Exterior

Opiniones sobre Hilton London Paddington

4 out of 5
Hilton London Paddington
146 Praed Street, Paddington, London, England

Opiniones

7,8

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 413 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 278 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 170 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 76 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 65 de 1002 opiniones" "

8,4/10

Limpieza

8,0/10

Personal y atención

7,6/10

Servicios

7,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

ERIK GARCIA

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Cero flexibilidad a la hora de check in, entiendo que se dice 4pm; sin embargo, hay situaciones extraordinarias, llegué 2pm les dije que venía de un viaje muy largo y con esposa embarazada e hijas (dos), me dijeron que el check in hasta las 4pm pero que lo podría hacer en 40 min, volví 3pm y me dijeron que unos minutos, finalmente fue hasta las 4pm, cero flexibilidad aunque tengas familia y alguna situación particular
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

DIEGO

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo muy bien.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

4/10 Mediocre

Rafael

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

4/10 Mediocre

Guillermo

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, servicios
This hotel is overrated now, the service is below average, experience was poor. One morning without hot running water, another day without housekeeping, not allowed to sit in the restaurant just for a drink, no sitting space at the lobby area, just for waiting. Rooms are now average, a bit of an old looking now, and a bit dark if you are in lower levels. Summary, I wouldn’t pick them again for a choice in London
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023

8/10 Bueno

Amador

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buena experiencia y estancia
El hotel está muy buen ubicado para poder movilizarse en metro y trenes, las instalaciones muy bien cuidadas. Me gusto mucho.
Se hospedó 2 noches en julio de 2023

8/10 Bueno

jose

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
x
Se hospedó 7 noches en mayo de 2023
Respuesta de Hilton London Paddington el 23 may. 2023
Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely appreciate your review and ratings and we are sorry to hear you did not enjoy your stay with us on this occasion. Our Executive Team is reviewing your feedback to ensure they will be used to improve our guest's experience. We hope you will give us another opportunity to stay with us in the future so that we can make it right for you.Kind regardsHilton London Paddington

10/10 Excelente

ANA KAREN

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nos quedamos 2 noches antes de salir al aeropuerto Heathrow, la ubicación para moverte en la ciudad esta muy bien y facilísimo para llegar al aeropuerto internacional también
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de Hilton London Paddington el 6 abr. 2023
Thank you for sharing your excellent review and for awarding us 5/5. We are very pleased to hear you had a wonderful stay. I have shared your review with the rest of the team members, as they too will be delighted to have received such wonderful evaluation. Thank you once again and we look forward to welcoming you back again in the not too distant future.Kind regardsHilton London Paddington

10/10 Excelente

ENID

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy apropiada para el motivo de mi viaje
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Hilton London Paddington el 24 feb. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience and giving us 5/5. We are delighted that you had a great stay and that you found every aspect of the hotel, our service and facilities to be excellent. Such wonderful evaluation is greatly appreciated and we have shared your comments with the rest of the team. Thank you once again and we look forward to welcoming you back again in the not too distant future.Kind regards

6/10 Aceptable

Omar

Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Hilton London Paddington el 7 feb. 2023
Dear OmarThank you for taking a moment to share your experience. We are very pleased to hear that overall you had a good stay with us. Your feedback on your review rated is important to us and it is through customer feedback that we can improve guest experience. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to Make It Right for you.Kind regards

8/10 Bueno

Monica

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022

6/10 Aceptable

Maria Sol

Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en octubre de 2022

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
I arrived quite late in the evening for check in to leave me bag in the room and collect my card. When I came back from the event and got to bed I realised I got a room which gives out to the extractors/ventilators outside which produce a bit of noise. Being too tired I didn’t bother to ask for a different room. That room isn’t very nice due to that noise. All the rest of the experience was fine and what you would expect
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Hilton London Paddington el 17 oct. 2022
Thank you for taking the time to review. We are sorry you were not entirely pleased with your stay due to the noise experienced from the ventilators. His is quite rare and given the opportunity we would have rectified for you. We sincerely hope you will give us a chance to welcome you back in the near future to Make It Right for you.

10/10 Excelente

Leonora

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Mejorar desayuno
La habitacion muy comoda, pero el desayuno definitivamente puede ser mejor, sin casi ninguna variedad, pan de mala calidad, faltaron frutas,
Se hospedó 1 noche en julio de 2021

10/10 Excelente

Exportadora Sur Vall

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
Respuesta de Guest Relations Manager el 12 feb. 2020
Dear Exportadora Sur Vall , Thank you for your great feedback and comments! We hope to see you once again at the Hilton London Paddington. Kind regards,

10/10 Excelente

MARIA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Comodísimo
La ubicación del hotel es inmejorable. Nos tocó el Londres frío y lluvioso de principios de diciembre, y tener el tren y el metro a la puerta del hotel fue algo que apreciamos mucho. La zona es maravillosa, con acceso a todo, hay muchos restaurantes para todo tipo de presupuestos y su cercanía con Hyde Park es todo un plus.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Guest Relations Manager el 27 ene. 2020
Dear Maria Thank you for your great feedback and comments! We hope to see you once again at the Hilton London Paddington. Kind regards,

10/10 Excelente

Eve, Boston

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We use this hotel for the night before catching an early flight out of Heathrow. Really convenient
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Lucy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024

6/10 Aceptable

KAZUYA

Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024

6/10 Aceptable

Patricia

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Ran out of toilet paper. My room didn’t get cleaned when I requested it. And when I used the blue card to not clean my room. I didn’t get the ten pound voucher for the bar. I had to ask for them. And one day I didn’t put the blue tag on my door my room didn’t get cleaned. I also ran out of soap in the shower disi asked at the desk twice to get it refilled I it was still empty when I left.
Se hospedó 11 noches en mayo de 2024

6/10 Aceptable

Armand

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Property experienced fire alarm. We were not able to checkin right away. Since i was getting impatient, i keep bugging when can we checkin. They said that we can drop luggage if we want. They should have said that to us right away. I wasted 2 hours waiting. I could have gone some places to see and do things in London. I paid extra for the convinient and location but end up wasting time waiting due out of their control fire alarm. Not happy.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Duty Manager el 14 may. 2024
Dear Armand,Thank you for taking the time to share your review. I am sorry to hear you were not entirely happy with your stay. In regards with the fire alarm evacuation that took place during the start of your stay it is our priority and procedure to evacuate the entire building and I believe our team followed the correct procedure and we made sure all our guests and staff were safely out of the building. These incidents can be very long and exhausting I am very sorry for this. However it is something that we cannot risk nor rush as it is impediment we keep everyone safe.Please accept my apologies for any inconveniences this may have caused to your stay. We have considered your comments and we will continually work to improve our guest experience. I personally hope to have the opportunity to welcome you back for a smoother and more enjoyable experience. Kind regards,Keyla AguilarDuty Manager

10/10 Excelente

Bello

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Convenient for short stay in London, easy access to and from the airport. In the central London.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024

6/10 Aceptable

TAKANORI

Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

stephen

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

8/10 Bueno

David

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Its historic origins
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

8/10 Bueno

Kathy

Viajó con su familia
Location perfect from airport
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024

6/10 Aceptable

TAKURO

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Facility is old and the maintance is below expectations.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Bara

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024

6/10 Aceptable

Naoko

No le gustó: Personal y atención
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024

10/10 Excelente

Carolyn, Brooklyn

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great breakfast. Helpful staff. Large room!
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Travis

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Awesome Place to stay!
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Luke

Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Rooms were nice and clean. Staff was not overly friendly or helpful.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hilton London Paddington el 30 abr. 2024
Dear Mr. Luke. Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear that you liked the room and the facilities. We apologize we were not able to provide you with the quality of services you deserve on this occasion and felt that the team were not helpful. This is uncharacteristic of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Please accept our apologies for all the highlighted issues encountered. This is certainly not the lasting impression we wish to leave with our valued guests, we would like to assure you that your feedback is important to us and thus will be actioned accordingly. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

10/10 Excelente

Hidetaka

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I always love to be there, this hotel. Super. Staff and managers are very friendly and warm hearted persons only. Superb. Thanks.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

2/10 Terrible

ANDREW

Noise from the bathroom extraction / air conditioning meant I had the worst night ever in a hotel room.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

JOSEPHINE

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 6 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Paul

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Hotel was lovely and convenient for Paddington. The breakfast was the best hotel breakfast ive had 5*
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Susan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I loved staying here and will do so again in the future. The only issue I had was with room service. I ordered a tuna sandwich with crisps. Tuna sandwich was what I expected but very few crunched crisps were poured onto my plate as if they were the bottom of the bag. I often order room service from my Hiltons but never have had this. Breakfast and dinner was amazing but I will not order room service again. It is too easy to access Paddington Station food options. Great location, great rooms!
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

Kevin

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We arrived at 1400 and our room was not ready, but we were offered an upgraded room at 30 pounds more. This seems to happen every time we visit London. I would just like to get the room I paid for a little early, without being uncharged. This seems like a coordinated strategy to extract more money from guests.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Donna

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

DENIA

Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Convenient hotel to stay with clean comfortable beds, it is also easy to get taxis and a wide range of restaurants and places nearby to eat. Convenient shopping in the station area if you need to grab any items you forgot.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Donna

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

Jangho, Palo Alto

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Enjoyed this beautiful luxury hotel
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024

10/10 Excelente

Munehiko

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

Markus

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Leider etwas in die Jahre gekommenes Hotel. Kühlschrank war ausgebaut.Frühstück zwar immer noch gut,hat aber leider auch nachgelassen und somit Unterkunft und Frühstück zu teuer und dem Preis nicht angemessen.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Paul

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very convenient ! Super helpful staff and a great room
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Samira, Venice

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Perfect location for staying in London & being ably to get to London Heathrow easily with the Elizabeth Line.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

8/10 Bueno

Adam

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Convenient and close to everything you would need.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

8/10 Bueno

Velma

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel was conveniently located by Paddington station. The staff was awesome. Will definitely return.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Richard

Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Noritsune

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It is nice place that exist close to London Paddington Station.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

10/10 Excelente

John

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Staff was great and the location perfect for traveling into and out of London on the Heathrow Express.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024