Sala de fitness

Opiniones sobre Le Royal Hotels & Resorts

5 out of 5
Le Royal Hotels & Resorts
12 Boulevard Royal, Luxembourg City

Opiniones

9,4

Excepcional

Evaluación: 10 - Excelente. 606 de 860 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 195 de 860 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 42 de 860 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 9 de 860 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 8 de 860 opiniones" "

9,6/10

Limpieza

9,4/10

Personal y atención

9,0/10

Servicios

9,2/10

Estado de la propiedad e instalaciones

9,2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Luis

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buena experiencia y excelente servicio.
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 28 dic. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your excellent review and for choosing Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg for your stay.It is a great pleasure to know that you enjoyed our hotel! Your satisfaction is our best reward !Thank you for recommending Le Royal Hotels & Resorts and we hope to welcome you back soon,Best Regards,Cynthia BlaszczykExecutive Assistant

10/10 Excelente

Elsa

Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 7 sept. 2023
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Janine

Se hospedó 4 noches en octubre de 2022
Respuesta de Philippe Scheffer el 25 oct. 2022
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. Best regards, Philippe SchefferGeneral Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
En gneral, muy buena relación precio-establecimiento. Buena zona. Buena ubicación. Sin problemas desde registro hasta la saluda. Servicios inesperados de incluidos. Muy bien
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Philippe Scheffer el 9 oct. 2019
Dear Guest, We would like to thank you for your excellent review about your last stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. It is a great pleasure for us to acknowledge that you had such a pleasant stay with us and that you enjoyed our friendly staff as well as our perfect location in the city center. Our guests’ satisfaction is our number one priority and therefore we are really pleased to learn that you have enjoyed staying with us. Once more, thank you very much for recommending our hotel and we hope to welcome you back soon! Kindest regards, Philippe Scheffer General Manager

8/10 Bueno

Apolinar, Saltillo, Coah. México

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Una buena cantidad de su personal hablan español
Es un excelente hotel con personal muy capacitado y amable y un gran sentido de ayuda para sus clientes
Se hospedó 3 noches en octubre de 2018
Respuesta de Philippe Scheffer el 15 nov. 2018
Estimado Huésped, Le agredecemos mucho que haya compartido su positiva experiencia en el Hotel Le Royal Luxembourg. Estamos muy orgullosos de saber que hemos alcanzado sus expectativas gracias a nuestra excelente calidad de servicio. Nuestros colaboradores siempre dan su máximo para crear memorias y su satisfacción es nuestra mejora recompensa. Sería un placer darle de nuevo la bienvenida, Saludos cordiales Philippe Scheffer Gerente General

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2018
Respuesta de Philippe Scheffer el 13 nov. 2018
Dear Guest, We are thrilled to know you enjoyed your stay with us and we thank you for taking a moment to share your feedback. We hope to welcome you back soon! Best wishes, Philippe Scheffer General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en octubre de 2018
Respuesta de Philippe Scheffer el 13 nov. 2018
Dear Guest, Many thanks for your generous notation regarding your recent stay at Le Royal Hotel & Resort Luxembourg. We are delighted to read you experienced a most enjoyable stay with us. We are looking forward for your swift return. Best regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 Excelente

Gonzalo, Chile

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cordial recepcion y me dieron un up grade en la habitación
Se hospedó 2 noches en octubre de 2018
Respuesta de Philippe Scheffer el 1 nov. 2018
Estimado Huésped, Le agracedemos por su amable recomendacion y por haber escogido Le Royal Hotels & Resorts en Luxemburgo. Es un placer saber que disfrutaron mucho de su estancia gracias a nuestra alta calidad de servicio y nuestras prestaciones. Esperemos darles pronto de nuevo la bienvenida y quedamos a sus ordenes. Saludos cordiales Philippe Scheffer Gerente General

10/10 Excelente

Barbara

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente en todo sentido
Excelente en todos sus dentidos. Personal amable, flexibilidad al check in, traslados puntuales y lujosos, bar muy provisto y hermoso decorado. Habitaciones super amplias. Definitivamente volveriamos.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Philippe Scheffer el 26 oct. 2018
Estimada Señora, Le agredecemos mucho que haya compartido su positiva experiencia en el Hotel Le Royal Luxembourg. Estamos muy orgullosos de saber que hemos alcanzado sus expectativas gracias a nuestra excelente calidad de servicio. Nuestros colaboradores siempre dan su máximo para crear memorias y su satisfacción es nuestra mejora recompensa. Sería un placer darle de nuevo la bienvenida, Saludos cordiales Philippe Scheffer Gerente General

