Terraza o patio

Opiniones sobre Sonesta ES Suites Tempe

3 out of 5
Sonesta ES Suites Tempe
5075 S Priest Dr, Tempe, AZ

Opiniones

7,8

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 341 de 775 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 202 de 775 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 101 de 775 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 57 de 775 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 74 de 775 opiniones" "

7,8/10

Limpieza

8,2/10

Personal y atención

7,2/10

Servicios

7,8/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Miguel

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusto las instalaciones en general y buena atención
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 5 abr. 2024
Miguel, es genial saber que disfrutaste tanto de las instalaciones como del atento servicio de Sonesta ES Suites Tempe. Nos esforzamos por brindar a todos nuestros huéspedes una experiencia ejemplar. Realmente apreciamos sus comentarios y esperamos darle la bienvenida nuevamente en su próxima visita.

10/10 Excelente

Xochitl

Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It was very private
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service el 5 abr. 2024
Xochitl, thank you for sharing your experience at Sonesta ES Suites Tempe. We're delighted to hear that you appreciated the privacy. It's one of many qualities that distinguish us. We hope to welcome you back on your next visit to Tempe.

10/10 Excelente

Jose Carlos

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buena ubicación, habitaciones limpias y cómodas. El desayuno muy completo.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 13 dic. 2023
José, es fantástico escuchar tus comentarios sobre tu estadía en Sonesta ES Suites Tempe. Estamos encantados de que haya disfrutado de nuestra ubicación y haya encontrado las habitaciones impecables y cómodas. También nos alegra que haya encontrado nuestro desayuno completo. Apreciamos sus amables palabras y esperamos darle la bienvenida pronto.

10/10 Excelente

ZORAYDA ZULEMA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buena estancia en general
Muy equipada, es cómodo en general, los precios están de acuerdo a lo que recibes. Podrían mejorar la limpieza del exterior de las habitaciones.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 14 nov. 2023
Zorayda, gracias por tomarse el tiempo para evaluar Sonesta ES Suites Tempe. Nos alegra saber que encontró nuestro alojamiento cómodo y con una buena relación calidad-precio. Se han tomado nota de sus comentarios sobre la limpieza exterior de nuestras suites y apreciamos dichas sugerencias para mejorar. Esperamos darle la bienvenida nuevamente.

10/10 Excelente

JOSE FRANCISCO

Viajó con su familia
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 7 nov. 2023
Thank you for the great rating, Jose!We are always working very hard to provide a high-quality experience for all of our guests. It's excellent to hear that you had a lovely stay at Sonesta ES Suites Tempe! We hope you plan on staying with us again soon!We're looking forward to your next visit!

2/10 Terrible

Carlos Eduardo

No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Robo a nuestro auto en el estacionamiento!!
Tuvimos una muy mala experiencia, ya que nos abrieron el auto la noche del 26 de Octubre y nos robaron muchas pertenencias. Hablé con el gerente del hotel y no me ayudó con la situación. Terrible ya que deben de contar con un protocolo de atención en estos casos. Lo peor es que pagué 17 USD por dos noches de estacionamiento. Y para terminar, no limpian de forma diaria las habitaciones.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service el 31 oct. 2023
Carlos, lamentamos profundamente la desagradable experiencia que tuviste con respecto a la seguridad de tu vehículo. La seguridad es una gran preocupación para nosotros y le aseguramos que este tipo de incidentes se revisan sinceramente. También entendemos su decepción por el nivel de asistencia brindada en esta situación y le aseguramos que nunca es nuestra intención dejar a nuestros huéspedes sintiéndose desamparados.Respecto a su comentario sobre el servicio de habitaciones, le pedimos disculpas por las molestias. Gracias por sus comentarios, contribuyen directamente a nuestro esfuerzo continuo por mejorar las experiencias de los huéspedes. Esperamos sinceramente que nos brinde otra oportunidad de mostrarle nuestro compromiso con una hospitalidad excepcional.

8/10 Bueno

Jose Benjamin

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
Cobran el estacionamiento cuando eso debería estar incluido en el día estancia del hotel. Aunque sea poco pienso que esta fuera de lugar
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Service el 22 oct. 2023
José, gracias por compartir tus comentarios. Es lamentable escuchar su opinión sobre las tarifas de estacionamiento. Si bien muchos establecimientos como el nuestro, Sonesta ES Suites Tempe, aplican dichos cargos, entendemos su impacto en su experiencia general. Tenga la seguridad de que revisamos continuamente las políticas para servir mejor a nuestros huéspedes. Agradecemos su observación y esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.

