Exterior

Opiniones sobre DoubleTree by Hilton Montreal

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Montreal
1255 Jeanne-Mance, P.O. Box 130, Montreal, QC

Opiniones

8,6

Excelente

Evaluación: 10 - Excelente. 584 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 233 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 88 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 49 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 47 de 1001 opiniones" "

9,0/10

Limpieza

9,0/10

Personal y atención

8,6/10

Servicios

9,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Ana Lilia

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Lots nicer than the one in Toronto.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Front Office Team el 9 abr. 2024
Thank you for your feedback. Hope to see you back soon.

10/10 Excelente

Carla

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Es muy cómodo que este dentro un centro comercial y el metro ahí para poder moverse con facilidad, el hotel esta muy bien.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Front Office Team el 5 feb. 2024
Buenas tardes señora Carla,Nos encanta que le haya gustado la ubicación de nuestro hotel el DoubleTree Montreal y las comodidades al estar dentro del centro comercial y con acceso directo al metro y a la ciudad subterránea.Se le agradece sus comentarios !!Feliz tarde y hasta la próxima.Cordialmente,Myriam V.Equipo de la Recepción.

10/10 Excelente

OSCAR ANDREI

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Tiene una muy buena ubicación para disfrutar de zonas turísticas.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 4 dic. 2023
Estimado Oscar Andrei,Nos complace saber que la ubicación de nuestro hotel fue ideal para disfrutar de las atracciones turísticas de la zona. Es gratificante que la limpieza de la habitación, la condición del hotel y el servicio hayan cumplido con sus expectativas al 100%, y que las comodidades de la habitación hayan sido de su total agrado. Lamentamos que la condición del hotel no haya alcanzado el 100% de su satisfacción. Nos esforzamos continuamente en mantener nuestras instalaciones en óptimas condiciones y su retroalimentación es valiosa para nosotros. Nos aseguraremos de que cualquier detalle que haya podido afectar su percepción sea atendido con la mayor diligencia.Reciba un cordial saludo,

8/10 Bueno

Edgardo

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel is nice, it has a good location. Staff is polite but not friendly
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience clien el 28 jul. 2023
Dear GuestThank you for sharing your feedback.We are grateful you chose to stay with us on your visit to Montreal, and pleased to know that our location was convenient for you. Our team strives to provide a welcoming and friendly service to all our guests, and we regret that you felt this was not the case for you. We will address this matter with them to ensure we deliver the experience expected.We hope to welcome you back in the future. Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Manuel, Doral

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 26 jun. 2023
Estimado Señor,Es con gran satisfacción que le agradecemos por su reseña en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.Quedamos a la espera de su pronto regreso. Un cordial saludo,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Luz

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Gang Li Superviseur Hébergement el 9 may. 2023
Thank you for taking the time to rate your recent stay with us! We are glad to hear that you enjoyed your time at our property and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

10/10 Excelente

LUZ

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en abril de 2023

6/10 Aceptable

Luis Gerardo

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Trato del personal, creo tienen área de oportunidad, el personal del front desk y servicio a cuartos.
Se hospedó 6 noches en abril de 2023
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 3 may. 2023
Estimado Señor Luis,Ante todo, le agradecemos que nos transmita sus impresiones así como la confianza depositada.Nos complace que su experiencia haya sido positiva. Por supuesto, tomamos nota de sus apreciaciones. Las opiniones de nuestros huéspedes siempre serán bienvenidas en tanto que nos ayudan a prosperar.Estaremos esperando su vuelta para volver a brindarle nuestros mejores servicios y atenciones. Reciba un cordial saludo,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Franklin

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo excelente la piscina la locación la cama la pase súper bien
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice des services de la réc el 29 dic. 2022
Estimado Franklin,Ante todo, le agradecemos que nos transmita sus impresiones.Nos hace felices recibir tan gratas noticias acerca de su formidable experiencia en DoubleTree by Hilton Montreal y, en especial, que nuestro servicio de limpieza le haya parecido inmejorable. Concedemos capital importancia a este aspecto y que haya reparado en ello constituye nuestra mejor recompensa. Es fantástico saber que pudo disfrutar de un descanso pleno gracias a nuestras confortables camas y las comodidades que ofrece nuestro equipamiento, así como que nuestra piscina contribuyese de modo tan positivo durante su estancia.Gracias por su amable testimonio, nos encanta que nuestra ubicación haya sido conveniente y esperamos que haya podido extraer el máximo partido de su visita a Montreal.Regrese pronto, ha sido un placer recibirle.Atentamente,Katy A-FidegnonDirectrice des services de la réception, Director of Front Office Operations

