Fachada de la propiedad

Opiniones sobre Renai Hotel Kota Bahru (formerly known as The Grand Renai Hotel)

4 out of 5
Renai Hotel Kota Bahru (formerly known as The Grand Renai Hotel)
Kota Sri Mutiara Jln Yahya Pet, Kota Bharu, Kelantan

Opiniones

8,4

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 122 de 306 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 126 de 306 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 43 de 306 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 14 de 306 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 1 de 306 opiniones" "

8,4/10

Limpieza

8,6/10

Personal y atención

8,6/10

Servicios

8,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
A bit run down for this hotel need refurbishment
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024

6/10 Aceptable

Chee

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
A glimpse into the past
This is an old-fashioned grand hotel which unfortunately has been allowed to go into a decline. The decorative condition is appalling in places, eg paper peeling off one wall in our room and water leak damage in the corridor ceiling. If this kind of thing was repaired immediately, the hotel could be so much better. Breakfast had a huge variety of food, although not all was good quality. Car parking when we arrived was chaotic as there was a truck blocking direct access to the car park. Nevertheless it was all tolerable for the cheap rate we paid.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

10/10 Excelente

Noorazli

Viajó por negocios
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Michael

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Stayed here for 2 nights and I thought it was great - large hotel, well furnished, good gym & pool and close to everything in Kota Bharu.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Ernie

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Good
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023

8/10 Bueno

Chin

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Overall, the hotel is comfortable and newly refurbished. Reasonable price for a 5 stars hotel standard. Good choice of breakfast selection too.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

Abu Hasan, KUANTAN

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
👍👍
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de NIK el 27 sept. 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 Excelente

AIZAT HILMI ZAMZAM

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Good
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de NIK el 27 sept. 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 Excelente

Abu Hasan, KUANTAN

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de NIK el 27 sept. 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Superb breakfast spread !
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

10/10 Excelente

Mohd Diqi

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
classic!!
Se hospedó 3 noches en julio de 2023

10/10 Excelente

MOHD AMIR SHAUKHI

Se hospedó 5 noches en mayo de 2023
Respuesta de NIK el 3 jul. 2023
Dear Mr MOHD AMIR SHAUKHI .Thank you for staying with us and your reviews. We are glad you enjoyed your stay.Thank you.THE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 Excelente

Shuhaida

Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de Aina el 2 abr. 2023
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Bueno

ChenHao

Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Aina el 2 abr. 2023
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Bueno

Abd rahman

Se hospedó 2 noches en enero de 2023

8/10 Bueno

Shabnam

Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Renovations needed for this beautiful hotel. Remove old smelly carpet, painting hallways and needs new mattress. Need glass cleaning from outside. Other than that it is a beautiful place to stay.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Decent Place
normal room is ok. quarantine room has lots of ants which come when they smell food on table.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Aina el 27 ago. 2022
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 Terrible

Ng

Se hospedó 2 noches en junio de 2022

10/10 Excelente

Izahar

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great ambiance,good service and located right in the heart of the city. On the flip side breakfast was not as good, skipped it.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Aina el 15 ago. 2022
Hi Izahar, Thank you so much for the positive rating. We look forward to welcoming you back the next time you are in town!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Stayed there b4, perhaps 10 yrs ago. Good friendly staff
Se hospedó 2 noches en abril de 2022
Respuesta de Aina el 15 ago. 2022
Dear beloved guest, Thank You for your good comment. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Hotel staffs are helpful and nice. But beds and furniture are old, and the hotel is not really practicing SOP against coronovirus especially when using the elevator.
Se hospedó 4 noches en enero de 2022
Respuesta de Aina el 7 feb. 2022
Dear beloved guest, Thank you for sharing your review. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead.

8/10 Bueno

MOHD SHAHIDAN

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Great choice
The staff was great. The room was a bit dated . Breakfast selection was excellent.
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de Aina el 7 feb. 2022
Dear Shahidan, Thank you for the positive rating, we appreciate your feedback to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Room service - prompt & great tasting food
Gd location just next to a shopping mall. The room service serves great tasting lobster....also the simple congee with condiments... a must try indeed ! The mattresses however need to be replaced as they are already curved at the centre & certainly not able to gv gd support of the spine
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Aina el 7 feb. 2022
Dear beloved guest, We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. We are constantly working on improving our products and services to serve our guests better. Please accept our sincere apologies for the setbacks. We look forward to serving you better on your next visit.

8/10 Bueno

ZAIDNUDDIN

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
breakfast included (pay at the hotel)
the hotel stay was nice but breakfast was not included in the room rate.... the term breakfast included (pay at the hotel) confusing...better say breakfast not included in the first place.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Aina el 7 feb. 2022
Dear beloved guest, We apologize for the issue faced and we’ll strive to ensure better services further. We look forward to welcoming you back the next time you are in town.

