Opinión verificada
4/10 Mala
Sandra T.
6 feb. 2023
No le gustó: Limpieza, check-in, comunicación, ubicación, veracidad del anuncio
Te afgelegen, slechte toegangsweg, niet-schoon, aantal faciliteiten niet bruikbaar.
Sandra T.
Se hospedó 21 noches en enero de 2023
















