Exterior

Opiniones sobre Hampton Inn Manhattan-Chelsea

2.5 out of 5
Hampton Inn Manhattan-Chelsea
108 W 24th St, New York, NY

Opiniones

8,0

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 419 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 314 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 165 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 55 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 50 de 1003 opiniones" "

8,2/10

Limpieza

8,6/10

Personal y atención

7,4/10

Servicios

7,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

Fernando

Viajó con su familia
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Solo servía un ascensor, siento que es el valor es muy alto para la calidad recibida.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 20 abr. 2024
Dear Fernando, Thank you for taking the time to post your review. We are happy your overall experience was a pleasant one. However, we would like to extend our apologies for the inconvenience you experienced with the elevators. Sometimes, during peak times of the day, we can have additional wait time for the elevators, and we are very grateful for your patience. It was a pleasure hosting your visit, and we hope to see you again soon.With thanks,The Team at The Hampton Inn Chelsea

2/10 Terrible

Alejandro

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Van mis observaciones al hotel en mi estancia del 25-29 Mar: instalaciones están y sin mantenimiento, las toallas de baño sucias de maquillaje y otras con manchas amarillas, sabanas sucias, chinches (bedbugs) en la cama y cortinas, alfombra sucia, no servía el aire acondicionado y adicional, el aseo de los cuartos NO es diario. Por lo anterior tuve que hacer un gasto extra y cambiarme de Hotel el 27 Mar. Expedia, solicito su valiosa ayuda para que el Hotel me reembolse, por lo menos, los días que ya no estuve ahí.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 15 abr. 2024
Dear Alejandro, Thank you for reviewing our hotel. We are sorry to hear about your experience. We follow the most rigorous industry standards regarding the cleanliness and pest control of our rooms, but the room you occupied will be professionally inspected and treated as a precaution. We are wholly committed to regaining your trust and confidence, knowing our actions will speak louder than words. It was our pleasure accommodating you, and we hope to have the opportunity to resolve your concern to your satisfaction.With thanks,The Team at The Hampton Inn Chelsea

8/10 Bueno

Alondra Margarita

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El desayuno, se escaseaban las cosas
Se hospedó 8 noches en febrero de 2024
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 12 feb. 2024
Dear Alondra Margarita, We are very glad you had a great experience throughout our Hampton Manhattan - Chelsea. We love what we do, but it is always nice to be recognized for a job well done! Your specific feedback regarding breakfast will help us improve the dining experience for all our guests, and we are grateful for your understanding. We appreciate your feedback and look forward to your next visit! With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

8/10 Bueno

Mery

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The place is good, with the basics, I didn't like that they don't clean the room daily and that the breakfast ends quickly and they don't always refill it.
Se hospedó 9 noches en diciembre de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 11 feb. 2024
Dear Mery, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your review. We want to be a true home away from home for travelers, so our highest priority is ensuring every guest has a relaxing experience with comfortable accommodations. Thank you for letting us know about the concerns you had regarding the housekeeping service and breakfast during your stay; we appreciate you bringing this to our attention. It was our pleasure to host your visit at Hampton Inn Manhattan-Chelsea, and we look forward to seeing you soon.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

8/10 Bueno

Adriana

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Falta mantenimiento
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 25 ene. 2024
Dear Adriana, It is nice to read about your stay at Hampton Manhattan - Chelsea. We want to be a true home away from home for travelers, so our highest priority is ensuring every guest has a relaxing experience with comfortable accommodations. Although we are glad you had a pleasant stay at our hotel, please accept our apologies for the difficulties you encountered. We have noted your comments and will share this appropriately with our team. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you again soon.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

8/10 Bueno

Adriana

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Falta mantenimiento
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 24 ene. 2024
Dear Adriana, We are flattered by your kind review of Hampton Manhattan - Chelsea. We want to be a true home away from home for travelers, so our highest priority is ensuring every guest has a relaxing experience with comfortable accommodations. We have taken note of your comments regarding maintenance and will share this appropriately with our team. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you again soon.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