10/10 Excelente

LUIS

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cómodo y confortable
Nuestra estancia en el hotel fue muy agradable, sin duda volveremos a elegirlos para próximos viajes a la ciudad
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service el 29 ago. 2023
Luis, agradecemos tus amables palabras acerca de tu agradable estadía en Sonesta ES Suites Tempe. Estamos encantados de saber que somos su mejor opción para futuros viajes a la ciudad. ¡Muchas gracias y nos vemos pronto!

6/10 Aceptable

Jesus

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
I was charged twice on my credit card. I don't understand why this is happening.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service el 31 ago. 2023
Hello Jesus.Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear about the double charge on your credit card and any inconvenience it may have caused. We would like to investigate this matter further and ensure it's resolved promptly. Kindly reach out to us so that we can assist you directly. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your patience.

10/10 Excelente

ivette

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Customer Service el 29 jul. 2023
Thank you for the perfect rating, Ivette!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at Sonesta ES Suites Tempe. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!

10/10 Excelente

NANCY

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Zona segura y cerca de las tiendas
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Team Sonesta el 9 may. 2023
Thank you for the great review! We look forward to your next stay at Sonesta ES Tempe, have a great rest of your trip!

10/10 Excelente

Rodolfo

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bien
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Team Sonesta el 16 abr. 2023
We are so happy to hear you had a great stay with us. If you have any additional comments to help us improve, please do not hesitate to contact us. Looking forward to seeing you soon!

10/10 Excelente

Edwin

Se hospedó 1 noche en febrero de 2023

10/10 Excelente

Sonia

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Exelente trato de Ruben en el front desk hace muy buen trabajo
Se hospedó 2 noches en febrero de 2023

8/10 Bueno

GILBERTO

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2023

10/10 Excelente

José david

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Un lugar tranquilo, comodo mas si vas de compras es genial a 1 min en carro del Arizona Mills.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de GM el 19 nov. 2022
Dear Jose DavidThank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely, Jake RomeroGeneral ManagerSonesta ES Suites Tempe

8/10 Bueno

Orlando

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo exelente
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de GM el 5 oct. 2022
Querido OrlandoGracias por completar la encuesta referente a su más reciente estadía en nuestro hotel. En nombre de todo nuestro equipo y en el mío propio reciba nuestras disculpas por no haber excedido sus expectativas.En Sonesta buscamos todos los días proveer un servicio superior a cada uno nuestros huéspedes. Lamento el no haberle podido proveer ese servicio superior. Usaremos sus comentarios para implementar mejoras que nos permitan proporcionarle una mejor experiencia en el futuro.Por favor considere quedarse con nosotros en una próxima visita para así tener la oportunidad de darle un servicio superior.Sinceramente,Jake RomeroGerente GeneralSonesta ES Suites Tempe

10/10 Excelente

Carlos Francisco

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de GM el 3 ago. 2022
Dear Carlos Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Jake Romero General Manager Sonesta ES Suites Tempe

10/10 Excelente

rene

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de GM el 3 ago. 2022
Dear Rene Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Jake Romero General Manager Sonesta ES Suites Tempe

10/10 Excelente

Lillian Ivette

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo excelente!
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de GM el 15 jul. 2022
Dear Lilian Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Jake Romero General Manager Sonesta ES Suites Tempe

2/10 Terrible

Lourdes

Viajó con su familia
I pay with Expedia reservation, and they take $119 for my credit card too, I have 2 weeks waiting for my return and nothing!!!
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de GM el 18 jul. 2022
Dear Lourdes Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Jake Romero General Manager Sonesta ES Suites Tempe

6/10 Aceptable

Francisco Alejandro

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Amplio estacionamiento, las habitaciones fueron muy cómodas y amplias. En ambos baños se encontraron productos como rastrillos y jabones usados lo cual fue muy desagradable.
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de GM el 2 may. 2022
Querido Francisco Gracias por completar la encuesta referente a su más reciente estadía en nuestro hotel. En nombre de todo nuestro equipo y en el mío propio reciba nuestras disculpas por no haber excedido sus expectativas. En Sonesta buscamos todos los días proveer un servicio superior a cada uno nuestros huéspedes. Lamento el no haberle podido proveer ese servicio superior. Usaremos sus comentarios para implementar mejoras que nos permitan proporcionarle una mejor experiencia en el futuro. Por favor considere quedarse con nosotros en una próxima visita para así tener la oportunidad de darle un servicio superior. Sinceramente, Jake Romero Gerente General Sonesta ES Suites Tempe

8/10 Bueno

felix alberto

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de GM el 18 abr. 2022
Dear Felix Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Jake Romero General Manager Sonesta ES Suites Tempe

8/10 Bueno

ricardo

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de GM el 6 dic. 2021
Dear Ricardo Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Victoria Camagong Director of Sales Sonesta ES Suites Tempe

