Playa privada, camas de playa, sillas reclinables de playa, sombrillas

Opiniones sobre Kempinski Palace Portoroz

5 out of 5

Opiniones

9,4

Excepcional

Evaluación: 10 - Excelente. 325 de 427 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 82 de 427 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 13 de 427 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 6 de 427 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 1 de 427 opiniones" "

9,6/10

Limpieza

9,4/10

Personal y atención

9,4/10

Servicios

9,4/10

Estado de la propiedad e instalaciones

9,0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

federico

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Inmejorable
El hotel es impresionante, espectacular. No podría ser mejor. El cuarto amplio, comodísimo, así como la cama y los blancos. Todos los servicios cubiertos. Personal multilingüe, atento, gentil, altamente calificado. Desayuno completo, con productos de alta calidad, variedad absoluta. Acceso a piscina y sauna. Inmejorable.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2018
Respuesta de General Manager el 9 oct. 2018
Dear federico, thank you for your wonderful comments regarding our spectacular and impressive property. It is true we are honoured to be able to have such a beautiful monument for our hotel and be able to share this majestic atmosphere with our guests. I am delighted to hear your feedback regarding our well-trained and friendly staff. I will gladly pass this positive feedback to them. We look forward on being able to spoil you with all our facilities and amenities during your next stay on our premises. Kind wishes, Thies C. Bruhn General Manager

10/10 Excelente

MIRIAN

Inmejorable ubicación. Buenas instalaciones.
Hotel con instalaciones elegantes. Habitaciones amplias, baño pequeño y poco aggiornado. Ducha y toallas en malísimo estado. Relación precio -calidad mala. Desayuno espectacular. Zona de piletas increible.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018
Respuesta de General Manager el 27 ago. 2018
Dear MIRIAN, thank you for sharing your experience with us. I am delighted to know that you have enjoyed our pool area and that the room provided you with a relaxing and comfortable stay. We are looking forward to extending you a warm welcome during your next visit! Best regards, Thies C. Bruhn General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

10/10 Excelente

Vera Tatiana, Viena

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Vera
Inolvidable! Fue excelente

8/10 Bueno

Andrey, Szentendre

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great location in proximity to other tourist destination (like Piran); but service is below expectation
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024

10/10 Excelente

Don

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
First time in Slovenia and was very nice ..the Kempinski helped make the whole experience enjoyable ..
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Kempinski Palace Portorož el 21 mar. 2024
Dear Don, Thank you very much for your kind and thoughtful review of your stay at Kempinski Palace Portorož. We are absolutely delighted to read that you had such a wonderful experience with us and have enjoyed the delicate care of our devoted employees. We are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future, once your time permits so, With best regards, Željko Stašević, General Manager

10/10 Excelente

Roman, Ljubljana

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Andrea

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Sedef, Oakville

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very nice location…well mannered staff
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de KempinskiPalacePortoroz el 23 oct. 2023
Dear Sedef, thank you so much for this wonderful and beautiful feedback. I am so happy to read that you enjoyed our hotel and the services of all our employees. Looking forward to host you again in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 Excelente

Bo Emil

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

massimo

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ottimo hotel sotto ogni punto di vista
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de KempinskiPalacePortoroz el 5 oct. 2023
Dear Mr. Massimo, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Thank you again for posting your comments, and hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Simon

Se hospedó 6 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Ryan

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023

6/10 Aceptable

hayim

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Even though there is a private area on the beach, the water is not very clear. We used the indoor/outdoor pool instead but the AC in the indoor section broke and it became unbearably hot. Even though we complained, they didn't fix it for 3 days.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

6/10 Aceptable

hayim

Se hospedó 3 noches en agosto de 2023

10/10 Excelente

ramon

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023

10/10 Excelente

Crit, Austin

Viajó con su pareja
The priperty is combined with Modern and Classic perfectly. The staff is top notch!! Highky recommend this place.
Se hospedó 4 noches en julio de 2023
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 19 jul. 2023
Dear Crit, What a nice comment! On behalf of my team, I would like to express my gratitude for this kind feedback. We are looking forward to hosting you again at our wonderful property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 Excelente

Vanessa

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con mascotas
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Amazing concierge !
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Kempinski Palace Portorož el 4 jul. 2023
Dear Vanessa,Thank you for your kind review about Kempinski Palace Portorož and our Concierge team. We are glad you enjoyed your stay with us! Kind regards, Željko Stašević Cluster General Manager ad interim Kempinski Palace Portorož Kempinski Hotel Adriatic

10/10 Excelente

Johannes

Se hospedó 3 noches en junio de 2023

10/10 Excelente

yeowon

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023

10/10 Excelente

Nikola

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Warm recommendation for Kempinski Palace Portorož
We had an amazing week at Kempinski Palace Portorož with my family. We also celebrated my mom’s 70th birthday. Everything was great and the staff did their very best to make mom feel special and all of us feel like home. Portorož and Piran are amazing places to spend an active holiday next to the sea in the spring and early autumn.
Se hospedó 7 noches en abril de 2023
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 18 abr. 2023
Dear Mr. Nikola, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 Excelente

