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Evaluación: 10 - Excelente. 309 de 542 opiniones" "
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309
Evaluación: 8 - Bueno. 175 de 542 opiniones" "
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Evaluación: 6 - Aceptable. 36 de 542 opiniones" "
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Evaluación: 4 - Mediocre. 14 de 542 opiniones" "
4 - Mediocre
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Evaluación: 2 - Terrible. 8 de 542 opiniones" "
2 - Terrible
8
9,0/10
Limpieza
9,2/10
Personal y atención
8,6/10
Servicios
8,8/10
Estado de la propiedad e instalaciones
9,0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Jesus, Madrid
14 nov. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent
Jesus
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2022
Respuesta de Tony - Directeur el 15 nov. 2022
Dear Jesus, We all would like to thank you for your feedback and for selecting our hotel on the occasion of your last stay in Nice and the nice score you granted us.We are happy to understand that you have enjoyed your stay thanks to our staff, our services, the hotel itself and our location in Nice downtown. we hope to have the pleasure in welcoming you back on your next trip on the French Riviera. Meanwhile, please be assured of our very best attention at all time.Yours Sincerely,
2/10 Terrible
José Antonio Amílcar
3 sept. 2022
José Antonio Amílcar
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Jérôme el 4 sept. 2022
Bonjour,Votre note attribuée à la suite de votre séjour nous semble vraiment severe.J'aurai bien aimé en discuter avec vous sur place, malheureusement je n'ai pas eu la chance de vous voir car vous avez quitté l'Hôtel sans passer par la reception.Cordialement.Jérôme - Chef de reception
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó por negocios
13 mar. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Jérôme el 13 mar. 2022
Dear Guest,
Thank you very much for your positive feedback after your stay with us.
Hope to have the pleasure to welcome you again very soon.
Best regards.
The Deck team
10/10 Excelente
Nicolás
18 feb. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Recomiendo a 100%
Maravillosa. El hotel es muy bonito y original. Te transporta en otro mundo con la decoración y el personal muy amable y atentos.
Nicolás
Se hospedó 2 noches en febrero de 2022
Respuesta de Tony - Directeur el 21 feb. 2022
Estimado Nicolas
En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por tomarse el tiempo de informarnos sobre su experiencia en el Hotel Deck en su última visita a Niza.
Estamos encantados de leer que ha disfrutado de su estancia, nuestros servicios y nuestra ubicación muy céntrica en el centro de Niza y aún más, nuestro tipo de decoración muy acogedor y marino de nuestro hotel que ha disfrutado especialmente.
Le agradecemos sinceramente sus comentarios que nos ayudan a mejorar el nivel de nuestros servicios hacia nuestros valiosos huéspedes y esperamos tener el placer de darle la bienvenida de nuevo muy pronto, aquí en el Hotel Deck.
Por favor, tenga la seguridad de nuestra mejor atención en todo momento,
Atentamente,
Tony Tsirepas
Gerente
10/10 Excelente
Juan
28 ene. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Juan
Se hospedó 2 noches en enero de 2022
Respuesta de Tony - Directeur el 31 ene. 2022
Dear Guest, Dear Juan,
We all would like to thank you for your feedback and for selecting our hotel on the occasion of your last stay in Nice and the very nice score you granted us.
We are happy to understand that you have enjoyed your stay thanks to our staff, our services, the hotel itself and our location in Nice downtown.
We sincerely hope to have the pleasure in welcoming you back on your next trip on the French Riviera.
Meanwhile, please be assured of our very best attention at all time.
Yours Sincerely,
Tony
8/10 Bueno
Damian
17 ene. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buen hotel buen situado cerca del mar y centro muchos restaurantes cerca y hotel moderno y bonito
Damian
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de Tony - Directeur el 17 ene. 2022
Querido Damián,
Todo el equipo de la Cubierta y yo mismo queremos agradecerle que se haya tomado el tiempo de contarnos la calidad de su experiencia tras su estancia en nuestro establecimiento durante su visita a Niza.
Todo el equipo y yo mismo estamos muy contentos de haber tenido la oportunidad de acogerle entre nosotros y estamos encantados de leer que ha apreciado especialmente su estancia con nosotros, nuestros servicios y nuestra ubicación muy céntrica en Niza y justo al lado del famoso "Promenade des Anglais" pero también con una multitud de restaurantes y tiendas justo al lado de nuestro establecimiento.
Somos especialmente sensibles a su evaluación de todos nuestros servicios prestados por nuestros diferentes equipos y se lo agradecemos.
Esperamos tener el placer de recibirle de nuevo muy pronto y en esta espera tenga la seguridad de nuestra mejor atención en todo momento
Le saluda atentamente
6/10 Aceptable
Vicente
7 sept. 2021
No le gustó: Limpieza
hotel correcto
el hotel es correcto y muy bien situado, ahora es importante saber que aunque lo anuncian, no tienen parking. Utilizas un parking publico en el que el hotel dice que tienen acuerdo de precios, pero cuando llegas al parking, no te aplican ningun precio especial. El coste por dia es 25€.
Vicente
Se hospedó 4 noches en agosto de 2021
Respuesta de L'équipe du Deck el 23 sept. 2021
Querido Vicente,
Todo el equipo del Deck quiere agradecerle que haya dedicado su tiempo a compartir su experiencia con nosotros tras su última estancia en nuestro hotel.
Estamos encantados de leer lo satisfechos que estuvieron con su ubicación ideal en el corazón de Niza.
Sin embargo, lamentamos que haya habido un malentendido con respecto al aparcamiento. El hotel no dispone de aparcamiento privado. Por otro lado, el acuerdo de tarifa nocturna de 10EUR con el aparcamiento público Grimaldi sólo es aplicable para una llegada al aparcamiento después de las 18:00 y una salida antes de las 9:00. Si se superan estos tiempos, se le cobrará la tarifa diaria estándar.
Esperamos que este inconveniente no haya tenido demasiado impacto en su experiencia en el Deck y que tengamos el placer de volver a verle durante una futura estancia en Niza,
Atentamente,
El equipo del Deck
8/10 Bueno
Joaquín, Madrid
Viajó con su pareja
20 ene. 2020
Le gustó: Personal y atención, servicios
Lugar muy bien ubicado y cama cómoda. La habitación es muuuy justa, cabe una cama de 1,50 y casi no se puede pasar.
Joaquín
Se hospedó 6 noches en enero de 2020
Respuesta de Tony TSirepas - GM el 22 ene. 2020
Querido Joaquín,
En primer lugar, queremos agradecerle por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en el Deck Hotel durante su última visita a Niza.
Estamos encantados de leer que ha disfrutado de su estancia con nosotros, así como de nuestro nivel de servicios, nuestra ubicación muy céntrica en el centro de Niza y justo al lado del famoso Promenade des Anglais.
Le sugerimos que reserve una cabina Premium de preferencia para una futura estancia. En efecto, por una ligera diferencia de precio, este tipo de habitación ofrece un tamaño más grande y por lo tanto debería satisfacer sus expectativas en términos de espacio.
Agradecemos sinceramente sus comentarios que siempre nos han ayudado a mejorar el nivel de nuestros servicios a nuestros huéspedes y esperamos poder darle la bienvenida de nuevo al Deck Hotel muy pronto.
Estimado Joaquín, Estimado Joaquín, Sinceros y cordiales saludos
Atentamente,
Tony Tsirepas
Director
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viajó con su familia
10 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Para repetir
Céntrico fácil acceso . Amabilidad y buen trato. Desayuno completo
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Tony el 10 dic. 2019
Querido huésped,
A todos nos gustaría agradecerle por sus comentarios y por haber seleccionado nuestro hotel con motivo de su última estancia en Niza.
Estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia gracias a nuestros servicios, a nuestro personal y a la céntrica ubicación del Hotel en el centro de la ciudad de Niza.
Esperamos tener el placer de darle la bienvenida en su próximo viaje por la Riviera Francesa.
Mientras tanto, por favor, tengan la seguridad de nuestra mejor atención en todo momento,
Atentamente,
8/10 Bueno
EDUARDO
19 ago. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Bueno
Todo bastante bueno la habitación demasiado chica y el desayuno era bueno pero no cubrí mis expectativas
EDUARDO
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019
Respuesta de Gael HOUDET- Front Office Manager el 21 ago. 2019
Buenos dias,
Le agradecemos su apreciación. Esta es la forma en que debemos mejorar constantemente.
Le informamos que las habitaciones más grandes (premium, junior suite) se pueden reservar según disponibilidad. Esperamos verte de nuevo.
Atentamente
4/10 Mediocre
Cliente verificado
Viajó con su pareja
21 may. 2019
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, servicios
No funcionaba el aire acondicionado. Mal servicio del personal del hotel.
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019
Respuesta de Tony el 23 may. 2019
Caro ospite anonimo,
Innanzitutto, vorremmo ringraziarti per averci dedicato del tempo per informarci sulla tua esperienza al The Deck Hotel durante la tua ultima visita a Nizza.
Ci dispiace leggere che sei stato deluso dal livello previsto per il tuo recente soggiorno. con noi.
Ti preghiamo di accettare le nostre scuse per la pessima impressione che ti abbiamo lasciato, ma ti assicuriamo che siamo molto attenti alla soddisfazione dei nostri clienti.
Per quanto riguarda l'aria condizionata, infatti in questo periodo dell'anno è molto difficile accontentare tutti.
La nostra unità funziona sia a caldo che a freddo, ma entrambi i sistemi nello stesso periodo sono semplicemente impossibili. Preferiamo non cambiare nessuno di loro in questo periodo in cui il tempo è così incerto. Per tua informazione, la scorsa notte, alcuni ospiti hanno chiesto il calore da mettere su ... mentre ti aspettavi l'aria condizionata ...
Ma siamo molto felici di informarvi che abbiamo in ogni caso deciso di passare alla posizione estiva non più tardi questo pomeriggio.
Sono molto fiducioso che tutti i nostri sforzi siano maggiormente apprezzati dalla maggior parte dei nostri visitatori e siamo certi che cerchiamo sempre di rispettare le aspettative dei nostri ospiti.
Dal momento che il nostro staff di solito ottiene più complimenti rispetto a quello che hai menzionato, non posso davvero capire cosa ti ha fatto arrivare a quella conclusione, ma ti assicuro che mi dispiace molto per questo.
Se vieni di nuovo a Nizza, non esitare a contattarmi personalmente, sarò più che felice di vedere le tue soddisfazioni mentre stai da noi.
Vi ringraziamo sinceramente per il vostro commento che ci aiuta a migliorare il livello dei nostri servizi verso i nostri preziosi ospiti e per essere certi della nostra migliore attenzione in ogni momento,
Cordiali saluti,
Tony Tsirepas
Manager
6/10 Aceptable
Sergio
7 ene. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Comodidad de la habitación
Hotel bien localizado, pero las habitaciones son muy pequeñas e incómodas. El desayuno es también incómodo porque los alimentos están distribuidos en otro local.
Sergio
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Tony el 8 ene. 2019
Dear Guest,
We all would like to thank you for your feedback and for selecting our hotel on the occasion of your last stay in Nice.
May we suggest that a premium is preferred for a futrure stay, indeed for a slight rate difference, this type is larger in size and shall therefor meet all your expectations.
We are sorry to read that youd id not enjoyed your stay, please accept our apologies for not having succeeded in charming you.
Please be assured of our very best attention at all time and accept our warm and best wishes for this new year in front of us.
Yours Sincerely,
Tony Tsirepas – Manager
8/10 Bueno
Julio
2 oct. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Buena situación cercano al pº ingleses. y te puedes desplazar a pie a practicamente todos los sitios de Niza
Julio
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Tony el 5 oct. 2018
Querido invitado,
Todos deseamos agradecerle sus comentarios y por seleccionar nuestro hotel con motivo de su última estancia en Niza.
Nos complace saber que ha disfrutado de su estadía y esperamos poder darle la bienvenida en su próximo viaje a la Riviera francesa.
Mientras tanto, tenga la seguridad de nuestra mejor atención en todo momento.
Tuyo sinceramente,
10/10 Excelente
Francois
2 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
L'excellence du service à la clientèle à la réception, les 3 équipes de jour, de soir et de nuit.
Francois
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Jill - la réception el 2 may. 2024
Bonjour Francois BoulangerNous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à l'hôtel Deck. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié notre emplacement au cœur de Nice, à quelques pas du front de mer. Notre merveilleuse équipe est ravie que vous ayez apprécié votre séjour et le service. Nous faisons tout notre possible pour rendre votre séjour aussi parfait que possible. C'est un plaisir de vous avoir accueilli à l'hôtel The Deck.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau très prochainement. Merci pour cette note fantastique!Cordialement
10/10 Excelente
Jennifer
Viajó con su familia
1 may. 2024
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
The property was updated and fun, and the breakfast was fantastic. My only problem was that I accidentally left a stuffed animal - my daughter's - in the room when I left, but when I called they said no one had turned it in. The conclusion I drew is that it was found and taken or thrown away. :(
Jennifer
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Jill - the Front Desk el 1 may. 2024
Dear Jennifer MacGregorFirst of all thank you for taking your time to write this review and to give us this incredible score. We're very happy you enjoyed your stay at The Deck Hotel and our fresh and local breakfast served over 3 buffets. We're very sorry, but we really didn't find a stuffed animal in your room after you left the room. If we still find something, we will contact you of course.Thank you for staying with us, it was a pleasure to have you at The Deck Hotel. We hope to may welcome you again.Kind regards
10/10 Excelente
Majib
25 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Majib
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Jill - the Front Desk el 26 abr. 2024
Dear Majib Hoque,Thank you for taking your time to write this review and give us a fantastic score.We're delighted you enjoyed your stay at The Deck Hotel and we hope to may welcome you again another time.Thank you again for the excellent score you gave us. Our team is extremely pleased to see this.Kind regards
6/10 Aceptable
Tommaso
21 abr. 2024
Tommaso
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
10/10 Excelente
Caroline
Viajó en grupo
23 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Caroline
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Eleonora - Front Office el 24 mar. 2024
Dear Caroline,first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck.We are glad to know that your stay was good and you appreciated pur hotel.Thank you for your positive feedback and for the excellent marks you gave us.It was a very pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
10/10 Excelente
Laurence
20 mar. 2024
Laurence
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Jill - the Front Desk el 9 abr. 2024
Dear Laurence DouyonFirst of all a huge thank you for the positive review you left following your stay at The Deck Hotel. We are extremely happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again. Kind regards
10/10 Excelente
Nisha Chandrakant
Viajó en grupo
14 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
My friends and I had an excellent stay atcThe Deck Hotel. Its close to the promenade, shops restaurants tram and train stations. It was value for money as they serve delicious full breakfast. Staff (Carlos, Jill, Eleonore, Svetlone )were so helpful and provided excellent service. Staff were very cheerful and made our stay very comfortable
Nisha Chandrakant
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Eleonora - Front Office el 14 mar. 2024
Dear Nisha,first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck.We are very happy to read that your stay was good and you really loved our hotel, the location in the heart of Nice, our breakfast full of locals products and served in 3 buffets to give you a lot of choise. We are very glad to read about our staff that helped you to make your stay memorable, expecially Carlos, Jill, Svetlana and me. We are very happy to met you.Thank you for your very positive feedback and for the excellent mark you gave us and your lovely review.It was a very pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
10/10 Excelente
Nikolay
Viajó en grupo
12 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent service great location
Very friendly and cheerful staff! Great service!
Nikolay
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Eleonora - Front Office el 15 feb. 2024
Dear Nikolay,first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck.WE are glad to know that your stay was good and you appreciated our hotel and our staff.Thank you for your very positive feedback and for the excellent mark you gave us.For us it was a really pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
8/10 Bueno
Cliente verificado
30 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
The hotel is located at a nice area. There're public transportation stops around. If you like to walk you can reach most of the attractions on foot. There are many shops and restaurants in the area. Seashore is a few minutes away by walk. Cruise concept is lovely however smaller rooms are in the size of a cruise cabin. Breakfast buffet offers many delicious varieties.
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Eleonora - Front Office el 31 ene. 2024
Dear guest,first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck.WE are very happy to read that your saty was good and you appreciated our hotel's style, the location in the heart of Nice and our breakfast buffets.Thank you for your positive feedback and for your review.For us it was a very pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
10/10 Excelente
M
12 ene. 2024
M
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Eleonora - Front Office el 14 ene. 2024
Dear M.,first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck.We are glad to know that your stay was good and you appreciated our hotel.Thank you for your positive feedback and for the excellent mark you gave us.It was a really pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
8/10 Bueno
Silvia
1 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Silvia
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Eleonora - Front Office el 6 ene. 2024
Dear Silvia, first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck. We are glad to know that your stay was good and you appreciated our hotel. Thank you for your positive feedback. It was a really pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel. Best regards,Eleonora - Front Desk
10/10 Excelente
Ryan
Viajó en grupo
19 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great property and excellent staff.
Ryan
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Saloua- Front Office el 19 dic. 2023
Dear Ryan , first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck. We are glad to know that your stay was good and you appreciated our hotel and expecially our staff that is very happy to read your nice words. Thank you for your positive feedback and for your nice review. Thank you also for the excellent marks you gave us. For us it was a really pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel. Best regards,
8/10 Bueno
Edwin Ward
15 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Room clean and comfortable but towels were not of great quality.
Edwin Ward
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Eleonora - Front Office el 16 dic. 2023
Dear Edwin,first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck.We are glad to know that your stay was good and you appreciated our hotel.Thank you for your feedback and for your review.It was a pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
4/10 Mediocre
Joseph
10 dic. 2023
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
This hotel focused on the wrong things - much more flash than substance. Poor quality towels, showers that look cool but leak onto the floor, that sort of stuff. Perfectly clean but not very comfortable.
Joseph
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Eleonora - Front Office el 13 dic. 2023
Dear Joseph,first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck.We are deeply sorry to read that the hotel did not answer your expectations and we apologise. By the way, we would have known about your disappointment in order to find a solution. About our towels, we take from a society that clean everyday and we have fresh towels everyday.Feel free to contact us for further information.Best regards,Eleonora - Front Desk
10/10 Excelente
Martine
4 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Martine
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Saloua- La réception el 6 dic. 2023
Chère Martine , Nous vous remercions pour retour positif à la suite de votre séjour au Deck. Nous sommes ravis d'apprendre que notre équipe a réussi à vous enchanter par son accueil et sa disponibilité plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement. Cordialement.
6/10 Aceptable
Khiem
20 nov. 2023
Khiem
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Saloua- Front Office el 21 nov. 2023
Dear Khiem,We would like to thank you for sharing your experience during your very recent stay at the Deck Hotel. We look forward to welcoming you again on your next visit to Nice, and in the meantime, please accept our warmest regards,
8/10 Bueno
Cliente verificado
15 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Great Location and Price
The hotel was conveniently located and the staff were super helpful.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Saloua- Front Office el 16 nov. 2023
Dear guest ,Thank you for your positive feedback following your stay at the Deck.We are delighted to hear that our team was able to delight you with its welcome and availability.We look forward to welcoming you back very soon.Yours sincerely
8/10 Bueno
Martin
13 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Comfortable and Central
Perfectly comfortable, but not at the luxurious end of the scale. I suspect this used to be a hostel, but its been done up to be nicer. Clean throughout, friendly staff, and comfortable. Centrally located so a good base from which to explore.
Martin
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Eleonora - Front Office el 15 nov. 2023
Dear Martin,first of all thank you for taking your time to shre your experience in our Hotel The Deck.WE are glad to know that your stay was good and you appreciated the location in the city center and our staff. We would like to inform you that we are a confirmed 4**** hotel cerfieid by the French organisme Atout France.Thank you for you feedback and for you review.It was a pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
8/10 Bueno
Paw
10 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Personalet var mega søde og hjælpsomme.
Selve hotellet er slidt. Mug på loft i brusekabine.
Kanon beliggenhed i forhold til hav og by.
Paw
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Eleonora - Front Office el 10 nov. 2023
Kære Paw,først og fremmest tak, fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse på vores Hotel The Deck.Vi er glade for at vide, at du værdsatte beliggenheden i byens centrum og vores personale, som er glade for at læse din anmeldelse. Om hotellet vil jeg gerne informere dig om, at vores hotel er blevet renoveret i 2018, men vi vil informere vores tekniske support om din kommentar, og vi vil gerne undskylde for dette.Tak for din feedback og for den gode karakter, du gav os.Det var en fornøjelse at byde dig velkommen, og vi håber at se dig igen på vores hotel.Med venlig hilsen,Eleonora - Receptionen
10/10 Excelente
Maciej, Brentwood
Viajó con su pareja
9 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Amazing staff, great breakfast, and 1 min walk from sea side.
Maciej
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Eleonora - Front Office el 9 nov. 2023
Dear Maciej,first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck.We are glad to know that your stay was good and you appreciated our hotel, our breakfast served with 3 buffets, the location in the heart of Nice and our staff, that is very happy to read your lovely words.Thank you for your positive feedback and for your review. Thank you also for the excellent mark you gave us.It was a really pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
10/10 Excelente
Gerard
Viajó en grupo
9 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Brilliant location and superb service from all staff helped make a very enjoyable trip to Nice. Would definitely book here again - or another HappyDeck hotel if standards the same. Special thanks to the staff who helped me recover a forgotten item.
Gerard
Respuesta de Eleonora - Front Office el 9 nov. 2023
Dear Gerard,first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck.We are glad to read that your stay was good and you appreciated our hotel and the location in the city center and next to shops ans restaurants. We are also very happy to know that our staff helpd you with your forgotten item and in genaral to make your stay memorable. We would lik to thank you for your lovely words.Thank you for your positve feedback and for your review. Thank you also for the excellent mark you gave us.For us it was a really pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
10/10 Excelente
Gan
8 nov. 2023
Gan
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Eleonora - Front Office el 9 nov. 2023
Dear Gan,first of all thank you for taking the time to share your experience in our Hotel The Deck.We are glad to know that your stay was good and you appreciated our hotel.Thank you for your positive feedback and for the excellent mark you gave us.It was a really pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
10/10 Excelente
Wivine
Viajó con su familia
7 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Wivine
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Eleonora - Front Office el 8 nov. 2023
Dear Wivine,first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck.We are glad to know that your stay was good and you appreciated our hotel.Thank you for your positive feedback and for the excellent mark you gave us.It was a really pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
10/10 Excelente
Patrick
Viajó con su familia
27 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Fantastic service
Service was great 24 hours
Patrick
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Jérôme el 2 nov. 2023
Dear PatrickThank you for your positive feedback following your stay at the Deck.We are delighted to hear that our team was able to delight you with its welcome and availability.We look forward to welcoming you back very soon.Yours sincerelyJérôme - Assistant Manager
10/10 Excelente
Judith
Viajó con su familia
27 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel was in a great location with plenty of restaurants & the seafront close by. The hotel was really good excellent staff & a very good breakfast. The only downside was the size of the bedroom for 2 people. It was far too small & no proper wardrobe to hang clothes but I would definitely stay there again
Judith
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Jérôme el 2 nov. 2023
Dear Judith,Thank you for your comment following your stay at the deck.We are delighted to hear that you enjoyed our location in the heart of Nice, just a stone's throw from the seafront.We are also pleased to hear that you were satisfied with our breakfast and that our team was able to delight you with their welcome and availability.However, we are sorry that the size of your room did not meet your expectations and would like to apologise for this. Please note that for your future stays, we have premium rooms which are more comfortable due to their size, at a slight extra charge.We look forward to welcoming you back soon.Yours sincerelyJérôme - Assistant Manager
8/10 Bueno
J Walter
Viajó con su pareja
25 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel is in a great location, and the amenities were wonderful (free coffee, food on location, pool table, amazingly accomodating staff, etc.) However, our room was really tiny, with inadequate space for our luggage and clothing.
J Walter
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Jérôme el 2 nov. 2023
Dear J Walter,Thank you for your feedback following your stay at the deck.We are delighted to hear that you enjoyed our location in the heart of Nice, just a short walk from the seafront.We are also pleased to hear that you were able to take advantage of our little touches throughout the day and that our team was able to delight you with their welcome and availability.However, we are sorry if the size of your room did not meet your expectations and would like to apologise for this. Please note that for future stays, we have premium rooms which are more comfortable due to their size, with a slight extra charge.We look forward to welcoming you again very soon.Yours faithfullyJérôme - Assistant Manager
10/10 Excelente
Susanne Louise
Viajó con su familia
23 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Mit favorithotel
Hotellet har en fantastisk beliggenhed, med 2 minutters gang fra Promenaden.
Der er et supermarked lige overfor, samt masser af gode spisesteder lige om hjørnet. Transport til og fra lufthavnen ligeledes i gåafstand.
Personalet er utroligt søde og imødekommende og husker hvem man er, selv om der kan gå lidt tid mellem besøgene. Jeg har booket dette hotel i mange år og kan kun give min varmeste anbefaling.
Jeg kan især anbefale et af de store værelser, med 2 badeværelser og med en stor altan ud mod gaden. Husk også at nyde det lækre loungeområde i forbindelse med receptionen.
Susanne Louise
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Jérôme el 23 oct. 2023
Kære SusanneTak for din kommentar efter dit ophold på Deck.Vi er glade for at læse, at du satte pris på vores beliggenhed i hjertet af Nice, kun få skridt fra strandpromenaden, og at vores morgenmad levede op til dine forventninger.Vi er også glade for at høre, at vores team var i stand til at glæde dig med deres velkomst og tilgængelighed.Vi ser frem til at byde dig velkommen igen snart.Jérôme - assisterende manager
10/10 Excelente
Mark
21 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Great location and find
Hotel in excellent location, friendly welcome. Room was small with not a lot of storage space, but sufficient. It was comfortable. No trouble with noise. Did not have breakfast as many bakeries within walking distance. Great communal area where there is free hot drinks/water and great to relax. Can also purchase other beverages from the bar at a reasonable price. Free WIFI.
Mark
Se hospedó 5 noches en octubre de 2023
Respuesta de Jérôme el 21 oct. 2023
Dear Mark,Thank you for your feedback following your stay at the Deck Hotel.We are delighted to hear that you enjoyed our location in the heart of Nice as much as our public areas with their complimentary drinks.However, we are sorry if the size of your room did not meet your expectations. For a future stay, please note that we have premium rooms which will be more comfortable due to their size.We look forward to welcoming you again soon.Yours faithfullyJérôme - Assistant Manager
10/10 Excelente
Patrick
Viajó con su familia
21 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
I will return
Great location. Staff very friendly and helpful
The hotel overall very clean and well maintained
Room was spacious for a European hotel
I will stay at the Deck hotel on my next trip to Nice
Patrick
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Jérôme el 21 oct. 2023
Dear PatrickThank you for your feedback following your stay at the Deck Hotel.We are delighted to read that you enjoyed our location in the heart of Nice, just a few steps from the seafront, as much as the general cleanliness.We are also pleased to learn that our team was able to delight you with its welcome and availability.We look forward to welcoming you soon.Yours sincerelyJérôme - Assistant Manager
10/10 Excelente
Giso
Viajó con su familia
20 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Fantastisk service og lokation
Fantastisk service og lokation. Her vil vi klart komme igen, hvis vi besøger Nice.
Giso
Se hospedó 5 noches en octubre de 2023
Respuesta de Jérôme el 20 oct. 2023
Dear Giso,Thank you for your feedback following your stay at the Deck Hotel.We are delighted to read that you enjoyed our location in the heart of nice, just a few steps from the seafront.We are also pleased to hear that our team was able to delight you with their welcome and availability.We look forward to welcoming you back very soon.Yours faithfullyJérôme - Assistant Manager
10/10 Excelente
Arnaud
16 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
emplacement au top
accueil au top
chambre avec tout ce qu’il faut et un très grand lit.