10/10 Excelente

Julio

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel está muy bien ubicado, la habitación muy limpia,todos los días te dan servido de limpieza y es muy bueno,el hotel está en el centro de todo el turismo, el desayuno es excelente saludable y de buen sabor, la piscina es muy limpia no tiene olor a cloro es un espacio grande para poder disfrutar. Excelente hotel
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice des services de la réc el 28 dic. 2022
Querido Señor,Es fantástico recibir tan gratas noticias sobre su formidable experiencia en DoubleTree by Hilton Montreal y, en especial, que haya reparado en la calidad de nuestro servicio de limpieza. Consideramos que se trata de un aspecto esencial por lo que invertimos grandes esfuerzos para satisfacer al máximo a nuestros huéspedes. Que haya reparado en ello constituye, para nosotros, nuestra mejor recompensa.Por otra parte, celebramos que nuestra ubicación haya contribuido de modo tan positivo a su bienestar y deseamos que haya podido disfrutar de su visita a Montreal.Nos alegra que el desayuno que cada mañana ofrecemos a nuestros huéspedes le haya gustado tanto y que haya destacado este aspecto en su atenta reseña.Con alegría comprobamos que ha pasado grandes momentos disfrutando de nuestra piscina que tanto gusta a nuestros huéspedes.Esperamos verle próximamente en nuestras instalaciones. Reciba un cordial saludo y felices fiestas,Katy A-FidegnonDirectrice des services de la réception, Director of Front Office Operations

4/10 Mediocre

Maria Carmen

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel está como remodelado, las habitaciones amplias, hacen la limpieza diario, elevadores rápidos el restaurante japonez está delicioso, literal bajábamos y ya estábamos en los conciertos de jazz que son a principios de julio, hay buenos restaurantes cerca, casas de cambio y caminas rápido a las mejores zonas del centro de montreal
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice des services de la réc el 20 sept. 2022
Apreciada huesped,Nos alegra mucho que aprecie la minuciosa limpieza que tratamos de implementar en todas las áreas del hotel. No dude de que se lo comunicaremos al departamento correspondiente. También quedamos muy contentos sabiendo que la céntrica ubicación del hotel ha merecido su valoración tan positiva.Nos alegra que su experiencia gastronómica haya sido tan favorable. Su satisfacción es nuestra prioridad, gracias por elegirnos.Tras una estancia tan agradable, esperamos que vuelva a visitarnos en un futuro. Un saludo muy cordial.Katy A-FidegnonDirectrice des services de la réception, Director of Front Office Operations

8/10 Bueno

Luis

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
la estancia en el hotel fue muy buena, las instalaciones son excelentes, el único incoveniente fue el Check-In, la demanda del lugar sobrepaso la capacidad del personal que estaba asignado, lo cual generó una hora y media de fila para poder realizar el proceso
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice des services de la réc el 11 jun. 2022
Estimado huésped, Gracias por dedicar parte de su tiempo a escribir esta reseña sobre su estancia en DoubleTree by Hilton Montreal. Nos complace saber que su experiencia con nosotros ha sido, en líneas generales, positiva. Agradecemos que haya destacado nuestras instalaciones. No en vano, se trata de un aspecto muy elogiado por quienes nos visitan. Sin embargo, lamentamos si en su caso el proceso de check-in se demoró más de lo esperado y le pedimos disculpas por ello. En días de mayor afluencia de huéspedes este tipo de situaciones se pueden dar. No obstante, tomamos nota de su comentario y trabajaremos para evitar este tipo de incidencias en el futuro. Quedamos a su entera disposición para cuando desee repetir experiencia con nosotros. Un cordial saludo. Katy A-Fidegnon Directrice des services de la réception, Director of Front Office Operations

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buena atencion desde que llegue, agradesco al personal su capasidad de servicio
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
Respuesta de Katy A el 19 may. 2021
Gracias por sus excelentes comentarios de la propiedad y el servicio recibido por parte de nuestro amigable staff. Es un gusto leerle y saber qué han disfrutado enormemente su estancia con nosotros. Esperamos muy pronto nos visite de nuevo.

6/10 Aceptable

Isabelle

Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
La chambre était assez poussiéreuse et il y avait de la lotion dans la salle de bain au lieu du savon à main. Lits confortables.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Equipe de la réception el 1 may. 2024
Bonjour Mme Isabelle Boucher, Nous sommes désolés pour les inconvénients présentés dans la chambre, le service de l'entretien ménager a été mis au courant.Merci de nous avoir avisé.Passez une excellente journéeCordialementOceane Duclau

8/10 Bueno

Vanessa

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
We enjoyed our stay at the DoubleTree Montreal, and our room worked out great. The only downside was the lack of elevators working, and thus had to wait long periods of time for the 1 elevator functioning. All in all a good stay!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Front Office Team el 29 abr. 2024
Good morning Dear Vanessa, Thank you for your feedback.We are sorry for the incovenient regarding elevators.Glad to know that you enjoyed your stay at DoubleTree Montreal.Best regardsOceane

4/10 Mediocre

Adis

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
When we arrived, service was OK arrived in a room sheets had hair all over. Call for service to get changed that came up and changed that second day asked reception for extra bottle of water. She said only gold members can get it. Unfortunately I cannot give it to you overall, very unsatisfied with the place with the inside Would not recommend.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, el 27 abr. 2024
Dear Sir,Thank you for this review about your recent stay.We are genuinely disheartened to learn of the concerns you had with the cleanliness of your room. Our team strives to provide impeccably clean accommodations, and what you experienced is certainly not up to our standard. We’ll be sure to address this with our team to ensure it remains an isolated incident.Furthermore, while we offer a complimentary bottle of water upon check-in for all our guests, we apologise for any misunderstanding regarding additional water requests. We aim to provide all our guests with exceptional service, and it seems we did not entirely meet your expectations. Your feedback is important to us as we continue to improve our service and facilities.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 Bueno

Katherine

Le gustó: Limpieza
Clean welcoming staff and good food
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de L'équipe Doubletree par Hilton Montreal, Deputy Ma el 24 abr. 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about your dining experience. We understand that meals are an important part of our guests' holidays.We are also glad that the high standards we set ourselves met your expectations.We look forward to welcoming you back.Kind regards,L'équipe Doubletree par Hilton Montreal, Deputy Manager

8/10 Bueno

Christina

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 8 abr. 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Palwinder

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Good location
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, el 6 abr. 2024
Dear Mr. Guest,Thank you for your kind words and taking the time to share your experience at DoubleTree by Hilton Montreal.We're elated to hear that our hotel's location met your expectations and provided a convenient base for your Montreal visit.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable stay.Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Flavia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 6 abr. 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness, hotel condition, and service provided by our team. Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Mark

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Close enough to Metro station and everything else you need is walkable. Pool is above average (especially for a downtown hotel)
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, el 2 abr. 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to hear that our location provided convenient access to the Metro and the city's offerings. It is wonderful to know that our pool facilities exceeded your expectations, enhancing your stay in the heart of downtown. Our team takes great pride in maintaining the cleanliness and condition of our hotel, and your commendations confirm their hard work. We're also pleased that the amenities within your room contributed to a comfortable and enjoyable visit.We all hope to have the opportunity to welcome you back.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Cassandra, Saint-Jérôme