Bálint

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Kempinski Palace Portorož el 20 abr. 2023
Dear Balint, I would like to take the opportunity and thank you for your positive comment. It is always a pleasure to read positive comments, which I will gladly share with our team. We are looking forward to welcome you soon again in our property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Kempinski Palace Portorož el 20 abr. 2023
Dear Anonymous, I would like to take this time and thank you for such a kind and positive feedback. Looking forward to welcoming you back soon. Your sincerely, Željko Stašević General Manager

4/10 Mediocre

Andreas

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 25 dic. 2022
Dear Mr. Andreas,Firstly allow me to apologize to you for any unpleasant experience that you might have had during your recent stay with us at Kempinski Palace Portorož.We would kindly ask you to contact us and give us some more additional details in order to provide you with our feedback.Looking forward to welcome you back to the city.Yours sincerely, Željko StaševićGeneral Manager

10/10 Excelente

Oliver

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Wunderbares, stilvolles, großzügiges Hotel, mit angenehmer Stimmung, sehr freundlichen Personal mit vielen Sprachkenntnissen. Gutes Frühstücksbufet. Ich war begeistert!
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 13 nov. 2022
Sehr geehrter Herr Oliver,,herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen.Alle von Ihnen genannten Punkte werden wir gerne mit unseren Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Željko Stašević, General Manager

10/10 Excelente

Mirko

Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La piscina non deve essere un parco acquatico .. è un centro benessere spa
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 4 nov. 2022
Gentile signor Mirko, La ringraziamo per la sua gentile risposta e il suo commento. Speriamo che ci visitera. di nuovo. Cordiali saluti, Zeljko Stasevic, Direttore Generale

10/10 Excelente

Akos

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Highly recommended.
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 2 nov. 2022
Dear Akos, thank you so much for posting this comment It truly means a lot to us and we hope you visit us again soon. Yours sincerely, Zeljko Stasevic General Manager

10/10 Excelente

James, Scottsdale

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Beautiful new hotel in Portoroz with great views and excellent service. On-sight amenities second to none in the area. Easy access to the old world city of Piran.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2022
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 30 oct. 2022
Dear Mr. James,Thank you very much for taking the time sharing the feedback of your recent stay with us.We are very pleased to learn that you had a very enjoyable stay and enjoyed all our services and highly appreciated the care of our employees. Thank you again and we are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future.With best regards,Kai BehrensGeneral Manager

10/10 Excelente

Marija

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Alexandar was great during check-in
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 23 sept. 2022
Dear Marija, I would like to thank you for your kind feedback of your recent stay with us. We do hope that you will visit us soon. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 Excelente

Georg

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
exclusive hotel
Exclusives Hotel, sehr guter und freundlicher Service
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 30 jul. 2022
Sehr geehrter Herr Georg, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Ich werde es gerne mit meinen Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 Excelente

Sinisa

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Sehr schönes Hotel mit sehr hohem Standard
Se hospedó 2 noches en julio de 2022

10/10 Excelente

Martin

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Top Adresse in Portoroz
Das Hotel ist ausgezeichnet. Beim service gibt es nur aufgrund des unzureichenden Services am Pool (Poolbar) einen Punkt Abzug. Oft war stundenlang keine Bedienung sichtbar und hat das Personal drinnen geplaudert. Der Pool sowie Poolbereich sind schön und ausreichend groß. Der Salzwasserpool ist sehr angenehm. Das Frühstücksbuffet lässt keine Wünsche offen, gefrühstückt werden kann auf der überdachten Terrasse oder in der Crystal Hall (wie ein Ballsaal). Das Personal ist sehr freundlich. Das Hotel hat einen Parkservice dh das Auto wird auf wunsch geparkt und wieder geholt (Garage) ohne Aufpreis.
Se hospedó 7 noches en julio de 2022
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 30 jul. 2022
Sehr geehrter Herr Martin, herzlichen Dank fuer Ihre Feedback. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 Excelente

