Televisión de pantalla plana

Opiniones sobre Cresthaven Inn JFK

2.5 out of 5
Cresthaven Inn JFK
177-08 Liberty Ave, Jamaica, NY

Opiniones

8,0

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 368 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 355 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 154 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 63 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 61 de 1001 opiniones" "

8,4/10

Limpieza

8,4/10

Personal y atención

7,6/10

Servicios

8,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Hector

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Precio accesible
Respuesta de Monica el 5 dic. 2022
Hola Héctor,Gracias por su honesta revisión y nos alegra que haya disfrutado de su estadía. Con suerte, para su próxima visita obtendrá otra excelente tarifa y disfrutará de su visita a Nueva York.

10/10 Excelente

rafael a

Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022

8/10 Bueno

quelly

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
instalaciones cómoda para hospedarse para hacer una diligencia rápida en la ciudad y muy cerca del aeropuerto.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Monica el 5 dic. 2022
Dear Quelly,Muchas gracias por sus comentarios positivos y buenas vibraciones. Estamos felices de que esté feliz y esperamos su próxima visita.

8/10 Bueno

Marcelo, Doral

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Es un lugar tranquilo, cercano al aeropuerto JFK. Pero lo que no me gusto es que la tina del banio es muy resbaloza y peligrosa para los clientes.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022

10/10 Excelente

NOLAN

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It is very close to the main commercial activity of Jamaica Av. The place was very nice and beds were very confortable. Staff was extremely nice.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

6/10 Aceptable

Lucimara

Viajó con su familia
REgion is not good
Region is not so good, very far from subway and train
Se hospedó 2 noches en julio de 2022

10/10 Excelente

Delvis

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente!
Se hospedó 1 noche en julio de 2022

10/10 Excelente

Carmen

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La cercania al aeropuerto y limpieza del hotel
Se hospedó 2 noches en junio de 2022

8/10 Bueno

Rolando

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en abril de 2022

8/10 Bueno

Marinelly

Se hospedó 2 noches en abril de 2022

10/10 Excelente

Jessie

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy recomendado
Se hospedó 1 noche en abril de 2022

10/10 Excelente

Yerameel

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
El servicio fue excelente, instalaciones y cuartos limpios y en especial el servicio de Mónica fue excelente..
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2021

8/10 Bueno

Harold D.

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
La persona de la recepción muy agradable y servicial. La habitación del Hotel muy cómoda y limpia. La zona en si, no nos gusto mucho. Nos pareció un tanto insegura como para salir a caminar y conocer alrededores.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusto el precio, y la comodidad
Se hospedó 2 noches en julio de 2021

10/10 Excelente

Wendy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Wendy H -GM el 23 mar. 2021
Thank you so very much for your wonderful review. We so appreciate you taking the time out to show your appreiation. Please tell your friends and so hoping to see you back again with us

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en febrero de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en febrero de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Monica el 11 dic. 2019
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy bien atendido
Excelente recepción muy limpio todo, excelente desayuno y servicio de traslado

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

10/10 Excelente

Claudia, Apto JKF

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Noche de urgencia en Aeropuerto de JFK
Mi vuelo se retrasó y tuve que pasar la noche en el aeropuerto JFK, llegué a las 3am y me recibieron sin ningún contratiempo. Gracias.

10/10 Excelente

MARISOL

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buen desayuno y atención del personal. No está en una zona muy bonita pero por la cercanía con el Aeropuerto puede ser una buena opción, además cuentan con servicio de transporte que ayuda a trasladarte a la estación del metro más cercana.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
hotel muy cómodo y limpio
me gusto el hotel, solo llegábamos a dormir, lo único malo es que no cuenta con restaurante y la zona es poco recomendable, para caminar por las noches.

8/10 Bueno

OCCIERY, Cali-Colombia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Perfect for taking flights at the JFK Airport
The girl at the front desk was NOT polite. The boys and driver were fantastic! The room was perfect for two, clean and comfortable! The breakfast was ok. I missed eggs :( and you have to prepare your own pancakes and clean your own mess. The driver doesn't take you to your Terminal, you have to take the airtrain from the Jamaican Terminal...NOT GOOD AT ALL!!! BUT because I was the only one going to JFK, the driver took me to the Terminal 1. And because of this, I'll definitely come back to that hotell...only if they take me to the needed Terminal I'll fly from.

2/10 Terrible

Tan Zhou

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I had a terrible stay there! I strongly ask for a refund! ---Problems:--- Basement assigned: $2xx for a basement room, really not worth the price! hotel front desk just refused to change room. Dirty Room: smelled when entered, front desk just gave an air fresher Loud Neighbor: next to busy railway, too loud to go to sleep Defective bath fan: too humid when showering Poor Guest Experience: told front desk that bath fan not working. they promised to fix but nobody showed up at all Room too hot: front desk sent personnel to fix AC but his instructions didn't help Poor bedding: broken/slanted mattress made me sliding to ground several times Noisy hotel hallway: some people spoke/argued there very loudly all night.

10/10 Excelente

Walter

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

10/10 Excelente

Massonia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2023

2/10 Terrible

Takeim

No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2023

2/10 Terrible

Nia

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

8/10 Bueno

Timothy

8/10 Bueno

DAVID

Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
King's Affair
Shining stars
Se hospedó 2 noches en enero de 2023

10/10 Excelente

Alfred

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2023

10/10 Excelente

ALEXANDER

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

2/10 Terrible

Demetrio

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

10/10 Excelente

BREJNEV

Viajó por negocios, Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Monica el 13 ene. 2023
We are so glad you enjoyed your stay. Thank you for your amazing review. It shows that we are doing our best to make sure guests are happy, comfortable and satisfied with our service! Hope you stay with us again.

10/10 Excelente

Jerry

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

10/10 Excelente

amadou

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

10/10 Excelente

Bruce

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

2/10 Terrible

jihan

Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I booked this property for an overnight stay . When we arrived the place smelled moldy and like mildew . When i reached my room i discovered bed bugs crawling on pillows as well as bed . I immediately gathered my things and went to front desk where i was told i could be giving another room but not a refund . Asked to speak to higher ups and the lady posing as the manger claims no one is over her for ke to speak with . This was so exhausting from driving 3 hours then dealing with this then having to find other accommodations for the night . This place is disgusting and the health department will be hearing from me .
Respuesta de Monica, Front Office Supervisor el 22 dic. 2022
Dear Ms. Jihan,We set a high standard for ourselves and we’re so sorry to hear this was not met in your interaction with our business. A thorough inspection according to policy and protocol has been completed in the room as this is definately not a normal or common occurance here. We follow strict guidelines and preventive measures to prevent any pest issues. Please accept my sincerest apologies for the horrible experience. I did issue a refund to the prepaid reservation account on December 13, 2022 and a refund should be reflected in your account when the 3rd party completes their processing. I completely understand your frustration and again please accept my apologies. We hope you and your family have a peaceful and joyous holiday! If you have any other questions or concerns, please do not hesitate to contact me.

10/10 Excelente

Jamel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Monica, Front Office Supervisor el 22 dic. 2022
Dear Jamel,Thank you for giving us a perfect rating. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Happy Holidays!

10/10 Excelente

Sukine

Le gustó: Limpieza, personal y atención
love it there
Respuesta de Monica, Front Office Supervisor el 22 dic. 2022
Dear Sukine,Thank you for your positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us and you love it here! Wishing you and your family a Happy Holidays!

8/10 Bueno

Oscar

10/10 Excelente

Jamie

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Staff were great , young woman at the front desk was a sweetheart
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Monica el 5 dic. 2022
Hi Jamie,Thank you so much for your awesome review and your kind words. It was a pleasure to meet and assist you during check out. I will pass ur kind words along to Trinity; who was the young lady that checked you in. Hope you stay with us again!

6/10 Aceptable

Bernard

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Parking problematic !!!!!!!
Hotel is Ok. But they promised “free” parking but there were no available spaces when I checked in at 11:30 pm. I parked my (rental) car legally on a nearby side street. Improper advertising !
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Monica el 5 dic. 2022
Good evening Mr. Bernard,We're sorry that we fell short of your expectations. We do have "free" parking as advertised (as I see no charges on your account that we charged you for parking). However, since we do not charge for parking or have valet services so we cannot promise each guest of a 66 room hotel a guaranteed parking spot. We do our best to make sure guests are able to possibly double park or contact guests when spots open up from another guest leaving. We do our best especially due to the fact the NYC is such an attraction for residents and travelers parking does become limited almost everywhere. We hope that you change your mind about us and give us another chance to be your go-to hotel when visiting Queens...just like so many of our loyal guests do. We truly try our best to be the diamond in the rough. Thanks again!

10/10 Excelente

WEICHENG

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de Monica el 5 dic. 2022
Dear Weicheng Family,It was an absolute plesure meeting and assisting you during your stay with us. Thank you so much for your amazing and positive review. We hope to see you again for your next visit to Queens, NY.

8/10 Bueno

Eli

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Servicios
Ice machine and vending machines were out of order
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de Monica el 25 nov. 2022
Dear Eli, Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback tocontact the vending company to repair machines. We are so sorry we fell short of great expectations. Hope you choose to stay with us again.

10/10 Excelente

Jamel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I would stay here again
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de Monica el 25 nov. 2022
Dear Jamel,Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and we're looking forward to having you again as a guest in our hotel.

4/10 Mediocre

Melissa

Viajó en grupo
Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Never gave me the security deposit
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de Monica, Front Office Supervisor el 12 nov. 2022
Good afternoon, Thank you for staying with us.I’m so sorry that your visit with us fell short of your expectations. I have looked at your reservation to figure out what happened with the return of your security deposit. Your reservation was prepaid online and no deposit was collected from you. There is no cash payment on your receipt (as you didn't pay cash, you prepaid online) and there is also no debit/credit card on file to place a deposit hold. I am very sorry for your confusion. You're more that welcome to contact us directly with any further concerns or questions. Hope you enjoy the rest of your weekend!

2/10 Terrible

Jacklyn