Un petit déjeuner avec beaucoup de choix
Cet hôtel est super agréable
Arnaud
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Eleonora - Réception el 16 oct. 2023
Cher Arnaud,tout d'abord nous nous tenons à vous remercier pour avoir pris le temps de partager votre expérience au sein de notre Hôtel The Deck.Nous sommes ravis de constater que votre séjour s'est très bien passé et que vous avez apprécié notre hôtel, l'emplacement en plein cœur de la ville, le petit déjeuner très vairé et notre personnel qui tient à vous remercier pour vos jolis mots.Nous nous tenons à vous remercier pour votre retour très positif et pour votre joli avis. Nous vous remercions, également, pour l'excellente note que vous nous avez donné.Pour nous ça a été un vrai plaisir de vous avoir accueilli et nous espérons de vous revoir dans notre établissement.Bien cordialementEleonora - Réception
10/10 Excelente
Paul
Viajó con su familia
12 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Paul
Se hospedó 5 noches en octubre de 2023
Respuesta de Eleonora - Réception el 13 oct. 2023
Cher Paul,tout d'abord nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre Hotel The Deck.Nous sommes ravis de constater que votre séjour s'est très bien passé et que vous avez apprécié notre hôtel.Nous vous remercions pour votre retour très positif et pour l'excellente note que vous nous avez donné.Pour nous ça a été un vrai plaisir de vous avoir accueilli et nous espérons de vous revoir dans notre établissement.Bien cordialement,Eleonora - Réception
8/10 Bueno
VICTOR
Viajó con su pareja
11 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good location in the Grimaldi section. Right at the center of the tourist section and walking distance from the train station. The staff is extremely friendly and the $15 breakfast was very decent. Although we stay at the beginning of October 2023, the weather was still warm and one the night the room was a little hot and we had to turn on a table fan we found in the room. Not sure if the Air Conditioner was working at full capacity, but it also a concern the room temperature in a hot summer. We did not bring this up to the from desk and if this is just an incidental and temporarily problem, we will definitely stay in this hotel again.
VICTOR
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Jérôme el 23 oct. 2023
Dear VictorThank you for your feedback following your stay at the Deck.We are delighted to read that you appreciated our location in the heart of Nice, just a few steps from the seafront, and that our breakfast met your expectations.We are also pleased to learn that our team was able to delight you with its welcome and availability.We can confirm that the air conditioning was on during your stay.We look forward to welcoming you again soon.Yours faithfullyJérôme - Assistant Manager
10/10 Excelente
Fred
11 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Fred
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Jérôme el 2 nov. 2023
Cher Fred,Nous vous remercions pour votre retour positif à la suite de votre séjour au Deck.Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour s'est bien passé et espèrons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement.CordialementJérôme - Adjoint de direction
8/10 Bueno
Richard
6 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Centrally located boutique hotel with very friendly staff.
Richard
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Eleonora - Front Office el 6 oct. 2023
Dear Richard,first of all thank you for taking your time to shar your experience in our Hotel The Deck.We are glad to know that your stay was good and you appreciated the location in the city center and our staff.Thank you for your positive feedback and for your reivew.It was a pleasure welcomed you and we hope to see you afain in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk
10/10 Excelente
REDA
30 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent service
Excellent service. Mention spéciale à l’équipe, en particulier Saloua. Sourire & Gentillesse. Excellents ingrédients qui ont rendu notre séjour à Nice fort agréable
REDA
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Carlos - Réception el 30 sept. 2023
Cher Reda , Tout d'abord merci d'avoir choisi le Deck Hôtel pour votre séjour niçois ainsi que d'avoir pris le temps de partager votre expérience au sein de notre établissement. Nous sommes heureux d'apprendre que l'ensemble de nos services ainsi que notre personnel ont su répondre à vos attentes, particulièrement Saloua qui sera ravie de lire votre commentaire.Au plaisir de vous accueillir à nouveau.
10/10 Excelente
Michelle
27 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Perfect location… right at the edge of the walking only section that has tons of restaurants and shopping. Clean place but it is dated and small. The location is worth it. It is a busy area but noise was not an issue. The bed was comfortable.
Michelle
Respuesta de Eleonora - Front Office el 27 sept. 2023
Dear Michelle,first of all thank you for taking your time to share your experience in our Hotel The Deck.We are glad to know that your stay was good and you appreciated our hotel and the location in the hearrt of Nice.Thank you for your positive feedback and for your review. Thank you also for the excellent mark you gave us.It was a really pleasure welcomed you and we hope to see you again in our hotel.Best regards,Eleonora - Front Desk