Lobby

Opiniones sobre Motel 6 Mesa North

2 out of 5
Motel 6 Mesa North
336 W Hampton Ave, Mesa, AZ

Opiniones

6,6
Evaluación: 10 - Excelente. 279 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 239 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 168 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 115 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 201 de 1002 opiniones" "

6,8/10

Limpieza

7,6/10

Personal y atención

5,6/10

Servicios

6,4/10

Estado de la propiedad e instalaciones

6,2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Lic. Carol

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente atención en recepción y muy cómodo el hotel
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 7 mar. 2024
Hola Lic. Carol,¡Gracias por la excelente reseña! Esperamos verte pronto.Lilith#Equipo6

8/10 Bueno

Erick

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

2/10 Terrible

Gerardo

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
It was dirty and nobody clean, bad smell
Se hospedó 5 noches en enero de 2024

8/10 Bueno

Fausto

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
En el lavamanos el agua se IVA lento
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Sheila MOD el 28 oct. 2023
Fausto, please always let us know of your concerns with the room right away so we can address the issue quickly.Thank you

2/10 Terrible

Juan Carlos

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Sin ganas de Volver
Buenas tardes: 1.- Confusion al momento de Chek-inn, cuando regrese a las 10 y media, otra persona estaba en mi cuarto. 2.-La limpieza exterior , no existia 3.-La habitacion que se me otorgo al final si estaba limpia. 4.-El ambiente en general, incomodo. En resumen me senti inseguro. gracias.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Sheila, Assistant Manager el 10 sept. 2023
Juan, we here at Motel 6 are sorry that we could not make you feel comfortable. Your concerns will not go unnoticed. This is why we rely so much on your reviews to correct the problems. I hope that you might try us again in the future

2/10 Terrible

Jose

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Don’t like
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Assistant Manager el 13 ago. 2023
Were sorry that we were not up to your standards. We work hard to give our guest the best experience possible.

8/10 Bueno

Cecilia

Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022

2/10 Terrible

Juan Antonio

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Es mi peor experiencia en un motel, baño sucio, olor a cigarro, la mayoria de gente parecia desalineada y nada conciente del aseo personal, ni siquiera use las cobijas por temor a alguna chinche, solo dure dormido 4 horas e inmediatamente salio el sol sali con mi familia del lugar, sino fuera por el calor de Arizona me hubiese quedado en el carro
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

2/10 Terrible

Uzziel

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Había cucarachas dentro del cuarto
Se hospedó 16 noches en mayo de 2022

8/10 Bueno

RICARDO

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
En donde se ubica esta muy bien pero en el cuarto aparecieron cucarachas
Se hospedó 2 noches en febrero de 2022

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Comodidad de la habitación
No había luz en la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2022

4/10 Mediocre

CESAR

Viajó con su familia
No le gustó: Personal y atención
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Bien en general
Buena opción para dormir… la persona en recepción fue muy amable y la habitación estaba decente… El precio un poco alto, pero supongo que hoy en día es algo general en el área de Phoenix, no algo exclusivo del hotel…
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

10/10 Excelente

OSCAR

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2021

8/10 Bueno

Erika

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No room service there are cockroaches inside the rooms is a really nasty place
Se hospedó 3 noches en marzo de 2019

2/10 Terrible

Zachary martin

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Mal
Muy desagradable, muchas cucarachas, espacio exageradamente reducido, el baño con fuga, en general HORRIBLE
Se hospedó 2 noches en marzo de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Todo muy bien... hotel para pasar la noche y continuar
Se hospedó 1 noche en febrero de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en octubre de 2018

8/10 Bueno

Taylor

Viajó con su pareja, Viajó con mascotas
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Loved that it was pet friendly.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Laura Elizabeth

Viajó con su familia, Viajó con mascotas
Le gustó: Limpieza, servicios
Very clean, quiet, good for the price. Has pool, also is pet friendly, at no extra cost and areas for them to play. Great place.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Ryan

Le gustó: Personal y atención
I really like the property. I haven’t used the pool but it looks sparkling clean. Also, there are trees and grass which is an amazing find here in Beautiful Arizona!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Nesar

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Smelled, unfriendly staff. Only some people had to pay deposit for using an Iron others were free dont know why.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 29 abr. 2024
Hi Nesar, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6

4/10 Mediocre

Nicole

Viajó con su familia
There are a lot of roaches here.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 29 abr. 2024
Hi Nicole, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6

4/10 Mediocre

TERRENCE

Viajó con su familia
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This is not a hotel to go to when you are on vacation. All of the people staying there are living there. There were homeless people in the parkway outside of the hotel. I way overpaid for this hotel. This is my second bad experience with Motel 6 and will probable will never stay at one again.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 29 abr. 2024
Hi Terrance, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6

10/10 Excelente

Anna

Viajó con su familia
No le gustó: Servicios
Convenient location
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 22 abr. 2024
Hi Anna,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Marc

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Clean place
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 22 abr. 2024
Hi Marc,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Brandon

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Farhad, Del Mar

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Actually pretty good
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 17 abr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Pedro

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 18 abr. 2024
Hi Pedro, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

6/10 Aceptable

Mercedes

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 12 abr. 2024
Hi MercedesThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

8/10 Bueno

Ernest

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Great price and comfortable rooms
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 abr. 2024
Hi ErnestThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

8/10 Bueno

Samuel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 2 abr. 2024
Hi Samuel, Thank you for positively rating your stay!Natalie#Team6

6/10 Aceptable

Phyllis

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 4 abr. 2024
Hi Phyllis, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

4/10 Mediocre

myria, Wilson

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Our stay ended up being most of the time peaceful. I was disappointed with what does not come with the property for the price of $188 a night. It did offer a bar of soap, an ice machine that would only provide shaved ice, and a bottle opener attached to the sink vanity. The bathtub, TV console, and dining table all had burn stains. Weird in our minds since we requested a non-smoking room. With that price, it does not provide a small fridge, microwave, shampoo, or hair dryer. We paid extra for a queen bed but were given a full/double bed. Hopefully, it was just bad luck on our part.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 25 mar. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Candace

Viajó por negocios, Viajó con mascotas
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Dark, no lighting, felt very unsafe. Sketchy people coming and going. Doors that looked kicked in. The only good thing was the woman at the front desk who kindly cancelled my reservation for me when I told her how unsafe I felt. Crazy as it seems, a block away is motel 6 mesa south…totally different, clean, well lit, no creepy people in the parking lot.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 25 mar. 2024
Hi Candace,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

4/10 Mediocre

Edward

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
~$200/ night total was too much for a loud, (other customers and also sirens all night from nearby Police station) place is aged, cigarette burns on drapes, bedspreads and tub, heat didn't work.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 19 mar. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Eleonora

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Great
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 19 mar. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

Brandon

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 21 mar. 2024
Hi Brandon, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 Aceptable

Stephen

Viajó con su pareja
No le gustó: Personal y atención
Things would have been fine except someone made a mistake and checked us out 2 days early. Medications, personal items and my C-Pap machine were handled by unknown people and placed in storage. The lady at the front desk blamed us for their mistake.
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 19 mar. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

German

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Bad, dirty
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 mar. 2024
Hi German,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Christianna

Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, servicios
Despite the check in process being overwhelming after the long trip, it was a very good experience. The pool was clean, the rooms where well kept, and the parking lot was well lit.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 mar. 2024
Hi Christianna,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Devin

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Good
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 mar. 2024
Hi Devin,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Leana

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 7 mar. 2024
Hi Leana,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Michael

Viajó con su pareja
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Mattress was caving in! No fridge, microwave or coffee/tea in the room! All for the bargain price of $200/night!
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 7 mar. 2024
Hi Michael,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

6/10 Aceptable

Rhiannon

Viajó con su pareja
The rooms were decent, but the lights flickered and even the non-smoking rooms smelled like cigerettes. The neighbors were unbelievably noisy at all hours of the day and night. Loud men hung around outside and acted very creepy, which made me feel unsafe as a woman checking in and out alone.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 29 feb. 2024
Hi RhiannonWe appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

10/10 Excelente

Gerikka

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
good
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 29 feb. 2024
Hi Gerikka,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 Terrible

Tania

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

4/10 Mediocre

Dolores

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Na
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 13 feb. 2024
We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

8/10 Bueno

Jennifer, Waddell

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Not a bad place to stay. Bed isn’t that comfortable, otherwise it’s clean and everything worked well (tv, fridge, etc). Would stay again.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 13 feb. 2024
We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6