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Super emplacement! Un peu bruyant dans les couloirs aux heures de circulation des familles, mais rien qui empêche de dormir ! Je recommande absolument !
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, el 2 abr. 2024
Chère Madame,Merci à vous d'avoir pris le soin de rédiger ce commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre emplacement stratégique en plein cœur de la ville. Votre recommandation enthousiaste est pour nous une belle récompense.Pour un prochain séjour, nous pouvons vous réserver une chambre moins sujette aux passages.Au plaisir de vous revoir parmi nous pour un nouveau séjour à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

alexandra, repentigny

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Hôtel très bien situé, personnel excellent, chambre spacieuse, rien à redire, c’était tout simplement génial!!!
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, el 2 abr. 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes contents que notre emplacement privilégié, la qualité du service et le confort de votre chambre spacieuse aient contribué à rendre votre expérience mémorable.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 Bueno

Neerja

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Great location, clean hotel, shopping mall. The rolling doors are loud, could hear from adjoining rooms when doors are used. I wish they had small microwave in the rooms.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, el 2 abr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for your review.We are delighted to hear that our central location, the overall cleanliness of our hotel, and the convenience of having a shopping mall connected to the property met your expectations. However, we regret to hear that the noise from the rolling doors was a source of disturbance during your stay. Although our rooms are designed to minimize noise, we understand that there can occasionally be disruptions and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Regarding the absence of a microwave in your room, we do offer microwaves upon request for a small additional charge, and we are always striving to meet our guests' needs to ensure a comfortable stay.We hope to welcome you back for an improved experience next time.Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Ziad

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Beautiful hotel with a very nice swimming pool and very close to a shopping center.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, el 2 abr. 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We're thrilled to hear that our swimming pool provided a refreshing touch to your visit, and our ideal location near the shopping centre added convenience to your experience.We look forward to seeing you again.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Verane

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Hôtel propre; bon service. L’emplacement est idéal.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, el 2 abr. 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous nous réjouissons que la propreté des lieux ait répondu à vos attentes et que vous ayez apprécié la qualité de notre service ainsi que notre emplacement idéal.Votre satisfaction fait notre plus grand bonheur.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

WEILI

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client, el 2 abr. 2024
Chère Madame,Cher Monsieur,Merci pour ce superbe commentaire.Nous sommes contents que notre hôtel ait répondu à vos attentes !Merci d'avoir choisi notre établissement et nous espérons vous revoir bientôt !Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Whitney

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great stay here for work. Hotel has been updated and the rooms are comfortable and quiet.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 27 mar. 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We're delighted to hear that the recent updates to our hotel met your expectations for comfort and tranquillity. It's wonderful to know our efforts to maintain impeccable room cleanliness have been recognised. Our team is also grateful for your appreciation of the hotel's condition and the services we provide. We continuously strive to offer well-appointed amenities for our esteemed guests.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to Montreal. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Deniz, Ottawa

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Access to Place des arts.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 27 mar. 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are delighted that you enjoyed our prime location, which is ideal for discovering all the wonderful things that Montreal has to offer.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Carol

Le gustó: Servicios
The cleanliness and the “welcome” cookie!
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 25 mar. 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that you appreciated the cleanliness of our facilities and the warm welcome provided by our signature cookie. Our team takes great pride in maintaining high standards of cleanliness and guest satisfaction, and it's wonderful to know these efforts resonated with you.It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

8/10 Bueno

Olivier

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Belle emplacement pres dans le quartier des spectacles
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 25 mar. 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié l'emplacement privilégié de notre établissement au cœur du quartier des spectacles, un lieu vibrant et plein de vie.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Ahmad Fawad

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon, Guest experience mapping Director el 19 mar. 2024
Dear Mr Fawad,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you again.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Marco

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Nous avons adoré notre première expérience ´!!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Cher Monsieur,Merci pour cet aimable commentaire !Nous sommes enchantés que votre premier séjour chez nous ait été une réussite.La satisfaction de nos clients est notre plus grande source de motivation.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Chris

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great location . Always stay here when in Montreal
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Dear Sir,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.It's wonderful to hear that our location consistently meets your expectations when visiting Montreal.We hope to see you again on any future visits you make to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Nadine

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Super comme d’habitude ❤️
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Chère Madame,Nous vous remercions pour votre fidélité, elle est notre plus belle récompense.Ce fut une joie de vous revoir et nous attendons avec impatience votre prochaine visite.Bien à vous,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Marie-Helene

