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Opiniones sobre DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley
7450 Hazard Center Dr, San Diego, CA

Opiniones

8,0

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 484 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 216 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 160 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 70 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 73 de 1003 opiniones" "

8,2/10

Limpieza

8,4/10

Personal y atención

8,0/10

Servicios

8,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

4/10 Mediocre

Ana Cristina

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
They didn’t clean our room
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de General Manager el 1 may. 2024
Dear Ana,We appreciate your thoughts regarding your recent stay. We're very sorry to hear we fell short of meeting your expectations and that you were disappointed your room was not cleaned. Our front desk team is always available and happy to help with any amenities you may require, and to ensure housekeeping services your room. Thank you for your valuable feedback, and given the opportunity, we would like to provide the stay you were hoping for.

10/10 Excelente

ANGEL, guadalajara

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente ubicación y muy bien conectado
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de General Manager el 1 may. 2024
Dear Angel,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you found our hotel's location excellent. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back to DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley for another great stay in the future!

6/10 Aceptable

Miriam

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
La verdad las instalaciones no están como las fotos que muestran y las alfombras súper sucias, está algo descuidado. Sin embargo la atención del personal increíble.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de General Manager el 26 abr. 2024
Dear Miriam,We're sorry to hear that the condition of our facilities did not meet your expectations. Your feedback about the cleanliness is noted, and we will work diligently to address these issues. We're glad to hear that you found our staff's service to be exceptional, and we appreciate your understanding. Thank you for sharing your experience with us.

10/10 Excelente

Luis Alberto

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente precio / calidad
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 25 abr. 2024
Dear Luis,Thank you so much for choosing to stay with us at DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley. Impressing every guest with a wonderful experience is always a top priority, so we're thrilled that was the case for you. It was a pleasure to host you, and we hope you'll choose to visit us again soon.

8/10 Bueno

Olga

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
La limpieza de las habitaciones debe de ser diaria así como la amabilidad de algunos empleados para con los huéspedes debe de ser fundamental.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager el 8 abr. 2024
Dear Olga,We were happy to provide you with clean, welcoming accommodations, and we're glad you enjoyed your visit. The next time you're in the area, please come see us again.

10/10 Excelente

Marco Antonio

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buena ubicación, y excelente servicio del restaurante.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager el 2 abr. 2024
Dear Marco,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley! We're glad our location worked well for your trip and that you appreciated the fantastic dining service. Please come see us again the next time you're in town.

10/10 Excelente

Andrea

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager el 2 abr. 2024
Dear Andrea,Thank you for your perfect rating! It was a pleasure to have had you as a guest, and we look forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley very soon.

10/10 Excelente

Cesar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bien ubicada zona tranquila
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de General Manager el 1 abr. 2024
Dear Cesar,Thank you so much for taking the time to share your thoughts on your recent stay at DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley. Location is one of the most important aspects of any trip, so we’re glad you could experience all the convenience ours affords our guests! It was truly a pleasure having you here, and we hope you return soon.

10/10 Excelente

Gabriela

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Todo perfrcto
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 28 feb. 2024
Dear Gabriela,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley! Your satisfaction is our top priority, and we can't wait to welcome you back for another flawless experience in the future!

10/10 Excelente

jose

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Smell ugly and carpet looks dirty
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 20 feb. 2024
Dear Jose,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley, and we appreciate your honesty in highlighting areas for improvement. Rest assured, your insights are valued, and our team will address these concerns promptly. We're glad you chose to stay with us and hope you'll give us another chance to exceed your expectations in the future.

10/10 Excelente

MIGUEL

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Me llamo la atención que siendo PET friendly las habitaciones tuvieran alfombra. Considerando más complicado de mantener limpias y desinfectadas
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 20 feb. 2024
Dear Miguel,Thank you for being our guest and sharing your five-star review. We know that our furry friends are part of the family, so we are happy to help accommodate our guest's needs to have them stay with us. That said, we also have the best cleaning crew in the business to ensure our accommodations are spotless and comfortable for all of our guests. We are glad you were impressed and look forward to having you join us again at DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley.

4/10 Mediocre

Francisco

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

10/10 Excelente

GABRIEL

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente ubicacion. Un hotel muy comodo
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 2 feb. 2024
Dear Gabriel,We're delighted to know that our amazing location was perfect for your needs and that you had a good time overall. Thank you so much for the high rating, and we hope to see you again soon.

6/10 Aceptable

JOSE ALEJANDRO

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Me tuvieron que cambiar de habitación porque llovió y se metió el agua y se mojó toda la alfombra no se podía estar ahí durmiendo
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 24 ene. 2024
Dear Jose,While we are deeply sorry for the condition of your initial room, we are glad we were able to relocate you to more suitable accommodations. Rest assured, we are making corrections where needed to ensure an experience like yours does not repeat itself. Thank you for your feedback.

6/10 Aceptable

JOSE

Viajó con su familia
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
NECESITA MANTENIMIENTO
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 16 ene. 2024
Dear Jose,Thank you for choosing to stay with us at DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley. Our goal is to provide every guest with a wonderful experience, and we're disappointed to learn that wasn't the case for you. Guest feedback is very important to us, and we would appreciate learning more about where you felt we could improve. We look forward to connecting with you.

8/10 Bueno

EDUARDO VELEZ

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo excelente solo el estacionamiento no lo deberían de cobrar
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 13 ene. 2024
Dear Eduardo,Thank you for letting us know about your visit to DoubleTree by Hilton San Diego - Mission Valley. We trust your room was clean and comfy and that you had pleasant interactions with our friendly staff. Our parking fees are clearly stated online for our guests to be aware of prior to arrival, nonetheless, we apologize for any inconvenience caused. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 Excelente

Jose

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo estuvo bien
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 13 ene. 2024
Dear Jose,It was a pleasure hosting you at DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley! We're glad you enjoyed your visit, and we look forward to seeing you again soon.

8/10 Bueno

Ana Lilia

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Everything went well. However, they did not have enough cookies every day as promised.
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 13 ene. 2024
Dear Ana,It was a pleasure to host you during your recent visit. We sincerely appreciate you taking the time to provide us with a review, and we're glad you enjoyed your time at our hotel and had a nice stay. That being said, we apologize for any inconvenience you experienced regarding our delicious cookies, and we have notified our staff of your comments to ensure they are always available. It would be an honor to welcome you back to our hotel the next time you are in San Diego.

10/10 Excelente

Maria Enriqueta

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Me gustó el servicio del Hotel. La cercanía a las principales vías y al trolley.
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 13 ene. 2024
Dear Maria,We're glad you enjoyed our attention service and convenient location. Thank you for sharing your great experience at DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley, and please return soon for another fantastic visit.

8/10 Bueno

Carlos

Viajó con su familia
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Mauricio

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great location and service.
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 8 ene. 2024
Dear Mauricio,We're so happy to hear you had a great time with us at DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley. Our wonderful staff and prime location are just some of the reasons guests love to stay with us, so it's delightful to hear you enjoyed them as well. The next time you're in the area, please do not hesitate to visit us again.

10/10 Excelente

Yolanda jaqueline

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente ubicación
Bien excelente ubicación, personal muy amable
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 8 ene. 2024
Dear Yolanda,We're delighted to hear that our location was excellent for your needs and that our team's friendliness stood out during your visit. Your appreciation is a great encouragement for us to continue delivering excellent service. We eagerly look forward to welcoming you back to DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley for another pleasant experience.

10/10 Excelente

Virginia Sanchez

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Eduardo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gustó la atención e instalaciones. No me gustó la puerta transparente del baño carente de privacidad. Tampoco el costo alto del parking diario para los huéspedes.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 8 ene. 2024
Dear Eduardo,We appreciate the high rating for your recent stay. Your honesty is appreciated, and we will be sure to share your thoughts with our team so we can actively improve on where we may have fallen short. We are glad that you enjoyed our attention to detail and facilities. Please visit us again so we can show you an improved stay.

10/10 Excelente

Guillermo

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

DINORAH

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Esteban

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

6/10 Aceptable

FREDERICO NACOR

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

8/10 Bueno

ALFONSO

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Gloria

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

GERARDO AMADO

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bien todo, limpio, personal muy amable.
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023

6/10 Aceptable

david

Le gustó: Personal y atención
Una de las habilidades con problemas en el a/c no se podía apagar y el w/c que se vaciaba constantemente lo que ocasionaba mucho ruido. El hotel tiene muy buena ubicación, pero es urgente una actualización.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

AIMEE HAZZEL

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Federico, spring

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

10/10 Excelente

David Antonio

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Cercanía con San Diego Zoo y un mall
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, GM, DoubleTree SD Mission Valley el 31 oct. 2023
Hi David,Thank you for this wonderful review! We are so glad you had such a great experience at our DoubleTree Hotel San Diego Mission Valley. Your kind words about your stay, our facilities, and our service have left us all humbled. Our top priority is to provide our guests with the most engaging experience and comfortable stay in our central and convenient location. It sounds like your trip was practically perfect in every way. Now that you’ve fallen in love with staying here, we hope to welcome you back for another getaway really soon!Regards,Cecilia Menezes, General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Comodidad de la habitación
Para el precio, algo descuidado y viejo el hotel
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, General Manager el 25 oct. 2023
Sentimos enormemente que su experiencia con nosotros no haya sido satisfactoria. Todo el equipo se esfuerza al máximo para poder ofrecer una estancia de ensueño a nuestros huéspedes y nos entristece saber que en su caso no lo hemos conseguido. Sentimos que no hayamos sabido en esta ocasión transmitirle las diferencias estre la habitación que usted había reservado y la que finalmente ha tenido gracias al upgrade aplicado. Esperamos poder tener una nueva ocasión para darle la bienvenida y prestarle la mejor de nuestras atenciones.Atentamente, Cecilia Menezes, General Manager

10/10 Excelente

Nora Angelica

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, General Manager el 25 oct. 2023
We're truly grateful for your wonderful rating! It's delightful to hear that you thoroughly enjoyed all aspects of our hotel. We take immense pride in maintaining superior cleanliness levels and providing top-notch customer service. Your comments underscore our commitment to offering extraordinary guest experiences, and we're thrilled to know we hit the mark. We can't wait to welcome you back again soon.Regards, Cecilia Menezes, General Manager

10/10 Excelente

Alejandro

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, General Manager el 17 oct. 2023
Thank you for a superb rating! Thank you for taking the time to write about your stay - we are thrilled you had a wonderful time and experienced every element of true hospitality. Our team enjoys going the extra mile to deliver the very best levels of service to our guests, and to look after their every need. I am so pleased you felt so welcomed and enjoyed everything about your time with us. We look forward to welcoming you back on many future occasions.Regards, Cecilia Menezes, General Manager

10/10 Excelente

ALMA PATRICIA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Muy agradable
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, General Manager el 17 oct. 2023
Your wonderful rating of our property is highly appreciated. We're delighted to know that you have such a high opinion of our services and offerings. Our team is committed to ensuring our guests receive the finest care and the most attentive service - I'm glad they lived up to this during your stay. I look forward to sharing your outstanding rating with them. Your high regard for us is cherished, and once more, your excellent review fills us with joy. We are keenly awaiting the opportunity to welcome you back home soon!Regards, Cecilia Menezes, General Manager

8/10 Bueno

Cesar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, General Manager el 17 oct. 2023
It is truly delightful to learn that you enjoyed every aspect of your stay with us! We are thrilled to hear that our hotel staff, dining options, and accommodations provided you with wonderful experiences, as we always strive to deliver the highest level of guest service. We are pleased that you were able to take advantage of our amenities and thoughtful offerings, which are designed to ensure a seamless and delightful visit. Your positive feedback means a lot to us, and we appreciate you taking the time to share your experience with us. Thank you for your kind rating, and we look forward to welcoming you back again in the future!Regards, Cecilia Menezes, General Manager

6/10 Aceptable

Roberto

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
El baño en la habitación esta muy pequeño y además la puerta necesita ser reemplazada ya que no se tiene nada de privacidad.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, GM, DoubleTree SD Mission Valley el 26 sept. 2023
Estimado Roberto,Muchas gracias, por hacernos llegar su opinión sobre su estancia. Revisaré con nuestros servicios de mantenimiento para analizar que ha podido pasar con la puerta durante su estancia. Le pido disculpas. Tomamos nota de sus comentarios para mejorar todo lo posible con el fin de seguir ofreciendo nuestros mejores servicios.Muchas gracias,Cecilia Menezes, General Manager

8/10 Bueno

Germán

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Tenemos muco tiempo hospedandonos en el hotel, ya que nos han dado muy buen servicio. Queremos ver si tenemos puntos para futuras isitas o digame ccomo podemos HACERLO.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, GM, DoubleTree SD Mission Valley el 25 sept. 2023
Apreciado Germán, Queremos agradecerle tanto su visita . Apreciamos su lealtad y confianza continua en nuestro resort y nuestro personal.Como miembro de Hilton Honors, disfrutará de muchos beneficios, puntos y más.Esperamos volver a verle varias veces más en tus próximos viajes. Nuestro personal está siempre listo para darle la bienvenida.Atentamente,Cecilia Menezes, GM

10/10 Excelente

GERARDO DE JESUS

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, GM, DoubleTree SD Mission Valley el 18 sept. 2023
Dear Gerardo,Thank you for choosing our DoubleTree by Hilton San Diego Mission Valley!It is our uncompromising and passionate team of unparalleled individuals that make us who we are, and we are delighted their tireless service inspired your time with us. Thank you for the perfect rating, and we look forward to being your home whenever you are in the area.Kind regards,Cecilia Menezes, General Manager

6/10 Aceptable

Jessica

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
LIMPIEZA NO FUE LA MEJOR
El Hotel ya es un poco viejo y la limpieza no fue de lo mejor, una sabana estaba sucia, un sillos también, la alfombra no estaba de lo mas limpia y la verdad en temas de limpieza me quedo mucho a deber, no me gusto nada les daria un 6 de 10 puntos
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, GM, DoubleTree SD Mission Valley el 18 sept. 2023
Estimada Jessica,Agradecerle su tiempo por dejarnos su comentario.Lamento que nuestro servicio no cumpliera con sus expectativas. He tomado nota acerca de sus comentarios y lo trasladaré a mi equipo para mejorar estos puntos.Esperamos poder recibirlo nuevamente en un futuro y poder revertir su opinión.Atentamente,Cecilia Menezes, General Manager

10/10 Excelente

Juan de Dios

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Hilton / Doblee Tree está abandonando la calidad en sus servicios, no es posible que no te presten el servicio de limpieza, temprano y sin necesidad de perseguir al front desk, para que lo hagan.
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, General Manager el 31 jul. 2023
Thank you for taking the time to rate your experience with us! Your 5-star rating brings us immense joy and pride. We're thrilled to learn that you had a great time at our hotel, and your feedback serves as motivation for our team to continue delivering top-notch hospitality. Your satisfaction is paramount, and we eagerly await the opportunity to welcome you back for another wonderful stay.Regards, Cecilia Menezes, General Manager

10/10 Excelente

CECILIA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
la habitación es muy espaciosa el baño me encantó! mucho espacio también las camas y almohadas comodísimas!
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, General Manager el 31 jul. 2023
Muchas gracias por compartir su excelente experiencia en nuestro hotel.Nos llena de satisfacción saber que nuestras instalaciones y servicios han estado a la altura de sus expectativas, pues es siempre nuestro principal objetivo. Nos gustaría también expresar nuestra gratitud por su reconocimiento a todos nuestros compañeros, que se esfuerzan diariamente por conseguir altos niveles de satisfacción entre nuestros clientes.Nuevamente, gracias por sus comentarios. Estaremos encantados de tenerles de vuelta en nuestro hotel para una nueva inolvidable experiencia.Un cordial saludo, Cecilia Menezes, General Manager

6/10 Aceptable

MARCO ANTONIO

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 4 noches en julio de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, General Manager el 23 jul. 2023
Thank you for taking the time to provide a review your stay with us. Your rating is important to us and it will further assist us in raising our high levels of service. While we do our best to always deliver a great experience, it appears we missed the opportunity to exceed your expectations during your stay. I truly apologize that we fell short of our promise. However, we do hope that you will join us again when you return to the area.Regards, Cecilia Menezes, General Manager

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy descuidado , habia una cucaraha! Falta de aseo
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, General Manager el 13 jul. 2023
Lamentamos mucho no haber cumplido con sus expectativas en nuestro hotel durante su estancia. La opinión de nuestros huéspedes es fundamental para nosotros y nos ayuda a conocer sus impresiones y valoraciones, siendo la mejor manera para determinar dónde debemos concentrar nuestros esfuerzos para superarnos cada día.Esperamos poder tener una nueva ocasión para darle la bienvenida y poder cambiar considerablemente su opinión sobre nuestro hotel.Atentamente, Cecilia Menezes, General Manager

8/10 Bueno

Ricardo Arturo

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusto en general
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, General Manager el 13 jul. 2023
Muchas gracias por compartir su excelente experiencia en nuestro hotel.Nos llena de satisfacción saber que nuestras instalaciones y servicios han estado a la altura de sus expectativas, pues es siempre nuestro principal objetivo. Nos gustaría también expresar nuestra gratitud por su reconocimiento a todos nuestros compañeros, que se esfuerzan diariamente por conseguir altos niveles de satisfacción entre nuestros clientes.Nuevamente, gracias por sus comentarios. Estaremos encantados de tenerles de vuelta en nuestro hotel para una nueva inolvidable experiencia.Un cordial saludo, Cecilia Menezes, General Manager

10/10 Excelente

Manuel

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Estancia una sola noche todo muy bien, muy recomendable
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Cecilia Menezes, General Manager el 13 jul. 2023
Thank you so much for rating us! We sincerely appreciate your 10-star feedback. It was an absolute pleasure having you as our guest, and we're thrilled that you had such a positive experience during your stay. Your satisfaction means the world to us, and we can't wait to have the opportunity to serve you again in the future, providing you with another outstanding stay.Regards, Cecilia Menezes, General Manager