Spa

Opiniones sobre Quality Hotel Dorval

3 out of 5
Quality Hotel Dorval
7700 Cote de Liesse, Montreal, QC

Opiniones

7,6

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 294 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 404 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 135 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 93 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 74 de 1000 opiniones" "

8,0/10

Limpieza

8,0/10

Personal y atención

7,4/10

Servicios

7,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

Maria Paula

The buffet for breakfast was really good but the rest was not really good
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de fy el 30 ene. 2024
Dear Maria Paula,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,

2/10 Terrible

gabriela

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de fy el 11 oct. 2023
Bonjour,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel.Au nom de toute notre équipe, je souhaite exprimer nos regrets de n’avoir pu répondre adéquatement à vos attentes. Votre satisfaction est importante pour nous et vos commentaires serviront à apporter des améliorations afin d’offrir dorénavant une expérience exceptionnelle à chacun de nos clients.Nous espérons que vous considérerez notre établissement pour un prochain séjour afin de nous donner l’occasion de vous offrir une meilleure expérience.Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations.

6/10 Aceptable

Gabriela

Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Buen llegar para una noche en la ciudad si solo es
No funcionaba el tv y no hubo nadie que lo solucionara. Encontré cabellos en la cama. Pero en general un lugar para llegar a dormir.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de fy el 16 ago. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 Bueno

Gabriela

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Todo bien, salvo que no en recepción no quisieron realizarnos otra reservación para la noche siguiente
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de fy el 16 ago. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,

10/10 Excelente

Francisco

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy agradable y cerca del aeropuerto
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de fy el 3 ago. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,

10/10 Excelente

Diana

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de fy el 3 ago. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,

10/10 Excelente

Rita Karina

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de fy el 3 ago. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,

4/10 Mediocre

Jesús

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

8/10 Bueno

Fabiola

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Servicios
La habitación es bastante amplia y la cama muy comoda.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Melissa el 24 oct. 2021
Estimado huésped Gracias por tomarse el tiempo para revisar nuestra propiedad. Tus comentarios son muy importantes para nosotros.

8/10 Bueno

Gustavo

Viajó por negocios
Cómodo y bien ubicado. El personal podría ser un poco más amable pero no es una queja
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020

10/10 Excelente

Angel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Una noche cerca de todo !! Excelente
Este hotel cerca de todo solo a 7 minutos del aeropuerto Montreal . Superó mis expectativas cuartos espaciosos y un lobby para relajarse . Tiene cafe, chocolate y agua en el lobby de gratis ... Súper rápido check inn
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020

10/10 Excelente

Igor

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me parecio muy buen hotel, sus habitaciones son confortables, el desayuno estuvo delicioso y me encantó que tuviera el servicio de transporte al aeropuerto. Lo que no me gusto, fue la atención del servicio al cliente de la encargada del restaurante por la noche, al hacer que yo misma realizara el cobro de mi tarjeta, sinceramente a un extranjero se le debe dar un servicio completo, pues uno no sabe exactamente cómo funcionan los sistemas en otros países.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019

8/10 Bueno

Nunzia

Viajó por negocios
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en mayo de 2019

10/10 Excelente

frania a

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buen hotel, pésimo servicio en restaurante
Buen hotel, ubicado cerca del aeropuerto y no tan lejos de la ciudad. Habitaciones amplias cómodas, aunque le falta limpieza en baños. El personal del restaurante es muy grosero, me pidió que dejara de usar mi celular para que pudiera desayunar y ella cerrar el lugar. Prácticamente nos corrieron cuando llevábamos 2 niños que estaban desayunando y ellos ocasionalmente son mas lentos para comer. El trato en lobby muy bueno, tienen café y té siempre disponible.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2018

8/10 Bueno

MARINA

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Estadía corta en el hotel
Estuve solo por una noche. La habitación era cómoda, amplia, buen WiFi, programación en TV. El hotel estaba en remodelacion y por esto no daba buena impresión al llegar. Pero esto es pasajero.
Se hospedó 1 noche en julio de 2018

2/10 Terrible

SUKHDEV

No le gustó: Servicios
It was nightmare to stay in this hotel. The room were I stayed was terrible as I was just stayed from 7:30 pm until 5:30 am morning. Around 12:30 am and around 2:30 am it was so loud noise of the guests that I couldn't get sleep. I was disturbed throughout the night. I booked hotel to take rest if I knew that I will not get rest in my layover for my next connecting flight I will not wast $200 on hotel room rather I would stay at airport at saved money. The front desk staff in the morning was rude as I requested for airport shuttle and he replied if I checkout in 2 minutes then he can send driver to drop me otherwise I have to wait half an hour. I understand the policy of half an hour gap for shuttles but the way it was told not acceptable. If really hotel management realized that the mistake they made then they should refund me in full
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