10/10 Excelente

Rosa

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 6 noches en agosto de 2018
Respuesta de Philippe Scheffer el 1 oct. 2018
Dear Guest, Thank you for your review following your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. It is a great pleasure for us to know that you had such a good and pleasant stay with us and you were very satisfied with our service overall. Your satisfaction is our priority and our staff will be very pleased by your kind notation. Hoping to welcome you again soon, we wish you a lovely day. Philippe Scheffer General Manager

10/10 Excelente

David

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
100% recomendable
No se puede pedir mas a un hotel de 5 estrellas. Después de conocer Luxemburgo y ver donde están ubicados otros hoteles, me quedo sin duda con este. El Royal no tiene un gran hall de recepción pero goza de habitaciones espaciosas y súper limpias, con un servicio de habitaciones pendiente de cambiarte toallas y reponerte botellines de agua varias veces al día, abrirte la cama cada noche, reponer amenities,... tiene dos restaurantes, uno de los cuales abre hasta las 11 (cuando es ya casi imposible encontrar nada abierto en la ciudad), música en directo los fines de semana,... en definitiva, repetiría y lo recomiendo.
Respuesta de Philippe Scheffer el 7 may. 2018
Estimado Huésped, Le agradecemos por sus amables comentarios acerca de su última estancia en el Hotel Le Royal Luxemburgo y por su preferencia. Es un placer saber que su estancia fue placentera y que nuestro servicio estuvo a la altura de sus expectativas. Como lo pudo disfrutar, tenemos una oferta amplia de restauración. Nuestro restaurante brasserie Amelys está abierto todos los días de las 12 :00 p.m. hasta las 11 :00 p.m. y el restaurante gastronómico La Pomme Cannelle ofrece un viaje culinario de lunes a Viernes. Además, el Piano Bar ofrece originales coctéles con música en vivo todos los fines de semana. Esperemos darle pronto de nuevo la bienvenida y quedamos a sus ordenes, Salduos cordiales Philippe Scheffer Gerente General

10/10 Excelente

Eloy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Respuesta de Philippe Scheffer el 16 abr. 2018
Dear Guest, Thank you for your review following your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. It is a great pleasure for us to know that you had such a good and pleasant stay with us and you were very satisfied with our service overall. Your satisfaction is our priority and our staff will be very pleased by your kind notation. Hoping to welcome you again soon, we wish you a lovely day. Philippe Scheffer General Manager

8/10 Bueno

Evangelina

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buen hotel!!
El hotel muy bueno. Había mucho frío así q el restaurante del hotel y su cafetería fueron excelentes para comer y cenar. El servicio muy bueno igual q la comida, bien ubicado. Los precios un poco altos pero todo Luxemburgo es así.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2018
Respuesta de Philippe Scheffer el 4 abr. 2018
Dear Guest, We are delighted to read that you had a very pleasant stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. It is very gratifying to hear how much you enjoyed dining in our restaurants. Whilst in many hotels the Food & Beverage offer is a secondary thought, the restaurant team work very hard to provide one of Luxembourg's premier dining experiences. Thanks also for mentioning our friendly service; I will pass on your compliments to the team. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Todo excelente. La amabilidad de todo el personal, la ubicación, la comida de los dos restaurantes, la limpieza, la habitación muy amplia
Se hospedó 1 noche en marzo de 2018
Respuesta de Philippe SCHEFFER el 4 abr. 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your kind words and wonderful review on your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts in Luxembourg. We are thrilled that you highlight the convenience of our central location and your kind comments about the service you received from the team is much appreciated. What a pleasure to hear you enjoyed both restaurants the hotel has to offer; the fine-dining option La Pomme Cannelle and also our brasserie Amélys. We wish you a lovely day and look forward to seeing you again soon. Kind regards, Philippe SCHEFFER General Manager

10/10 Excelente

RL

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel muy recomendable
Todo fue perfecto. Desde la habitación y el baño a la piscina. Nos recogieron en el aeropuerto y todo fue muy sencillo y agradable. Hotel de 10.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2017

