Fachada de la propiedad por la tarde o noche

Opiniones sobre Fairfield Inn by Marriott East Rutherford Meadowlands

2.5 out of 5
Fairfield Inn by Marriott East Rutherford Meadowlands
850 Paterson Plank Road, East Rutherford, NJ

Opiniones

8,4

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 507 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 298 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 104 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 41 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 53 de 1003 opiniones" "

8,4/10

Limpieza

8,8/10

Personal y atención

8,0/10

Servicios

8,2/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Maynor

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de GM el 23 ene. 2024
Dear Maynor, We are delighted that your stay was nothing short of exceptional. Until next time! Best, Suresh Choudhry, GM

6/10 Aceptable

Antonio

Viajó con su familia
Le gustó: Comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Buena ubicación
Se hospedó 17 noches en diciembre de 2023
Respuesta de GM el 9 ene. 2024
Dear Antonio, Thank you for choosing to stay with us and for providing your valuable feedback. We hope to have the opportunity to impress on a return visit. Sincerely, Suresh Choudhry, GM

4/10 Mediocre

ELSA FABIOLA

Viajó con su pareja
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
eñ buffet estuvo muy malo los alimentos muy mala calidad solo habia platano de fruta muy pocas opciones
Se hospedó 7 noches en octubre de 2023
Respuesta de GM el 12 oct. 2023
Dear ELSA FABIOLA, We thank you for staying with us and sharing a review. I'm sorry we fell short of meeting your expectations at breakfast. It is feedback like yours which allows us to improve our guest experience. Thanks again for taking the time to write and we hope to better serve you in the future. Sincerely, Suresh Choudhry General Manager

6/10 Aceptable

Nino

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Bañadera tupida y taza del baño inadecuada y antigua. Desayuno muy pobre, lo mismo todos los días. El resto , personal e instalaciones, muy bueno!
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de GM el 12 oct. 2023
Dear Nino, We aim to impress, so I'm sorry that your visit was just okay. Your comments, which highlight our successes and areas for improvement, are welcomed as they foster change for the better. Thank you for taking the time to share your review. Sincerely, Suresh Choudhry General Manager

4/10 Mediocre

Carlos

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 8 noches en octubre de 2023
Respuesta de GM el 12 oct. 2023
Dear Carlos, I'm very sorry that you did not enjoy your stay. We strive to provide a pleasant experience, so I regret we let you down. We appreciate your feedback and hope to better serve you on a return visit. Sincerely, Suresh Choudhry General Manager

10/10 Excelente

ELDI

Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención, servicios
Venimos con mi amiga al concierto de Karol G y me gustó lo cerca y accesible que esta hacia el estadio MetLife
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de GM el 9 sept. 2023
Dear ELDI,I am glad our Fairfield Inn provided you with a five-star experience while visiting for the concert. Thank you for your business and for taking the time to share your review. We hope to see you again in the future.Sincerely,Suresh ChoudhryGeneral Manager

2/10 Terrible

Carolina

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Terrible experiencia, la funda de una almohada estaba untada de sangre. Terrible experience, the pillow was with blood.
Respuesta de GM el 31 ago. 2023
Dear Carolina, I am sorry for the condition of your linens. Some stains can remain post-laundering, but we should have caught them in our quality control. Please accept my deepest apologies regarding our lack of attention to detail. We appreciate you staying with us and hope to serve you on a future visit. Sincerely, Suresh Choudhry General Manager

10/10 Excelente

alex

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Access to check in 30 minutes before
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de GM el 29 jun. 2023
Dear alex, We humbly thank you for staying with us and for recommending our hotel. We look forward to your next visit. Best, Suresh Choudhry General Manager

10/10 Excelente

Cesar

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente opción
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de GM el 15 jun. 2023
Dear Cesar, We are thrilled you had a terrific stay! Thank you for the review, and please visit us again. Sincerely, Suresh Choudhry General Manager

