemas. Esperamos que considere quedarse con nosotros nuevamente la próxima vez que esté en el área.Saludos,

8/10 Bueno

ARmando

Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 12 mar. 2023
Dear ARmando,Thank you for the review. We appreciate your business. If you would like to discuss your experience in more detail, please feel free to reach out to the Manager on Duty. Regards,

10/10 Excelente

karla

Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2023
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 16 ene. 2023
Dear Karla,Thank you so much for the perfect score. We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is very important for us. We can't wait for your next visit. See you soon.!!Sincerely,

6/10 Aceptable

Juan Carlos

Viajó con su familia
Le gustó: Servicios
Habitaciones amplias Lo que no nos gusto él proceso de check in muy tardado y la limpieza tampoco era excelente
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 6 ene. 2023
Dear Juan Carlos,Gracias por los comentarios. Su inquietud será atendida y corregida. Esperamos darnos otra oportunidad de mostrar su mejora.Atentamente,

10/10 Excelente

Erika Marlén

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

6/10 Aceptable

jose manuel

Se hospedó 2 noches en abril de 2022
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 25 abr. 2022
Dear Jose Manuel, Thank you for the review. If you would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact the Manager on Duty. Thank you again for choosing us to stay. Regards,

8/10 Bueno

Pascual

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2022

10/10 Excelente

Tania

Se hospedó 2 noches en marzo de 2022

10/10 Excelente

Jorge

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buena experiencia. El único tema es que cobran el estacionamiento a parte, lo cual no estaba claro en la reserva
Se hospedó 2 noches en enero de 2022
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley el 17 ene. 2022
Dear Jorge, Gracias por la revisión. Nos alegra saber que disfrutó de su estadía con nosotros. Su satisfacción es muy importante para que podamos seguir mejorando nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente. Nos vemos la próxima vez. Atentamente,

8/10 Bueno

MIRIAM

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Que no hagan la habitacion diario al menos que uno lo solicite, que no saquen la basura, que solo sirve un elevador y hayque esperar mucho en que llegue.
Se hospedó 3 noches en enero de 2022
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley el 10 ene. 2022
Dear Miriam, Gracias por la revisión. Lamentamos mucho que el ascensor le haya causado la molestia. Se ha solucionado, y esperamos darnos otra oportunidad para hacer las cosas bien. Atentamente,

10/10 Excelente

Gladiola

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Good
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley el 5 dic. 2021
Dear Gladiola, Thank you for the 5 Star review. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us. If you would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact the Manager on Duty. We look forward to the opportunity of serving you again. Sincerely,

6/10 Aceptable

NORA E

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley el 5 oct. 2021
Dear NORA, Thank you for the review. We appreciate your business. If you would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact the Manager on Duty. We continuously strive to meet your needs and expectations, and hope another chance to welcome you back to the hotel in the future. Regards,

10/10 Excelente

Maria Carmen

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, servicios
Me desperto la alarma de fuego a las 2:30 am y mi hijo tenoa juego al dia siguiente, uno de los huespedes prendio algo en su cuarto y saco el humo al pasillo creando una alarma general, evacuaron al hotel completo
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley el 11 jun. 2021
Gracias por tomarse el tiempo para contarnos su experiencia en el Hilton Garden Inn Mission Valley. Lamento que su experiencia no haya cumplido con sus expectativas; permítame expresarle mis más sinceras disculpas. Tenga la seguridad de que estamos tomando las medidas adecuadas para abordar los problemas y evitar que se produzcan en el futuro. Nos esforzamos continuamente por satisfacer sus necesidades y expectativas. Agradecemos el tiempo que se tomó para compartir sus inquietudes y esperamos que nos brinde la oportunidad de brindarle un mejor servicio en el futuro. Atentamente,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en junio de 2020
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley el 19 jun. 2020
Dear Guest, Thank you so much for the generous review. We are happy to see you enjoyed your stay with us. We always strive to ensure you are comfortable and feel welcomed at the Hilton Garden Inn Mission Valley. We appreciate your staying with us and hope to see you again. Sincerely

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2020
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley el 2 jun. 2020
Dear Guest, Thank you for the feedback. We do hope you enjoyed your stay with us at the Hilton Garden Inn Mission Valley. We look forward to the opportunity of serving you again. Sincerely,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Clean. Food good price and flavor. Enough parking lot.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2020
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 18 may. 2020
Dear Guest, Thank you so much for the 5 Star review. We are happy to hear you enjoyed your stay with us and liked the food at our restaurant. We can't wait for your next visit. Thank you again for choosing us. Sincerely,

10/10 Excelente

ELFIDO

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente servicio, camas confortable, muy moderno, todo en excelentes condiciones, desayuno de primera. Volvería con gusto
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

4/10 Mediocre

Víctor

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Viajero del tiempo frustrado
No se me hace justo te cobren 18 dlls por estacionar tu carro y te cobren el desayuno aparte un depósito de 50 dlls lo considero injusto y abusivo no consideraría ni recomendaría la estancia en este hotel Jamás
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019

2/10 Terrible

LUIS E

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
No cumplen con la garantía de reservación
Al registrarnos nos dijeron que no tenían sistema y no podía. Hacer el check inn eso me parece muy mal pues ustedes dicen que la reservación está garantizada y no ponen ninguna restricción
Se hospedó 2 noches en octubre de 2019

6/10 Aceptable

Stephanie

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
We had people knocking on our door in the middle of the night!
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 28 abr. 2024
Dear Stephanie,Thank you for the review, We will look into your concern, and we apologize for the inconvenience. It is our hope that you can give us another chance to make things right.Regards,

10/10 Excelente

Monica, Santa Ana

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very clean and nice hotel.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 28 abr. 2024
Dear Monica,Thank you for the 5 start review. We are happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to the opportunity of serving you again.Sincerely,

10/10 Excelente

Jackiee

Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
There was a little trouble finding my reservation but the staff was very helpful and quick to service. I love booking Hilton!
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 24 abr. 2024
Dear Jackiee,Thank you for the 5 Star review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We can't wait for your next visit. Thank you again for choosing us to stay.Sincerely,

8/10 Bueno

Bryan

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
We found a bedbug. Was only one but was upsetting anyway.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 24 abr. 2024
Dear Bryan,Thank you for the review. The hotel doesn't have any reports of your concern during you stay. Would you be kind to contact our Front Office Manager or Manager on Duty regarding this matter.Thank you for your time.Regards,

10/10 Excelente

Danny

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 23 abr. 2024
Dear Danny,Thank you so much for the 5 Star review. We are excited to hear you enjoyed your stay with us. We can't wait for your next visit.Sincerely,

10/10 Excelente

Yolanda

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 23 abr. 2024
Dear Yolanda,Thank you so much for the 5 Star review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to the opportunity of serving you again.Sincerely,

8/10 Bueno

Lynne

Viajó con su pareja
Roberto was awesome when we came in so late.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de cristian el 22 abr. 2024
Thank you for taking time out of your busy schedule to leave us a review. We hope to see you again soon!

4/10 Mediocre

Raeshell

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Sam el 22 abr. 2024
Thank you for your review. We are sorry to hear that your stay was not satisfactory. We apologize for any inconvenience and hope that you may give us another chance to offer you a better experience.

6/10 Aceptable

Ruiyi

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza
The hotel room was spacious. But when I wanted to use the mini fridge, there was mold spot inside and the smell was terrible. I was not able to use the fridge. In addition, there are yellow stain spots on the bedsheet.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Cristian el 15 abr. 2024
Thank you for taking time out of your busy schedule to leave us a review. We value your feedback and have gave your concerns to the housekeeping team to make sure this dies not happen again. We hope to see you again soon.

6/10 Aceptable

Nicole

Viajó con su familia
Rooms NOT serviced daily. There should be enough coffee and towels in the room for the # of people room sleeps/reserved for. Silly parking is extra cost! Hotel is not located in busy downtown/ocean front area, parking should be included. The stay was adequate but will consider staying elsewhere next time I visit SD
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Nina el 15 abr. 2024
Hi Nicole! Thank you for staying with us! We really appreciate your feedback. I'm sorry your stay wasn't great, we hope that moving forward we are able to rectify this issues to ensure that these problems don't arise again. We hope to see you again!

6/10 Aceptable

Yukiko

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
There's a very nice gym. The kiosk next to front desk is neat and convenient. I may be too sensitive with neighbors’ noise though, I could hear upstairs and next door.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Cristian el 14 abr. 2024
Hello Yukiko, thank you for taking time out of your busy schedule to leave us a review. We are sorry that you had a hard time with the noise Next time we can try our best to get you in a quite room next time. We hope to see you again soon.

10/10 Excelente

Leah

Viajó con su familia
Le gustó: Servicios
Clean. It’s close to places to freeways. Good location.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Cristian el 14 abr. 2024
Hello Leah, thank you for taking time out of your busy schedule to leave us a review. We hope to see you again soon.

10/10 Excelente

Richard

Viajó con su familia
Very nice experience with the Hotel
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Cristian el 12 abr. 2024
Thank you for taking time out of your day to leave us a review. We hope to see you again soon!

10/10 Excelente

Ozzie, Santa Fe Springs

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Check in was great and staff was amazing
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de cristian el 12 abr. 2024
Thank you for taking time out of your day to leave us a review. We hope to see you again soon!

10/10 Excelente

Karen

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 11 abr. 2024
Dear Karen,Thank you for the 5 start review. We are happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to the opportunity of serving you again.Sincerely,

2/10 Terrible

Rogelio

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Dirty
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nina el 7 abr. 2024
Hi Rogelio! We're sorry to hear you did not have a good experience with us. We do appreciate your feedback though and hopefully are able to fix the issues you encountered to provide a better experience in the future. We hope to see you again.

6/10 Aceptable

Steven

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton Garden Inn Mission Valley. el 26 abr. 2024
Dear Steven,Thank you for the review. If you would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact the Manager on Duty. It is our hope that you can give us another chance to welcome you back to the hotel in the future.Regards,