Una piscina al aire libre

Opiniones sobre Motel 6 Glendale, AZ

2 out of 5
Motel 6 Glendale, AZ
7116 N. 59th Aveune, 59th Avenue & Glen Drive, Glendale, AZ

Opiniones

6,0
Evaluación: 10 - Excelente. 161 de 855 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 154 de 855 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 197 de 855 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 145 de 855 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 198 de 855 opiniones" "

6,2/10

Limpieza

7,2/10

Personal y atención

5,6/10

Servicios

5,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

5,8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Berthe

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Todo sucio
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Victor Hugo

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Es un precio muy caro por lo que ofrece. Lo único bueno que tiene es la cercanía al State Farm Stadium y el personal del Hotel. No lo recomiendo, hotel sucio, viejo, etc.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Nancy Y. el 2 ene. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Bueno

Jesus German

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Me sorprendió, hotel viejo pero funcional y realmente limpio y sin olores raros
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 20 dic. 2023
Hola Jesus German, Gracias por compartir tu opinión. ¡Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia! Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Uriel

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muchas fallas con las llaves tenia que ir a activarla a recepcion cada ves que salia
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 7 ago. 2023
Hola Uriel,Gracias por proporcionar comentarios. Su experiencia es importante para nosotros y esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor visite de nuevo.Lilith#equipo6

2/10 Terrible

Maria

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Fallow the rules
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 5 jun. 2023
Hi Maria,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 Excelente

HECTOR MARTIN

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
:)
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 15 may. 2023
Hi Hector,Thank you for the perfect rating!!Lilith#Team6

2/10 Terrible

angie

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The wifi was terrible, also the key to get into the room always was having a problem to open. Sorry but it was terrible my weekend there.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020

10/10 Excelente

Rosario

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
🏨
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

4/10 Mediocre

Maria Esther

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en julio de 2019

10/10 Excelente

francisco

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en febrero de 2019

10/10 Excelente

ISIDRO

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
buena ubicacion personal muy amable y servicial todo muy bien
Se hospedó 1 noche en enero de 2019

10/10 Excelente

Alberto

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Agradable estancia
Buena elección. Muy cómoda habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2018

8/10 Bueno

Juan Manuel, nogales sonora

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
ubicacion
Excelente

10/10 Excelente

Jose Javier, Ciudad Juarez chihuahua

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Volveré
Exelente

10/10 Excelente

LUCIO, hermosillo sonora mexico

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
precio calidad
Excelente Hotel precio calidad

8/10 Bueno

SERGIO, sonora

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
muy bueno
Muy servicio y muy cómodo. Ademas De seguro.

8/10 Bueno

SERGIO, hermosillo, sonora

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
muy buena estadia
excelente ubicacion y muy buenas instalaciones, me sentí seguro.

4/10 Mediocre

Sandy, North hills

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Noisy
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Tim

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This was literally the worst place we have ever stayed in. The rooms were dirty and the sheets had holes in them. The bathroom shower curtain was taped together. Rooms smelled like smoke!! It was horrible and we should get our money refunded!!
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

10/10 Excelente

Guadalupe

Viajó con su familia
Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Need to focus more in the cleanliness
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 23 abr. 2024
Hi Guadalupe,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6

10/10 Excelente

Lori

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

James

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Mary

Viajó con su pareja
The train runs right behind the motel. Sounds off frequently during the night. The towels are small and thin. There wasn’t any Kleenex, shampoo or conditioner. We only had one washcloth and one hand towel. We could hear someone snoring in the next room. The pillows are small and flat. The bed was comfortable.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 17 abr. 2024
Hi Mary, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

2/10 Terrible

Cintya

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Bed bugs
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

6/10 Aceptable

KyleDeNeice

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios
The staff is very helpful but I had roaches and my refrigerator and microwave were dirty and when I tried to leave I was locked in my room had to call up tonoffice to be let out of my room
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 17 abr. 2024
Hi Kyle, We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

10/10 Excelente

Cesar

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 17 abr. 2024
Hi Cesar, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

2/10 Terrible

Susan

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The front desk person was rude to me after I told him our room has cockroaches: he replied: go stay at the Marriott. The other worker was right there laughing along with him. We had to get the room key reprogrammed every night we came back. We booked our room for 4 days, there was no microwave or refrigerator, cockroaches, rude workers.. I’ll never recommend motel 6 to anyone
Respuesta de Brand Experience Team el 9 abr. 2024
Hi Susan,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control and poor service very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Mike

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The listing forgot to mention: 1. The rail road. Four time during the night freight train horns AND ACTUAL VIBRATION OF THE BED prevented restful sleep...just like an old comedy movie. 2 NO hot water even after running for 20 minutes. 3. No hot water was OK because there were hairs in the shower and I wouldn't use it anyway. Serious let down from Ecpedia.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 9 abr. 2024
Hi Mike,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Elizabeth, Carmichael

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very clean
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

2/10 Terrible

Howard

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Bathrooms were terrible. Toilet hardly flushed. Seat broken. Dirty shower. Towels horrible. Only one pillow. Only two hangers. You had to hold the remote to the TV right next to the receiver to change stations, volume, on/off (It was torn from the wall). Microwave damaged, fridge damaged. No coffee in room. Complete bare necessities, Had to ask each day for towels. Asked for hangers twice, never received. How can you have a filthy bathroom door? Has an AARP discount but computer wouldn't give it to us at checkout, we were told we would receive it at checkout. Staff was nice but no help.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 2 abr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

Wayne, Puyallup

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Pool not open.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 2 abr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

4/10 Mediocre

Dick

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

2/10 Terrible

Codylee

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Bugs in the room and smokey smell
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 2 abr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

Paul

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

Elvera

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Would have been nice if the refrigerator and microwave worked.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Paul

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

6/10 Aceptable

John

Le gustó: Personal y atención
Front staff was very polite and helpful
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 26 mar. 2024
Hi John,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

2/10 Terrible

Miqueas

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
None
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Arturo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Staff
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 19 mar. 2024
Hi Arturo, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Natalie #Team6

2/10 Terrible

Leticia

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 21 mar. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Rey

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Fine
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 19 mar. 2024
Hi Rey, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 Excelente

Abby

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 21 mar. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Jorge

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Expedia quoted one price got billed 3 times the price at hotel.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 19 mar. 2024
Hi Jorge, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

8/10 Bueno

Alena

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 19 mar. 2024
Hi Alena, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 Terrible

Lance

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Shady as F. Several homeless addicts getting dropped off to stay by “rescue” organizations. Ceiling was drooping and wet in bathroom, the room had a stank to it, and the property was in a neighborhood in despair. Thankfully front desk staff allowed us to check back out and refund our money after we had been there about 90 mins. Pain in the neck to find a hotel last minute but I would have paid anything to not stay here.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 19 mar. 2024
Hi Lance, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6

2/10 Terrible

Angelica

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The damn train passes right behind the hotel, worst noise ever! Wakes you the hell up at night, passes by about 3 times every night. Everything is falling apart in the rooms, horrible area
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Harry

Viajó con su pareja
Easy walking distance to a number of really good eateries.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 12 mar. 2024
Hi Harry,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 Bueno

Margarita

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 14 mar. 2024
Hi Margarita,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 Aceptable

Asucena’s

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024