6/10 Aceptable

marie-josee

Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

8/10 Bueno

Brian

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great service from airport.. friendly staff... clean towels bedding. bed too soft.. carpet stains prevented a great rating to good.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

8/10 Bueno

Fauve

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Room wasent very clean - pee on toilet and brown spot on tub.. door knobs were very sticky.... noisy at night (guest next door kept me awake until almost 4 am.) Staff were amazing and front desk very accomodating !!! I came in late and accomoted me with a late check out and the shuttle to the airport and also kept my bags safe for the day! I was by the front desk - so lots of come and go. I also have a picky eyes for details - But overall, i needed a bed for the night and was very satisfied with it ! :)
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

6/10 Aceptable

Ana

Le gustó: Limpieza
I could hear many people talking on the hallway and noise coming from other rooms.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

6/10 Aceptable

Louise

Viajó con su familia
Très bruy
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Kirby

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We booked the hotel to sleep in a king size bed, and enjoy the spa/hottub facilities that were advertised. No king beds available even though we specifically booked one, and the hottub/spa had been closed down for months. Staff was not interested in helping or accommodating for ANYTHING. very discouraging stay
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

4/10 Mediocre

Camille

No le gustó: Servicios
Unfortunately, they had a large number of guests that act like they live there (they might). Very loud, drunk, inconsiderate behaviour. They even tried getting into our room at 2AM! Dozens of them altogether and the paper thin door/walls do nothing to dampen the noise. Cleaning service only on demand (we weren't told) so our room wasn't cleaned. The safe was locked when we arrived so we couldn't access it and our key card didn't work on the gym door. We were too annoyed to try to get it fixed. I'd stay there again....if I did something really bad and felt I deserved to be punished
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Richard

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de MB el 10 abr. 2024
Bonjour Richard, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous vous assurons que ces renseignements seront utilisés pour mettre tout en œuvre afin d’offrir une expérience des plus agréables à chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt ! Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations. Mostafa Boudraa ROOMS DIVISION MANAGER QUALITY HOTEL DORVAL 514-731-7821

10/10 Excelente

Karine

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Lits confortable... La chambre sent un peu bizarre.. Sinon dans l'ensemble, cest bien!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de MB el 10 abr. 2024
Bonjour Karine, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous vous assurons que ces renseignements seront utilisés pour mettre tout en œuvre afin d’offrir une expérience des plus agréables à chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt ! Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations. Mostafa Boudraa ROOMS DIVISION MANAGER QUALITY HOTEL DORVAL 514-731-7821

8/10 Bueno

stephane

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Easy parking
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de fy el 5 abr. 2024
Bonjour Stephane, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous vous assurons que ces renseignements seront utilisés pour mettre tout en œuvre afin d’offrir une expérience des plus agréables à chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt ! Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations.

8/10 Bueno

Bernadette

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Restaurent fermer.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de fy el 5 abr. 2024
Bonjour Bernadette, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous vous assurons que ces renseignements seront utilisés pour mettre tout en œuvre afin d’offrir une expérience des plus agréables à chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt ! Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations.

8/10 Bueno

Jean-Pierre

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Établissement intermédiaire
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de fy el 5 abr. 2024
Bonjour Jean-Pierre, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous vous assurons que ces renseignements seront utilisés pour mettre tout en œuvre afin d’offrir une expérience des plus agréables à chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt ! Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations.

8/10 Bueno

pelania

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Breakfast and shuttle tonthe airport
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de fy el 15 mar. 2024
Dear Pelania,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,

10/10 Excelente

Candy, 67 Aylesford

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
Staff is friendly, rooms are very dated
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de fy el 15 mar. 2024
Dear Candy,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,

10/10 Excelente

Samantha

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de fy el 5 abr. 2024
Bonjour Samantha, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous vous assurons que ces renseignements seront utilisés pour mettre tout en œuvre afin d’offrir une expérience des plus agréables à chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt ! Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations.

8/10 Bueno

Helene

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de fy el 14 feb. 2024
Bonjour Helene, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous vous assurons que ces renseignements seront utilisés pour mettre tout en œuvre afin d’offrir une expérience des plus agréables à chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt ! Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations.

