Recepción

Opiniones sobre Blue Bird Inn

2.5 out of 5
Blue Bird Inn
13868 94th Ave, Jamaica, NY

Opiniones

5,0
Evaluación: 10 - Excelente. 5 de 61 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 11 de 61 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 9 de 61 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 15 de 61 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 21 de 61 opiniones" "

5,0/10

Limpieza

5,8/10

Personal y atención

4,0/10

Servicios

5,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

5,0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

4/10 Mediocre

fredi

Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
La atención del persona hispano de limpieza
Respuesta de chubz el 5 nov. 2022
very nice cleaning Hispanic person

2/10 Terrible

Eva, philadelphia

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
En general es una porquería , mi peor experiencia no dormir olor a mariguana muy fuerte mucho ruido las puertas todo , espera rato para encontrar alguien me atendiera 😱
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 22 oct. 2022
thank you

8/10 Bueno

Cristian

Se hospedó 1 noche en octubre de 2022

2/10 Terrible

Ada Iris

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Malos tratos en el consierge
Saludos, la realidad que jamás me hospedaría nuevamente en ese lugar. El consierge horrible malas actitudes , solamente porque no se habla el idioma inglés en adición a que la aplicación no dice que te cobran dinero Cash en el lugar . Gracias a la ayuda de una huésped que me ayudo a poder hacer el check in . También si mi amigo no llega a tener el dinero la persona que nos dijo que era la gerente me recomendó cancelar . Le dije si cancelo pierdo el dinero y eso no debe ser la intención. Llego para quedarme una sola noche.y la realidad no volveré a visitar ese lugar . Muy mal además de que los baños y todo estaba sucio
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 18 oct. 2022
we appologize

8/10 Bueno

Verónica Alejandra

Se hospedó 1 noche en mayo de 2022

2/10 Terrible

Catherine

Viajó por negocios, Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The Only Thing I liked was when it was time to leave … This place is Horrible .. Crackheads was sitting in the lobby and people sitting on the table next to the microwave.. also bathroom was filthy
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2022
Respuesta de chubz el 30 nov. 2022
sorry for the inconvenience

4/10 Mediocre

Gloria

No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones

2/10 Terrible

abderrahim

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Great location for people with cancelled flights
My flight was cancelled, and I needed a reasonably priced place to stay for the night. This hotel is very well located, just a few minutes' walk from the Jamaica airtrain station connecting to JFK airport. There's a NYC Finance Department office on the same street, so the neighborhood has a constant police presence. The rooms are old but clean, and the staff (particularly Nathan) was friendly. There's noise from the nearby intersection in the daytime, but it quiets down at night.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 3 nov. 2022
thank you so much

4/10 Mediocre

Wolf Reiner

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
Für eine Nacht in der Nähe von Jamaica Station OK
Extrem minimalistische Ausstattung.
Blick vom 4.OG auf Jamaica Station
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 30 oct. 2022
THANK YOU

6/10 Aceptable

Clifford

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Single person for one night no more
This is a short-stay motel that wishes to be a medium-stay inn and is still in the growing stages. It's proximity to public transport and the airport make it great for one night hops before an early flight however it is located in a shadowy area of Jamaica Queens with less than reputable characters around after dark. The neighborhood is on the industrial side of the airport and a 5 minute walk before populated areas with plenty of Law Enforcement. Despite the Blue Birds nest efforts at cleanliness, (they do clean constantly) there is a heavy and pervasive odor of marijuana from the short stay revelers. They demand the deposit in cash up front to be returned at the end of the stay and the parking lot only holds 6 vehicles. They prohibit stays longer than 7 days and advertize late night short stays in jacuzzi rooms such as the "groovy midnight special" the rooms lack closets and fridges which tells you their original intent.
Se hospedó 5 noches en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 28 oct. 2022
THANKS. YOUR THE MAN

8/10 Bueno

Marvetta

Se hospedó 4 noches en octubre de 2022

2/10 Terrible

Apu

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
customer service was really bad and the lady was rude not caring
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 25 oct. 2022
SORRY THAT SHE WASNT SKILLED

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
My stay was extremely horrible .This is my fist time staying at a hotel an wasn’t happy with my stay . Unfriendly staff ,very dirty place .there was animal poop in the Elevator and on the corridors.Noises with loud music from other people staying in the hotel as well .. I definitely do not recommend this hotel for anyone to stay at ..
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 21 oct. 2022
thanks... home is better

4/10 Mediocre

Raquel

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Ok
The hotel could have beetter potential. The room are ok we noticed the smoke detectors were cover the room smelled like weed. We had no remote the hearter in the room didnt work at all we notified the front desk amd they absolutely nothing. Parking is tight but available area is ok close to stores amd dining.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 13 oct. 2022
SORRY

2/10 Terrible

Ana

Viajó con su pareja
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Staff was rude, not safe area, Unit was not working therefore it was freezing at night, hot water was not working well in shower
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2022
Respuesta de chubz el 13 oct. 2022
WE APOLOGIZE AND WE WILL IMPROVE

4/10 Mediocre

Kholisa

No le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
I ended up having to find other accommodations 10 minutes of arriving at the hotel because I did not feel safe at the Blue Bird Inn, there was strange people coming in and out the hotel which made ne feel unsafe. My room key didn't work. I would'nt recommend that Inn to anyone that is not familiar with the area soiry.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 9 oct. 2022
thank you

6/10 Aceptable

Vincent

Someone having an argument early in the morning and the floor level I was on I wanted the first floor room I was on the third floor
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 8 oct. 2022
sorry for the crazy croud

10/10 Excelente

Carl

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 3 oct. 2022
THANKS

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nice motel in the area
it was a last minute trip there someone from out of town needed a place it was cost-effective and near the jfk area its a fairly new motel located in the hood without the hood vibes
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de chubz el 3 oct. 2022
THANKS

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
Respuesta de chubz el 28 sept. 2022
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK

4/10 Mediocre

China

Le gustó: Personal y atención, servicios
I paid for a room with a hot tub and got a room without one so I think I should get have if my money back
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de chubz el 7 oct. 2022
Sep 16, 2022—Sep 18, 2022 (2 nights)Room TypeStandard Room, 1 Queen BedTHIS IS WHAT YOU BOOKED

6/10 Aceptable

Ayisha

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The jacuzzi in the room was great. Powerful jets and it changes color. Otherwise this is a hotel u stay at for a night just to get some sleep. The tv had only 1 channel. The desk chair was a metal folding chair. Very low budget. Oh and my husband said he heard gun shots when he went out to the car. So yea, there’s that
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de chubz el 19 sept. 2022
THANKS FOR YOUR FEEDBACKAND SORRY ABOUT THE CRAZYNESS THAT NIGHTSEE U AGAIN

8/10 Bueno

JoanAnn

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Staff was good,helpful,clean place,location was good also,close driving to eateries
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de chubz el 19 sept. 2022
THANKS FOR YOUR FEEDBACKSEE YOU AGAIN

2/10 Terrible

Scharnell

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
It was a shelter. I would like a refund. I had to book a new hotel. Did not stay one night. Cigarette burns on the blanket. Holes in the walls of the bathroom. I had to ask the front desk to let me back in the room if i left .disgusted!!
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
Respuesta de chubz el 19 sept. 2022
WE REFUNDED PARTIAL OF YOUR MONEY ON THE 16TH OF SEPTEMBERTHANKS

2/10 Terrible

ruben

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

4/10 Mediocre

Claude, Kernersville

No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This is not a place that a lady should be taken to. The front desk advertises "short stays".
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
Respuesta de chubz el 19 sept. 2022
THATS PART OF BUSINESSTHAT SHOULDNT CONCERN YOU

8/10 Bueno

Jose

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022

4/10 Mediocre

Maria Liza

Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
This was a very traumatic experience
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

2/10 Terrible

Amine

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
The worst place to stay
Thé hôtel is nasty,I believe the bad cover never changed.The service is the worst that I never seen ! I don’t recommend that to anyone
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

8/10 Bueno

Foday

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022
Respuesta de chubz el 25 ago. 2022
thank you for your rating at blue bird inn. see you again

8/10 Bueno

Patrick

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Best price in town!
Super value and convenient to Citi Field. Check your hang-ups before booking and enjoy the laid back vibe…
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de DJ el 9 ago. 2022
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK BLUE BIRD TEAM

2/10 Terrible

Kamali

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Not a hotel
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de chubz el 19 jul. 2022
NOT YOUR HOUSE

6/10 Aceptable

Jessica

Se hospedó 2 noches en junio de 2022
Respuesta de chubz el 19 jul. 2022
THANK YOU

2/10 Terrible

Jean

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The worst experience in the world I left after the 2nd night demand a refund. For the punishment I had to endure.
Se hospedó 4 noches en junio de 2022
Respuesta de chubz el 29 jun. 2022
thank you

4/10 Mediocre

Kiran

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Not at all good and not worth for the money.
Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de chubz el 15 jun. 2022
sorry that you not happy mate

2/10 Terrible

Matt

Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Gross
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
Respuesta de DJ el 13 jun. 2022
WE APOLOGIZE

4/10 Mediocre

Vincent

No le gustó: Limpieza
Need a upgrade !
Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de DJ el 13 jun. 2022
WE APOLOGIZE

10/10 Excelente

Brandon

Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de chubz el 28 may. 2022
THANK YOU

4/10 Mediocre

Nicole

No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Loud music, AC smelt like dead animal, toilet wouldn’t stop bubbling. Good thing for a hot shower and semi comfortable bed to just get some sleep.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de chubz el 13 jun. 2022
WE APOLOGIZE

6/10 Aceptable

Darci

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios
It was an ok hotel to stay at close to the train station. no sheet on the bed only a blanket.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de chubz el 13 jun. 2022
WE APOLOGIZE

8/10 Bueno

Emeline

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The staff was nice.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de chubz el 28 may. 2022
THANK YOU

6/10 Aceptable

Firoz

Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Noisy rooms
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de chubz el 28 may. 2022
SORRY

6/10 Aceptable

Liliane

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Near the airport and public transport. Too busy outside and in the property with air train and cars circulation, no isolation inside, delapidated for this property, no toilet paper.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de DJ el 28 may. 2022
THANK YOU

2/10 Terrible

Anthony

Se hospedó 1 noche en abril de 2022

2/10 Terrible

Jose

No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2022

4/10 Mediocre

Nicole, PALMER

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
All three rooms we were shown were absolutely disgusting. Picked the least gross one and literally slept on the blankets for fear of getting closer to the mattress. Never again.
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de chubz el 28 may. 2022
SORRY FOR THE INCONVENIENCE

2/10 Terrible

Javen Jinwen

No le gustó: Limpieza, personal y atención
Location no good
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de chubz el 14 ene. 2022
thank you

8/10 Bueno

Karen

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de chubz el 8 ene. 2022
thank you for your rating see you again

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó por negocios
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Things are “Not” what is seems to be.
I had requested extra towels and a blanket. No one never came and it didn’t have no closet space to hang up my clothes. I didn’t stay, I lost money and went to another Motel.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de chubz el 30 nov. 2021
before you booked a room sir. there were clear picture evidence of your hotel/room layout. also sorry we didnt have something to hang up your fancy coat. but im pretty sure a motel wouldnt have gave you a better clean/environmental hotel like ours. thanks for coming mate