4/10 Mediocre

Monica P

Viajó por negocios, Viajó con su familia
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusto que pueda llevar a mi mascota y hay bolsas para juntar el popo del perrito y basura No me gusto que esta muy sucia la alfombra huele a que esta sucio el cuarto por eso …no servía el teléfono para llamar a recepción . Y al querer usar el sofá cama no tenía ni sabana ni cobija solo el colchón así sin nada . Tampoco me gusto la atención de la mujer del desayuno de muy mala manera servia el desayuno como de mal humor .
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Stephen GM el 19 oct. 2021
Thank you for staying with us Any extra linens for the sofa bed are keep in housekeeping until needed by the guest. Sorry for the misunderstanding, our pet rooms are cleaned after each stay Please come back and try us again

6/10 Aceptable

Adriana

No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Mi habitación pésima
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Stephen GM el 9 oct. 2021
thank you for staying with us sorry you had a noise around your room please contact the desk so we can have a chance to correct any problems

8/10 Bueno

Claudia

Viajó con su familia
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Stephen GM el 25 may. 2021
Thank you for the response and staying with us. please come back again soon Stephen GM

10/10 Excelente

Lilia, mexico

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buen Hotel
En general muy buen servicio.

10/10 Excelente

jose, Mexico

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buena estancia, ttodo estubo de maravilla

8/10 Bueno

Omar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

8/10 Bueno

Maritza

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 1 may. 2024
Maritza, it's wonderful to see that your stay at Sonesta ES Suites Tempe was largely enjoyable. We're always here and eager to deliver an outstanding experience during your future visits. Thanks for your rating!

10/10 Excelente

Brian

Le gustó: Limpieza
It was fine
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 29 abr. 2024
Brian, thank you for taking the time to post this feedback. We're glad to hear your stay at Sonesta ES Suites Tempe met your expectations. We hope to welcome you back in the near future.

10/10 Excelente

Annat

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Customer service is amazing front desk was very helpful the rooms were spacious and had everything we need . We will definitely return
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 28 abr. 2024
Annat, it's wonderful to hear that you had such a great experience at Sonesta ES Suites Tempe. We're thrilled you found our front desk to be very supportive and our rooms to satisfy all your requirements. We eagerly look forward to your return. Safe travels until then!

6/10 Aceptable

Dejah

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We enjoyed that this property was quiet and low traffic with regard to it not being very busy. However, the continental breakfast, all three days we were there, was AWFUL. Not only was it not put out on time, the food was obviously used from previous days, only half of what was advertised was put out, the juice machine was broken, the pancake machine was broken, and the only thing safe to eat seemed to be the muffins. It was very disappointing and dirty. My daughter got sick after putting some sort of hot-sauce on her food that looked like no one has been washing the container and the sauce seems to just be put out constantly then refrigerated again. It was gross. Same with the milk.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

Alisa

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
There was a hot breakfast every morning and there was only one woman working. She did a great job! The front desk Staff were helpful and kind and accommodated my late checkout. They also helped with directions. I loved the room and the kitchen to prepare meals. Centrally located for where I wanted to be and easily walkable to the oasis waterpark.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 25 abr. 2024
Alisa, it's uplifting to hear that you had a positive experience at Sonesta ES Suites Tempe. We're glad our team member was able to ensure a well-served hot breakfast each morning and that our front desk colleagues were able to assist you efficiently. It's also great to hear you found the room and its kitchen to your liking. We strive for our hotel to be a home away from home. Lastly, we're thrilled that you found our location perfect for your needs. We're eagerly looking forward to welcoming you back in the future!

6/10 Aceptable

Andrea

Viajó en grupo
Let’s see.. you need to enforce the pets policy because it was so much dog feces by where we stayed. It was ridiculous. You literally had to watch where you were walking and the lighting around there is horrible. You can be attacked anytime right there because it’s so dark in that area. Other than that, everything else was OK would I stay at your facility again? I probably would. It wasn’t bad like that. It was just like the issues with the dog feces and the lighting around the property. It needs to be improved. It’s not safe at all.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

Austin

Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Cool setup for the rooms basically looking like apartments, overall the area was kept nice and parking is easy. The room itself, while over all nice and clean in some areas, were lacking in others. The bathroom still had remnants of hair and such littered throughout and stuff wasn’t always scrubbed or wiped down. Some small bugs did fly out of the bathroom vent at one point, so a bit wonky with the duct work but it wasn’t enough to deter the stay. Staff was great, friendly and precise.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 24 abr. 2024
Austin, thank you for sharing your experience at Sonesta ES Suites Tempe. We're pleased to hear you found our suite-style rooms appealing and appreciated the easy parking. We apologize for any inconsistencies in cleanliness you experienced; your feedback is truly important to us. It's delightful to hear that our team members made a positive impression on you. We hope to have you back for an even better experience next time.

10/10 Excelente

robert

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 24 abr. 2024
Robert, we're thrilled to hear you had a great stay at Sonesta ES Suites Tempe! We appreciate your high rating and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Thank you for choosing us!

8/10 Bueno

Whitney Orkesia

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Everything was good. Only thing that can be changed is the breakfast. It wasn't enough options to eat.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 22 abr. 2024
Whitney, it's pleasing to hear you were generally satisfied with your stay at Sonesta ES Suites Tempe. We appreciate your feedback about breakfast, and find your insights beneficial as we continuously aim to improve our selection. We welcome the chance to provide an enhanced experience on your next visit.

2/10 Terrible

Ricardo

No le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 22 abr. 2024
We appreciate your feedback, Ricardo.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 Terrible

Teresa

Viajó por negocios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Rooms are easily accessible to the public from parking lot. Unfortunately someone was able to drive in, looking for someone in early morning and caused ms for disruption knocking on doors, yelling, and banging on windows to my room. Felt very unsafe.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

gina

No le gustó: Personal y atención
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 17 abr. 2024
Gina, it's wonderful to hear that you had a positive experience at Sonesta ES Suites Tempe. We're grateful for your feedback and sincerely hope to host you again soon!

10/10 Excelente

Bobby

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Service was excellent, rooms clean.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 16 abr. 2024
Bobby, thank you for your kind words about Sonesta ES Suites Tempe. It's great to hear that you appreciated our commitment to exceptional service and cleanliness. We look forward to welcoming you back for another delightful stay.

4/10 Mediocre

Anne

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
The whole place seemed dirty and in need of repair.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 27 abr. 2024
Anne, it's disheartening to hear that your expectations were not met during your stay. The cleanliness and maintenance of the hotel are of utmost importance and are usually praised by guests. We commit to addressing these points to offer an enhanced experience in the future. We hope you will consider giving us another chance to make your stay memorable.

4/10 Mediocre

Danielle

Viajó con su pareja
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The AC units weren't working properly and was hot in the room.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 11 abr. 2024
Danielle, we regret to hear about the challenges experienced with the room temperature. Ensuring our guests' comfort is vital to us, and it's clear this did not meet your expectations. We appreciate your feedback, and our team members will look into this matter thoroughly to avoid any similar instances for our future guests. We hope you consider granting us another chance to provide a better experience.

10/10 Excelente

Crystal

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good location!
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service el 7 abr. 2024
Crystal, thank you for sharing your experience at the Sonesta ES Suites Tempe. We're thrilled to read you appreciated our prime location. We hope your travels bring you back our way soon!

6/10 Aceptable

Armando

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service el 5 abr. 2024
Armando, thank you for taking the time to rate your stay at Sonesta ES Suites Tempe. We value your feedback and aim to provide an exceptional experience to each of our guests. If there are any specific areas of improvement you believe we should focus on, we would appreciate you sharing those with us in the future. We hope to welcome you back soon.

8/10 Bueno

Srijith

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The customer service was exceptional! I checked in at the property at 1.30 am and I informed the front desk that I would be checking out at 6.30 am. I was told that the breakfast would be available at 7.00 am. When I told the receptionist that I have a sightseeing tour booked at 6.45 and so I will have to skip the breakfast, she said that she will try to see if anything could be made available earlier, and to my pleasant surprise she had a breakfast pack, with bread jam, muffins, fruits and water kept ready for me when I came to check out at 6.30 am. I would like to appreciate the thoughtfulness and hospitality of the representative, Leah J.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service el 2 abr. 2024
Srijith, we are thrilled to hear about your wonderful experience at Sonesta ES Suites Tempe. Our team members like Leah are passionate about hospitality and ensuring every guest feels valued. It's delightful to know that her thoughtful gesture made a significant difference in your stay. We sincerely appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back to our unique hotel in the future.

10/10 Excelente

Rogelio

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Nice
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service el 1 abr. 2024
Rogelio, thank you for sharing your feedback. We're so glad to hear you had a pleasant experience at Sonesta ES Suites Tempe. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

8/10 Bueno

Anthony

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The staff were genuinely hospitable. Thank you for a wonderful visit.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Customer Service el 31 mar. 2024
Anthony, we appreciate your feedback on your recent visit to Sonesta ES Suites Tempe. Receiving positive comments regarding our hospitable team members always makes us smile. We are delighted to hear that your visit was wonderful. Do consider us again for your future travels.