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour cette évaluation.Nous nous réjouissons que vous ayez passé un bon séjour chez nous et que vous ayez apprécié la qualité de nos prestations.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Amanuel Joseph

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Great
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Dear Mr Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive positive feedback.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

STEVE

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Dear Sir,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to seeing you on your next visit to Montreal.Best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Emilie

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Dear Madam,Thank you for this kind review about your recent visit.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Timnit T

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Cher hôte,Merci pour cet avis positif.Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.Votre satisfaction reste notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

France

Viajó en grupo
Au centre des activités
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes contents que vous ayez passé un bon séjour parmi nous et apprécié notre belle ville.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Jacques

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Tout
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Cher Monsieur,Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et vous remercions pour les notations que vous avez accordées à nos prestations.Au plaisir de vous recevoir à nouveau très bientôt à Montréal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Donavan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Impeccable
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif.Nous nous réjouissons que votre séjour parmi nous ait été agréable et que vous ayez apprécié l'ensemble de nos prestations.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Marco

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Bien situé, près des activités
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes heureux de lire que notre établissement et notre équipe ont parfaitement répondu à vos attentes.Merci de souligner notre parfait emplacement.Au plaisir de vous recevoir à nouveau très bientôt à Montreal,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

6/10 Aceptable

Ronald

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, servicios
We rented the room because of convenience went to see a concert. Room was not clean and the service at the front desk was not a great experience. we had not enough towels and no clock in the rooms....anyways overall review is less then average.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 12 mar. 2024
Dear Guest,Thanks for taking the time to share your review.We're glad that our hotel's location was convenient for your concert visit. However, we apologise if the cleanliness of your room didn't meet your expectations and for any inconvenience caused due to the lack of towels and a clock. Our team is dedicated to providing exceptional service and we regret that we fell short during your stay. We pride ourselves on our newly renovated rooms and it's disappointing to hear that your experience did not reflect our standards. Please rest assured that we take your feedback seriously as we continuously strive to improve our guest experience.We hope to welcome you for an improved experience in the future to Montreal.Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

6/10 Aceptable

Scott

Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 24 mar. 2024
Dear Guest,Thanks for taking the time to share your review.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope to welcome you for an improved experience in the future to Montreal.Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

James

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 24 mar. 2024
Dear Sir,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to Montreal.Very best wishes,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Patrice

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
On a beaucoup aimé le refuge bivouac
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 25 feb. 2024
Cher Monsieur,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié l'espace privilégié qu'offre notre refuge, décoré avec chaleur et élégance pour accueillir nos hôtes et leur permettre de profiter au mieux de la vue unique sur la ville tout en étant au cœur de l'effervescence du Quartier des spectacles.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montreal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

10/10 Excelente

Daniel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Merveilleux
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 25 feb. 2024
Cher Monsieur,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes heureux que votre séjour dans notre établissement ait répondu à vos attentes.Votre satisfaction fait notre plus grand bonheur.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau à Montréal.Bien cordialement,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director

4/10 Mediocre

Rajesh

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Not a good hotel to stay, especially if you have kids. Good: The only good thing is the location. Breakfast was okay. Bad: Customer service: Asked for a quilt and was told it will be sent to the room but it never arrived. Lots of drunk people yelling in the hallway through the entire night. Heard a couple shouting at each other in the corridor using all kinds of nasty language in the middle of the night.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Katy A-Fidegnon Directrice de l'expérience client el 25 feb. 2024
Dear Sir,Thanks for taking the time to share your review.We're glad to hear that you found our location convenient and the breakfast to your liking. It's wonderful to know that these aspects of your stay were positive. We're sorry to hear about the issues you experienced with customer service and the noise in the hallways. We pride ourselves on our attentive service and it's disappointing to learn that we fell short in delivering a quilt to your room as promised. Regarding the disturbances caused by other guests, we have a dedicated security team available 24/7 to ensure the comfort and well-being of all our guests. We encourage guests to reach out to our front desk for immediate assistance in such situations.We hope to welcome you for an improved experience in the future to Montreal.Best regards,Katy A-FidegnonDirectrice de l'expérience client, Guest experience mapping Director