10/10 Excelente

DAVID ALBERTO YANGANA

Se hospedó 2 noches en mayo de 2023

10/10 Excelente

José Gabriel

Se hospedó 1 noche en abril de 2023

10/10 Excelente

Alexander

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Good
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de GM el 13 feb. 2023
Dear Alexander, We're happy to hear from you! It's great to know that you enjoyed your time at the Fairfield Inn by Marriott East Rutherford Meadowlands. Please plan to come back the next time you travel to the area as we would love to host you again. Best, Suresh Choudhry General Manager

6/10 Aceptable

Ivonellys

Viajó con su pareja, Viajó con su familia
No le gustó: Servicios
Lugar muy practico para salir a otras ciudades. No me gustó que quitaran el agua caliente con estas temperaturas heladas, y la empleada te dice que te puedes ir si no te gusta. La de wl area de check in.
Respuesta de GM el 5 ene. 2023
Dear Ivonellys,We appreciate you taking the time to share your experience. My sincere apologies you found our associates unhelpful and insincere. We strive to provide genuine hospitality, and we missed the mark. Thank you for your honest feedback, which we will use to foster improvement; for that reason, we hope to see you on a return trip. Sincerely,Suresh ChoudhryGeneral Manager

10/10 Excelente

GABRIEL

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
EL TRANSPORTE A NUEVA YORK ES MUY FACIL, TIENE ESTACION DE BUS AL FRENTE
Respuesta de GM el 16 dic. 2022
Dear GABRIEL, We are happy to see that you had a great stay at our Fairfield Inn! It is our pleasure to welcome guests to the New York City area and play a small part in their enjoyment of the city. We hope you will return and stay with us every time you do. Sincerely, Suresh Choudhry General Manager

10/10 Excelente

IVETTE

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022

8/10 Bueno

Marcela

Viajó con su familia
Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Mejorar la limpieza. La ubicación está genial porque tiene la parada de buses en frente. Muy fácil de llegar y transportarse a otras ciudades.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
Respuesta de GM el 20 jun. 2022
Dear Marcela, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit thanks to our excellent location. We appreciate your choosing us and hope to host you again. Sincerely, Suresh Choudhry General Manager

10/10 Excelente

Miguel

Se hospedó 1 noche en abril de 2022

6/10 Aceptable

Marcos

Se hospedó 6 noches en diciembre de 2021

8/10 Bueno

Evelyn

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 10 noches en diciembre de 2021

10/10 Excelente

Sandra

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Me encanto todo, mil gracias. Éxitos
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de GM el 21 dic. 2021
Dear Sandra, We appreciate you taking the time to let us know you enjoyed your visit. Thank you for choosing us. Sincerely, Suresh Choudhry General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Gracias
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de GM el 6 dic. 2021
Dear vicente, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a great review! We take pride in knowing our guests are happy. Thank you for staying with us. Sincerely, Suresh Choudhry General Manager

10/10 Excelente

Pablo

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 5 noches en octubre de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en mayo de 2021
Respuesta de GM el 8 jun. 2021
Dear Anonymous, Thanks for letting us know you enjoyed your visit. We appreciate your patronage! Best, Suresh Choudhry General Manager

6/10 Aceptable

MIGUEL

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de GM el 3 jun. 2021
Dear MIGUEL, It was our pleasure hosting you and we appreciate your time in reviewing our hotel. We hope to see you again upon your return to the area. Sincerely, Suresh Choudhry General Manager

10/10 Excelente

Miguel

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy bien
Muy bien es grato poder disfrutar de un buen hotel
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de GM el 3 jun. 2021
Dear Miguel, We are thrilled to learn you had a lovely stay and enjoyed our beautiful hotel. We appreciate you sharing your kind review with us and other travelers. Please visit us again soon. Best, Suresh Choudhry General Manager

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Habia una cucaracha en la cama 😒 fui hablar y no hicieron nada para remediar la mala experiencia
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021
Respuesta de GM el 16 feb. 2021
Dear Traveler, We aim to impress, so I sincerely regret that you did not enjoy your stay. We take issues of pests very seriously. We contract with a vendor for preventative pest control monthly, as well as have random inspections provided by the Health Department on a semi-annual basis, to ensure pest control, as well as overall cleanliness standards, are maintained. I hope this has restored your faith in us. We appreciate your business and hope you'll choose us again. Sincerely, Suresh Choudhry General Manager