4/10 Mediocre

Yasmin

Viajó con su familia
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Que desilusión
No nos gustó, solicité y pagué una habitación con cama King y nos asignaron con cama doble. El ascensor no funcionaba bien y justo el día que salía el 3 de enero a las 3 de la mañana no sirvió y tuve que bajar la maleta de 23 kg mas mi bolso por la escalera, la puerta de la escalera de acceso al hotel tampoco servia y no había nadie para ayudar. Fue horrible porque el Uber ya me estaba esperando.
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 9 ene. 2024
Dear Yasmin, Thank you for evaluating your recent stay with us. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations regarding the room you requested. We do try to honor these requests; however, there are times when we do not have the room unoccupied and available. We do understand your frustration, and we genuinely regret disappointing you. We also apologize for the issues you had with our elevators during your visit. We will address this appropriately, and we want you to know we are very grateful for your patience. We appreciate hearing from our guests as we continually strive to improve our services. We hope you will revisit for a much-improved stay.With Thanks,The Team at The Hampton Inn Chelsea

8/10 Bueno

Emilio

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Desayuno repetitivo, pero sustentoso. Y la calefacción del cuarto hace ruido.
Se hospedó 9 noches en diciembre de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 9 ene. 2024
Dear Emilio, Thank you for choosing Hampton Manhattan - Chelsea. We are pleased you could start your day with our complimentary breakfast. However, we apologize for the inconvenience you were experiencing from the noise from the heater in your room. Your comments remind us there is always room for improvement, and we will review your feedback with our team members. We appreciate your feedback and look forward to your next visit.With Thanks,The Team at The Hampton Inn Chelsea

6/10 Aceptable

Paulo, Quito

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 28 dic. 2023
Dear Paulo, Thank you for rating your visit with us. We are disappointed if you had any issues which kept you from thoroughly enjoying your stay. We would welcome another opportunity to show you our outstanding hospitality. We appreciate the feedback and hope to see you the next time you visit the area.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

alan daniel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 28 dic. 2023
Dear Alan Daniel, Seeing such a positive rating is always a delight as it tells us that we've succeeded in providing a rewarding experience. We appreciate your recognition and look forward to welcoming you back to Hampton Manhattan - Chelsea soon!With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

Kevin

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 22 dic. 2023
Dear Kevin, Thank you for your outstanding rating. We are glad we could exceed your expectations and that you loved visiting our hotel. We appreciate you letting fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to Hampton, Manhattan - and Chelsea.With Thanks,The Team at The Hampton Inn Chelsea

4/10 Mediocre

Carlos David Astudillo

Viajó con su familia
Le gustó: Servicios
Me retuvieron 250 dólares en el check in, me dijeron que me los regresarían 5 días después del check out, ya pasaron 8 días y aún no me regresan el dinero, estoy enojado y decepcionado del hotel
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 13 dic. 2023
Dear Carlos David Astudillo, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to provide feedback. Please accept our deepest apologies for the level of service you received from our staff and if you have not yet received your refund. Rest assured, we take your feedback seriously and will thoroughly investigate these concerns to ensure they are addressed appropriately. We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area so we may ensure your next stay is the outstanding one you deserve.With Thanks,The Team at The Hampton Inn Chelsea

6/10 Aceptable

Angelica

Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención
Location
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 17 nov. 2023
Dear Angelica, Thank you for choosing to stay with us. We are glad you loved our location and that we were ideally situated near everything you planned to see and do in Manhattan. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to seeing you again.With Thanks,The Team at The Hampton Inn Chelsea

2/10 Terrible

Barbara Vivian Garcia

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El primer día la TV no funcionaba. El segundo día llegamos de la calle y en la habitación no habia luz, el wifi no funciona y para colmo me lo cobraron. Lo único bueno que tiene el hotel es que está en el centro de Manhattan.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Betsy Cantor, Front Desk Supervisor el 4 oct. 2023
Dear Barbara, I'm truly sorry to hear about the challenges you experienced during your recent stay with us. Your feedback is extremely important to us, as it helps us identify areas for improvement and ensures that we provide the best possible experience for our guests. I want to extend my sincerest apologies for the inconveniences you encountered, including the TV, lighting, and Wi-Fi issues, as well as the unexpected charge. This is certainly not the level of service we aim to provide, and I understand how frustrating this must have been for you. Please know that we take your comments seriously, and we will be investigating each of these issues to ensure they are promptly addressed. Our goal is to make every guest's stay as comfortable and enjoyable as possible. On a positive note, we are delighted to hear that you appreciated our central location in Manhattan. We believe that our prime location offers our guests easy access to many of the city's attractions.

10/10 Excelente

Beronica, Madrid

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Calidad precio recomendado
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 28 sept. 2023
Dear Beronica, Thank you for choosing Hampton Inn Manhattan - Chelsea for your recent stay and for sharing your experience with fellow travelers. We are pleased that you loved our fantastic location and that our devoted associates took excellent care of you. We hope to have the pleasure of accommodating you again soon.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

8/10 Bueno

ruben

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Dias en NY
Había poca variedad de opciones sin azúcar al desayuno. Personal que abastecía el Bufet muy amable personal de la recepción debería sr mas amable con gente que no habla ingles fluido
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Amaris el 14 sept. 2023
I'm sorry our food options weren't to your liking we will keep this noted for future guest. Also we do apologize on the behalf of our front desk team for not being patient with you. thank you for your feedback!

6/10 Aceptable

LAURA

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
A pesar de lo mucho que pagamos por dos noches JAMAS nos limpiaron la habitación. El valet parking super costoso en comparación a otros estacionamientos cerca. Desayuno diario lo mismo (irregular) y alrededor hay muchos indigentes y personas pidiéndote dinero en cada esquina..pensé que el área era más placentero. Lo único que es bueno es que tienen muchos rest tiendas de conveniencia y el metro cerca
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 13 sept. 2023
Dear LAURA, Thank you for staying with us and taking the time to share your review. Please accept our apologies for not meeting your expectations, and we regret the multiple concerns you experienced. We strive to ensure comfortable accommodations with outstanding service for each guest; therefore, we regret this was not your experience. We hope to earn your confidence again on a future visit to New York.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

6/10 Aceptable

Maria Mercedes Del Amo

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza
Te retienen un depósito que no te devuelven hasta 7 días después. Porque? Limpian los dormitorios cada tres dias, con lo cual tienes que usar las mismas toallas tres dias , fatal. La gente de recepción, restaurante, y limpieza muy amables, sobre todo Esther. Gracias a todos
Se hospedó 7 noches en agosto de 2023
Respuesta de Betsy Cantor, Front Desk Supervisor el 5 sept. 2023
Dear Maria, thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely appreciate your input as it helps us improve our services. Regarding the deposit, we apologize for any inconvenience this may have caused. Our policy is to hold the deposit temporarily to ensure there are no unexpected charges during your stay. We understand your concern about the delay in returning the deposit and will review our processes to see if we can expedite this for our guests in the future. We appreciate your kind words about our friendly staff, especially Esther. We'll be sure to pass along your compliments to her and the rest of the team.

6/10 Aceptable

Maria Teresa

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 9 noches en agosto de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 4 sept. 2023
Dear Maria Teresa, We appreciate you taking the time to leave your rating. However, we are disappointed if we did not deliver our best. We hope to have a second chance to provide you with the stay you deserve soon. With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

4/10 Mediocre

Anna maria

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Betsy Cantor, Front Desk Supervisor el 1 sept. 2023
Dear Ana Maria, thank you for rating your experience at Hampton Manhattan - Chelsea. It is always our goal to provide a comfortable stay for each guest, and we are glad to see we accomplished this while you were here. We hope to be your hotel of choice whenever you return to the area. With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

CITLALY

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Un buen hotel para vacacionar
Todo muy bien. Tuvimos un inconveniente en el aeropuerto y llegamos 1 día después pero el personal muy atento nos respeto la reserva. Siempre muy amables. Había un problema con una llave de la regadera y ellos mismos nos cambiaron de habitación sin problemas. En general es un buen hotel si vas de vacaciones. Muy cerca de la quinta avenida y de muchas tiendas departamentales en la sexta avenida a la vuelta del hotel. Muy cerca de varias entradas al Metro. Solo las habitaciones son un poquito pequeñas pero no es un factor tan importante al menos para nosotros.
Se hospedó 6 noches en agosto de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 31 ago. 2023
Dear CITLALY, Thank you for the fantastic review of Hampton Inn Manhattan - Chelsea. We are thrilled to read about your great stay and how much you enjoyed our hospitality. We work hard to deliver an excellent experience for all of our guests, and we celebrate reviews such as yours! Thank you again; we look forward to welcoming you back soon.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

8/10 Bueno

tamara

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Ubicación excelente, correctas instalaciones. Buen desayuno aunque espacio pequeño para tanta gente. Los empleados del alojamiento hacían lo que podían para rellenar comida. Lo único que no me gustó es que pedimos en recepción que nos llamaran un taxi para el aeropuerto, y en lugar de un taxi regular amarillo, nos hicieron perder tiempo esperando un transporte privado que no quisimos. Nos amargaron el final del viaje
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 15 ago. 2023
Dear Tamara, Thank you for the generous review of your recent stay at the Hampton Inn Manhattan - Chelsea! We are pleased you found our location perfect for your plans. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back to the area.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

Zarideth

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios
Muy Buena Experiencia 👍
Se hospedó 5 noches en agosto de 2023
Respuesta de Betsy Cantor, Front Desk Supervisor el 12 ago. 2023
Dear Zarideth, we enjoyed seeing your perfect rating and cannot thank you enough for it. On behalf of everyone here at Hampton Manhattan - Chelsea, we invite you to come back and stay with us again whenever you are in the area! With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

6/10 Aceptable

manuel fernandez de la

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se anuncia como un hotel de. Una mejor categoría y si acaso es un 2 estrellas
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 2 ago. 2023
Dear manuel fernandez de la, Thank you for staying with us and taking the time to share your review. Please accept our apologies for not meeting your expectations. We strive to ensure comfortable accommodations with outstanding service for each guest; therefore, we regret this was not your experience. We hope we can earn your confidence again on a future visit to New York.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

Jose

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Overall was a great experience!
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 27 jul. 2023
Dear Jose, Thank you for choosing Hampton Inn Manhattan - Chelsea for your recent stay and for sharing your experience with fellow travelers. We are pleased that you loved our fantastic location and that our devoted associates took excellent care of you. We hope to have the pleasure of accommodating you again soon.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

8/10 Bueno

YESSICA

Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Betsy Cantor, Front Desk Supervisor el 13 ago. 2023
Dear Yessica, thank you for rating your experience at Hampton Manhattan - Chelsea. It is always our goal to provide a comfortable stay for each guest, and we are glad to see we accomplished this while you were here. We hope to be your hotel of choice whenever you return to the area. With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

6/10 Aceptable

ANA C

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza
Eso de que limpien la habitación cada 4 noches está fatal. Ya no estamos en pandemia y tampoco es como que esté económica la noche de hotel. Pésima la limpieza y el cambio de toallas también, hay que estar pidiendo diario el cambio y hay días que no lo hacen ni pidiéndolo.
Se hospedó 6 noches en julio de 2023
Respuesta de amaris el 20 jul. 2023
We are sorry for the inconvenience that you have encountered we will take note of this to ensure all guest have a better stay.

8/10 Bueno

mercado garcia

Viajó con su familia
Cuenta con valet Parking costo promedio 70 dls por día
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 19 jul. 2023
Dear mercado garcia, Thank you for choosing Hampton Inn Manhattan - Chelsea for your recent stay. We are pleased that you had a good stay. To best provide for our guests' needs, we offer the convenience of valet parking. We take pride in offering competitively priced parking fees. We appreciate your understanding and hope that our commitment to providing convenient parking options enhanced your overall experience with us. We hope to have the pleasure of accommodating you again soon.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

Michael

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente servicio
Se hospedó 5 noches en junio de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 4 jul. 2023
Dear Michael, Thank you for the fantastic review of Hampton Inn Manhattan - Chelsea. We are thrilled to read about your great stay and how much you enjoyed our hospitality. We work hard to deliver an excellent experience for all of our guests, and we celebrate reviews such as yours! Thank you again; we look forward to welcoming you back soon.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

luis jaime

Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Amaris el 12 jul. 2023
Thank you so much for your review hope to see you again!

6/10 Aceptable

GUILLERMO

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza
Falta mantenimiento
La habitación que le asignaron, le falta mantenimiento, huele mal
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Betsy Cantor, Front Desk Supervisor el 17 jun. 2023
Estimado Huésped, Agradecemos que haya elegido nuestro hotel y por tomarse el tiempo para compartir sus inquietudes. Aunque tuvo una visita satisfactoria en general, nos disculpamos sinceramente por los problemas de limpieza que encontró. Hemos hecho el seguimiento correspondiente con nuestro equipo de limpieza para mejorar nuestro desempeño en estas áreas. Entendemos su frustración y apreciamos su paciencia en estos asuntos. Fue un placer que se quedara con nosotros y esperamos que nos elija nuevamente la próxima vez que esté en nuestra área. Gracias, El equipo de The Hampton Inn Chelsea

8/10 Bueno

Rodrigo

Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 26 may. 2023
Dear Rodrigo, We are glad you enjoyed your time at Hampton Manhattan - Chelsea. Thank you for your nice rating, and we look forward to your next visit.With Thanks,The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Cuidar q todo este en función
Muy bien solo q aunque es comprensible no servia un elevador y la verdad en esta temporada y esperar mucho tiempo para bajar y subir es pesimo Como comentario traten de tener los 2 elevadores en accion
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2022
Respuesta de General Manager el 7 ene. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to post a review of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay. We love getting compliments and appreciate yours. Regrettably, we are disappointed that we had one elevator down for unplanned maintenance. We apologize for the inconvenience this caused, and we sincerely appreciate your patience. Thank you once more for your feedback; we look forward to being of service the next time you are in our area.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

Deni

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 12 ene. 2023
Dear Deni, We are delighted to read the review of your stay at Hampton Inn Manhattan - Chelsea. We strive to provide each guest with a memorable experience combined with outstanding hospitality, and we are pleased to hear how much you loved your stay! It was our pleasure hosting you, and we hope to see you again whenever you return to New York.With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

otman

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente!
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de LG el 19 ago. 2022
Hello,Thank you so much for your feedback. We truly appreciate it.

8/10 Bueno

MARIA SALOME

Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea el 16 ago. 2022
Dear Maria, thank you for taking the time to rate Hampton Manhattan - Chelsea. We are delighted you enjoyed your stay, and we appreciate you taking the time to recommend us to fellow travelers. We hope to see you again on your next visit to the city. With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

Yuranis

Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Hotel Management el 6 jul. 2022
Yuranis, thank you for being our guest. Our top priority is for you to have an enjoyable stay, and from your high rating, we are pleased to have exceeded your expectations. It was a pleasure hosting you at Hampton Manhattan - Chelsea, and we look forward to welcoming you again soon. With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

10/10 Excelente

Albert Velez

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusto todo, cumplió nuestras expectativas, excepto un pequeño ruido en el ascensor. Pero de volver a NY definitivamente me hospedaría en este hotel. Les damos 5 ⭐️
Se hospedó 7 noches en junio de 2022
Respuesta de The Team at The Hampton Inn Chelsea el 15 jun. 2022
Albert, thank you for reviewing Hampton Manhattan - Chelsea. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel, and your feedback tells us we are meeting our goals. We value your business, and we look forward to seeing you soon. With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

2/10 Terrible

SALUSTIANO

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Sucio. Escudándose en la excusa del covid, solo hicieron la habitación una vez por semana. Había una tirita llena de sangre en la moqueta cuando llegamos y allí estuvo toda la semana. El desayuno de mala calidad y no había medidas de seguridad contra el covid. Las mesas de desayuno estaban pegajosas se suciedad de semanas. No cambiaron las toallas en todo el tiempo
Se hospedó 6 noches en mayo de 2022
Respuesta de General Manager el 18 jun. 2022
Salustiano, thank you for the comments. Please accept our apologies for the cleanliness issues you experienced in our hotel Your feedback is being shared appropriately to prevent such oversights in the future. We will relay your comments about the breakfast to our food and beverage team for their review and actions. We also regret your disappointment with some of our services not being available on a regular basis during your stay. We appreciate your understanding in this matter. We hope you will stay with us again so we can show you our commitment to providing excellent service and fresh accommodations. With Thanks, The Team at The Hampton Inn Chelsea

8/10 Bueno

ANA

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Disfrutando de NYC
El personal del hotel es muy agradable y amable. Siempre intenta ayudarte. La zona está muy bien, cerca de todo. El desayuno está bien, pero al tercer día es más de lo mismo. Siempre tienes café y/o infusiones disponibles. No sabíamos que las habitaciones no se limpiaban todos los días. Nosotras estuvimos alojadas 10 días y al tercer día cuando preguntamos porque no nos limpiaban la habitación, dijeron que debíamos solicitarlo y que teníamos derecho a 3 días de limpieza.
Se hospedó 9 noches en abril de 2022
Respuesta de Daryelin el 18 abr. 2022
Gracias por su su estadia con us! Apreciamos su comentario.

10/10 Excelente

Karina

Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Lo que mas me gusto fue la seguridad del hotel
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Daryelin el 30 mar. 2022
Muchas gracias por su comentario.

10/10 Excelente

Pablo

Se hospedó 5 noches en febrero de 2022
Respuesta de Daryelin el 13 feb. 2022
Thank you for your feedback!

8/10 Bueno

ARIEL E

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buen hotel, bien ubicado. Excelente atención
Es un buen hotel, con una ubicación muy conveniente ya que tiene está cerca del centro y tiene el metro muy cerca. La atención del personal es EXCELENTE. El desayuno muy completo. Cuenta con café o te disponible durante las 24 horas. La habitación es confortable.
Se hospedó 8 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Daryelin el 29 dic. 2021
Muchas gracias por su estadia con nosotros. Apreciamos mucho su comentario.

10/10 Excelente

gemma

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Lo único que no nos gustó es que no hacían en aseo del cuarto, nos dijeron que teníamos que estar más de 5 días para que lo fueran a hacer.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021
Respuesta de LG el 9 dic. 2021
Hola, Gracias por su comentario, apreciamos su tiempo. Esperamos poder recibirlos en el futuro otra vez. Saludos,

6/10 Aceptable

Fernando

No le gustó: Servicios
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021

8/10 Bueno

MARTHA AZAYBATH

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Ubicación está excelente, el horario del desayuno es demasiado temprano y reducido, deberían cambiarlo a un horario más accesible de 7 a 10 am por lo menos. El reintegro del depósito que se da es muy alto, no me pareció y espero que no rebase los 5 días hábiles en reintegrarlo
Se hospedó 7 noches en octubre de 2021
Respuesta de LG el 5 nov. 2021
Hello, Thank you for your feedback, we truly appreciate it. Regards,

10/10 Excelente

Jose De

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This is the second time I choose this hotel when in NYC. The best for your money.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
Respuesta de LG el 7 oct. 2021
Hello, Thank you so much for your review, we truly appreciate it. Regards,

10/10 Excelente

Olga V

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Personal amable, la habitación cuenta con lo necesario. Cerca de la estación del metro
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Daryelin el 17 sept. 2021
Gracias por quedarse con nosotros. Apreciamos su opinion!

8/10 Bueno

Claudia

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Entiendo las restricciones de la pandemia, pero el mismo desayuno en una cajita todos los días, es aburrido. Las habitaciones un poco pequeñas para 4 personas El jardín exterior no es ni por asomo lo que sale en la foto publicitaria Lo demás, todo dentro de lo normal
Se hospedó 6 noches en agosto de 2021
Respuesta de Daryelin el 16 ago. 2021
Gracias por tomar de su tiempo para darnos su opinion. Su comentario es muy importante para ayudarnos a mejorar nuestros servicios.

6/10 Aceptable

LESVIN

Viajó con su familia
Le gustó: Comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
Mala experiencia al hacer nuestro Check in
El hotel aceptable ! Las camas muy cómodas ‘ Pero la señorita que nos atendió en recepción muy maleducada, una persona sin modales, creo que deberían de preocuparse por darle una buena atención al cliente !!
Se hospedó 8 noches en julio de 2021
Respuesta de LG el 2 ago. 2021
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.