8/10 Bueno

Rommel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Happy
Happy. Staff were fantastic.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Aina el 7 feb. 2022
Dear Rommel, Thank You for your good comment. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 Aceptable

Jonathan

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
Hotel room is a bit old with damp smell. Visitors tend to smoke at non-smoking floor causing weird smell at the corridor. Bathroom is clean and bed is comfortable.
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Aina el 22 sept. 2021
Hi Jonathan. Thank you for sharing your feedback. We regret that your experience with us was not so pleasant. Please accept our sincere apologies for the setbacks. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead!

10/10 Excelente

LATIFAH

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en marzo de 2021
Respuesta de Aina el 20 may. 2021
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon!

8/10 Bueno

Iswarni

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Pleasant stay and good hotel
Overall a very good stay. Convenient location. Clean and efficient service by staff make a pleasant stay
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Aina el 20 may. 2021
Thank you for sharing your feedback. It is good to know you have had a pleasant experience. We look forward to welcome you back to The Grand Renai, the next time you are back in Kota Bharu.

6/10 Aceptable

Norhayati

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Out of maintanance
1. Dirty window and building 2. Old facilities
No view because the window is very dirty
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2020
Respuesta de Aina el 20 may. 2021
Thank you for sharing your feedback. Please accept our sincere apologies for the shortcomings. We are constantly upgrading our products in stages.

8/10 Bueno

Cheng Ee

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Wonderful stay
Se hospedó 3 noches en octubre de 2020
Respuesta de Aina el 19 oct. 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had enjoyed your stay. We look forward to welcome you back soon.

8/10 Bueno

Shuhaida

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nice n comfortable.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2020
Respuesta de Aina el 19 oct. 2020
Thank you for sharing your review. We are glad you had enjoyed your stay with us. Thanks again for your support and hope to see you again.

8/10 Bueno

nur zunaidah

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nice hotel
One of the best hotels in Kota Bharu, albeit a bit far from other attractions
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de Aina el 19 oct. 2020
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon.

10/10 Excelente

Fazlina, Kuala Lumpur

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
My second time stay at Grand Renai. Warm welcomes by the staffs. Spacious room and comfortable stays. Room are well-maintained. Happy to be here.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2020
Respuesta de Aina el 19 oct. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

10/10 Excelente

Tan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de Aina el 20 may. 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

8/10 Bueno

Mohd Belia

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en julio de 2020
Respuesta de Aina el 20 may. 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en julio de 2020
Respuesta de Aina el 20 may. 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Friendly, helpful staff. Hotel rather dated but reasonably clean.
Se hospedó 1 noche en julio de 2020
Respuesta de Aina el 19 oct. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

6/10 Aceptable

MOHD FIKRE

No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2020
Respuesta de CC Song el 13 jul. 2020
Thank you for your feedback. We hope to serve you better on your next visit.

8/10 Bueno

Abdul aziz

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en junio de 2020
Respuesta de CC Song el 13 jul. 2020
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very comfortable and friendly staffs at the counter.
Se hospedó 2 noches en junio de 2020
Respuesta de CC Song el 13 jul. 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had enjoyed your stay. We look forward to welcome you back soon.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2020
Respuesta de CC Song el 18 jun. 2020
Thank you for your feedback. We are constantly upgrading our products and services to serve our guests better.

10/10 Excelente

Aminuddin

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en mayo de 2020
Respuesta de CC Song el 18 jun. 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know you had a good stay experience with us. We look forward to welcome you back soon !

10/10 Excelente

ANDREW

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de CC Song el 18 jun. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

8/10 Bueno

Anggun

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de CC Song el 18 jun. 2020
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Our Hotel is constantly upgrading our products and service in stages to serve you better.

10/10 Excelente

Nur Baiduri

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nice stay
Se hospedó 3 noches en febrero de 2020
Respuesta de CC Song el 18 jun. 2020
Thank you for sharing your review. We are glad you had enjoyed your stay with us. Thanks again for your support and hope to see you again.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de CC Song el 18 jun. 2020
Thank you for your support and your good review. We are delighted to know you had a good stay experience with us. We look forward to welcome you back soon !

10/10 Excelente

ESAS, Kuala Lumpur

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It is a very nice and high class hotel. The ambiance, room design and maintenance is very good.
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de CC Song el 18 jun. 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had a pleasant stay experience with us. We look forward to welcome you back in the future.

10/10 Excelente

Lina, KL

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Spacious junior suite.
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de CC Song el 18 jun. 2020
Thank you for sharing your feedback. We hope to see you again the next time you are back in town.

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Old building with run down facility Need repairs upgrade n renovation by now
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de CC Song el 18 jun. 2020
Thank you for your feedback. Please accept our sincere apologies for the shortcomings. We are constantly upgrading our products in stages.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
It was a nice hotel, clean and tidy. The breakfast was nice and there are many choices. The hotel staff are very helpful and pleasant.
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de CC Song el 18 jun. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your support. We look forward to welcome you back soon.