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Evaluación: 10 - Excelente. 525 de 1113 opiniones" "
10 - Excelente
525
Evaluación: 8 - Bueno. 285 de 1113 opiniones" "
8 - Bueno
285
Evaluación: 6 - Aceptable. 128 de 1113 opiniones" "
6 - Aceptable
128
Evaluación: 4 - Mediocre. 101 de 1113 opiniones" "
4 - Mediocre
101
Evaluación: 2 - Terrible. 74 de 1113 opiniones" "
2 - Terrible
74
8,4/10
Limpieza
8,2/10
Personal y atención
8,0/10
Servicios
8,0/10
Estado de la propiedad e instalaciones
8,2/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Luis m
Viajó con su familia
29 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo muy bien. Y limpio
Luis m
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 29 abr. 2024
Dear Mr Luis,Agradecemos sus comentarios positivos. Nos complace saber que su estancia fue excelente y que encontró todo limpio. Esperamos volver a verlo pronto para ofrecerle otra experiencia maravillosa.Hospitably,
6/10 Aceptable
J Ines
28 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
no linpian los cuartos dure 3 noches. y no me
limpiaron. el cuarto
J Ines
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 29 abr. 2024
Nos alegra mucho escuchar que su experiencia fue excelente y que encontro todo limpio. ¡Gracias por compartir sus comentarios positivos! Esperamos poder recibirtlos de nuevo en el futuro.hospitalariamente,
10/10 Excelente
Paulina
17 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente en todo sentido, muy recomendado
Paulina
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 29 abr. 2024
Dear Ms Paulina,¡Gracias por su excelente reseña! Nos alegra mucho saber que su experiencia fue tan positiva y que recomendaría nuestro hotel. Siempre nos esforzamos por brindar el mejor servicio posible a nuestros huéspedes, y sus palabras son muy apreciadas. ¡Esperamos poder darle la bienvenida nuevamente en el futuro!Hospitably,
10/10 Excelente
Juan Manuel
Viajó por negocios
18 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Good price good location
In a good way the hotel feels like it's a house. The people who work there are very nice. Cupertino is very close in case you want to visit Apple
Juan Manuel
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Aavgo, Hotel Zico el 18 ene. 2024
Thank you for making time to take our survey and sending us your valuable feedback! Guest satisfaction is one of our core values and we welcome any comments and opportunities to make each Xperience with each guest the best it can be!Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back!Hospitably,
2/10 Terrible
Mauricio
Viajó con su familia
31 dic. 2023
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
BAÑO MUY SUCIO, LLENO DE PELOS, LAS INSTALACIONES SON MUY ANTIGUAS Y DESCUIDADAS,, EL DESAYUNOBES PESIMO, LONPEOR COBRAN POR UNOS HUEVOS CAROS QUE NO RICOS MUY MAL SERVICIO
Mauricio
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Aavgo, Hotel Zico el 31 dic. 2023
Thank you for making time to take our survey and sending us your valuable feedback! Guest satisfaction is one of our core values and we welcome any comments and opportunities to make each Xperience with each guest the best it can be. We sincerely apologize for the inconvenience that occurred throughout your stay. We want to ensure your comfort is our first priority. Please accept further accommodation by reaching out to us directly. We would love to help! We will take this opportunity to better improve our services for a great experience for each guest. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back!Hospitably,
6/10 Aceptable
Mario R
23 dic. 2023
Mario R
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de AAVGO, Hotel Zico el 25 dic. 2023
Thank you for making time to take our survey and sending us your valuable feedback! Guest satisfaction is one of our core values and we welcome any comments and opportunities to make each Xperience with each guest the best it can be!Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back!Hospitably,
6/10 Aceptable
EMMA
12 dic. 2023
EMMA
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Aavgo, Hotel Zico el 1 ene. 2024
Thank you for making time to take our survey and sending us your valuable feedback! Guest satisfaction is one of our core values and we welcome any comments and opportunities to make each Xperience with each guest the best it can be. We sincerely apologize for the inconvenience that occurred throughout your stay. We want to ensure your comfort is our first priority. Please accept further accommodation by reaching out to us directly. We would love to help! Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back!Hospitably,
10/10 Excelente
Constanza
27 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Very good
Constanza
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Aavgo, Hotel Zico el 28 nov. 2023
Thank you for making time to take our survey and sending us your valuable feedback! Guest satisfaction is one of our core values and we welcome any comments and opportunities to make each Xperience with each guest the best it can be!Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back!Hospitably,
10/10 Excelente
Denidsa
Viajó con su pareja
20 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel's location made it convenient for exploring the city's attractions.