10/10 Excelente

Adriana

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente, la atencion de front desk, el Restaurant la atencion de la Srta. Tatiana. Volveria, lo recomiendo, super bien ubicado, cerca de la peatonal, aunque corta la estancia lo disfrute muchisimo.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2017

10/10 Excelente

ALBERTO, MEXICO

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
EXCELENTE UBICACION Y HOTEL DE LUJO
PROBABLEMENTE EL MEJOR HOTEL DE LUXEMBURGO, MAGNIFICA UBICACION, NUEVO, LUJOSO Y ATENCION DE PRIMERA
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2017

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
1 noche en pareja
Muy bien hubicado, cerca del balcon mas bonito y con estacionamiento. Servicio de esperance muy bueno. Restaurante de excelente calidad y servicio.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2017

10/10 Excelente

RAQUEL

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel de 5 Estrellas de Verdad
Un hotel maravilloso cerca del centro y con múltiples servicios. La atención del personal inmejorable
Se hospedó 1 noche en agosto de 2017

10/10 Excelente

Javier, M

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy moderno y buena localización
Great experience. Great location and very modern rooms.
Se hospedó 4 noches en junio de 2017

10/10 Excelente

RAMON MIGUEL

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Es de resaltar por su excelencia.
Muy recomendable

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Muy bien siituado
Habitación agradable, excelente ropa de cama El baño un poco pequeño y la ducha no corresponde a un 5 estrellas

10/10 Excelente

Antonio

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buen hotel
Muy bien

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación

6/10 Aceptable

Carlos, Madrid

Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No a la altura de lo que se esperaría
Las ventanas no se pueden abrir. El aire acondicionado hace ruido. Siendo correcto, había algunos detalles de mantenimiento que no se esperarían en un *****. La cama daba un poco la sensación de una tabla mullida sobre muelles. Cómoda, pero no con una sensación de comfort mullido. Las almohadas eran buenas, de plumas. El equipo de la habitación era bueno, sobre todo la pantalla. La relación precio/calidad es difícil de juzgar pues Luxemburgo es una ciudad cara... pero la sensación es que defrauda un poco. El trato del personal del hotel ha sido excelente. Ahí el servicio sí está a la altura de un *****. En fin... un 3/5!!!

10/10 Excelente

Bana

Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We like everything in this hotel very clean the food very good and the location excellent very close to city center and to all attractions areas
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 17 may. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. It is a pleasure to know that you appreciated our high level of service and perfect location in the heart of Luxembourg city.We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

8/10 Bueno

jackie

Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención
The property is nice. The smell when you first walk in is like an ash tray. the rooms are sprayed with a horrible product that we had to sleep with the windows open in cold weather because of it.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 8 may. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We are really sorry for the inconvenience caused by the smell in your room. For information, all our rooms are non-smoking. Please accept our sincere apologies.We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Saisuda

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very things are very close
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 8 may. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Henk

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 22 may. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Rengachari

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
They put us in the Royal Club, psrt of the executive suites. The room and amenities were exceptional. The hotel is located walking distance to restaurants, cafe's, bars and public transportation.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 19 abr. 2024
Dear Guest,On behalf of the entire Le Royal Team, I would like to thank you very much for your great review!We are delighted to acknowledge that you had such an excellent stay in our 5* Superior property.We hope to welcome you back soon,Sincerely,Cynthia BlaszczykExecutive Assistant

8/10 Bueno

Lequn

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Location is great for business travellers who need to see clients nearby. However, the hotel is a bit old and room facilities are lacking modern touches.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 18 abr. 2024
Dear Guest, Thank you for your kind notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We have taken good note of your remarks.We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Mher, Ile Bizard

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent property
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 12 abr. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Gerardo

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice swimming pool Excellent breakfast in nice surroundings
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 3 abr. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Salih, Istanbul

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 15 abr. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Massimo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Very Nice
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 20 mar. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Darius

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Great spa and beautiful location
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 11 mar. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