10/10 Excelente

Leidys, Dominican republic

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Todo estuvo perfecto y el servicio muy bueno y la ubicación es excelente
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2020
Respuesta de GM el 15 dic. 2020
Dear Leidys, Our location has impressed many travelers so I am glad that you found it exceptional as well. Our staff works hard to keep the hotel looking great and running smoothly so our location can really take center stage. We appreciate you staying and recommending our hotel. Please come see us again soon! Best, Suresh Choudhry General Manager

8/10 Bueno

Eveling

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Bien, gracias
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2020
Respuesta de GM el 9 nov. 2020
Dear Eveling, We appreciate you taking the time to let us know you enjoyed your visit. Thank you for choosing us. Best, Suresh Choudhry General Manager

10/10 Excelente

Patricia, Mexico City

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel muy bien, el personal amable. El desayuno podría ser más variado.
Se hospedó 6 noches en agosto de 2020
Respuesta de GM el 12 sept. 2020
Dear Patricia, Thank you for your kind review. I'm happy to know your stay was pleasant and we appreciate you choosing us. Your honest feedback on the area which we can improve is welcomed and fosters change for future stays. I will be sure to share your kind comments with our entire team as they work hard to make our guests feel at home. Best, Suresh Choudhry General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza
Muy limpio y muy bueno ecxelente muy buen servicio mi gusto mucho
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020

10/10 Excelente

Melchor

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Limpieza del hotel muy buena
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2019

10/10 Excelente

Robert

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

Kinsley, LESIGNY

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Très bonne proximité de Manhattan en bus. Arrêt devant l’hôtel :15 à 20 min de Port Autority près de Times Square en bus. Passage fréquent. Hôtel propre : Passage femme de ménage tous les jours. Très bon petit déjeuner avec du choix. Notre chambre donnait sur l’avenue ,parfois un peu bruyante mais ça nous a pas empêché de dormir.
Se hospedó 12 noches en abril de 2024
Respuesta de GM el 24 abr. 2024
Dear Kinsley, Thank you for sharing your review and recommendation. We're pleased to hear that our clean hotel, delicious breakfast, and convenient location made for an enjoyable stay. We appreciate having you as our guest, and we hope you'll revisit us soon. Sincerely, Suresh Choudhry, GM

2/10 Terrible

David

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Sewer gas smell when you walk by the hotel's laundry room next to the elevator, stong Marijuana smell in hallways on second floor, room was very aged with peeling paint, stained carpet, and was not nery clean, and we found a syringe in the room when we were packing to check out
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de GM el 20 abr. 2024
Dear David, I'm so sorry for your poor experience at our hotel. Please be assured I will be discussing your comments with our management team to work on immediate improvements. We take pride in providing the best accommodations and service, so our lapses during your stay are being taken very seriously. Again, on behalf of the staff and management, I apologize. Sincerely, Suresh Choudhry, GM

4/10 Mediocre

Shaymal

Viajó con su familia
So bad ! Smoking Smells in the room! Bed Sheets isn’t clean, previously use:same ones!! Please clean!!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de GM el 17 abr. 2024
Dear Shaymai, I'm sorry to hear that you noticed the smell of cigarette smoke in your room. As a smoke-free hotel, we make every effort to ensure our guests follow the rules, and we apologize that this was not the case during your stay. Please know that our staff and management are here to help you in any way we can, and we will do everything possible to ensure your next visit is as comfortable as possible. Sincerely, Suresh Choudhry, GM

10/10 Excelente

Gregory

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de GM el 20 abr. 2024
Dear Gregory, Thanks for letting us know you enjoyed your visit. We appreciate your patronage! Best, Suresh Choudhry, GM

10/10 Excelente

Brenda j

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Cleanstaffhelpfyl and friendly
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de GM el 11 abr. 2024
Dear Brenda j, We love all compliments, but hearing that the staff was a significant reason you loved your stay is music to our ears. Thank you for choosing Fairfield Inn and letting us know how much you enjoyed your stay. We will be ready and waiting to host you again the next time your travels bring you to East Rutherford. Best, Suresh Choudhry, GM

10/10 Excelente

mesfin

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great place to stay a little bit away from New York city.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM el 4 abr. 2024
Dear mesfin, We appreciate your kind words about our location and your overall experience. Thank you for being our valued guest and sharing your five-star review. It would be our pleasure to host you again if you return to the area. Best, Suresh Choudhry, GM

10/10 Excelente

Mary

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very good hotel. Me and my family had a great time.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM el 2 abr. 2024
Dear Mary, We are glad to hear it! Thank you for trusting us to be your family's host hotel while visiting East Rutherford. Serving you was our privilege and we hope to welcome you back again someday. Best, Suresh Choudhry, GM

4/10 Mediocre

Tamika

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM el 2 abr. 2024
Dear Tamika, It’s important to our entire team that all our visitors feel comfortable, so I’m very sorry that you did not enjoy your stay. We hope to serve you better should your travels bring you back to the area. Thank you for staying with us. Sincerely, Suresh Choudhry, GM

6/10 Aceptable

Natasha

Le gustó: Limpieza, personal y atención
When we first came in the halls and room smelled of old carpet …..
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM el 1 abr. 2024
Dear Natasha, Thank you for being our guest and sharing your thoughts on how we can improve. I am sorry to see that you found our housekeeping efforts lackluster. Your comments will be discussed with the staff to foster improvement and we hope to host you again in the future for a better stay. Sincerely, Suresh Choudhry, GM

10/10 Excelente

Kiwana

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great customer service. Our room was clean - had enough towels. The hotel is in a quiet area.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de GM el 1 abr. 2024
Dear Kiwana, Nothing but positives during your recent stay at Fairfield Inn by Marriott East Rutherford Meadowlands? Fantastic! We can't thank you enough for your patronage and kind review. Your excellent recommendation lets other travelers know they can count on a great stay here. Please come back soon! Best, Suresh Choudhry, GM

8/10 Bueno

Filiberta

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Latisha

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
My experience was great staff was very helpful.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM el 30 mar. 2024
Dear Latisha, We are so glad you had an incredible stay with us at the Fairfield Inn by Marriott East Rutherford Meadowlands! Thank you for recognizing our excellent staff and the great job they do for our guests. Please come see us again anytime you return to the area. Best, Suresh Choudhry, GM

10/10 Excelente

Dameya

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
The bathroom was full of hair. Hair on the bathroom floor, tub, bed sheets, pillow cases and comforter. The trash can outside the hotel was full of trash to the brim with trash falling over onto the ground. That made the hotel look unkept while walking in. The front staff experience was the best part!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de GM el 26 mar. 2024
Dear Dameya, We are happy to hear that our front desk staff exceeded your expectations. I am sorry that other aspects of your stay, mainly the cleanliness of your room, didn't measure up. Thank you for sharing your feedback; it helps us see how we are doing and what we can improve. Please come again soon for a flawless experience. Sincerely, Suresh Choudhry, GM

10/10 Excelente

Monique, Miami

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Would stay again.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de GM el 22 mar. 2024
Dear Monique, We strive to provide our guests with exceptional service that keeps them returning to our Fairfield Inn, so it is great to hear you would come back. Thank you for your support! Best, Suresh Choudhry, GM

8/10 Bueno

DAVID

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

8/10 Bueno

Ronny

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Toilet flush slow and sink the water go down alow
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de GM el 18 mar. 2024
Dear Ronny, While it wasn't without some flaws, I am glad to see that your stay was worthy of a positive rating. Thank you so much for taking the time to share these informative words with us so our maintenance team can correct the issues. We hope you will consider a return trip for a flawless experience next time. Best, Suresh Choudhry, GM

8/10 Bueno

Saseenthiran, stouffville

Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

4/10 Mediocre

Gladys

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de GM el 1 abr. 2024
Dear Gladys, I'm very sorry that you did not enjoy your stay. We strive to provide a pleasant experience, so I regret we let you down. We appreciate your feedback and hope to better serve you on a return visit. Sincerely, Suresh Choudhry, GM