Denidsa
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Aavgo, Hotel Zico el 21 oct. 2023
Thank you for making time to take our survey and sending us your valuable feedback! Guest satisfaction is one of our core values and we welcome any comments and opportunities to make each Xperience with each guest the best it can be!Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back!Hospitably,
8/10 Bueno
Claudia Patricia
9 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Claudia Patricia
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Aavgo Hotel Zico el 10 sept. 2023
Thank you for making time to take our survey and sending us your valuable feedback! We are happy that you had a great stay with us, looking forward to see you soon!
8/10 Bueno
Yolanda
30 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusta este hotel está limpio, buena ubicación y cómodo lo uso frecuentemente cuanto voy a Stanford
Yolanda
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de AAVGO, Hotel Zico el 30 ago. 2023
Thank you for making time to take our survey and sending us your valuable feedback! We are happy that you had a great stay with us, looking forward to see you soon!
2/10 Terrible
Carmen
Viajó con su familia
23 ago. 2023
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Mala experiencia
Es un hotel muy mal sucio todavía condones y papel sucio de otras personas no te atienden personalmente es una máquina te cierran el estacionamiento alas 9 pm y abren alas 6 am si quieres sacar tu carro no puedes es orrible ño único bueno es el desayuno y las personas que atienden ahí son súper bien una experiencia mala
Carmen
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023
Respuesta de AAVGO, Hotel Zico el 24 ago. 2023
Thank you for making time to take our survey and sending us your valuable feedback! Guest satisfaction is one of our core values and we welcome any comments and opportunities to make each Xperience with each guest the best it can be. We sincerely apologize for the inconvenience that occurred throughout your stay. We want to ensure your comfort is our first priority. Please accept further accommodation by reaching out to us directly. We would love to help! Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back!Hospitably,
10/10 Excelente
DORA, CUTLER BAY
22 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Primera vez que visite y me quedé encantada , volveré a repetir esa estancia.
DORA
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Audri S.- Junior Xperience Manager el 22 jun. 2023
Thank you for making time to take our survey and sending us your valuable feedback! Guest satisfaction is one of our core values and we welcome any comments and opportunities to make each Xperience with each guest the best it can be!Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back!Hospitably,
8/10 Bueno
Jesus
Viajó por negocios, Viajó en grupo
14 may. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Good
Jesus
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Audri S.- Junior Xperience Manager el 14 may. 2023
Thank you for taking the time to review us. We're glad yo enjoyed your stay here at Hotel Zico!
10/10 Excelente
Jorge, Rock Springs
20 abr. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Jorge
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Audri S.- Junior Xperience Manager el 10 may. 2023
Thank you for taking the time to review us Jorge. We are glad you enjoyed your stay. See you again very soon!
10/10 Excelente
Georgina
19 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Georgina
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Audri - Jr. Xperience manager el 21 mar. 2023
Thank you for taking the time to review us Georgina. We are glad you enjoyed your stay and wish you safe travels.
10/10 Excelente
Luis m
Viajó con su familia
13 feb. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice
Luis m
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Audri S.- Junior Xperience Manager el 13 feb. 2023
Thank you Luis for taking the time to review us. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again very soon!
2/10 Terrible
Manuel
Viajó con su pareja
20 ene. 2023
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La resesinista. Seporto mal. Es diskriminadora. Tenia. U cárter. Feo. Pérlese. K estava. Enogada 😡
Manuel
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Audri S.- Junior Xperience Manager el 22 ene. 2023
Gracias por tomar el tiempo para dejar los un review. Esperemos que su experienceia mejore la proxima ves que llege.
10/10 Excelente
Maria
Viajó en grupo
15 ene. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Atencion
Todo excelente como siempre atienden en hotel ZICO
Maria
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Hotel Zico Management el 16 ene. 2023
Gracias por su review. Esperemos que la veamos otra vez.
2/10 Terrible
Dennise
29 nov. 2022
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Dennise
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de Hotel Zico el 29 nov. 2022
Good morning, Thank you for your response! We would like the opportunity to investigate your feedback further. Please let us know what we could've done better to enhance your guest experience. Thank you!
6/10 Aceptable
HECTOR MANUEL
21 nov. 2022
HECTOR MANUEL
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
10/10 Excelente
Cliente verificado
27 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
10/10 Excelente
Kevin
21 ago. 2022
Kevin
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
8/10 Bueno
Emili Bogdanova
10 mar. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo correcto. Hotel cómodo y con parking.
Emili Bogdanova
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de VANESSA el 11 mar. 2022
Me gustaría agradecerle por tomarse el tiempo de su día para dejar una reseña sobre nuestro hotel. Apreciamos mucho cualquier comentario. ¡Esperamos volver a verte muy pronto!
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó en grupo
30 ene. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Tranquilidad
Muy buena ubicacion del hotel un lugar muy tranquilo y relajante para descansar.. abceso rapido a los freeways y tiendas
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de VANESSA el 30 ene. 2022
Me gustaría agradecerle por tomarse el tiempo de su día para dejar una reseña sobre nuestro hotel. Apreciamos mucho cualquier comentario. ¡Esperamos volver a verte muy pronto!
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viajó en grupo
22 ene. 2022
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Me he quedado varias veces y todo ha sido excelente, pero esta vez si fallaron en la limpieza, la cortina de la regadera esta muy sucia requieren cambiarla, y me hizo dudar en como sanitizan si la mugre de la cortina se ve,que se espera de limpiar y sanitizar el cuarto. Estube con temor de tocar cualquier objeto, por lo del covid.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de VANESSA el 27 ene. 2022
Gracias por tomarse el tiempo para enviarnos sus comentarios, siempre estamos buscando formas de mejorar la experiencia de los huéspedes y cómo podemos hacer que cada estadía sea lo más placentera posible. Nos disculpamos por los inconvenientes que tuvo durante su estadía y tendremos en cuenta todo lo que dijo cuando busquemos actualizar la habitación y actualizar nuestras comodidades. ¡Gracias por hospedarse en Zico Hotel! De modo hospitalario
10/10 Excelente
Martha
Viajó en grupo
10 sept. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Martha
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Vanessa el 18 sept. 2021
I would like to thank you for taking the time out of your day to leave a review about our Hotel. We greatly appreciate any feedback.
We hope to see you again very soon!
Hospitably
8/10 Bueno
Ema
Viajó con su pareja
28 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Na
Ema
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Vanessa el 18 sept. 2021
I would like to thank you for taking the time out of your day to leave a review about our Hotel. We greatly appreciate any feedback.
We hope to see you again very soon!
Hospitably
4/10 Mediocre
Cliente verificado
Viajó por negocios
15 jul. 2021
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I do not recommend this hotel. It is outdated, right off the highway and dodgy characters stay here. There are posters in the lobby warning about human trafficking and my room smelled so bad I had to move 3 times.
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
10/10 Excelente
Enrique
Viajó por negocios
7 jun. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Excelente hotel, personal muy amable, hotel muy limpio y comodo.
Enrique
Se hospedó 3 noches en junio de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
3 jun. 2021
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó con su pareja
27 may. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buen lugar buen servicio
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
10/10 Excelente
Enrique
Viajó por negocios
8 may. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente hotel
Un hotel de primera calidad, excelente servicio, limpieza y comodidad, volvere a hospedarme cada que este cerca del hotel.
Enrique
Se hospedó 4 noches en mayo de 2021
6/10 Aceptable
Patricia
Viajó con su pareja, Viajó por negocios
2 may. 2024
No le gustó: Personal y atención
I didn't like, that tey didn't respect my reservation. The front desk lady cancel it.
Patricia
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
8/10 Bueno
Daniel
1 may. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Daniel
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
10/10 Excelente
Mario
29 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Wonderful
Mario
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Marlon el 1 may. 2024
Hi Mario, we appreciate your positive response. Hoping to serving you again.
8/10 Bueno
Tomoya
Viajó con su familia y niños pequeños
28 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
徒歩で行けるスーパーマーケットがあったので助かりました。
Tomoya
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 29 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The room was big and clean and the staff were the nicest, the areas around provided food and drinks just a 5 minute walk away
joao
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 29 abr. 2024
Dear Joao,Thank you for your positive feedback! We're glad you enjoyed the spacious, clean room and our friendly staff. It's great to hear that the nearby dining options were convenient for you. We look forward to welcoming you back soon!Hospitably,
8/10 Bueno
Donnell
Viajó por negocios
27 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
A few broken items. Low desk chair not adjustable and toilet flush buttons broken but was still flushable.
Donnell
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 29 abr. 2024
Dear Donnell,Thank you for providing feedback on your recent stay. We apologize for any inconvenience caused by the broken items in your room. Rest assured, we'll address these issues promptly to ensure a more comfortable experience for our guests in the future. We appreciate your understanding and hope to welcome you back for a fully satisfactory stay.Hospitably,
10/10 Excelente
Mario
27 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Everything is just wonderful
Mario
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 29 abr. 2024
Dear Mr Mario,Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future!Hospitably,
8/10 Bueno
David
26 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I loved the GLASS BATHROOM SINK STAFF WAS GREAT BUT NEEDS MORE ENTERTAINMENT AND AMENITIES
David
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 29 abr. 2024
Dear Mr David,Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future!Hospitably,
8/10 Bueno
Tomoya
21 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Tomoya
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
4/10 Mediocre
Misako
Viajó con su pareja
16 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
This hotel was clean, but very old. Since the gate of parking closes at 9:00 pm, we have to park open parking area when we got back to the hotel after 9:00pm where homeless people staying in the cars were around. We saw shuttered glasses of car window on the ground. We felt unsafe and moved to another hotel. When we asked to change one dollar bill for laundry at the front desk, she said we did not have quarters.
Misako
Se hospedó 9 noches en abril de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 29 abr. 2024
Dear Misako,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your safety is important to us, and we'll review our parking policies to address your concerns. We regret any discomfort caused by the hotel's condition and will continue to improve our facilities. We apologize for any inconvenience with the change for laundry and will ensure better access to services in the future. We appreciate your feedback and hope to regain your trust.Hospitably,
10/10 Excelente
Fabian
Viajó con su pareja
15 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Love the fitness center and that they offer continental breakfast! It is close to many great food spots and staff is friendly!
Fabian
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 29 abr. 2024
Dear Mr Fabian,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you enjoyed our fitness center and complimentary continental breakfast. It's wonderful to know that our location near great dining options added to your experience, and we're thrilled that you found our staff friendly. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!Hospitably,
10/10 Excelente
Patricia
13 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Patricia
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
8/10 Bueno
Markelle
Viajó por negocios
13 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
i like the style of the building
Markelle
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 14 abr. 2024
Dear Markelle,Thank you so much for your feedback! We're thrilled to hear that you appreciate the style of our building. Creating a unique and visually appealing environment is something we strive for, and it's fantastic to know that it resonates with you. If there's anything else you'd like to share or if you have any suggestions for how we can make your experience even better, please don't hesitate to let us know. We're always looking for ways to enhance our guests' enjoyment.Hospitably,
10/10 Excelente
vivek
Viajó en grupo
5 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Clean
vivek
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
6/10 Aceptable
Akif
5 abr. 2024
Akif
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
8/10 Bueno
Christina
2 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Nice and clean hotel, I always stay here when I’m traveling to Mountain View.
Christina
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 3 abr. 2024
Dear Ms Christina,Thank you for your review! We're glad to hear that you consistently find our hotel to be nice and clean during your visits to Mountain View. Providing a comfortable and inviting environment for our guests is always our goal, and we're delighted that we've been able to meet your expectations. We appreciate your support and look forward to welcoming you back on your next trip to the area!Hospitably,
2/10 Terrible
Queenie, Laguna Woods
Viajó por negocios
1 abr. 2024
Room was good. However, my car got broken into while parked in the parking lot. Had to replaced a broken window and my outdoor blanket was stolen. 🙁
Queenie
Se hospedó 7 noches en marzo de 2024
Respuesta de Citlali - Junior Xperience Manager el 3 abr. 2024
Dear Ms Queenie,We deeply regret the inconvenience you experienced during your recent stay. Your safety and security are paramount to us, and we sincerely apologize for the incident with your car.We understand the frustration and inconvenience caused by the theft of your belongings, and we empathize with your situation. We hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a more positive experience in the future.Hospitably,