2/10 Terrible

rafi

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
personnel indifférent chambre mal foutue trucs qui ne marchent pas accueil méprisant
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 11 mar. 2024
Cher Client,Nous sommes navrés de constater que votre séjour à l'hôtel Le Royal ne vous ait pas du tout apporté satisfaction.La qualité de service étant un de nos points forts reconnus par les clients, nous sommes étonnés de votre remarque quant au personnel.Nous restons à votre disposition si vous souhaitez nous donner plus de détails quant à votre mécontentement.Merci et bien à vous,Cynthia BLASZCZYKAssistante de direction

10/10 Excelente

David

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 20 feb. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

ETIENNE

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Sejour top, spa très bien, personnel efficace, restaurant exceptionnel
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 13 feb. 2024
Cher Monsieur,Que de compliments ! Cela fait plaisir à lire !Nous vous remercions pour cet excellent retour et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau prochainement.Merci et bien à vous,Cynthia BlaszczykAssistante de direction

2/10 Terrible

Aubertin

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 13 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your stay at Le Royal Hotels & Resorts - Luxembourg. I am sorry that your experience did not totally meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Le Royal Hotels & Resorts - Luxembourg, one of The Leading Hotels of the World, we continuously strive to meet your needs and expectations; therefore, your feedback is very important to us. In order to better address your concerns, we would be grateful if you could provide more specific details about the issues you encountered during your stay. Your feedback will help us to identify the areas that need immediate attention and improvement. Our aim is to ensure that all our guests have a positive and memorable experience and we want to make it right for you.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Cynthia BlaszczykExecutive Assistant

10/10 Excelente

Neil

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Superb service
Superb service from lovely staff
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 13 feb. 2024
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to share your kind notation following your recent stay in our hotel. At Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg we feel a strong passion and commitment for delivering unforgettable experiences to our guests and make them feel at home.Your satisfaction is our best reward and our staff will be very delighted with your kind notation.We look forward to welcoming you back soon,Kind Regards,Cynthia BlaszczykExecutive Assistant

10/10 Excelente

Patrick

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 6 feb. 2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions pour l'excellente notation attribuée suite à votre récent séjour à l'hôtel Le Royal Luxembourg.Nous sommes ravis d'avoir répondu à vos attentes et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Merci et bien à vous,Cynthia BlaszczykAssistante de direction

8/10 Bueno

Julien

Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 19 ene. 2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions pour cette très bonne notation suite à votre récent séjour dans notre établissement.Nous espérons que nous aurons le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement et que votre expérience vous apportera entière satisfaction.Merci et bien à vous,Cynthia BlaszczykAssistante de direction

10/10 Excelente

Jean Louis

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 15 ene. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Dipesh

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 12 ene. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Elisabeth

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 11 ene. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Susanne

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 11 ene. 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 Excelente

Duwayne

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Lovely hotel and would comeback
Great location, fantastic service, allowed us to borrow a wheelchair. 10’s across the board. 1 improvement would be door that is flush with sidewalk was card activated to open vs walking around to unlock. I’m sure there are reasons, just a minor tweak for a great hotel that spoiles you with luxury.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 11 ene. 2024
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to share your kind notation following your recent stay in our hotel. At Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg we feel a strong passion and commitment for delivering unforgettable experiences to our guests and make them feel at home.Your satisfaction is our best reward and our staff will be very delighted with your kind notation.We look forward to welcoming you back soon,Kind Regards,Cynthia BlaszczykExecutive Assistant

10/10 Excelente

Andy

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great hotel in an excellent location. We chose it because of it's proximity to the shops and restaurants which where a few minutes walk away. Super easy parking in the underground carpark which was discontinued to €22 euros per day from the adverted €28 per day on checkout. Really enjoyed the pool and gym as well which where great additions. All the staff where amazing and wouldn't hesitate in staying again. The only downside for me was not having a kettle on the room to make tea and coffee
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Cynthia Blaszczyk el 11 ene. 2024
Dear Guest,It brings us great pleasure to hear that you were thoroughly enjoying your stay with us. We are delighted to know that your room has exceeded your expectations, and we appreciate you taking the time to share your positive feedback with us.Our team is committed to providing the best possible service to all our guests, and your satisfaction is our top priority. We take pride in our accommodations and the amenities we offer, and we are thrilled that you are enjoying them.Please do not hesitate to reach out to us if you need any assistance or have any additional feedback during your next stay. We are always here to help and make your experience with us as comfortable and enjoyable as possible. For information, kettles will be put in place over the next few weeks.Thank you again for choosing our hotel for your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant