Servicio de la propiedad

Opiniones sobre Harrahs New Orleans Casino & Hotel

4 out of 5
Harrahs New Orleans Casino & Hotel
228 Poydras Street, New Orleans, LA

Opiniones

8,2

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 544 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 210 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 114 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 65 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 67 de 1000 opiniones" "

8,6/10

Limpieza

8,4/10

Personal y atención

7,6/10

Servicios

8,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Lourdes

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Quality
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

10/10 Excelente

JAVIER ERNESTO, BROWNSVILLE

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Personal muy profesional.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023

6/10 Aceptable

Dianaluz

Viajó con su pareja
No le gustó: Personal y atención
Las habitaciones tienen buen tamaño, asi como baño y ropa de cama es aceptable... el personal terrible y no quieren hacer limpieza en los cuartos y nos quedamos 6 noches
Se hospedó 5 noches en enero de 2023

8/10 Bueno

alfredo

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Mal servicio
Se hospedó 2 noches en enero de 2023

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su familia
Terrible llegamos y nos enviaron a otro hotel porque no tenían disponibilidad de habitaciones.
Se hospedó 1 noche en julio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su pareja, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No me gusto el costo del estaciinamientocosto parking
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Alex el 2 sept. 2019
Hi! Thank you for sharing your amazing review with us! We are delighted that you enjoyed your overall visit. We do offer complimentary garage parking to guests that are Caesars Rewards members. They must play for 30 minutes in the casino within a 24-hour period. Then take your parking ticket to any of our validation kiosks to receive a validated ticket. We hope to welcome you back soon! Sincerely, The Total Service Team Harrah's New Orleans AB

8/10 Bueno

Luis antonio, san luis

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bien
Se hospedó 1 noche en mayo de 2018
Respuesta de Alex el 29 jun. 2018
Hello Luis, Thank you for your comment! We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon! Sincerely, The Total Service Team Harrah's New Orleans AB

8/10 Bueno

Orlando

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Demasiado caro. No puede ser que aún cobren desayuno y wifi en hoteles de esta categoría

10/10 Excelente

JOSE EIDER A, Costa Rica

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buena ubicación y espectacular casino
Excelente hotel

10/10 Excelente

Cecilia, Houston, Tx

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buenísimo
Excelente todo, la atencion super.... lo recomiendo 1000%. Me gustaría ir de paseo y me volveria a quedar ahi.

6/10 Aceptable

Roy

Viajó con su pareja, Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Hotel needs maintenance. The up keep of the property was not the best.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Michael, Clemmons

Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Horrible service and they don’t care
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Ashley

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The property was extremely fancy and the staff was very helpful. We ordered the pizza for room service and it was not very hot or crispy.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Britney

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
The staff here is TOP TIER. I hated leaving because of how amazing they were. Unfortunately, the room was not very clean. There were blood stains on the wall, and overall the room was just kind of gross.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Lucas

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We enjoyed our stay. The bed was super soft and the soak tub was huge! I loved the tub. Convenient restaurants on site and walking distance to restaurants and shops. We would stay here again.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

10/10 Excelente

Betty

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Wash vert surprised that it was quite, the room was spacious and my husband loved the bath area , separate tub / shower.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Tiffany

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza
My husband and I enjoyed the stay but were very unsatisfied with the front desk staff last night . My husband made several calls to the front desk to get housekeeping to bring clean towels and we never had anyone bring them .
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

4/10 Mediocre

Dana

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Disappointing
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Christina, Pensacola

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
The location of the property and staff are great. The hotel rooms are old and dirty and need major upgrades. The Caesar’s takeover and remodel is much needed, look forward to see if they update the rooms in addition to all the work they’re putting in the casino.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

jacqueline

Le gustó: Personal y atención, servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
The hotel needs a refresh. The furniture needs to be changed or cleaned, stains on furniture, bedspread and more. The hotel needs to paint and shine up libby and elevator area.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

2/10 Terrible

Cedris

Viajó con su familia
No le gustó: Personal y atención
Booked this hotel for my mom and sibling. Horrible experience with staff - from check-in, to security, to housekeeping. Rude, dismissive, unhelpful and not knowledgeable. Rooms stocked with poor quality, bare minimum toiletries, one tiny bar of soap and small ounce of shampoo and conditioner. an absolutely monumental task to get more towels. Would not recommend this hotel. If you’re interested in being near the casino, which is what my mom wanted, you can book Lowe’s hotel across the street and walk over to the casino.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

Imad

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great location, very nice place
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Chelsea

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Enjoyed my stay
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Brian

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Rooms need to be upgraded. There was no option in the hotel for drinks.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Dietrich Johnson

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I love the room they assigned me. Very spacious
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Carolyn

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The entrance was pretty dirty and was not manicured with plants. All planters empty. Plugs in bathroom did not work.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024

4/10 Mediocre

George

Viajó por negocios
Lighting in room horrible. Large spots on carpet. Lighting in bath room, worst I’ve ever seen. No matter what the price, I would not stay there again.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

10/10 Excelente

Cynthia

Se hospedó 3 noches en febrero de 2024

10/10 Excelente

Mandi

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Loved this hotel!
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024

8/10 Bueno

Cindy

Se hospedó 1 noche en enero de 2024

10/10 Excelente

Ivan

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Really nice facilities
Amazing
Se hospedó 1 noche en enero de 2024

10/10 Excelente

ioannis

Se hospedó 1 noche en enero de 2024

10/10 Excelente

Lisa

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en enero de 2024

10/10 Excelente

Micheal

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

6/10 Aceptable

Parth

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios
Did not expected for such big hotel. Carpet was torn and had stains. Pillow case was dirty. It’s not worth the price I had paid.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

8/10 Bueno

megan

Viajó con su pareja
No le gustó: Servicios
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

4/10 Mediocre

Rosa Elva

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención, servicios
I havr stayed at Harrahs in the past and was pleasantly surprised with service and accommodations. However, this time, I was extremely disappointed with the services. No one bother to inform me at check in that I needed to specifically request Housekeeping services on a daily basis. After the second day of not getting services, I called the front desk to inquire and that is when I was told I needed to request on a daily basis. I wish i would have known. Ok so I went ahead and requested it for the next day, and needless to say, my entire stay of 5 days, we received NO housekeeping services. Very disappointed.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023

4/10 Mediocre

Rhonda

Viajó en grupo
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
The area surrounding the elevators to the guest rooms smelled like sewage. Also I had difficulties obtaining bath towels. (2 maids were not able to deliver them to my room).
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

2/10 Terrible

Luis Antonio Gonzalez

Viajó con su familia
No le gustó: Personal y atención, servicios
Very bad experience. Rude front desk service. They could not find my reservation. They made me call orbitz because they only get 5 digit reservation codes which orbitz reservation numbers are more than 5 numbers. Waited for manager for 30 min. I called orbitz and hotel did not pick up the call. Waited another 30 min and nothing. Finally she was able to figure that the hotel’s receptionist did not enter my information correctly. BUT THATS NOT ALL… Some druggie came knocked on my door at 2:30 in the morning. Not sure how he was allowed to come it. He knocked several doors. He seemed under the influence. I called the front desk to report him and no answer again. Also, too much noice around the room, lots of city noise. I could not sleep during my 4 night stay. BUT THERES MORE, At check out, the front desk wanted to charge $300 for items I did not purchased. Waited another 30 min trying to have them figure it out. Don’t stay in this hotel!!!
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Pura Concepcion Michel

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

8/10 Bueno

robert

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Ken

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

2/10 Terrible

James

Viajó con su pareja
Le gustó: Servicios
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Had to beg for valet, water was either scalding hot or freezing cold. Remote wouldn’t work for tv, couldn’t get towels for our room. Just not the experience we wanted for our 24th wedding anniversary.
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Violet

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023

4/10 Mediocre

Susan

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Hotel needs a renovation and housekeeping needs tr
Advertised as a 4-star hotel, this hotel is not up to that standard. The furniture is old and beat up. There is black mold in the shower grout and the air intake vents had not been dusted in a long time. It is not worth the price and needs a renovation.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

10/10 Excelente

Christine

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

8/10 Bueno

Lacherme

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

8/10 Bueno

Cheryl

Se hospedó 7 noches en julio de 2023

6/10 Aceptable

Lauren

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

4/10 Mediocre

Tracey L

Viajó con su familia
No le gustó: Servicios
Front desk staff was not friendly and clearly did not want to be there. Limited food options on property. Couch in rooms were disgusting with stains all over them. Room smelled moldy. Pillows were not comfortable. Construction was everywhere outside. The shopping not too far away made it a little better. Would never stay here again.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023