Kris, Ketchum

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice staff, especially Marco at the front desk who helped us with dinner reservations and even drove us to the restaurant in Piran and introduced us to the owner. Ester gave me a very nice message and my wife a nice facial. The bartenders were also nice, and the pool man was helpful as well. Overall, the hotel was wonderful and if we return, we will definitely stay at this hotel.t
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 28 jun. 2022
Dear Kris, I would like to thank you for this kind and honest review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
Kein 5 Star Level!
2 Punkte sind von uns sehr negativ wahrgenommen worden: Wir sind gegen 23 h im Hotel angekommen. Der Check-In dauerte mehr als 40 Minuten- jeder einzelne Reisepass wurde in einer ewig langen Prozedur in den Computer eingegeben- absolutes no go, insbesondere weil wir mit unserer Mutter ( 86 Jahre) gereist sind, due sehr müde in der Lobby auf den Zimmerbezug warten musste. Bei Frühstück nicht genügend Platz auf der Terrasse bzw. Wartezeiten, bis man endlich einen Tisch bekommen hat. Man wartet dann wiederum 20 Minuten auf einen Kaffee, der beim Keller bestellt wird. Es gibt auf der Terrasse grosse runde Tische, die waren jedoch alle belegt und wir wurden an einem viel zu kleinen Tisch platziert. Diese Punkte sind inakzeptabel für ein 5 Sterne Haus.
Se hospedó 3 noches en junio de 2022
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 1 jul. 2022
Dear Anonymous, thank you so much for posting this kind and constructive comment for us, we truly appreciate you taking the time to write this. Upon visiting us first time each passport or ID should be scanned as all the guests staying at the hotel must be registered. Every following stay procedure is shorter as all the details are already in the system. Our hotel does offer two possibilities of the seating at the breakfast area and it would be inside and outside. As the terrace cannot accommodate all the guests only on terrace guests are seated also in our gorgeous Crystal Hall terrace. We do apologize if you felt uncomfortable upon check in and breakfast area which for sure was not intent of our committed employees. We do hope that you will give us another opportunity and visit us again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 Excelente

Thais

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muito bom
Hotel lindo . Com piscina aquecida e spa maravilhosos . Restaurantes incríveis . Pouco longe do centro . Tem q ir de carro .
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 1 jul. 2022
Dear Thais, I would like to thank you for this beautiful review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 Excelente

Jean-Robert

Se hospedó 3 noches en mayo de 2022

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022

10/10 Excelente

Kristoffer

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Fint hotell og god service
Bra hotell. God service fra staben.
Se hospedó 2 noches en abril de 2022
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 23 sept. 2022
Dear Kristofer, I would like to take the opportunity to thank you for this wonderful feedback of your recent stay with us. We truly appreciate it. We do hope that you will visit us soon again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 Excelente

simonetta

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en marzo de 2022

10/10 Excelente

John

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
this is a real 5 star hotel
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de KB el 17 nov. 2021
Dear John, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 Excelente

Mateja

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Exellent
Se hospedó 6 noches en octubre de 2021
Respuesta de KB el 9 nov. 2021
Dear Mateja, thank you very much for your compliments. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz in the near future. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 Excelente

FRANCESCO

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en octubre de 2021
Respuesta de KB el 17 nov. 2021
Dear Francesco, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 Excelente

Mag Astrid

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de KB el 17 nov. 2021
Dear Mag Astrid, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 Excelente

Nelly

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

8/10 Bueno

Jozef

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Great accommodatio, excellent service, average sea
Very nice hotel, combination of old style and modern design, great , attentive staff, clean well maintained spa and pool area. Very delicious food in Sofia restaurant. THe only weaker part was the sea - warm but with quite a lot of sea weeds and not so clean as in other part of adriatic, though there is not much that hotel can do about it.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2021
Respuesta de KB el 10 ago. 2021
Dear Jozef, thank you very much for your feedback and the compliments. We are pleased to hear that you had a very remarkable time while in Portoroz and enjoyed the services around the hotel. Your constructive feedback regarding the sea has been noted and will be forwarded to the municipality who is controlling the water quality on a daily basis. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 Excelente

Sarah

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Loved it. Classic European 5 star seaside resort.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de KB el 6 ago. 2021
Dear Sarah, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire tea. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

8/10 Bueno

Keiji

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Alles wunderbar, aber nur eine Sache, die ich sehr schade finde. Wir haben drei Abende hintereinander im sehr schoenen aber dem entsprechend sehr teuren Restaurant gegessen. Am dritten Abend mussten alle Gaeste wetterbedingt im Inneren essen. Obwohl wir am Vorabend nach dem Essen einen Tisch fuer diesen 3. Abend reserviert haben, haben wir zu einem nicht schoenen letzten freienTisch zugewiesen. Das Restaurant haette fuer uns einen schoeneren Tisch frei halten sollen oder sogar muessen. Das war nicht aufmerksam.
Se hospedó 3 noches en julio de 2021
Respuesta de Kempinski Palace Portoroz el 3 ene. 2022
Sehr geehrte Frau oder geehrter Herr Keiji, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrücke mitzuteilen. Bezueglich der Kritikpunkte wegen Tisch Reservierung, moechte ich mich bei Ihnen recht herzlich entschuldigen. Nochmals 1000 Dank fuer Ihre hilfreichen Eindruecke und den konstruktiven Bericht, den wir natuerlich mit unserem Team auswerten werden und der sehr hilfreich sein wird, unseren Standard im Kempinski Palace weiterhin zu verbessern. Für Ihren nächsten Aufenthalt werden wir unser Bestes geben, um Ihren Aufenthalt bei uns wieder so gemütlich wie möglich zu gestalten. Mit freundlichen Gruessen, Kai Behrens, General Manager

10/10 Excelente

ByeongJun

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de KB el 6 ago. 2021
Dear ByeongJun, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire team. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager