Exterior

Opiniones sobre RIHGA Royal Hotel Osaka

4.5 out of 5
RIHGA Royal Hotel Osaka
5-3-68 Nakanoshima, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu

Opiniones

8,8

Excelente

Evaluación: 10 - Excelente. 1230 de 2090 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 559 de 2090 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 176 de 2090 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 71 de 2090 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 54 de 2090 opiniones" "

9,0/10

Limpieza

9,0/10

Personal y atención

8,6/10

Servicios

8,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Miguel

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Tiene un shuttle que te lleva a Umeda Station
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de responsable de atención al cliente el 8 abr. 2024
Muchas gracias por su opinión acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de su alojamiento con nosotros. Es algo de lo que nuestro personal se enorgullece, así que valoramos su opinión. Esperamos que vuelva a visitarnos. Atentamente,responsable de atención al cliente

10/10 Excelente

Gerardo

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I liked the guest rooms and the elegance of the facilities.
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Customer Service Manager el 28 jun. 2023
Dear Gerardo,Thank you for choosing to stay with us. We are very happy to hear that you were satisfied with your stay. We will continue to do all we can to ensure that all of our guests enjoy a comfortable stay with us. All of our staff hope that you would choose us again in the future.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Excelente

Claudia

Se hospedó 2 noches en junio de 2023

10/10 Excelente

Graciela

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel es excelente, el servicio magnifico y lo que me encanto es el transporte con el que cuenta el hotel para transportar a los huespedes a la estación de Umeda JR
Se hospedó 16 noches en mayo de 2023
Respuesta de Gerente de atención al cliente el 5 jun. 2023
En primer lugar deseamos agradecerle por tomarse el tiempo para dejarnossus valiosos comentarios.Seguiremos haciendo todo lo posible para asegurar que nuestros huéspedesdisfruten de una cómoda estadía con nosotros.De parte de todo nuestro personal, deseamos volver a verlo en el futuro.Saludos cordiales,Gerente de atención al cliente

8/10 Bueno

ISAO

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
スタッフの対応、ホテル内の清潔とても素晴らしいと思います。しかし、日中工事の関係者か廊下から聞こえる騒音が気になった。
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Shahriar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Location, friendly staff, clean room, reasonable price, free shuttle bus to train station.
Se hospedó 8 noches en mayo de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 13 may. 2024
Dear Shahriar, Thank you very much for choosing to stay at RIHGA Royal Hotel Osaka and taking the time to leave us your valuable comments. We will continue to do everything we can to ensure that all of our guests enjoy their stay with us to the fullest. From all of our staff, we hope that you would choose RIHGA Royal Hotel Osaka again in the future.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Excelente

Edward, Tempe

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very convenient. 25 m pool was appreciated Lounge on priority floor was under construction
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 13 may. 2024
Dear Edward, Thank you very much for choosing to stay at RIHGA Royal Hotel Osaka and taking the time to leave us your valuable comments. We will continue to do everything we can to ensure that all of our guests enjoy their stay with us to the fullest. From all of our staff, we hope that you would choose RIHGA Royal Hotel Osaka again in the future.Sincerely,Customer Service Manager

4/10 Mediocre

CHAN LAI

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
When I booked online, it wrote the hotel will offer 1 double bed and 1 sofa bed, so it worth HK$1347 is reasonable. But when we checked in, the staff just offered to us two single beds in 180 sq feet room. The staff also insisted to increase the room fee of JPY5,000 without increase the bed size or room size, also no additional pillow and blanket offered. Because we have one additional kid. So we lived in very crowed room. The staff said : we have no more room. All rooms are fully booked. But when we walked around the hotel, it is conducting decoration, repair and maintenance works in many other floors. In addition, the hotel lobby is very old.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 13 may. 2024
Dear CHAN LAI,First, we would like to thank you for choosing to stay at RIHGA Royal Hotel Osaka. We also thank you for taking the time to leave us your valuable comments. However, we are very sorry to hear that your recent stay did not meet expectation. Your honest opinion has been shared with the relevant department. We will continue to do all we can to ensure that all of our guests enjoy a comfortable stay with us, and we hope that this experience will not discourage you from choosing us again in the future. All of our staff hope that we have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Excelente

RAMIN, Reno

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Sho

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
すばらしい
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 13 may. 2024
Sho様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともすべてのお客様にご満足いただけますよう、サービス品質の向上と快適な空間づくりに努めてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

4/10 Mediocre

Atsuko

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

6/10 Aceptable

Jonathan

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

HARUKA

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios
No le gustó: Limpieza
アクシデントがあったのですが、その際のスタッフの方の対応が良かったです。さすが、老舗ホテル!
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 7 may. 2024
HARUKA様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。スタッフ対応にご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様に安心・快適にご滞在いただけるよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Excelente

setsuko

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
私達の宿泊した部屋のお風呂のお湯のパッキンが不良でお湯が抜けていきフロントにお伝えするの忘れました。点検よろしくお願いします
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 1 may. 2024
setsuko様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき、サービス品質の向上と設備の改善に努めてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

6/10 Aceptable

MASA SHI

Viajó con su pareja
値段は安かったですが、期待ハズレでした。
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 1 may. 2024
MASA SHI 様この度はご宿泊賜り厚く御礼申しあげます。しかしながら折角のご利用にもかかわらず、ご期待に沿えず深くお詫び申しあげます。今後ともすべてのお客様に快適なご滞在をお楽しみいただけるよう、サービス品質の向上と施設の改善に努めてまいりますので、引き続きごひいきくだされば幸いでございます。またのご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

8/10 Bueno

YURI

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

2/10 Terrible

Azizul

Viajó con su pareja
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
This hotel does not have enough amenities :(
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 2 may. 2024
Dear Azizul,Thank you for staying with us at RIHGA Royal Hotel Osaka. We are sorry that you found your stay unsatisfactory, we will use your feedback to look for ways that we can improve in the future.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Excelente

Junko

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
とても素敵な環境で、お値打ちに宿泊できました。また行きたいと思います。
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 30 abr. 2024
Junko 様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともおもてなしの心を大切に、サービス品質の向上と施設の改善に努めてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

6/10 Aceptable

Chie

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

??

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
スタッフのサービスが行き届いてます。
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 26 abr. 2024
この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともおもてなしの心を大切に、サービス品質のさらなる向上と施設の改善に努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

2/10 Terrible

Megumi

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

J

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
ほとんど完璧でした。 朝ごはんは種類も多く味も良かったです。 インテリアもゴージャスな感じがして楽しいひとときを過ごせました。 唯一残念だったのは、バスマットを広げた時に髪の毛が挟まっていたことです。
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 26 abr. 2024
J様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。オールデイダイニング リモネの朝食ビュッフェにもご満足いただけ、ご滞在中は楽しいひとときをお過ごしになったとお伺いし、大変嬉しく存じます。しかしながら、備品点検が行き届いておりませず大変不愉快な思いをおかけいたし、深くお詫び申しあげます。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき、快適なご滞在をお楽しみいただけるよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

8/10 Bueno

Lucy

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Place was absolutely amazing. Staff was great too, the only gripe is the location. Not really great but everything else was good
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 25 abr. 2024
Dear Lucy,Thank you for choosing RIHGA Royal Hotel Osaka for your stay, we are very glad that you found your visit pleasant and we hope that you will return again. Sincerely,Customer Service Manager

2/10 Terrible

hajime

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
残念
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 26 abr. 2024
hajime様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。しかしながら折角のご利用にもかかわらずご期待に沿えず、深くお詫び申しあげます。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき、サービス品質の向上と施設の改善に努力を重ねてまいりますので、再度ご利用の機会を賜りますれば幸いでございます。カスタマーサービスマネジャー

6/10 Aceptable

???

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
大阪での宿泊はロイヤルさんと決めています。今回一つ残念なことは、送迎バスが30分遅れでライブ参戦が遅れてしまった事です.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 2 may. 2024
平素よりご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき、サービス品質の更なる向上と施設の改善に努力を重ねてまいりますので、変わらぬご愛顧を賜りますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

8/10 Bueno

Tomoko

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Kazuomi

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Miguel, Sunnyvale

Se hospedó 3 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

??

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

4/10 Mediocre

Sakura

No le gustó: Limpieza, personal y atención
Clean but low service
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 18 abr. 2024
Dear Sakura,Thank you for staying with us at RIHGA Royal Hotel Osaka. We are happy that you found us cleanly and we will continue to work to improve our offerings for our customers. We always strive to offer a stay with comfort similar to that of one's own home. Please take care,Customer Service Manager

8/10 Bueno

Iijima

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
部屋はきれいだが、エアコンが古い印象だった。 バスやトイレはリノベーションしてあり良い。
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 15 abr. 2024
Iijima 様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。今後ともお客様の声を第一として、サービス品質の向上と施設の改善に努めてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Excelente

YOSHINORI

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
とても清潔に保たれていてとても心地よいホテルでした。また目的地にも近く、立地も最高でした。また機会があれば、利用したいです。
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 11 abr. 2024
YOSHINORI様この度は数ある中から私どもホテルの利用をお選びくださり、厚く御礼申しあげます。部屋の清潔感にご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます今後ともおもてなしの心を大切に、心地よいご滞在をお楽しみいただけるよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Excelente

Kenmochi

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Kozue

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
大阪駅との往復バスが頻度高く出ていたり、地下鉄が建物とほぼ直結しており、どこに移動するのにも非常に便利でした。地下にコンビニや近くに飲食店、スーパーなどもあるため、長期で滞在する際にも便利だと思います。
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 9 abr. 2024
Kozue 様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様に快適なご滞在をお楽しみいただけますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Excelente

Masayuki

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

6/10 Aceptable

Brice

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Alll the food is way over priced and not as good as a random restaurant you could find within a 10min walk. The bar was overpriced considering the 711 in the basement sellls same drink for 100-200 yen.
Se hospedó 6 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 9 abr. 2024
Dear Brice,Thank you for choosing to stay with us at RIHGA Royal Hotel Osaka. Our 18 restaurants provide an assortment of options for customers and hire chefs that will deliver quality, we would first like to thank you for dining at our facilities. We will use your feedback to implement improvements in the future by contacting the appropriate departments and notifying them of your experience.It would be our pleasure to serve you once again.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Excelente

Naofumi, Inage ku

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Direct access to subway provides good access to east and west. Nice to walk riverside.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 9 abr. 2024
Dear Naofumi, Thank you for your feedback of our hotel. We are glad you enjoyed our connection to the Keihan Line's Nakanoshima station, it makes travelling to Kyoto very easy for our guests. We hope that you return again one day.Sincerely,Customer Service Manager

8/10 Bueno

Matthew

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property had a beautiful lobby!! They need to upgrade the hallways and rooms because they are outdated and looks old.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 9 abr. 2024
Dear Matthew,Thank you for your compliments of our lobby. It is one of the main features of our hotel and we show it off with pride, there are even seasonal flower arrangements that change every so often. We will use your feedback to look for ways we can improve our hotel in the future. It would be an honour to serve you once again.Please take care,Customer Service Manager

10/10 Excelente

tooru

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
部屋はもちろんの事清潔感もありロビーの雰囲気も素晴らしいです あと駐車場も停める台数も多く困ることなく 良かったです
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 8 abr. 2024
tooru 様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。館内の清潔感や駐車場利用にもご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともおもてなしの心を大切に、すべてのお客様にご満足いただけますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Excelente

Margaret

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We loved the shuttle bus to Osaka station and plenty of shops underneath and also at 711, which was handy.The breakfast was lovely, great.Buffet highly recommended. The staff were so helpful
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 7 abr. 2024
Dear Margaret,Thank you for taking the time to leave us a positive review about our shuttle bus service. Handy is one of the words we hope our customers will describe our shuttle as, as well as convenient. Our buffet offers an extensive amount of food options, so we hope that you were able to enjoy it to your heart's content.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Excelente

Colleen

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This hotel wasn't as conveniently located as I had hoped for sightseeing but it was very well priced and the included breakfast was extensive. The room was clean but on the older or more dated side. You can tell it was a very grand hotel when it was built. Even though it is dated, it is kept up well and clean. The staff was very helpful as we had some pressing personal issues that came up during out stay. It was easy to find an English speaking staff person to help us. I wished there was a laundry facility onsite, that was the only thing lacking. The price was very economical and we were happy with our stay.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 7 abr. 2024
Dear Colleen,Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are pleased to know that you were able to find the help you needed at our hotel, we do our best to assist our customers regardless of the language. We understand your concerns regarding the laundry and we will work to improve this matter for the future. Please come back one day so that we can show you an even more pleasurable stay.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Excelente

Tadatoshi

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
駐車場での出庫の際、駐車券が使用不能になっていたのが残念
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 3 abr. 2024
Tadatoshi様この度はご宿泊賜り、厚く御礼申しあげます。しかしながら、駐車場出庫の際にご迷惑をおかけいたしましたこと、誠に申し訳ございません。今後ともお客様からお寄せいただいた貴重なご意見を参考とさせていただき各部門で共有し、サービス品質の向上と施設の改善に努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Excelente

JUN, Hiroshima city

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
フロントスタッフの方はもちろん、お掃除スタッフも笑顔で気持ちよく挨拶してくださり、本当に気持ちよく宿泊することができました。 駐車場もじゅうぶんにあり宿泊客には嬉しい価格でした。 オフィス街なので夜は静かですが、川を渡ればいくらでも飲食店があるのでとても便利です。
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 3 abr. 2024
JUN様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。ご滞在中はスタッフの接客にご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。今後ともおもてなしの心を大切に、サービス品質の向上と快適な空間づくりに努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Excelente

Sujatha

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Rooms are clean but temperature was a bit hot and count not adjust
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 3 abr. 2024
Dear Sujath,Thank you for staying with us and providing your honest feedback. We will pass your feedback onto the appropriate supervisor in hopes of addressing this matter in the future. Please come back and stay at RIHGA Royal Hotel Osaka at any time, it would be an honour to welcome you back.Sincerely,Customer Service Manager

2/10 Terrible

Saminy

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Servicios
For the price of the room the amenities were not included and the prices for the amenities were ridiculously expensive.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 3 abr. 2024
Dear Saminy,Firstly, thank you for taking the time to provide us with your honest feedback. The amenities provided to rooms are dependent on the booked room types, however we do our best to offer amenities which will make our guests comfortable. We will work to improve our hotel room experience and reviews such as this are necessary to help us understand our customer base. We hope to show you a better stay should you return, however please take care until then.Sincerely,Customer Service Manager

10/10 Excelente

miyako

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
シングルユースで泊まったのですが…広めの部屋に宿泊出来た事となだ万の朝食が美味しかった。 スタッフの方々のホスピタリティも素晴らしいかったです。
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de カスタマーサービスマネジャー el 1 abr. 2024
miyako 様この度はご宿泊賜りましたうえに感想をお寄せくださり、厚く御礼申しあげます。スタッフのホスピタリティをお褒めくださり、大変嬉しく存じます。今後ともゲストを思うあたたかなおもてなしを常に意識し、すべてのお客様にご満足いただけますよう努力を重ねてまいりますので、引き続きごひいきくださいますようお願い申しあげます。次回のご利用をスタッフ一同、心よりお待ちいたしております。カスタマーサービスマネジャー

10/10 Excelente

Masato

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 1 abr. 2024
Dear Masato,Thank you for your positive review. We always wish to give our customers a stay with the comfort similar to home, it would be an honour to welcome you back one day. Sincerely,Customer Service Manager

8/10 Bueno

Nishan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
it is was ok
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service Manager el 1 abr. 2024
Dear Nishan,Thank you for feedback. We will continue to provide our guests with proper customer service and we hope you will come back to see our improvements one day.Sincerely,Customer Service Manager

8/10 Bueno

Taro

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

2/10 Terrible

Rei

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024