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Evaluación: 10 - Excelente. 242 de 1001 opiniones" "
10 - Excelente
242
Evaluación: 8 - Bueno. 264 de 1001 opiniones" "
8 - Bueno
264
Evaluación: 6 - Aceptable. 182 de 1001 opiniones" "
6 - Aceptable
182
Evaluación: 4 - Mediocre. 132 de 1001 opiniones" "
4 - Mediocre
132
Evaluación: 2 - Terrible. 181 de 1001 opiniones" "
2 - Terrible
181
6,8/10
Limpieza
7,0/10
Personal y atención
6,2/10
Servicios
6,4/10
Estado de la propiedad e instalaciones
6,0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Pamela
14 abr. 2024
Le gustó: Limpieza
Pamela
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
10/10 Excelente
Oscar
12 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bueno todo
Oscar
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 21 feb. 2024
Hola Oscar, ¡Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia!Maz K.#Team6
10/10 Excelente
Oscar
2 ene. 2024
Oscar
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
10/10 Excelente
Mildred
12 nov. 2023
Mildred
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
8/10 Bueno
Oscar
26 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Oscar
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
2/10 Terrible
julio
2 oct. 2023
julio
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
8/10 Bueno
José, Marlboro
13 sept. 2023
José
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
2/10 Terrible
Jaime
14 ago. 2023
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Sucia
Jaime
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 22 ago. 2023
Hi Jaime,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 Mediocre
Jaime
6 ago. 2023
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
We are staying here for 6 days. They gave us a dirty room and after insisting for several days with the employees they sent us a person to clean and the only thing he did was put soap, toilet paper and change the sheets he didn't do anything else. So far the experience has been regular.
Jaime
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Nancy Y. el 17 ago. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excelente
Laura
Viajó con su pareja
7 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy linda
Laura
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 18 jul. 2023
Hola Laura,Gracias por calificar positivamente su estancia!!Lilith#equipo6
10/10 Excelente
Gato
Viajó en grupo
16 may. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Perfect for business
Gato
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Nancy Y. el 23 may. 2023
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
6/10 Aceptable
Felipe
18 oct. 2022
No le gustó: Limpieza
Felipe
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
10/10 Excelente
Diana
Viajó con su pareja
5 jul. 2022
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice place
Diana
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
10/10 Excelente
Jose Alberto
17 may. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Tranquilidad
Jose Alberto
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
2/10 Terrible
Glenn
24 feb. 2022
Glenn
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
8/10 Bueno
Cliente verificado
16 oct. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020
Respuesta de Nancy Y. el 29 oct. 2020
Thank you for positively rating your stay!!
Nancy Y.
#Team6
2/10 Terrible
Victor, Milford ct
Viajó con su pareja
16 mar. 2020
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Camas sucias mal servicio pésima atención ccbhvbhhhbvcdd de thuhgfdddhvdfdssxgdfvvcvvhhcdtuh dssc con nvbnn
Victor
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
8/10 Bueno
Sebastian
14 ene. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Sebastian
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
4/10 Mediocre
Roberto
8 ene. 2020
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Roberto
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de Nancy Y. el 13 ene. 2020
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.
Nancy Y.
#Team6
8/10 Bueno
Rodolfo
7 ene. 2020
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
SERVICIO
DECIDI DEJAR EL HOTEL NO HACIAN LA LIMPIEZA DE LA HABITACIÓN DIARIAMENTE
Rodolfo
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2019
2/10 Terrible
Cliente verificado
2 ene. 2020
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de Nancy Y. el 13 ene. 2020
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.
Nancy Y.
#Team6
8/10 Bueno
Ileana
6 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Ileana
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
10/10 Excelente
Luis
2 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy confortable
Excelente lugar , super tranquilo , una higiene total y muy buen servicio
Luis
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
4/10 Mediocre
Veronica
30 abr. 2024
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Wasn't completely clean. The elevator and my tv had liquor stains. Bed was flimsy. Furniture super old. Furniture dod not look like pictures. I saw a roach! In the good side, staff was excellent. Staff was friendly and helpful.