6/10 Aceptable

Anne

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
I booked this a couple of months ago and we had stayed there before, although several years have passed. I booked a King room and when we checked in it was not available- the explanation was that “the government had taken over all the floors with king rooms”. Ummm. We stayed on the first floor but it felt like the basement. Never again. Staff were lovely but there seemed to be a lot of security staff…
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de fy el 6 feb. 2024
Dear Anne,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

4/10 Mediocre

Liaquat

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I booked this property thinking that it would be a good hotel close to the airport. The shuttle driver picked us up at the airport. I asked him how he was doing and where he was from. He mentioned that he was from Pakistan, and started to talk about his country and how bad it is. How Mulslims kill Christian and other people in Pakistan. How bad the Canadian government is, how bad the US government is. He started to invite us to his religious place. All in all, it was the worse experience anyone can have for a 10 minutes ride to the hotel. The hotel management should get rid off him as soon as possible. I will never stay at this hotel again after this experience.
Respuesta de fy el 6 feb. 2024
Dear Liaquat,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 Bueno

Candy, 67 Aylesford

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
It was nice, we had a room on the 1st floor but I would consider it the basement there was a security guard stationed beside the elevator,
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de fy el 6 feb. 2024
Dear Candy,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,

6/10 Aceptable

Legrand

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Servicios
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de fy el 30 ene. 2024
Dear Legrand,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 Bueno

Himant

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de fy el 30 ene. 2024
Bonjour Himant, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous vous assurons que ces renseignements seront utilisés pour mettre tout en œuvre afin d’offrir une expérience des plus agréables à chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt ! Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations.

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención
Don't take the shuttle
We booked Quality because of its proximity to the airport and free shuttle service. Getting to the shuttle bus around 11pm, we were unable to open the door because the driver was asleep at the wheel. As we and other passengers tried to get his attention, it took multiple efforts in the freezing Montreal winter temperatures to wake him up and eventually open the door. Rather disoriented, he questioned why each person was on the bus with no clear thought or rationale as to why. Once we departed to the hotel, he fell asleep while driving multiple times, within the airport and on the highway, veering across multiple lanes and shoulders of the road. Passengers had to keep him awake by either screaming in fear or conversing with him to maintain his attention and alertness. Upon arriving, and bringing this to the hotel's attention, the front desk associate said this was the third complaint in less than 48 hours. We were still told it would be the same driver the following morning - we paid for an Uber instead as there is no way anyone should be taking the risk of injury or harm with that shuttle service. This is extremely unacceptable practice and the driver should have been pulled off the road immediately. This is complete neglect of the well-being of Quality's customers and other drivers on the road. We came to find out that upper management had already been aware of these complaints + previous ones and decided to keep the same driver at the wheel. We will not be staying again.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de fy el 30 ene. 2024
Dear Sir or Madam,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

10/10 Excelente

PREETUMSINGH

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Very accomodating
I landed in Montreal early around 1300 and i called the Hotel in regards to a possible early check in. The lady at the reception was super accomodating and provided my room as soon as i arrived. I also got the shuttle from the airport. It was convenient and a very short drive to the Hotel. The free shuttle is also a great service.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de fy el 30 ene. 2024
Dear Preetumsingh,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,

6/10 Aceptable

Rhonda

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de fy el 30 ene. 2024
Dear Rhonda,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

10/10 Excelente

Sylvie

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de fy el 30 ene. 2024
Bonjour Sylvie, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous vous assurons que ces renseignements seront utilisés pour mettre tout en œuvre afin d’offrir une expérience des plus agréables à chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt ! Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations.

10/10 Excelente

Nadine

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de fy el 30 ene. 2024
Bonjour Nadine, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous vous assurons que ces renseignements seront utilisés pour mettre tout en œuvre afin d’offrir une expérience des plus agréables à chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt ! Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations.

8/10 Bueno

Lydia

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de fy el 30 ene. 2024
Bonjour Lydia, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous vous assurons que ces renseignements seront utilisés pour mettre tout en œuvre afin d’offrir une expérience des plus agréables à chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt ! Veuillez recevoir, nos plus sincères salutations.

2/10 Terrible

Sheng-Yen

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de fy el 30 ene. 2024
Dear Sheng-Yen,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

2/10 Terrible

Marquis, Orléans

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The receptionist was occupied to play with her phone in the corner. The restaurant was closed during the dinner time. Breakfast not allowed before 7.00 am. Wirl pools no water in any Shuttle driver put several large luggages at the entry door blocking access and for emergency exit. I told him but did not take care at all. We were only four people in the bus. Why putting 5 large luggages directly at the main door? No sense of security. This should be reported to CAA and MTO.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de fy el 7 ene. 2024
Dear Marquis,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

10/10 Excelente

Crystal

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Great!
Great place to stay when connecting!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de fy el 7 ene. 2024
Dear Crystal,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,

10/10 Excelente

Breige

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de fy el 7 ene. 2024
Dear Breige,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,

10/10 Excelente

Amarpreet

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de fy el 7 ene. 2024
Dear Amarpreet,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,