Veronica
6/10 Aceptable
Renaldo
28 abr. 2024
Renaldo
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
4/10 Mediocre
Emmett
20 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Unfriendly staff. Sticky floors. Broken door handles. Broken shower curtain rod. All of the furniture was damaged, like a dog had gnawed on it. No tv remote. The room definitely didn’t feel clean.
Emmett
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
2/10 Terrible
Kimberlee
19 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
N/a
Kimberlee
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
2/10 Terrible
Anthony
Viajó por negocios
10 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very dirty, room smelled terrible, was very old outdated and the sink was broken.
Anthony
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 24 abr. 2024
Hi Anthony,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Mediocre
Joshua
Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
29 mar. 2024
Le gustó: Servicios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Honestly, don’t stay here unless you like walking into a room that wreaks of cigarette, has ashes everywhere, and people slam the doors all through the night. Every floor smells like marijuana, and the staff was extremely rude.
Joshua
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 abr. 2024
Hi Joshua,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 Excelente
Steven
24 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
👍
Steven
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 3 abr. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
10/10 Excelente
eric
14 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
eric
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 29 mar. 2024
Hi Eric,Thank you for the 5-star rating!Natalie#Team6
10/10 Excelente
DEAN
12 mar. 2024
No le gustó: Servicios
Location
DEAN
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 20 mar. 2024
Hi Dean, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
2/10 Terrible
X
28 feb. 2024
No le gustó: Limpieza
X
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
2/10 Terrible
David, Forest City
Viajó por negocios
27 feb. 2024
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
This place felt real sketchy... the staff are not the friendliest at all. I understand how tiring it can be to work at a place like that but i don't think i ever came across someone so meh. The place is supposed to be non-smoking... but smells a lot like cigarettes and marijuana. You get what you pay for though that's about it. i did not feel safe at all though
David
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 6 mar. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
8/10 Bueno
Steven
22 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
The property is good can’t say nothing bad about it
Steven
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 28 feb. 2024
Hi Steven,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
8/10 Bueno
Steven
Viajó por negocios
15 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The only thing is why do they have the gym room closed
Steven
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
4/10 Mediocre
Sylvie
15 feb. 2024
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Didn´t like it at all.
Sylvie
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 28 feb. 2024
Hi Sylvie,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excelente
Jamie
12 feb. 2024
Jamie
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
4/10 Mediocre
Karin
Viajó con su pareja
10 feb. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
As soon as you go in the place is small like mariguana and staff very unprofessional
Karin
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 21 feb. 2024
Hi Karin,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
8/10 Bueno
Steven
7 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It is always clean easy parking
Steven
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 21 feb. 2024
Hi Steven, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
8/10 Bueno
Steven
29 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
👍
Steven
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 6 feb. 2024
Hi Steven,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
6/10 Aceptable
Miguel A
23 ene. 2024
Miguel A
Se hospedó 7 noches en enero de 2024
2/10 Terrible
Stefanie
23 ene. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Stefanie
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
6/10 Aceptable
Jere
Viajó por negocios
19 ene. 2024
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención
Not recommend stay
The front desk employees have no personality. I ask for a chair which was supposed to be there and it took hours to get one from another room. All employees have bad attitudes plus the lobby and hallways had heavy weed smell. You have very limited tv channel options as well
Jere
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 30 ene. 2024
Hi Jere,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
8/10 Bueno
Steven
19 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Steven
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
10/10 Excelente
Steven
17 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Good place to stay if your on business or going on a vacation
Steven
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 30 ene. 2024
Hi Steven,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
8/10 Bueno
Joshua
15 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Joshua
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
10/10 Excelente
Steven
12 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Steven
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
6/10 Aceptable
eric
9 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
eric
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
10/10 Excelente
Steven
8 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good place to stay
Steven
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 8 ene. 2024
Hi StevenThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6